er was een omweg via de launchpad ....of hebben ze die al dichtgezet ?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Vermon het volgende:
Faka bojs. Ik wil ook treeden maar kan niet registeren bij binance. Iemand andere mogelijkheden?
Ach ja.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:33 schreef Gehrman het volgende:
Tron, The $14 Billion Whitepaper With No Product
Hier kun je veel exchanges vinden, probeer ze uit en report back soldier.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Vermon het volgende:
Faka bojs. Ik wil ook treeden maar kan niet registeren bij binance. Iemand andere mogelijkheden?
Wat een schandalig hoge volumes TRON zeg.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Hier kun je veel exchanges vinden, probeer ze uit en report back soldier.
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
Al geprobeerd, wil ook nietquote:Op zondag 7 januari 2018 16:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
er was een omweg via de launchpad ....of hebben ze die al dichtgezet ?
en anders Kucoin
Tenks strijderquote:Op zondag 7 januari 2018 16:38 schreef alilami het volgende:
[..]
Hier kun je veel exchanges vinden, probeer ze uit en report back soldier.
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
mensen denken dat een coin van 5 cent de nieuwe bitcoin is......;) en 5000x gaat binnen 1 jaar zonder dipsquote:Op zondag 7 januari 2018 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
Kan niet quoten uit het vorige topic op mobiel, maar leg me alsjeblieft eens uit waarom een portfolio van ¤200 uit coins die ¤0,18 kosten en x3 gaat nou beter is dan een portfolio van ¤200 van coins die ¤30 kosten en x3 gaan
Zelfde winst tochAls dit het niveau is waarop de huidige mensen instappen dan snap ik waarom ze waarschijnlijk veel gaan verliezen
Ik vermoed omdat men denkt dat een coin van 18 cent nog verder omhoog kan dan een coin van ¤30quote:Op zondag 7 januari 2018 16:45 schreef IrishBastard het volgende:
Kan niet quoten uit het vorige topic op mobiel, maar leg me alsjeblieft eens uit waarom een portfolio van ¤200 uit coins die ¤0,18 kosten en x3 gaat nou beter is dan een portfolio van ¤200 van coins die ¤30 kosten en x3 gaan
Zelfde winst tochAls dit het niveau is waarop de huidige mensen instappen dan snap ik waarom ze waarschijnlijk veel gaan verliezen
Heb mensen letterlijk horen zeggen dat ze in Ripple willen stappen "Want als die volgend jaar op $200 staat .."quote:Op zondag 7 januari 2018 16:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vermoed omdat men denkt dat een coin van 18 cent nog verder omhoog kan dan een coin van ¤30
Bitcoin, Ethereum, Dash, Bcash, Litecoin, Monero, Zcash en vele anderen bewijzen dat dat niet zo hoeft te zijn...
Blijf maar lacherig doen over andermans niveau, ondertussen zijn mensen die in 2017 in XRP hebben geīnvesteerd miljonair terwijl de anderen maar net een garage kunnen kopen.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:49 schreef IrishBastard het volgende:
De laatste zin dusVroeg me al af of ik gek was.
En het voelt natuurlijk als 'meer'. Zal ook wel helpen.
Dan kunnen we veel zeggen, maar dan draait ergens wel een hele goede hypemachine....quote:Op zondag 7 januari 2018 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb mensen letterlijk horen zeggen dat ze in Ripple willen stappen "Want als die volgend jaar op $200 staat .."
Haha je hebt ook een paar van zulke retards hiero.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb mensen letterlijk horen zeggen dat ze in Ripple willen stappen "Want als die volgend jaar op $200 staat .."
Dat klopt. En de mensen die begin 2017 in BTC geīnvesteerd hebben wellicht ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:52 schreef alilami het volgende:
[..]
Blijf maar lacherig doen over andermans niveau, ondertussen zijn mensen die in 2017 in XRP hebben geīnvesteerd miljonair terwijl de anderen maar net een garage kunnen kopen.
XRP was goedkoper dan 0,18 cent, dus goed voorbeeld...quote:Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat klopt. En de mensen die begin 2017 in BTC geīnvesteerd hebben wellicht ook.
Hoe de fuck heeft mijn post nou te maken met XRP?
Er moet een veelvoud van de huidige totale market cap puur in RPX stromen om dat waar te maken. Ben best optimistisch over crypto maar er zijn limieten.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kunnen we veel zeggen, maar dan draait ergens wel een hele goede hypemachine....
de volgende P&D coin.....of zit er wel een goed team/plan achter ?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:52 schreef TourOfData het volgende:
MobileGO in kwartier tijd met 669.40% gestegen.
waar zie je dat?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:52 schreef TourOfData het volgende:
MobileGO in kwartier tijd met 669.40% gestegen.
Helemaal eens hoor, bedoel meer te zeggen dat de naam Ripple wel bij vrijwel iedereen bekend is. Doen ze toch iets erg goedquote:Op zondag 7 januari 2018 16:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er moet een veelvoud van de huidige totale market cap puur in RPX stromen om dat waar te maken. Ben best optimistisch over crypto maar er zijn limieten.![]()
Verder vind ik bijna alles op de 1e pagina van coinmarketcap behoorlijk overvalued.
Het is dan ook geen nieuwkomer i.t.t. al die andere shitcoins. XRP staat al in de top 2/3 sinds 11 aug 2013.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Helemaal eens hoor, bedoel meer te zeggen dat de naam Ripple wel bij vrijwel iedereen bekend is. Doen ze toch iets erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |