Rivetz!quote:Op zondag 7 januari 2018 17:42 schreef Patroon het volgende:
Typisch vroeg vanmiddag of er ook een opzet voor andere topics moet komen. Ik zou naast deze SC graag een topic zien waar met elkaar gekeken kan worden naar mooie pareltjes op kleine exchanges..ik denk dat we met elkaar veel weten, maar dat niet benutten.
SC staat toch ook voor shitcoin?quote:Op zondag 7 januari 2018 17:59 schreef Typisch het volgende:
Maar het is dus vrij simpel dames en heren:
Wil je meer inhoud? Maak een topic.
Wil je slap ouwehoeren met hier en daar wat degelijke cryptopraat, kom naar de SC.
ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 18:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
SC staat toch ook voor shitcoin?Ik dacht dat we hier alleen shitcoins mochten shillen
Klinkt een beetje te ambitieus. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar met fiat tittiecoin, geertcoin, trumpcoin, LePen en Macron kan halen?quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Daarom zit ik momenteel in XLM. Die gaan binnenkort met een eigen exchange komen (FairX) waar je direct vanuit fiat in iedere coin kunt handelen.
niet echt positief voor de koers van bitcoin zelf dat stock exchanges zich ermee kunnen gaan bemoeien naar mijn mening ......quote:Op zondag 7 januari 2018 18:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://cointelegraph.com(...)oves-on-bitcoin-etfs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |