quote:Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.
Maar dat is helemaal niet zo.
Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.
Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.
En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben.
Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.
Ik heb het idee dat de vrouwen op dit dorum vol nijd en opgekropte woede zitten. Altijd sarcastisch en badinerend. En dan doen alsof ze zogenaamd vrolijk zijn. Jij bent in real life zoals jij je presenteert op dit forum ?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef -Miauw- het volgende: [..] Probeer je hier dan eens gedragen hoe je je zogenaamd in het echt ook zou gedragen. Misschien kunnen we dan nog iets leuks ontdekken. Humor. Heb je humor? Lelijke mensen worden altijd leuker door humor.
heb je nou niet door dat je de plank wat dat betreft finaal mis slaat? Jij geeft zelf de indruk dat je vol nijd en opgekropte woede jegens vrouwen zit en herkent het niet eens dat mensen je oprecht zouden willen helpen.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de vrouwen op dit dorum vol nijd en opgekropte woede zitten. Altijd sarcastisch en badinerend. En dan doen alsof ze zogenaamd vrolijk zijn. Jij bent in real life zoals jij je presenteert op dit forum ?
Ik heb eerder het vermoeden dat alle 'vrouwen' op dit forum irl gewoon mannen zijn.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de vrouwen op dit dorum vol nijd en opgekropte woede zitten. Altijd sarcastisch en badinerend. En dan doen alsof ze zogenaamd vrolijk zijn. Jij bent in real life zoals jij je presenteert op dit forum ?
Dat gevoel heb ik bij de 'mannen' op dit forum. Zijn gewoon een stel vivawijven die het door een minderwaardigheidscomplex leuk vinden om hier het mannetje uit te hangen.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eerder het vermoeden dat alle 'vrouwen' op dit forum irl gewoon mannen zijn.
Eckte meisjes komen niet op fok, is niks voor ze.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit forum vol vrouwen zit.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik bij de 'mannen' op dit forum. Zijn gewoon een stel vivawijven die het door een minderwaardigheidscomplex leuk vinden om hier het mannetje uit te hangen.
ik ben Meta, ik ben eigenlijk een 'mon'quote:Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb eerder het vermoeden dat alle 'vrouwen' op dit forum irl gewoon mannen zijn.
Want?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit forum vol vrouwen zit.
Het is blijkbaar weer voedertijd, zo te merken.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mijn FOK!alter ego is een goede weerspiegeling van hoe ik irl ben ja. Sarcastisch zeker, badinerend heb ik lang niet meer gehoordquote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben Meta, ik ben eigenlijk een 'mon'
Ben je op je tere zieltje getraptquote:Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als mensen op mij reageren met in mijn ogen onterechte opmerkingen. Dan moet ik ze toch bedienen van wederhoor. En zo voel ik me wel hier. Namelijk onterecht beschuldigd voor van alles en nogwat.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar sad copter volgens mij had je al paar keer de conclusie getrokken dat je niet thuishoorde in dit topic.. Toch blijf je doorgaan in je riedeltje
Als mensen jou niet zo snel een ons zien hebben en een full-blown relatie wat te veel zou zijn, waarom niet bijvoorbeeld een lat-relatie met iemand aangaan ? Dan heb je niet de druk van een doorsnee relatie en zie je elkaar wanneer het uitkomt.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker gevraagd wat zij van mijn uiterlijk vonden. Of dat wat was. Daar kwam uit "Je scoort precies in midden (5) en iets daaronder. Tel daarbij op je afkomst en iets scheve gezichtfeatures. Maar omdat ik innemend ben scoor ik toch een 6". Van snelle ONS dates moet ik het niet hebben zeggen ze. Daar heb ik het uiterlijk (weer uiterlijk !) niet voor. Vrouwen moeten me echt leren kennen. Das leuk. Maar kom over algemeen dus niet voorbij die vleeskeuring.
Nu zal online dating voor meer frustratie bij jou zorgen, maar speeddaten is denk ik wel een manier voor jou om een leuke vrouw te ontmoeten. Omdat beide partijen moeten aanvinken of ze met de ander contact willen houden, hebben niet alleen vrouwen de keus, maar mannen ook.quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Sadcopter het volgende:
Door de jaren heen enkelen. Op twee handen te tellen. Krijg niet meer dan, je bent een aardige jongen maar niet mijn type. Of gewoon geen antwoord. Of een vriendelijk lachje van "ach je maakt een grapje haha, wat schattig" waarna ze zwijgen. En dan moet het voor mij duidelijk zijn. Vrouwen zijn harteloos zelfs als ze lachen.
De praktijk dicteert dat mensen die of te kieskeurig zijn of zich aan alles vastklampen wat interesse in hen toont slechter af zijn dan mensen die op iemand afgaan die zij interessant vinden en realistische verwachtingen hebben. Hoe denk jij met iemand seks te willen gaan hebben waar je helemaal niks mee op hebt ?quote:Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Sadcopter het volgende:
Natuurlijk heb ik wensen. Maar ik sta aan de onderkant. Heb ik als jongeman nog wat te kiezen dan. Het is leuk dat je zegt dat iedereen mag en kan. Maar wat dicteert de praktijk?
Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.quote:
Je noemt een relatie een latrelatie als je van plan bent apart te blijven wonen, niet als een fase.quote:Op zondag 7 januari 2018 18:28 schreef Andromache het volgende:
Hoezo is een latrelatie geen standaard relatie? De meeste relaties beginnen toch de eerste paar jaar lattend?
Ja, de markt is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Bij veel aanbod en weinig vraag is de klant koning. Dus steek in dat feit geen energie want dat brengt jou niets.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.
Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.
En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.
Maar dat weet je toch helemaal niet van tevoren?quote:Op zondag 7 januari 2018 18:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je noemt een relatie een latrelatie als je van plan bent apart te blijven wonen, niet als een fase.
Sommige mensen weten kennelijk dat ze nooit willen gaan samenwonen.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch helemaal niet van tevoren?
Kan toch? Mijn moeder wilde niet meer samenwonen na de scheiding. En nu lat ze al zes jaar met haar vriend.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch helemaal niet van tevoren?
Ja en vandaar dus graag weer ontopic.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef FlipjeHolland het volgende:
Waarom is mijn reply verwijderd? Het is gewoon zo. TS heeft een zeer vreemde, negatieve kijk op het vrouwelijke geslacht. Is na 5 topics en zijn andere topic wel duidelijk.
Lul niet vent.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind het, moet ik even zeggen...eigenlijk wel grappig dat mensen er altijd van uitgaan dat mensen die lang maagd blijven of bijv heel lang single (en dus ook geen sexuele contacten tijdens single zijn) zijn altijd lelijk, antisociaal zijn of heel moeilijk contact maken.
Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd
Grappig dat mensen denken dat iemand na 11 jaar nog exact hetzelfde is. En verder acteerde ik de helft van die docu.quote:Op zondag 7 januari 2018 23:35 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
Lul niet vent.
Een decennia geleden heb ik ooit eens een fok portret gezien van jou (toen fok! nog actief ipv passief was) en toen zou je 'm zelfs nog in een zak zand hebben gestoken als er een gat in zat.
FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)
Grappig dat je die filmpjes na 11 jaar nog steeds kunt downloaden.
waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?quote:Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef BaajGuardian het volgende:
En verder acteerde ik de helft van die docu.
quote:Ik kwam mijn oude lul inderdaad tegen via werk. Voel ik niks van, op de goede manierNatuurlijk ben ik zelf ook de jongste niet meer en over the hill, maar van beide kanten is het geen kwestie van nou dan maar deze, anders ben ik alleen
Waar ik er maar gewoon van uitging dat ik alleen ging eindigen, was hij superchill er verder niet echt mee bezig. Dat geeft ook een stukje rust dat je echt voor elkaar kiest.
Je moet het beste van je eigen leven maken, niet van een beginnende relatie denk ik. Stukje verantwoording nemen voor wat je nou echt wil. Als je echt een relatie wil met echt die persoon, dan kan ik me nu weinig meer voorstellen dat je er dan gevoelsmatig het beste er van probeert te maken. Wat voor een basis bouw je dan op en waarheen en waarvoor?
Juist die angst en onzekerheid spelen denk ik een grotere rol dan de extremen van wie je bent. Hoe die extremen zich uiten en in de praktijk doorwerken kan namelijk behoorlijk gereguleerd worden door die angst en onzekerheid en dan is dat stiekem kennelijk wel in zekere mate wie je bent. Omdat je daarrnaar handelt en daarmee laat zien wie en wat je bent.
Daardoor ga je andere keuzes maken in wat je wel en niet wil laten zien. En dan gaat het vervolgens knagen, want je kan je beknopt gaan voelen in wie je bent en wat je doet of zou moeten doen. Waar valt de ander dan op? Waarom ziet die zus of zo niet? Etc. Hoe ga jij die verdieping dan nog kunnen voelen? Dat ligt bij jezelf, dus wat zoek je dan eigenlijk bij de ander?
Sowieso handig om de definitie van verdieping voor jezelf uiteen te zetten, waar je eigenlijk heen wil en voor jezelf ook weet hoe je daar in wil staan enzo. Dat is ook je basis.
En later ook met de ander, hoe die een en ander uit en ervaart enzo. Dat is de ander z'n basis. Van daar uit kun je kijken naar de eventueel gemeenschappelijke basis enzovoort. Een stukje pro-actiever dan gewoon verkeren en afwachten op du moment suprême dat dit nu eindelijk HET is zeg maar..
Dus ga lekker dansen. Voor jezelf, omdat dat is wie je wil zijn cq bent..
Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niets hoeft, er zijn altijd uitzonderingen. Maar je kan mij niet vertellen dat als jou het noooooit lukt bij wie dan ook, het dan aan al die anderen ligt. Echt niet.
Ik zeur ook vaak genoeg dat ik geen relatie kan vinden / niet verliefd wordt etc.
Maar ik weet ook dat een groot deel daarvan bij mezelf ligt. Dat ik mij niet genoeg open stel bv of er niet genoeg in investeer.
Of als ik weer eens zeg dat ik nooit leuke mannen tegenkom, tja misschien kom ik wel op de verkeerde plekken.
Ik snap juist de redenatie niet dat het altijd aan de ander ligt.
Ja ze kunnen me niet allemaal leuk vinden, of leuk genoeg vinden, natuurlijk. Maar wie zegt dat dat niet komt door bv bovenstaande zaken die ik uitstraal.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.
Omdat ik jiskefet en the office(us) altijd grappig vond?quote:Op maandag 8 januari 2018 00:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?
Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnenquote:Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.
Als je vindt dat je genoeg investeert, dan zou er denk ik meer vrede kunnen zijn. De focus lijkt meer te liggen op het idee dat anderen niet voldoende of verkeerd investeren. Althans, denk dat het meer zo overkomt.quote:[..]
[..]
Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.
Als ik even verder lees:
[..]
Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.quote:Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd.
Je wordt nog verwacht in het dating topic, door iemand daar op hete kolen.quote:Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.
[..]
[..]
Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.
Als ik even verder lees:
[..]
Nee hoor, tot zover trek ik mensen aan als een magneet. Overal wil men mn hand schudden etc.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.
Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...quote:Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.
Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.
En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.
Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.quote:Op zondag 7 januari 2018 19:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Yat reageert in deel 5 op mij met de volgende tekst:
Je bedoeld, net als al die Aziatische vrouwen die alleen vanwege het geld interesse in jou hebben?
Overigens komt mijn vriendin niet uit de EU en is ze rijker dan ik ben en houd ze toch enorm van me, val ik dan ook zogenaamd in die categorie van jou?
Mijn antwoord: ...........Puh, tis wat. Ik ben lelijker dan jij, heb niks, en mijn vrouw heeft meer dan jouw vrouw. Zo, nou jij weer
Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...quote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.
Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet.
Wat dacht je van gewoon in Nederland? Al lijkt de VS of elders in West-Europa me ook prima te liggen. Echter, in tegenstelling tot jou heb ik totaal niet de neiging om vreemd te gaan.quote:Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...
En waar ben jij populair? Koetsbeekstan of zo?
![]()
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dezelfde ervaring die een goede vriend had. Hij had zich als ik me niet vergis bij deze organisatie aangemeld:quote:Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...
Nou maak je geld maar over danquote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.
Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet. Zij kiest puur voor mij, niet voor geld.
Wat ?quote:Op maandag 8 januari 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnen(Tenzij je alcoholist bent natuurlijk)
Ik denk dat er meer overlap is. Het geldt denk ik net zo goed voor de man wie die is en wat die zoekt. Want waarom zoeken een Sadcopter en een JaJammerJan een vrouw? Is het zelfs wel een vrouw? Beide geven toe dat ze niet alleen een vrouw zoeken, KNIP etcetera etcetera
Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:06 schreef Sadcopter het volgende:
Scary_Mary en Bloody Mary zijn een en dezelfde?
[..]
Wat ?
De hele post #77 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?
Moest zijn #37 overigens. #77 bestaat nog niet.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:16 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?
En wat wil je nou bereiken dan TS? ik heb die vraag al vaker gesteld en je negeert hem wel, maar ik blijf hem toch stellen. Wat is het doel van je posts? Wat wil je bereiken?quote:Op maandag 8 januari 2018 14:25 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Moest zijn #37 overigens. #77 bestaat nog niet.
Noemt ze mij en topicstarter een homo?
Het is eigenlijk heel simpel. Uiterlijk is voor zowel mannen als ook vrouwen heel belangrijk. Maar de meesten draaien en draaien en draaien hieromheen joh. Ongelooflijk.
I second this. Vroeger kreeg ik in mn pm nog msn adressen van de meiden van fok en stuurden ze me massaal tietenfotos. Is me nog niet gebeurd meer sinds ik weer op fok zit.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:25 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Moest zijn #37 overigens. #77 bestaat nog niet.
Noemt ze mij en topicstarter een homo?
Het is eigenlijk heel simpel. Uiterlijk is voor zowel mannen als ook vrouwen heel belangrijk. Maar de meesten draaien en draaien en draaien hieromheen joh. Ongelooflijk.
Zonder vraagtekens leest dat als een voorlopig koopcontract of iets dergelijks.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Nee hoor.
Tuurlijk is het uiterlijk voor vrouwen ook belangrijk, en nu? Ik zou deze stukjes uit post #37 nog eens lezen.
Dus ook al zijn er verschillen in de praktijk, er zit gevoelsmatig wel degelijk een gemeenschappelijke basis. En het lullige is dat juist zo een gevoelsmatige basis een brug zou kunnen slaan om dus wel iets meer op te bouwen. Begrip en rapport over en weer ervaren zet meer zoden aan de dijk dan er een soort wedstrijd van willen en blijven maken. Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..
Alleen dat dikgedrukte zinnetje begrijp ik nog een beetje. Maar dat is wat de vrouwen hier altijd al zeggen geloof ik. Waar was die hele lap tekst eromheen goed voor dan. Als ruis? De meesten snappen er vast ook geen bout van. Maar met veel fantasie lezen ze dat ene zinnetje en denken 'ja als ie zo blijft doorgaan houdt ie afstand van vrouwen ja'. Maar dat is niet wat ze bedoelt. Dat zinnetje is verraderlijk. Wat bedoelt zij met "de realiteit van die gewilde dames". Wat is hun realiteit dan?quote:In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn.
[/b] Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden.[/b] Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..[/i]
Waarom praat jij over 'fout'? Het is een feit dat ze je niet willen. Of dat nou is omdat jij lang haar hebt, of kort haar, of je dik bent, dun bent, niet aantrekkelijk bent, een kutkarakter hebt, geen werk hebt, wel werk hebt waardoor je nooit thuis bent, een piemel hebt van 2cm, een piemel hebt van 45cm, het maakt niet uit.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zonder vraagtekens leest dat als een voorlopig koopcontract of iets dergelijks.
[..]
Alleen dat dikgedrukte zinnetje begrijp ik nog een beetje. Maar dat is wat de vrouwen hier altijd al zeggen geloof ik. Waar was die hele lap tekst eromheen goed voor dan. Als ruis? De meesten snappen er vast ook geen bout van. Maar met veel fantasie lezen ze dat ene zinnetje en denken 'ja als ie zo blijft doorgaan houdt ie afstand van vrouwen ja'. Maar dat is niet wat ze bedoelt. Dat zinnetje is verraderlijk. Wat bedoelt zij met "de realiteit van die gewilde dames". Wat is hun realiteit dan?
Dat ik niet goed genoeg voor ze ben. Dat is hun realiteit volgens mij. Is dat dan 100% mijn fout?
Die hele euro?quote:
Zij geet mij alle schuld. 100%. En niet fifty-fifty.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom praat jij over 'fout'? Het is een feit dat ze je niet willen. Of dat nou is omdat jij lang haar hebt, of kort haar, of je dik bent, dun bent, niet aantrekkelijk bent, een kutkarakter hebt, geen werk hebt, wel werk hebt waardoor je nooit thuis bent, een piemel hebt van 2cm, een piemel hebt van 45cm, het maakt niet uit.
Ze willen jou niet, en ze willen iemand anders wel. Dat is niet jouw fout, maar dat is ook niet hun fout, dat is hun voorkeur, of jij dat nou fout wil noemen of niet.
Een relatie krijgen is niet 'iemand uitkiezen'. Het is met iemand omgaan, ongedwongen. En elkaar dan leuk gaan vinden, ook dus niet eenzijdig.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zij geet mij alle schuld. 100%. En niet fifty-fifty.
Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren.
Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in deze topics lees ik vooral, wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de topics na en vul in.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een relatie krijgen is niet 'iemand uitkiezen'. Het is met iemand omgaan, ongedwongen. En elkaar dan leuk gaan vinden, ook dus niet eenzijdig.
Nee hoor, dan is DAT ook ZIJN voorkeur, maar de mannen die hier heel hard klagen dat het allemaal niet lukt hebben zelf nauwelijks iets/niks te bieden, maar willen qua vrouw wel een 9 of een 10. Ja weet je, dat gaat 'm niet worden, dus dan kun je daar heel kwaad over worden, en dan ben je heel kwaad geworden, en dan ben je terug in de realiteit en dan gaat 't 'm dat nog steeds niet worden.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in drze topics lees ik vooral. Wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de tipics na en vul in.
Schijt aan hebben, ik ben ook gewoon eerlijk dat ik niks met een dikke vrouw zou beginnen. Is niet dat ik op bimbos val maar als iemand ongezond leeft of zulk radicale issues heeft zie ik daar geen potentie in.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:31 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in deze topics lees ik vooral, wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de tipics na en vul in.
Nee nog niet, komt misschien nog welquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Een begin. En hoe lang gaat het duren voordat je die beoogde miljoen hebt. Ook een plan voor?
Juchu, beetje minder kapenquote:Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Zonder vraagtekens leest dat als een voorlopig koopcontract of iets dergelijks.
[..]
Alleen dat dikgedrukte zinnetje begrijp ik nog een beetje. Maar dat is wat de vrouwen hier altijd al zeggen geloof ik. Waar was die hele lap tekst eromheen goed voor dan. Als ruis? De meesten snappen er vast ook geen bout van. Maar met veel fantasie lezen ze dat ene zinnetje en denken 'ja als ie zo blijft doorgaan houdt ie afstand van vrouwen ja'. Maar dat is niet wat ze bedoelt. Dat zinnetje is verraderlijk. Wat bedoelt zij met "de realiteit van die gewilde dames". Wat is hun realiteit dan?
Dat ik niet goed genoeg voor ze ben. Dat is hun realiteit volgens mij. Is dat dan 100% mijn fout?
Dat je niet aan een vrouw komt, ligt toch echt aan jou? Hoe kan je enig schuld bij de vrouw leggen? Jij doet toch precies hetzelfde: jij wilt geen dikke vrouwen omdat ze volgens jou minder dan jij zijn. Jij wilt op zijn minst eentje qua postuur jouw evenknie is oid. Je beticht de vrouwen ergens van waar je zelf aan meedoet en dan ga je er ook vanuit dat alle vrouwen hetzelfde gewicht toekennen aan uiterlijk als jij.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren. Haar redenatie is dan toch onzin.
Jouw post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van een relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit zo erg ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest. En zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes. Ik Zie geen logica in vrouwelijke motieven. En die mannetjes die in deze vrouwenwensen meegaan al helemaal niet.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt misschien nog welSnap echt niet dat gezeur om vrouwen relaties of mannen etc.. man man man...
Uit mijn vriendengroep ook, allemaal kinderen en trouwen samenwonen zijn nog niet eens 30 ook nog niet.
MOet er niet aan denken...lekker man beetje werken zuipen, leuke dingen kopen/doen.
Vorig jaar nieuwe motor gekocht, vakantie alweer geboekt voor dit jaar lekker naar Oostenrijk in een hotel beetje rond crossen.
Straks in mei nog een weekje vakantie ook nog even wat boeken.
Nee lekker met je vriendin die je net zwanger hebt geprikt naar landal greenparks 4 dagen binnen aan het zwembad zitten terwijl het buiten 23C is omdat ja geld was op voor de nieuwe kinderkamer en al die andere kutzooi die je nodig hebt... en ja ook alvast maar een groter auto gekocht want ja Ster groeit natuurlijk zo hard straks... en toch konden we nog lekker een lang weekend weg
Maar jij was toch diegene die zo graag sex wou enzo ?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
j
Jou post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van en relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest en zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes.
Je begrijpt de meerwaarde van een relatie niet, je begrijpt niet waarom vrouwen jou niet willen, je begrijpt niet waarom vrouwen anderen wél willen, je begrijpt vooral een heleboel niet, en de enige die daar last van heeft in jouw wereldje ben...jijquote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
j
Jou post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van en relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest en zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes.
Ja. Hoezo?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar jij was toch diegene die zo graag sex wou enzo ?
Sommige mensen bouwen graag een toekomst op met een wederhelft en vinden het leuk om nieuwe ervaringen met een geliefde te delen. Ow je hebt ook nog de romantiek, seks en familie.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Jouw post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van een relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit zo erg ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest. En zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes. Ik Zie geen logica in vrouwelijke motieven. En die mannetjes die in deze vrouwenwensen meegaan al helemaal niet.
Vind je dat zo vreemd dan. Een relatie houden moet je leren volgens mij. Dat is wat ik om mij heen zie. Het begint met handje vasthouden als je in de brugklas zit. En duurt hooguit een week (of twee) zoiets? Hoe verwacht je van mij dingen te begrijpen. Als ik in al die tientallen jaren van mijn leven nieteens de kans kreeg om een begin te maken hierin. Als ik nieteens door een simpele vleeskeuring heen kan komen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je begrijpt de meerwaarde van een relatie niet, je begrijpt niet waarom vrouwen jou niet willen, je begrijpt niet waarom vrouwen anderen wél willen, je begrijpt vooral een heleboel niet, en de enige die daar last van heeft in jouw wereldje ben...jij
Dat had je allemaal al een keer gepost, maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op wat nou je doel is van al je posts.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Vind je dat zo vreemd dan. Een relatie houden moet je leren volgens mij. Dat is wat ik om mij heen zie. Het begint met handje vasthouden als je in de brugklas zit. En duurt hooguit een week (of twee) zoiets? Hoe verwacht je van mij dingen te begrijpen. Als ik in al die tientallen jaren van mijn leven nieteens de kans kreeg om een begin te maken hierin. Als ik nieteens door een simpele vleeskeuring heen kan komen.
Het zit je nogal dwarsquote:Op maandag 8 januari 2018 16:49 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Vind je dat zo vreemd dan. Een relatie houden moet je leren volgens mij. Dat is wat ik om mij heen zie. Het begint met handje vasthouden als je in de brugklas zit. En duurt hooguit een week (of twee) zoiets? Hoe verwacht je van mij dingen te begrijpen. Als ik in al die tientallen jaren van mijn leven nieteens de kans kreeg om een begin te maken hierin. Als ik nieteens door een simpele vleeskeuring heen kan komen.
Maargoed. Jij bent wel een deskundige toch?. Geerd zegt relaties zijn overtrokken. Hij begrijpt ze niet. Wat is het belang van een relatie voor jou?
Hiezo soreek ik mijzelf tegen?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan spreek je je zelf toch tegen...of wil je gewoon beetje rondneuken ?
Dat voorbeeld gaf een collega. Dat komt niet uit mijn realiteit. Ik heb dat zelf namelijk nooit meegemaakt natuurlijk. No sheet Sherlock dat deze zooi mij dwarszit.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het zit je nogal dwars![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens leven man...handje vasthouden.
Was jij dat ook niet die ergens schreef over TMF in 2007 enzo op tv??
Man man man boek een vlucht naar het zuiden of pak de trein naar Berlijn daar gaat het nu nog steeds zo.
lol, wat een bewijs.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
I second this. Vroeger kreeg ik in mn pm nog msn adressen van de meiden van fok en stuurden ze me massaal tietenfotos. Is me nog niet gebeurd meer sinds ik weer op fok zit.
Ik heb niet het idee eerlijk gezegd dat Sadcopter te hoge eisen stelt.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee hoor, dan is DAT ook ZIJN voorkeur, maar de mannen die hier heel hard klagen dat het allemaal niet lukt hebben zelf nauwelijks iets/niks te bieden, maar willen qua vrouw wel een 9 of een 10. Ja weet je, dat gaat 'm niet worden, dus dan kun je daar heel kwaad over worden, en dan ben je heel kwaad geworden, en dan ben je terug in de realiteit en dan gaat 't 'm dat nog steeds niet worden.
Het maakt niet uit wat jij daar van vindt, het maakt ook niet uit of jij dat eerlijk vindt.
En daar ga je weer, je beschuldigt Coolguy onterecht van vanalles, terwijl hij die insteek helemaal niet heeft, integendeel. Hij blijft juist vriendelijk en probeert helder te krijgen wat jij nou eigenlijk wilt.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:17 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Hiezo soreek ik mijzelf tegen?
Ik ben wat je noemt ook wel een vrijgezel. Hierdoor kwam ik in deze reeks. Toen werd ik gedwongen mijn standpunten te verdedigen. Dat uiterlijk ook wel degelijk uitmaakt voor vrouwen. Toen wilde ik hier weg. Want begreep dat deze reeks voor vrijgezellen zijn die echt een relatie zoeken (Waar ik dus niet helemaal onder val). Coolguy lokt steeds een reactie uit zodat hij voer krijgt om lekker op een user te kunnen intrappen (ja ik heb zijn pohi even snel doorgenomen hijs er niet om mensen te helpen das duidelijk gaat aktijd gepaard met katten). Dus dat negeerde ik steeds.
Maar dan blijf ik nu gewoon weg uit deze reeks.
[..]
Dat voorbeeld gaf een collega. Dat komt niet uit mijn realiteit. Ik heb dat zelf namelijk nooit meegemaakt natuurlijk. No sheet Sherlock dat deze zooi mij dwarszit.
Dat is dus niet waar want ik ken genoeg vrouwen die tijdelijke bevestiging willen. Het is zelfs LETTERLIJK gepost door een vrouw hier dat ze haar fuckbuddy belde als ze een mislukte date had gehad. Die eigenwaarde moet koste wat het kost hoog blijven. Het hele rebound principe (waar bladen zoals de Linda echt bomvol mee staan) is iets van vrouwen. Een fling, een affaire. Het zijn niet de mannenbladen die daar vol mee staan.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen doorgaans makkelijker aan seks komen, maar dat draait om wat ze zijn en niet zozeer wie. Net zoals de mannen in de zogenaamde friendzone zich niet vervuld voelen door de functie als verkapte tegen aan ouwehoervriendin ipv van eens erop te mogen, vervult de gatdienst voor vrouwen evenmin die behoefte aan bevestiging.
Dat uitten mag dus niet want dan ben je gelijk een gefrustreerde lul. Als een vrouw klaagt over het lukt niet dan is het vaak eisen bijstellen ofzoiets maar nooit van je zal het wel verkeerd gedaan hebben. Als een man zoiets post moet hij naar zichzelf kijken. Ik heb dezelfde mening als Sadcopter dat je gelijk een soort verantwoording af moet leggen over je daden terwijl vrouwen dat niet echt lijken te hoeven in deze topics.quote:Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..
Dat doen ze ook niet, want ze komen te laat, ze zitten er super ongeïnteresseerd bij op een date en lopen te zeuren als de man niet het volledige bedrag van de rekening betaalt. Hoe vaak moet ik dat nou nog uitleggen?quote:Als je vindt dat je genoeg investeert, dan zou er denk ik meer vrede kunnen zijn. De focus lijkt meer te liggen op het idee dat anderen niet voldoende of verkeerd investeren. Althans, denk dat het meer zo overkomt.
Ik hou enorm veel rekening met wat de ander wil. En nee ik raak mijzelf niet kwijt.quote:Wat is te graag willen? En wat wil je dan te graag? Als de focus daar zo op ligt, is er dan nog wel genoeg ruimte voor wat de ander wil en zoekt? Of ben je daar dan zo enorm mee bezig, dat je onderweg jezelf kwijtraakt? Of zit je zo vast in je eigen denkpatroon, dat het niet eens meer uitmaakt wat en hoe die ander ervaart zolang het toch niet het gewenste resultaat oplevert?
Het ZBO model is hoogst verouderd, ik zou mijn communicatie handboek er nog eens bij pakken als ik jou was.quote:Effectieve communicatie gaat om een zender die een boodschap bij de ontvanger kan laten aankomen.
Dat vind jij, feit blijft dat wanneer er niet het gewenste resultaat is vrouwen best snel afhaken. Bij simpelweg genoeg aanbod kunnen ze dat ook vrij simpel doen. Iemand met een écht lange adem moet ik nog tegenkomen. Ik ken geen vrouw met maar 2 tinder matches. Er is altijd wat nieuws onder de zon hoorde ik laatst nog eentje zeggen.quote:In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn. Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden. Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..
Voel je vrij om te sturen. Bae.quote:
Blijkbaar, want hij wil iets wat hij niet kan krijgen, het valt niet binnen zijn mogelijkheden op dit moment, en dús is wat hij ook wil (seks), te hoog gegrepen, ongeacht wat de reden is dat het niet lukt. Feit is dát het niet lukt.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
lol, wat een bewijs.
[..]
Ik heb niet het idee eerlijk gezegd dat Sadcopter te hoge eisen stelt.
Ik ben over het algemeen erg direct ja, maar de insteek is in ieder geval niet iemand de grond intrappen. Dat de ander dat zo op wil vatten om dan zogenaamd beledigd te zijn als rookgordijn om maar niet inhoudelijk in te hoeven gaan op wat ik zeg omdat een zogenaamde belediging in veel gevallen een waarheid is die iemand liever niet wil horen, is niet mijn probleem.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En daar ga je weer, je beschuldigt Coolguy onterecht van vanalles, terwijl hij die insteek helemaal niet heeft, integendeel. Hij blijft juist vriendelijk en probeert helder te krijgen wat jij nou eigenlijk wilt.
Ik probeer iets algemeens uit te leggen en niet puur over jou en JaJammerJan.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:06 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat ?
De hele post #37 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?
Ik zou een stevige editor kunnen gebruiken ja, ik weet het.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als aan zou kunnen geven welke zinnen jou dat gevoel geven, want dat is niet mijn bedoeling. Dat vraag ik zodat ik je beter kan leren begrijpen en daar rekening mee kan houden in hoe ik een en ander verwoord.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren. Haar redenatie is dan toch onzin.
Dat zegt vooral iets over de motivatie tot aanschaf van zulke blaadjes, lijkt me.quote:Op maandag 8 januari 2018 17:48 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar want ik ken genoeg vrouwen die tijdelijke bevestiging willen. Het is zelfs LETTERLIJK gepost door een vrouw hier dat ze haar fuckbuddy belde als ze een mislukte date had gehad. Die eigenwaarde moet koste wat het kost hoog blijven. Het hele rebound principe (waar bladen zoals de Linda echt bomvol mee staan) is iets van vrouwen. Een fling, een affaire. Het zijn niet de mannenbladen die daar vol mee staan.
Denk je dat de manier waarop het uiten gebeurt dan geen enkele rol speelt?quote:[..]
Dat uitten mag dus niet want dan ben je gelijk een gefrustreerde lul. Als een vrouw klaagt over het lukt niet dan is het vaak eisen bijstellen ofzoiets maar nooit van je zal het wel verkeerd gedaan hebben. Als een man zoiets post moet hij naar zichzelf kijken. Ik heb dezelfde mening als Sadcopter dat je gelijk een soort verantwoording af moet leggen over je daden terwijl vrouwen dat niet echt lijken te hoeven in deze topics.
Vermoedelijk nogal vaak, zolang het niet als zodanig ontvangen wordt bij beide partijen. Ik probeerde namelijk niet te zeggen dat je nooit mag klagen over zulke kutwijven, wat ik ook gewoon terecht vind. Dus ik ervaar dit als iets anders dan een uitleg zeg maar, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.quote:[..]
Dat doen ze ook niet, want ze komen te laat, ze zitten er super ongeïnteresseerd bij op een date en lopen te zeuren als de man niet het volledige bedrag van de rekening betaalt. Hoe vaak moet ik dat nou nog uitleggen?
Misschien is dit wel interessant om nog eens wat dieper op in te gaan. Hoe houd je die balans, waarbij je wel veel rekening houdt met de ander, zonder daarbij jezelf tekort te doen?quote:[..]
Ik hou enorm veel rekening met wat de ander wil. En nee ik raak mijzelf niet kwijt.
Ben ik ook dus dat matcht welquote:[..]
Het ZBO model is hoogst verouderd, ik zou mijn communicatie handboek er nog eens bij pakken als ik jou was.
Volgens mij spreken deze twee posts elkaar niet eens zo tegen. Natuurlijk heb je zeker in deze vluchtige tijden meer oppervlakkigheid en is Tinder ook gewoonweg niet het juiste medium voor iedereen. Neemt niet weg dat je wellicht op andere manieren wel beter gebruik zou kunnen maken van de geringe tijd als je gevoelsmatige afstand zou kunnen verkleinen door meer het idee te kunnen creëren van enig begrip voor elkaar. Dat kan moeilijk van één kant komen ja, maar ik bedoel dan ook meer dat er misschien nog winst zou kunnen liggen in het meer begrijpen en daarmee ook beter gebruik kunnen maken van hetgeen dat wel enigszins overeenkomt in plaats van de focus op de verschillen te houden. Niet omdat dat nou eerlijk is, maar omdat het wat praktischer is bij het nastreven van wat je wel wil zeg maar..quote:[..]
Dat vind jij, feit blijft dat wanneer er niet het gewenste resultaat is vrouwen best snel afhaken. Bij simpelweg genoeg aanbod kunnen ze dat ook vrij simpel doen. Iemand met een écht lange adem moet ik nog tegenkomen. Ik ken geen vrouw met maar 2 tinder matches. Er is altijd wat nieuws onder de zon hoorde ik laatst nog eentje zeggen.
Niet alle vrouwen willen kinderen he?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee nog niet, komt misschien nog welSnap echt niet dat gezeur om vrouwen relaties of mannen etc.. man man man...
Uit mijn vriendengroep ook, allemaal kinderen en trouwen samenwonen zijn nog niet eens 30 ook nog niet.
MOet er niet aan denken...lekker man beetje werken zuipen, leuke dingen kopen/doen.
Vorig jaar nieuwe motor gekocht, vakantie alweer geboekt voor dit jaar lekker naar Oostenrijk in een hotel beetje rond crossen.
Straks in mei nog een weekje vakantie ook nog even wat boeken.
Nee lekker met je vriendin die je net zwanger hebt geprikt naar landal greenparks 4 dagen binnen aan het zwembad zitten terwijl het buiten 23C is omdat ja geld was op voor de nieuwe kinderkamer en al die andere kutzooi die je nodig hebt... en ja ook alvast maar een groter auto gekocht want ja Ster groeit natuurlijk zo hard straks... en toch konden we nog lekker een lang weekend weg
Je kan gewoon met elkaar praten hè, je hoeft niet per se als een mak schaap met de plannen van je vriendin mee te gaan.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar je moet er wel weer rekening mee houden
Het mooiste is er gewoon niet aan beginnenquote:Op maandag 8 januari 2018 22:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan gewoon met elkaar praten hè, je hoeft niet per se als een mak schaap met de plannen van je vriendin mee te gaan.
En juist fundamentele zaken als een kinderwens zijn handig om in een vroeg stadium te bespreken, want daar valt geen compromis in te sluiten.
Ik heb me er werkelijk nog nooit druk om gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee maar je moet er wel weer rekening mee houden
Ik ook nietquote:Op maandag 8 januari 2018 22:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb me er werkelijk nog nooit druk om gemaakt.
Als je je vrienden als norm ziet niet neequote:Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het mooiste is er gewoon niet aan beginnen
Lees heel dit stukje forum eens terug zal ik zeggen....quote:Op maandag 8 januari 2018 22:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je je vrienden als norm ziet niet nee
Snap dat ook niet al twijfel enorm aan mijzelf want die norm lijkt zo belangrijk.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lees heel dit stukje forum eens terug zal ik zeggen....
De norm is gewoon ellende...hoeveel % zou echt gelukkig zijn ?
Samen huisje kopen dit dat...och valt toch niet zo goed schulden dit dat weer een neukertje etc
Verschrikkelijkquote:Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aan jezelf twijfelen![]()
![]()
Heb je ook van plak plaatjes op je arm en ringen in je oren ?
Als de norm ellende was, dan zou facebook en andere sociale media's wel anders uitzien denk ik. Eens met dat lang niet iedereen gelukkig is, maar dat hoeft ook lang niet altijd door de relatie (alleen) te komen. Om nog maar niet te spreken over van dit forum tot de norm willen zien, want zeker in R&P posten mensen vooral de issues en minder vaak als het wel gewoon goed gaat..quote:Op maandag 8 januari 2018 22:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lees heel dit stukje forum eens terug zal ik zeggen....
De norm is gewoon ellende...hoeveel % zou echt gelukkig zijn ?
Samen huisje kopen dit dat...och valt toch niet zo goed schulden dit dat weer een neukertje etc
Juist....hier heb je hem alquote:Op maandag 8 januari 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als de norm ellende was, dan zou facebook en andere sociale media's wel anders uitzien denk ik. Eens met dat lang niet iedereen gelukkig is, maar dat hoeft ook lang niet altijd door de relatie (alleen) te komen. Om nog maar niet te spreken over van dit forum tot de norm willen zien, want zeker in R&P posten mensen vooral de issues en minder vaak als het wel gewoon goed gaat..
Geen idee, meer als van, kijk mij gelukkig zijn en kekke dingen doen en alles moet op faceboek etc sterfquote:Op maandag 8 januari 2018 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wacht, te letterlijk zeker? My bad..
Ik snap sowieso niet dat gejank over andermans keuzes. Zo met anderen bezig zijn lijkt al bijna alsof het benijd wordt. Ik hoop dat als ik de 30 aantik niet zo'n verzuurde vrijgezel wordt.quote:Op maandag 8 januari 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als de norm ellende was, dan zou facebook en andere sociale media's wel anders uitzien denk ik. Eens met dat lang niet iedereen gelukkig is, maar dat hoeft ook lang niet altijd door de relatie (alleen) te komen. Om nog maar niet te spreken over van dit forum tot de norm willen zien, want zeker in R&P posten mensen vooral de issues en minder vaak als het wel gewoon goed gaat..
Ja eens, dat vind ik ook ellendigquote:Op maandag 8 januari 2018 23:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee, meer als van, kijk mij gelukkig zijn en kekke dingen doen en alles moet op faceboek etc sterf
Hoeft niet per se, het kan ook gewoon de enorme overload zijn waar je moeilijk aan kan ontsnappen. Dat kun je niet altijd ontlopen door simpelweg te ontvolgen op facebook ofzo, dus daar over zeiken snap ik wel prima.quote:Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat gejank over andermans keuzes. Zo met anderen bezig zijn lijkt al bijna alsof het benijd wordt. Ik hoop dat als ik de 30 aantik niet zo'n verzuurde vrijgezel wordt.
Omdat jij nog nooit seks gehad hebt...quote:
Nou is het echt zo geweldig om de rest van je leven afhankelijk te zijn daarvan?quote:Op maandag 8 januari 2018 23:53 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat jij nog nooit seks gehad hebt...
Hoe kom je erbij dat je van seks afhankelijk word? Het is niet zo dat een mens niet zonder seks kan ofzo. Of zie jij seks als bindmiddel?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou is het echt zo geweldig om de rest van je leven afhankelijk te zijn daarvan?
Daarom neukt ook niemand buiten de deur, je hebt wel gelijk jaquote:Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat je van seks afhankelijk word? Het is niet zo dat een mens niet zonder seks kan ofzo. Of zie jij seks als bindmiddel?
Je moest eens weten wat ze van mij willen schudden !!quote:Op maandag 8 januari 2018 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor, tot zover trek ik mensen aan als een magneet. Overal wil men mn hand schudden etc.
Je nek?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:23 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ze van mij willen schudden !!
![]()
Je generaliseert alweer. Of ... je ziet alleen wat je wilt zien.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Jouw post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van een relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit zo erg ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest. En zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes. Ik Zie geen logica in vrouwelijke motieven. En die mannetjes die in deze vrouwenwensen meegaan al helemaal niet.
-Iemand heeft zich vergist in de naam (of maakte een grapje) en noemde Scary mary een keer Bloody mary. daarom schreef zij ook in een volgende post .... Neen, ik ben niet ongesteld.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:06 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Wat ?
De hele post #37 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?
Om niet met het gezeik te zitten van een vrouw achteraf.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Is dat zo? Hoe weet jij dat, als vrouw zijnde?
En weet je dan ook waarom die knappe mannen dan toch willen betalen als ze het voor niks zouden kunnen krijgen?
Je denkt toch niet dat al die dames en heren kunnen werken door de 10% van de mensen bij wie het niet lukt om te scoren? Tevens voor niks krijgen bedoel je dat ze er geen geld aan hoeven te besteden. Ze moeten er wel tijd en energie insteken. Daar hebben ze ook niet altijd zin in.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 10:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Is dat zo? Hoe weet jij dat, als vrouw zijnde?
En weet je dan ook waarom die knappe mannen dan toch willen betalen als ze het voor niks zouden kunnen krijgen?
De happy few kunnen seks krijgen zonder een relatie en zonder te betalen? Ik wist al dat jij wat vreemde hersenkronkels hebt maar dit slaat alles. Zo moeilijk is het echt niet om seks te krijgen zonder relatie of zonder te betalen, alleen moet je dan wel een leuke persoon zijn. En nee, dat is niet per se hetzelfde als knap voordat sadcopter weer begint over uiterlijk en kortzichtigheid!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 09:53 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Je generaliseert alweer. Of ... je ziet alleen wat je wilt zien.
Maar het draagt allemaal niets bij aan wat je wil. Je frustreert. Ons en jezelf. Alleen, ons heb je er niet mee. Als het ons teveel wordt laten we dit topic links liggen. Maar jij zit met jezelf. Je hebt, en minimaal toch deels, gelijk. Maar wat heb je aan gelijk hebben? Of zelfs aan gelijk krijgen! Niks toch? Doe, werk, richt je op wat je wilt hebben. Niet op de redenen waarom je het tot op heden nog niet hebt.
Ik vind jou niet echt open. hoewel je veel schrijft weten we weinig van je. En dat houdt in dat degenen die jou echt zouden willen helpen te weinig van je weten om dat te kunnen. Natuurlijk, degenen die jou kwetsen willen, die weten dan ook weinig om je te kwetsen. Maar aan diegenen zou ik toch gewoon schijt hebben.
En echt, ik kan mij niet voorstellen dat een man als jij, qua leeftijd, lengte, postuur, werk en inkomen, ook niet dom, niet een vrouw zou kunnen vinden. En als het alleen om sex gaat, en niet om een relatie (in welke vorm dan ook zoals FWB of LAT) dan is het eigenlijk nog eenvoudiger. Wees bereid wat geld te spenderen en je krijgt sex. Of is de frustratie dat jij een bent die voor alleeen sex MOET betalen. Niet knap genoeg bent om gratis te mogen.
Tja, zo is het voor 90 % van de mensen. Of in je relatie vind je (oa) sex. Of je betaalt ervoor. En de happy few die zijn met weinigen en hebben geluk en die kunnen sex krijgen zonder te betalen en zonder een relatie.
Ik zeg volmondig Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou is het echt zo geweldig om de rest van je leven afhankelijk te zijn daarvan?
Sekswerkers worden er vaak ook heel blij van als ze een knappe man als klant krijgen, vooral als die ook nog een beetje weet wat ie moet doen in bed.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:24 schreef Crooyzwans het volgende:
[..]
En zo zijn er vast nog wel tientallen redenen te verzinnen waarom een knappe man zou betalen voor seks. Zou een mooi topic zijn: Redenen om naar dames van lichte zeden te gaan.
Mnsen hier doen die drang naar sex vaak af als "je stelt je aan". Dat vind ik met mijn droge 40 jaar toch best een stomp in mijn maag.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:36 schreef bluuf het volgende:
[..]
Ik zeg volmondig Ja.
Biologisch gezien is de zin van het leven voortplanting. Waarom denk je dat het zo "goed" voelt om seks te hebben? Omdat onze hersenen daarop inspelen.
Biologisch gezien ben je mislukt als je jezelf niet voortplant.
(Ik zeg hiermee niet dat iemand die een seksloos bestaan heeft binnen de maatschappij mislukt is, maar biologisch gezien ben je dat heel zwart wit gezien wel).
Niets zo frustrerend als wel zin hebben maar geen mogelijkheid tot ontladen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mnsen hier doen die drang naar sex vaak af als "je stelt je aan". Dat vind ik met mijn droge 40 jaar toch best een stomp in mijn maag.
Ben je nu zielig? Neuk een hoer man ffs.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Mnsen hier doen die drang naar sex vaak af als "je stelt je aan". Dat vind ik met mijn droge 40 jaar toch best een stomp in mijn maag.
Kan hij niet met zijn slappe slangquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ben je nu zielig? Neuk een hoer man ffs.
Ze kan op zijn minst zijn prostaat masseren.quote:
Pegging for ka chingquote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze kan op zijn minst zijn prostaat masseren.
Laat jij dat welleens doen dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben meer een gever dan ontvanger.quote:
Dus jij geeft als hoer prostaatmassages bij mannen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 19:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ben meer een gever dan ontvanger.
Is misschien nog geen slecht idee sadcopter!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik voel laatdunkendheid opkomen. Bij jou. Wat wordt het nou? Wat is je doel met je posts? De vragen waar je telkens niet op reageert van CoolGuy? Wanneer ga je hier nou eens weg zoals je al 3 delen aankondigt? Wat wil je nu nog met dit topic? Rellen in een feuilleton van 58 delen of heb je een constructieve behoefte/vraag? Do enlighten us.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:19 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Dus jij geeft als hoer prostaatmassages bij mannen.
De reden dat hij op die vragen van mij niet reageert heeft niets te maken met mijn -volgens hem- vermeende doel. Dat is naar mijn mening gewoon een rookgordijntje omdat hij geen goed antwoord heeft op die vraag.quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik voel laatdunkendheid opkomen. Bij jou. Wat wordt het nou? Wat is je doel met je posts? De vragen waar je telkens niet op reageert van CoolGuy? Wanneer ga je hier nou eens weg zoals je al 3 delen aankondigt? Wat wil je nu nog met dit topic? Rellen in een feuilleton van 58 delen of heb je een constructieve behoefte/vraag? Do enlighten us.
Hij zit gewoon te ranten om zichzelf af te leiden van (werken aan) zijn problemen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 00:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik voel laatdunkendheid opkomen. Bij jou. Wat wordt het nou? Wat is je doel met je posts? De vragen waar je telkens niet op reageert van CoolGuy? Wanneer ga je hier nou eens weg zoals je al 3 delen aankondigt? Wat wil je nu nog met dit topic? Rellen in een feuilleton van 58 delen of heb je een constructieve behoefte/vraag? Do enlighten us.
In of uitwendig de prostaat masseren? Of beide? In combinatie met ... euh ... nog iets? De een of andere "job".quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://vimeo.com/18420164quote:Op woensdag 10 januari 2018 10:17 schreef Ludachrist het volgende:
LeesFoknl moet toch wel echt zo'n stereotype vies oud mannetje zijn. Mijn hemel.
Mensen hier doen, denk ik, die drang naar sex niet af met "je stelt je aan". Maar het probleem dat jij er nog eens extra omheen maakt. Je moet roeien met de riemen die jij hebt. En (ook) jij hebt verschillende paren "riemen"(zelfs meerdere en niet slechts een).quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |