abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 januari 2018 @ 16:05:21 #1
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176346955
Originele OP:

quote:
Waarom is dat zo raar?
Veel mensen denken dan dat er iets mis is met je.
Dat je onzeker bent, sociaal minder capabel.

Maar dat is helemaal niet zo.

Maar kijk bijvoorbeeld eens naar premier Rutte. Hij heeft een vlotte babbel, een sterke persoonlijkheid, krachtig charisma.

Ik noem hem omdat hij de eerste bekende vrijgezel(?) voor zover Nederland weet, die bij me opkomt.

En dan heb je hier van de mensen van 17 ofzo die een topic openen als ze op die leeftijd nog niet gezoend hebben. :')

Op kantoor hier bijvoorbeeld een niet lelijke dude, 38, woont bij zijn ouders, en nog steeds geen vriendinnetje.
Hij moet uit zijn schulp kruipen zoals Mark Rutte, en zijn mannetje staan en zeker van zichzelf overkomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door STING op 07-01-2018 16:32:05 ]
  zondag 7 januari 2018 @ 16:05:40 #2
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176346962
quote:
10s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:01 schreef -Miauw- het volgende: [..] Probeer je hier dan eens gedragen hoe je je zogenaamd in het echt ook zou gedragen. Misschien kunnen we dan nog iets leuks ontdekken. Humor. Heb je humor? Lelijke mensen worden altijd leuker door humor.
Ik heb het idee dat de vrouwen op dit dorum vol nijd en opgekropte woede zitten. Altijd sarcastisch en badinerend. En dan doen alsof ze zogenaamd vrolijk zijn. Jij bent in real life zoals jij je presenteert op dit forum ?
pi_176347027
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:05 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de vrouwen op dit dorum vol nijd en opgekropte woede zitten. Altijd sarcastisch en badinerend. En dan doen alsof ze zogenaamd vrolijk zijn. Jij bent in real life zoals jij je presenteert op dit forum ?
heb je nou niet door dat je de plank wat dat betreft finaal mis slaat? Jij geeft zelf de indruk dat je vol nijd en opgekropte woede jegens vrouwen zit en herkent het niet eens dat mensen je oprecht zouden willen helpen.
pi_176347074
quote:

[..]

Ik heb eerder het vermoeden dat alle 'vrouwen' op dit forum irl gewoon mannen zijn.
Eckte meisjes komen niet op fok, is niks voor ze.
pindazakje
pi_176347096
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:11 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik heb eerder het vermoeden dat alle 'vrouwen' op dit forum irl gewoon mannen zijn.
Dat gevoel heb ik bij de 'mannen' op dit forum. Zijn gewoon een stel vivawijven die het door een minderwaardigheidscomplex leuk vinden om hier het mannetje uit te hangen.
pi_176347129
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik bij de 'mannen' op dit forum. Zijn gewoon een stel vivawijven die het door een minderwaardigheidscomplex leuk vinden om hier het mannetje uit te hangen.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit forum vol vrouwen zit. :')
pindazakje
pi_176347144
quote:

[..]

ik ben Meta, ik ben eigenlijk een 'mon'
pi_176347148
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit forum vol vrouwen zit. :')
Want? :') Bokt en Viva zitten er ook vol mee.

Echte mannen zijn niet in zo'n kletsplatform geïnteresseerd hoor, is niks voor ze.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2018 16:16:33 ]
pi_176347166
quote:

[..]

Het is blijkbaar weer voedertijd, zo te merken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 7 januari 2018 @ 16:18:45 #10
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176347199
quote:

[..]

Mijn FOK!alter ego is een goede weerspiegeling van hoe ik irl ben ja. Sarcastisch zeker, badinerend heb ik lang niet meer gehoord :D
Gelukkig heb ik ook een goed relativeringsvermogen en zijn de randjes irl iets minder scherp.
With the stars as her umbrella
  zondag 7 januari 2018 @ 16:20:43 #11
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_176347252
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik ben Meta, ik ben eigenlijk een 'mon'
_O-
With the stars as her umbrella
  zondag 7 januari 2018 @ 16:24:02 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176347335
Maar sad copter volgens mij had je al paar keer de conclusie getrokken dat je niet thuishoorde in dit topic.. Toch blijf je doorgaan in je riedeltje
pi_176347339
quote:

[..]

Ben je op je tere zieltje getrapt :'( ?
pi_176347497
Tijd om weer terug on topic te gaan, dus het onderwerp het wel of niet raar zijn van het vrijgezel zijn na je 30ste en hoe hier naar gekeken wordt. OP ook weer aangepast naar hoe hij initieel was. Alvast bedankt.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:33:13 #15
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176347529
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Maar sad copter volgens mij had je al paar keer de conclusie getrokken dat je niet thuishoorde in dit topic.. Toch blijf je doorgaan in je riedeltje
Als mensen op mij reageren met in mijn ogen onterechte opmerkingen. Dan moet ik ze toch bedienen van wederhoor. En zo voel ik me wel hier. Namelijk onterecht beschuldigd voor van alles en nogwat.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:36:51 #16
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176347586
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 00:11 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb wel vaker gevraagd wat zij van mijn uiterlijk vonden. Of dat wat was. Daar kwam uit "Je scoort precies in midden (5) en iets daaronder. Tel daarbij op je afkomst en iets scheve gezichtfeatures. Maar omdat ik innemend ben scoor ik toch een 6". Van snelle ONS dates moet ik het niet hebben zeggen ze. Daar heb ik het uiterlijk (weer uiterlijk !) niet voor. Vrouwen moeten me echt leren kennen. Das leuk. Maar kom over algemeen dus niet voorbij die vleeskeuring.
Als mensen jou niet zo snel een ons zien hebben en een full-blown relatie wat te veel zou zijn, waarom niet bijvoorbeeld een lat-relatie met iemand aangaan ? Dan heb je niet de druk van een doorsnee relatie en zie je elkaar wanneer het uitkomt.

quote:

Door de jaren heen enkelen. Op twee handen te tellen. Krijg niet meer dan, je bent een aardige jongen maar niet mijn type. Of gewoon geen antwoord. Of een vriendelijk lachje van "ach je maakt een grapje haha, wat schattig" waarna ze zwijgen. En dan moet het voor mij duidelijk zijn. Vrouwen zijn harteloos zelfs als ze lachen.
Nu zal online dating voor meer frustratie bij jou zorgen, maar speeddaten is denk ik wel een manier voor jou om een leuke vrouw te ontmoeten. Omdat beide partijen moeten aanvinken of ze met de ander contact willen houden, hebben niet alleen vrouwen de keus, maar mannen ook.

quote:

Natuurlijk heb ik wensen. Maar ik sta aan de onderkant. Heb ik als jongeman nog wat te kiezen dan. Het is leuk dat je zegt dat iedereen mag en kan. Maar wat dicteert de praktijk?
De praktijk dicteert dat mensen die of te kieskeurig zijn of zich aan alles vastklampen wat interesse in hen toont slechter af zijn dan mensen die op iemand afgaan die zij interessant vinden en realistische verwachtingen hebben. Hoe denk jij met iemand seks te willen gaan hebben waar je helemaal niks mee op hebt ?
  zondag 7 januari 2018 @ 16:36:54 #17
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176347587
Als ik kijk naar mijn vriendenkring. Dan is de oorzaak voor het alleen zijn na je 30e jaar verschillend voor man en vrouw. En dus nieteens verschillend per individu. Ik zie echt een duidelijk verschil tussen de sexen. En/of vrijgezel zijn erg is of raar. Ik merk dat (bij hun dan, mijn kennisen) totaal niet.
pi_176347632
We got it, de ervaring voor mannen is anders dan voor vrouwen, move on please, back on topic.
  zondag 7 januari 2018 @ 16:53:39 #19
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176347884
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:36 schreef Buurtzwaan het volgende:

Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.

Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.

En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sadcopter op 07-01-2018 18:57:45 ]
  zondag 7 januari 2018 @ 18:28:06 #20
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176349587
Hoezo is een latrelatie geen standaard relatie? De meeste relaties beginnen toch de eerste paar jaar lattend?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_176349628
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:28 schreef Andromache het volgende:
Hoezo is een latrelatie geen standaard relatie? De meeste relaties beginnen toch de eerste paar jaar lattend?
Je noemt een relatie een latrelatie als je van plan bent apart te blijven wonen, niet als een fase.
  zondag 7 januari 2018 @ 19:20:42 #22
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176350807
Yat reageert in deel 5 op mij met de volgende tekst:

Je bedoeld, net als al die Aziatische vrouwen die alleen vanwege het geld interesse in jou hebben?

Overigens komt mijn vriendin niet uit de EU en is ze rijker dan ik ben en houd ze toch enorm van me, val ik dan ook zogenaamd in die categorie van jou?

Mijn antwoord: ...........Puh, tis wat. Ik ben lelijker dan jij, heb niks, en mijn vrouw heeft meer dan jouw vrouw. Zo, nou jij weer :6

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 07-01-2018 19:37:28 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 7 januari 2018 @ 19:36:32 #23
450228 LeesFoknl
pi_176351253
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 16:53 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen. Maar omdat de mods er nu mee gaan bemoeien. En we ontopic moeten blijven blijf ik hierna weg.

Ja een lat-relatie zou voor mij ideaal zijn. Nu nog een lat-partner. En voor wat betreft speeddating. Dat heb ik een keer gedaan en daarna niet meer. Ben toen halverwege opgestapt. De vrouwen mochten aan de hand van een formulier vantevoren uitkiezen. Met wie zij wilden speeddaten. Nou Echt. Weer werden alleen de wensen van vrouwen bediend. Dat vond ik niet zo leuk.

En ja je hebt gelijk. Ik begrijp als geen ander hoe het is wanneer je iemand niet leuk genoeg vindt kwa uiterlijk. Aan de onderkant van de datingmarkt waarin ik moet vissen (om voor t gemak zo even lomp te stellen). Zijn de vrouwen kwa uiterlijk nog minder dan mijn vrouwelijke evenbeeld zou zijn. En daar word ik natuurlijk niet blij van. Het minste wat ik verwacht, is dat ze afvallen. Komop. Ik ben 1.78 bij 65kg. Ik verwacht op zijn minst een slanke partner terug. Maar kennelijk heb ik niets meer te willen wensen. Dit is de markt.
Ja, de markt is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Bij veel aanbod en weinig vraag is de klant koning. Dus steek in dat feit geen energie want dat brengt jou niets.
Maar ben je nou een kleine Aziaat (zie jouw laatste bijdragen in deel 5) of 1,78 mtr. Nu, in Azie wemelt het van de kleine Aziaten die toch een vrouw hebben! En vaak nog leuke vrouwen ook nog!
Dus ... als de markt voor jou hier niet gunstig is, dan zoek een andere markt, waar jij met al je eigenschappen veel beter in de markt ligt.
Je schrijft ergens over je baan, werk. Je hebt de Nederlandse nationaliteit. Je hebt werk? Dus jij kan / mag een buitenlandse vrouw nemen en haar naar Nederland laten komen. Nou, dan sta jij in Azie héél ver boven aan de top. Maar je hebt het wel over dat de vrouwen jou hier niet kiezen ondat het totaal van je uiterlijk en eigenschappen voor hen niet voldoende zijn. Maar dat er LETTERLIJK miljoenen vrouwen hopen op een goede man, ongeacht zijn uiterlijk) daar heb je het niet over.
Jij kijkt en denkt een beetje héél erg "selectief".

Ik hoef niets te weten en te begrijpen, als het maar goed met me gaat en ik gelukkig en tevreden ben. dat zou jij ook kunnen, maar dan moet je gewoon een stuk pragmatischer worden. Is mijn opinie over jou en jouw situatie.

Ik hoop werkelijk dat je het inziet en je gewoon een goede vrouw zoekt. Want ... het kan echt !!
  zondag 7 januari 2018 @ 19:50:11 #24
138876 Andromache
pi_176351625
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 18:30 schreef STING het volgende:

[..]

Je noemt een relatie een latrelatie als je van plan bent apart te blijven wonen, niet als een fase.
Maar dat weet je toch helemaal niet van tevoren?
pi_176351639
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

Sommige mensen weten kennelijk dat ze nooit willen gaan samenwonen.
Kan ik mezelf moeilijk voorstellen, maar je hebt ze :P
pi_176351684
Waarom is mijn reply verwijderd? Het is gewoon zo. TS heeft een zeer vreemde, negatieve kijk op het vrouwelijke geslacht. Is na 5 topics en zijn andere topic wel duidelijk.
pi_176354130
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:50 schreef Andromache het volgende:

[..]

Kan toch? Mijn moeder wilde niet meer samenwonen na de scheiding. En nu lat ze al zes jaar met haar vriend.
pi_176354206
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:53 schreef FlipjeHolland het volgende:
Waarom is mijn reply verwijderd? Het is gewoon zo. TS heeft een zeer vreemde, negatieve kijk op het vrouwelijke geslacht. Is na 5 topics en zijn andere topic wel duidelijk.
Ja en vandaar dus graag weer ontopic.
  zondag 7 januari 2018 @ 21:35:43 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176354556
Vind het, moet ik even zeggen...eigenlijk wel grappig dat mensen er altijd van uitgaan dat mensen die lang maagd blijven of bijv heel lang single (en dus ook geen sexuele contacten tijdens single zijn) zijn altijd lelijk, antisociaal zijn of heel moeilijk contact maken.

Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd.

Toch was ik maagd tot mn 26e oid en heb ik nu alweer zo'n 6 jaar geen relatie (en ook geen sexuele contacten) gehad.

Zoiets maakt echt niet je persoonlijkheid, en mensen die zich er door laten labelen of desperaat door het leven gaan oid.. cmon man.. het leven gaat om meer dan zo snel mogelijk een kindje maken.

Ontwikkel jezelf eerst tot je uberhaupt een kind kunt opvoeden zonder afhankelijk te zijn van instituten. Ja je kunt zeggen maar kijk naar alle tokkies en buitenlanders die kakken aan de lopende band kinderen uit zonder ook maar ooit enige moeite te doen een kind op te voeden.
Ja goed, wil je daar dan bijhoren of maak je je eigen leven?

Ik zou nooit genoegen nemen met de eerste de beste meid die ik tegen kwam en dan een domme fout maken omdat ik even 10 minuten lang opgewonden zou zijn. Tuurlijk zijn er weleens momenten dat je even opgewonden bent etc maar dat is de energie die je juist als brandstof moet gebruiken in het leven, die moet je niet direct verspillen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_176357396
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Vind het, moet ik even zeggen...eigenlijk wel grappig dat mensen er altijd van uitgaan dat mensen die lang maagd blijven of bijv heel lang single (en dus ook geen sexuele contacten tijdens single zijn) zijn altijd lelijk, antisociaal zijn of heel moeilijk contact maken.

Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd
Lul niet vent.

Een decennia geleden heb ik ooit eens een fok portret gezien van jou (toen fok! nog actief ipv passief was) en toen zou je 'm zelfs nog in een zak zand hebben gestoken als er een gat in zat.

FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)

Grappig dat je die filmpjes na 11 jaar nog steeds kunt downloaden.
  zondag 7 januari 2018 @ 23:57:29 #31
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176357841
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:35 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

Lul niet vent.

Een decennia geleden heb ik ooit eens een fok portret gezien van jou (toen fok! nog actief ipv passief was) en toen zou je 'm zelfs nog in een zak zand hebben gestoken als er een gat in zat.

FOK!tv userportret: Baajguardian (1/3)

Grappig dat je die filmpjes na 11 jaar nog steeds kunt downloaden.
Grappig dat mensen denken dat iemand na 11 jaar nog exact hetzelfde is. En verder acteerde ik de helft van die docu. :')

Groetjes.
  maandag 8 januari 2018 @ 00:09:53 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_176358037
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:57 schreef BaajGuardian het volgende:

En verder acteerde ik de helft van die docu. :')

waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?
pi_176358762
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.

quote:
Ik kwam mijn oude lul inderdaad tegen via werk. Voel ik niks van, op de goede manier 8-) Natuurlijk ben ik zelf ook de jongste niet meer en over the hill, maar van beide kanten is het geen kwestie van nou dan maar deze, anders ben ik alleen :'( Waar ik er maar gewoon van uitging dat ik alleen ging eindigen, was hij superchill er verder niet echt mee bezig. Dat geeft ook een stukje rust dat je echt voor elkaar kiest.
Je moet het beste van je eigen leven maken, niet van een beginnende relatie denk ik. Stukje verantwoording nemen voor wat je nou echt wil. Als je echt een relatie wil met echt die persoon, dan kan ik me nu weinig meer voorstellen dat je er dan gevoelsmatig het beste er van probeert te maken. Wat voor een basis bouw je dan op en waarheen en waarvoor?

Juist die angst en onzekerheid spelen denk ik een grotere rol dan de extremen van wie je bent. Hoe die extremen zich uiten en in de praktijk doorwerken kan namelijk behoorlijk gereguleerd worden door die angst en onzekerheid en dan is dat stiekem kennelijk wel in zekere mate wie je bent. Omdat je daarrnaar handelt en daarmee laat zien wie en wat je bent.
Daardoor ga je andere keuzes maken in wat je wel en niet wil laten zien. En dan gaat het vervolgens knagen, want je kan je beknopt gaan voelen in wie je bent en wat je doet of zou moeten doen. Waar valt de ander dan op? Waarom ziet die zus of zo niet? Etc. Hoe ga jij die verdieping dan nog kunnen voelen? Dat ligt bij jezelf, dus wat zoek je dan eigenlijk bij de ander?

Sowieso handig om de definitie van verdieping voor jezelf uiteen te zetten, waar je eigenlijk heen wil en voor jezelf ook weet hoe je daar in wil staan enzo. Dat is ook je basis.
En later ook met de ander, hoe die een en ander uit en ervaart enzo. Dat is de ander z'n basis. Van daar uit kun je kijken naar de eventueel gemeenschappelijke basis enzovoort. Een stukje pro-actiever dan gewoon verkeren en afwachten op du moment suprême dat dit nu eindelijk HET is zeg maar..

Dus ga lekker dansen. Voor jezelf, omdat dat is wie je wil zijn cq bent..
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 16:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Niets hoeft, er zijn altijd uitzonderingen. Maar je kan mij niet vertellen dat als jou het noooooit lukt bij wie dan ook, het dan aan al die anderen ligt. Echt niet.

Ik zeur ook vaak genoeg dat ik geen relatie kan vinden / niet verliefd wordt etc.
Maar ik weet ook dat een groot deel daarvan bij mezelf ligt. Dat ik mij niet genoeg open stel bv of er niet genoeg in investeer.
Of als ik weer eens zeg dat ik nooit leuke mannen tegenkom, tja misschien kom ik wel op de verkeerde plekken.

Ik snap juist de redenatie niet dat het altijd aan de ander ligt.
Ja ze kunnen me niet allemaal leuk vinden, of leuk genoeg vinden, natuurlijk. Maar wie zegt dat dat niet komt door bv bovenstaande zaken die ik uitstraal.
Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.

Als ik even verder lees:

quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 17:30 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Mischien omdat je altijd vangaat van je eigen situatie en ervaring in de liefde. En die is natuurlijk lang niet zo wanhopig. Bij vrouwen zoals jij heb ik namelijk het (mischien misplaatste) idee. Dat je gewoon té veeleisend bent. Je hebt vast genoeg dates en leuke uitjes en sex (als je wilt). Bij mannen zoals mij liggen de frustraties natuurlijk heel anders. Jij als nlgemiddelde vrouw kunt je overal voorstellen. En op je gemak kiezen wie je wel dunkt en wie niet. Ik kom nergens door de initiele vleeskeuring heen. Hoe wil je deze twee situaties gelijkstellen. Voor jou ligt geluk in de liefde meer in jouw eigen handen dan voor mij het geval is.

[ Bericht 22% gewijzigd door Samzz op 08-01-2018 10:01:45 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_176358793
Maar jullie neuken toch nog wel een beetje tussendoor ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 09:51:34 #35
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176360433
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom zou je in godsnaam op zo'n manier (blijkbaar bewust) in beeld willen komen?
Omdat ik jiskefet en the office(us) altijd grappig vond?
pi_176360457
Edit: Pardon ik zat helemaal fout, my bad

[ Bericht 96% gewijzigd door Scary_Mary op 08-01-2018 10:01:06 ]
pi_176361206
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:
Als ik de post van Cue zo even bekijk is de frustratie van de man totaal anders dan die van de vrouw. Ik ben het wel eens met Sadcopter dat voor een vrouw iemand vinden een stuk makkelijker is. Plus, als ik de post van Bloody Mary hieronder bekijk ligt het voor de vrouw eerst in wie ben ik zelf en wat zoek ik en voor de man in dit ben ik en wie wil mij. Big difference.
Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnen c_/ (Tenzij je alcoholist bent natuurlijk)
Ik denk dat er meer overlap is. Het geldt denk ik net zo goed voor de man wie die is en wat die zoekt. Want waarom zoeken een Sadcopter en een JaJammerJan een vrouw? Is het zelfs wel een vrouw? Beide geven toe dat ze niet alleen een vrouw zoeken, maar ook een specifieker iets dan alleen een gat. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze geen eisen mogen hebben, maar dat die er dus wel zijn en daarmee ook duidelijk maken dat het voor hen ook niet puur een vrouw is wat ze zoeken.
Zie tevens dat ook als wel ooit iets van interesse is geweest, het totaal niet ontvangen wordt als enige bevestiging. Een van de heren toonde een plaatje van een in zijn ogen niet aantrekkelijke vrouw met overgewicht. Dat was één post tussen de inmiddels honderden en deed niets voor hun ego in positieve zin. Sterker nog, het werd zelfs in negatieve zin aangehaald. Maar als vrouwen de interesse in hen die er wel is als zodanige niet bevestiging ervaren, dan zou dat anders zijn. Ik denk dat de hoeveelheid interesse die niet als bevestiging wordt ervaren niet zoveel uitmaakt voor het ego en eerder averechts werkt.
Om nog maar niet te spreken van waarom je iets specifiekers zoekt. Beide heren lijken niet puur te willen neuken, maar zich vooral ook eens gewild te willen voelen. Als enigszins aantrekkelijke man gezien te worden en daarom als bedpartner in aanmerking te kunnen komen. Zo een lijn doortrekkend naar vrouwen, denk ik dat zij zich eveneens gewild willen voelen. En dan niet zozeer als bedpartner, maar voor wie zij zijn. Vrouwen kunnen doorgaans makkelijker aan seks komen, maar dat draait om wat ze zijn en niet zozeer wie. Net zoals de mannen in de zogenaamde friendzone zich niet vervuld voelen door de functie als verkapte tegen aan ouwehoervriendin ipv van eens erop te mogen, vervult de gatdienst voor vrouwen evenmin die behoefte aan bevestiging.

Dus ook al zijn er verschillen in de praktijk, er zit gevoelsmatig wel degelijk een gemeenschappelijke basis. En het lullige is dat juist zo een gevoelsmatige basis een brug zou kunnen slaan om dus wel iets meer op te bouwen. Begrip en rapport over en weer ervaren zet meer zoden aan de dijk dan er een soort wedstrijd van willen en blijven maken. Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..

quote:
[..]

[..]

Dat probeer ik juist uit te leggen, dat het eindeloze naar je navel staren niet altijd wat oplost.
Plus als jij niet genoeg investeert dan zijn we uitgepraat toch? Ik kan niet zeggen dat ik er niet genoeg in investeer. Sadcopter ook niet. De standaard reactie is dan, je wilt te graag. Ook alweer zo'n schieten in een conclusie want je hebt de oplossing ook niet. Daar is niemand bij gebaat he. Als het bij de vrouw aan zichzelf ligt stelt ze vaak te hoge eisen of doet ze niet genoeg moeite. Als een man de allerlaagste eisen ooit pakt en hij doet moeite hoeft hij nog niemand te hebben. Bij een vrouw ben ik daar nog niet zo van overtuigd.

Als ik even verder lees:

[..]

Als je vindt dat je genoeg investeert, dan zou er denk ik meer vrede kunnen zijn. De focus lijkt meer te liggen op het idee dat anderen niet voldoende of verkeerd investeren. Althans, denk dat het meer zo overkomt.
Wat is te graag willen? En wat wil je dan te graag? Als de focus daar zo op ligt, is er dan nog wel genoeg ruimte voor wat de ander wil en zoekt? Of ben je daar dan zo enorm mee bezig, dat je onderweg jezelf kwijtraakt? Of zit je zo vast in je eigen denkpatroon, dat het niet eens meer uitmaakt wat en hoe die ander ervaart zolang het toch niet het gewenste resultaat oplevert? Misschien zegt het iets over je mogelijkheden tot enigszins succesvolle communicatie, wat meer is dan gewoonweg zijn wie je bent of je anders (wat de ander zogenaamd dan wel zou moeten willen) voor probeert te doen. Het is ook niet alleen heel helder kunnen zeggen wat je wil of wat de ander al dan niet zou moeten doen. Effectieve communicatie gaat om een zender die een boodschap bij de ontvanger kan laten aankomen.

In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn. Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden. Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..
pi_176361265
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik persoonlijk ben super makkelijk met sociale contacten leggen, praat met iedereen die ik tegen kom, nognooit awkward moment gehad oid, flinch niet (ben aanraakbaar) en dus in geen enkel opzicht vreemd.
Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176361335
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 02:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

[..]

Als ik even verder lees:

[..]

Je wordt nog verwacht in het dating topic, door iemand daar op hete kolen.

Misschien is je vrijgezellen bestaan daarna ook voorlopig voorbij, kan je dit topic weer afstrepen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 8 januari 2018 @ 10:53:08 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176361393
quote:
7s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat iemand die met iedereen praat die hij tegenkomt en die moet benadrukken dat hij 'aanraakbaar' is zonder terug te deinzen voor mensen waarschijnlijk toch wel vreemd is.
Nee hoor, tot zover trek ik mensen aan als een magneet. Overal wil men mn hand schudden etc.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:13:06 #41
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176361746
quote:

[..]

Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 11:15:29 #42
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176361795
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 19:20 schreef LeesFoknl het volgende:
Yat reageert in deel 5 op mij met de volgende tekst:

Je bedoeld, net als al die Aziatische vrouwen die alleen vanwege het geld interesse in jou hebben?

Overigens komt mijn vriendin niet uit de EU en is ze rijker dan ik ben en houd ze toch enorm van me, val ik dan ook zogenaamd in die categorie van jou?

Mijn antwoord: ...........Puh, tis wat. Ik ben lelijker dan jij, heb niks, en mijn vrouw heeft meer dan jouw vrouw. Zo, nou jij weer :6
Goh, het is wat zeg...populaire man ben je ook. Jammer genoeg alleen in Azië.

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet. Zij kiest puur voor mij, niet voor geld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  maandag 8 januari 2018 @ 11:41:21 #43
450228 LeesFoknl
pi_176362289
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet.
Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...
En waar ben jij populair? Koetsbeekstan of zo?

_O- _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door LeesFoknl op 08-01-2018 11:47:51 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 12:05:03 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176362734
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, dat had ik al begrepen. Niet als de mijne dus. Die kiest voor geld en voor mij! Maar niet mijn geld, want dat heb ik niet ...
En waar ben jij populair? Koetsbeekstan of zo?

_O- _O-
Wat dacht je van gewoon in Nederland? Al lijkt de VS of elders in West-Europa me ook prima te liggen. Echter, in tegenstelling tot jou heb ik totaal niet de neiging om vreemd te gaan.
pi_176362835
:') .
  maandag 8 januari 2018 @ 12:34:51 #46
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176363164
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:13 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is wel heel apart. Ik heb ook een keer aan een speeddate-avond deelgenomen en daar kreeg je iedere deelnemer te spreken en werd er vooraf niets gevraagd. Overigens waren er meer vrouwelijke dan mannelijke deelnemers, al waren een aantak vrouwen er puur als mental support voor een van hun vrijgezelle vriendinnen...
Dezelfde ervaring die een goede vriend had. Hij had zich als ik me niet vergis bij deze organisatie aangemeld:

https://www.flitsdate.nl/

[ Bericht 22% gewijzigd door Buurtzwaan op 08-01-2018 13:51:56 ]
pi_176364911
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geef niets om geld overigens, en mijn vriendin ook niet. Zij kiest puur voor mij, niet voor geld.
Nou maak je geld maar over dan *O*
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:06:56 #48
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176364951
Scary_Mary en Bloody Mary zijn een en dezelfde?

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik ben niet ongesteld hoor, maar wel een goede tip om de ochtend leuk te beginnen c_/ (Tenzij je alcoholist bent natuurlijk)
Ik denk dat er meer overlap is. Het geldt denk ik net zo goed voor de man wie die is en wat die zoekt. Want waarom zoeken een Sadcopter en een JaJammerJan een vrouw? Is het zelfs wel een vrouw? Beide geven toe dat ze niet alleen een vrouw zoeken, KNIP etcetera etcetera
Wat ?

De hele post #37 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?

[ Bericht 41% gewijzigd door Sadcopter op 08-01-2018 14:27:43 ]
pi_176365181
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:06 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Wat ?

De hele post #77 begrijp ik echt niets van. Wie begrijpt die wel?
Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:25:26 #50
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176365400
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:16 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ik vind 'm super, wat snap je er niet aan?
Moest zijn #37 overigens. #77 bestaat nog niet.

Noemt ze mij en topicstarter een homo?

Het is eigenlijk heel simpel. Uiterlijk is voor zowel mannen als ook vrouwen heel belangrijk. Maar de meesten draaien en draaien en draaien hieromheen joh. Ongelooflijk.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 14:39:37 #51
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_176365786
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:25 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Het is eigenlijk heel simpel. Uiterlijk is voor zowel mannen als ook vrouwen heel belangrijk. Maar de meesten draaien en draaien en draaien hieromheen joh. Ongelooflijk.
En wat wil je nou bereiken dan TS? ik heb die vraag al vaker gesteld en je negeert hem wel, maar ik blijf hem toch stellen. Wat is het doel van je posts? Wat wil je bereiken?

En STEL dat ALLE, maar dan ook ALLE vrouwen jou zeggen dat wat jij zegt klopt, en jij dus gelijk hebt. Wat dan? Heb je dan ineens volgende week een vriendin? Seks? Of heb je dan volgende week nog steeds hetzelfde issue als je nu ook hebt?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_176366258
Sadcopter gewoon fappen en een lauw biertje tappen.. wat maak je je druk man.

Al die stress kost je zo 15 jaar van je lever
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:04:52 #53
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176366523
quote:

[..]

I second this. Vroeger kreeg ik in mn pm nog msn adressen van de meiden van fok en stuurden ze me massaal tietenfotos. Is me nog niet gebeurd meer sinds ik weer op fok zit.
pi_176366648
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:25 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Nee hoor.

Tuurlijk is het uiterlijk voor vrouwen ook belangrijk, en nu? Ik zou deze stukjes uit post #37 nog eens lezen.

Dus ook al zijn er verschillen in de praktijk, er zit gevoelsmatig wel degelijk een gemeenschappelijke basis. En het lullige is dat juist zo een gevoelsmatige basis een brug zou kunnen slaan om dus wel iets meer op te bouwen. Begrip en rapport over en weer ervaren zet meer zoden aan de dijk dan er een soort wedstrijd van willen en blijven maken. Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..

In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn. Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden. Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  maandag 8 januari 2018 @ 15:24:17 #55
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176366982
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:09 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Nee hoor.

Tuurlijk is het uiterlijk voor vrouwen ook belangrijk, en nu? Ik zou deze stukjes uit post #37 nog eens lezen.

Zonder vraagtekens leest dat als een voorlopig koopcontract of iets dergelijks.

quote:
In dat opzicht kunnen we blijven vasthouden aan de praktijk dat vrouwen makkelijker seks kunnen scoren, maar dat geeft geen rapport. Het is voor hen niet de oplossing die het voor sommige mannen gevoelsmatig wel lijkt te zijn.
[/b] Blijven hameren op dat verschil mag dan voor sommigen het verkondigen van hun realiteit zijn, maar het blijft ook juist die afstand tot de realiteit van de gewilde dames in stand houden.[/b] Als dat het doel is, dan sluit zo een werkwijze er prima bij aan, maar dat ligt dan niet puur en alleen aan die arrogante kutwijven..[/i]
Alleen dat dikgedrukte zinnetje begrijp ik nog een beetje. Maar dat is wat de vrouwen hier altijd al zeggen geloof ik. Waar was die hele lap tekst eromheen goed voor dan. Als ruis? De meesten snappen er vast ook geen bout van. Maar met veel fantasie lezen ze dat ene zinnetje en denken 'ja als ie zo blijft doorgaan houdt ie afstand van vrouwen ja'. Maar dat is niet wat ze bedoelt. Dat zinnetje is verraderlijk. Wat bedoelt zij met "de realiteit van die gewilde dames". Wat is hun realiteit dan?

Dat ik niet goed genoeg voor ze ben. Dat is hun realiteit volgens mij. Is dat dan 100% mijn fout?

[ Bericht 3% gewijzigd door Sadcopter op 08-01-2018 15:31:47 ]
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 15:35:28 #56
16180 crew  CoolGuy
pi_176367265
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

[..]

Alleen dat dikgedrukte zinnetje begrijp ik nog een beetje. Maar dat is wat de vrouwen hier altijd al zeggen geloof ik. Waar was die hele lap tekst eromheen goed voor dan. Als ruis? De meesten snappen er vast ook geen bout van. Maar met veel fantasie lezen ze dat ene zinnetje en denken 'ja als ie zo blijft doorgaan houdt ie afstand van vrouwen ja'. Maar dat is niet wat ze bedoelt. Dat zinnetje is verraderlijk. Wat bedoelt zij met "de realiteit van die gewilde dames". Wat is hun realiteit dan?

Dat ik niet goed genoeg voor ze ben. Dat is hun realiteit volgens mij. Is dat dan 100% mijn fout?
Waarom praat jij over 'fout'? Het is een feit dat ze je niet willen. Of dat nou is omdat jij lang haar hebt, of kort haar, of je dik bent, dun bent, niet aantrekkelijk bent, een kutkarakter hebt, geen werk hebt, wel werk hebt waardoor je nooit thuis bent, een piemel hebt van 2cm, een piemel hebt van 45cm, het maakt niet uit.

Ze willen jou niet, en ze willen iemand anders wel. Dat is niet jouw fout, maar dat is ook niet hun fout, dat is hun voorkeur, of jij dat nou fout wil noemen of niet.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:18:15 #57
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176368435
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 14:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nou maak je geld maar over dan *O*
Die hele euro?
pi_176368569
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:18 schreef yats het volgende:

[..]

Die hele euro?
Ja ! Begin van een miljoen _O_ _O_ ^O^ ^O^
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:26:39 #59
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176368661
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom praat jij over 'fout'? Het is een feit dat ze je niet willen. Of dat nou is omdat jij lang haar hebt, of kort haar, of je dik bent, dun bent, niet aantrekkelijk bent, een kutkarakter hebt, geen werk hebt, wel werk hebt waardoor je nooit thuis bent, een piemel hebt van 2cm, een piemel hebt van 45cm, het maakt niet uit.

Ze willen jou niet, en ze willen iemand anders wel. Dat is niet jouw fout, maar dat is ook niet hun fout, dat is hun voorkeur, of jij dat nou fout wil noemen of niet.
Zij geet mij alle schuld. 100%. En niet fifty-fifty.

Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren. Haar redenatie is dan toch onzin.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:28:24 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176368721
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:26 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren.
Een relatie krijgen is niet 'iemand uitkiezen'. Het is met iemand omgaan, ongedwongen. En elkaar dan leuk gaan vinden, ook dus niet eenzijdig.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:29:50 #61
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176368767
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja ! Begin van een miljoen _O_ _O_ ^O^ ^O^
Een begin. En hoe lang gaat het duren voordat je die beoogde miljoen hebt. Ook een plan voor?
  maandag 8 januari 2018 @ 16:31:51 #62
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176368827
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Een relatie krijgen is niet 'iemand uitkiezen'. Het is met iemand omgaan, ongedwongen. En elkaar dan leuk gaan vinden, ook dus niet eenzijdig.
Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in deze topics lees ik vooral, wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de topics na en vul in.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 16:34:01 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_176368878
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in drze topics lees ik vooral. Wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de tipics na en vul in.
Nee hoor, dan is DAT ook ZIJN voorkeur, maar de mannen die hier heel hard klagen dat het allemaal niet lukt hebben zelf nauwelijks iets/niks te bieden, maar willen qua vrouw wel een 9 of een 10. Ja weet je, dat gaat 'm niet worden, dus dan kun je daar heel kwaad over worden, en dan ben je heel kwaad geworden, en dan ben je terug in de realiteit en dan gaat 't 'm dat nog steeds niet worden.

Het maakt niet uit wat jij daar van vindt, het maakt ook niet uit of jij dat eerlijk vindt.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:34:35 #64
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176368892
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:31 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dat snap ik toch. Het komt van twee kanten. Maar in deze topics lees ik vooral, wanneer een vrouw niet wilt is het haar voorkeur. Maar wanneer een man niet wilt is het..vul zelf in.. Zijn eigen fout, te hoge eisen, achweetikveel speur de tipics na en vul in.
Schijt aan hebben, ik ben ook gewoon eerlijk dat ik niks met een dikke vrouw zou beginnen. Is niet dat ik op bimbos val maar als iemand ongezond leeft of zulk radicale issues heeft zie ik daar geen potentie in.
pi_176369003
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Een begin. En hoe lang gaat het duren voordat je die beoogde miljoen hebt. Ook een plan voor?
Nee nog niet, komt misschien nog wel _O_ Snap echt niet dat gezeur om vrouwen relaties of mannen etc.. man man man...

Uit mijn vriendengroep ook, allemaal kinderen en trouwen samenwonen zijn nog niet eens 30 ook nog niet.
MOet er niet aan denken...lekker man beetje werken zuipen, leuke dingen kopen/doen.
Vorig jaar nieuwe motor gekocht, vakantie alweer geboekt voor dit jaar lekker naar Oostenrijk in een hotel beetje rond crossen.
Straks in mei nog een weekje vakantie ook nog even wat boeken.

Nee lekker met je vriendin die je net zwanger hebt geprikt naar landal greenparks 4 dagen binnen aan het zwembad zitten terwijl het buiten 23C is omdat ja geld was op voor de nieuwe kinderkamer en al die andere kutzooi die je nodig hebt... en ja ook alvast maar een groter auto gekocht want ja Ster groeit natuurlijk zo hard straks... en toch konden we nog lekker een lang weekend weg
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:38:36 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176369014
quote:

[..]

[..]

Juchu, beetje minder kapen :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_176369106
quote:

[..]

Ik en alleen ik zou volgens haar de afstand tot de realiteit van die dames (hun voorkeuren dus) bewaren. Haar redenatie is dan toch onzin.
Dat je niet aan een vrouw komt, ligt toch echt aan jou? Hoe kan je enig schuld bij de vrouw leggen? Jij doet toch precies hetzelfde: jij wilt geen dikke vrouwen omdat ze volgens jou minder dan jij zijn. Jij wilt op zijn minst eentje qua postuur jouw evenknie is oid. Je beticht de vrouwen ergens van waar je zelf aan meedoet en dan ga je er ook vanuit dat alle vrouwen hetzelfde gewicht toekennen aan uiterlijk als jij.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:43:47 #68
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176369135
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee nog niet, komt misschien nog wel _O_ Snap echt niet dat gezeur om vrouwen relaties of mannen etc.. man man man...

Uit mijn vriendengroep ook, allemaal kinderen en trouwen samenwonen zijn nog niet eens 30 ook nog niet.
MOet er niet aan denken...lekker man beetje werken zuipen, leuke dingen kopen/doen.
Vorig jaar nieuwe motor gekocht, vakantie alweer geboekt voor dit jaar lekker naar Oostenrijk in een hotel beetje rond crossen.

Nee lekker met je vriendin die je net zwanger hebt geprikt naar landal greenparks 4 dagen binnen aan het zwembad zitten terwijl het buiten 23C is omdat ja geld was op voor de nieuwe kinderkamer en al die andere kutzooi die je nodig hebt... en ja ook alvast maar een groter auto gekocht want ja Ster groeit natuurlijk zo hard straks... en toch konden we nog lekker een lang weekend weg
Jouw post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van een relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit zo erg ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest. En zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes. Ik Zie geen logica in vrouwelijke motieven. En die mannetjes die in deze vrouwenwensen meegaan al helemaal niet.
pi_176369175
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

j

Jou post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van en relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest en zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes.
Maar jij was toch diegene die zo graag sex wou enzo ?
Ik zwaai naar dieren.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 16:45:42 #70
16180 crew  CoolGuy
pi_176369184
quote:

[..]

j

Jou post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van en relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest en zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes.
Je begrijpt de meerwaarde van een relatie niet, je begrijpt niet waarom vrouwen jou niet willen, je begrijpt niet waarom vrouwen anderen wél willen, je begrijpt vooral een heleboel niet, en de enige die daar last van heeft in jouw wereldje ben...jij :D

Je wil eigenlijk gewoon seks, en vindt het raar dat vrouwen daar niet met de massa's tegelijk trek in hebben met jou.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:45:58 #71
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176369192
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Maar jij was toch diegene die zo graag sex wou enzo ?
Ja. Hoezo?
pi_176369227
quote:

[..]

Jouw post zou de nieuwe OP voor deze reeks moeten worden eerlijk gezegd. Want ik begrijp net zoals jij, ook niet de neerwaarde van een relatie. En waarom, vooral vrouwen, dit zo erg ambieren en najagen. Mijn vrouwlijke colllegas zeggen altijd het gaat om 'vastigheid'. Maar zelf zijn zij stuk voor stuk van pik naar pik naar pik gespongen. Eentje is zelfs al twee keer getrouwd geweest. En zit nu in een derde huwelijk met haar 34 jaartjes. Ik Zie geen logica in vrouwelijke motieven. En die mannetjes die in deze vrouwenwensen meegaan al helemaal niet.
Sommige mensen bouwen graag een toekomst op met een wederhelft en vinden het leuk om nieuwe ervaringen met een geliefde te delen. Ow je hebt ook nog de romantiek, seks en familie.
pi_176369229
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Ja. Hoezo?
Dan spreek je je zelf toch tegen...of wil je gewoon beetje rondneuken ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 16:49:18 #74
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176369270
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je begrijpt de meerwaarde van een relatie niet, je begrijpt niet waarom vrouwen jou niet willen, je begrijpt niet waarom vrouwen anderen wél willen, je begrijpt vooral een heleboel niet, en de enige die daar last van heeft in jouw wereldje ben...jij :D
Vind je dat zo vreemd dan. Een relatie houden moet je leren volgens mij. Dat is wat ik om mij heen zie. Het begint met handje vasthouden als je in de brugklas zit. En duurt hooguit een week (of twee) zoiets? Hoe verwacht je van mij dingen te begrijpen. Als ik in al die tientallen jaren van mijn leven nieteens de kans kreeg om een begin te maken hierin. Als ik nieteens door een simpele vleeskeuring heen kan komen.

Maargoed. Jij bent wel een deskundige toch?. Geerd zegt relaties zijn overtrokken. Hij begrijpt ze niet. Wat is het belang van een relatie volgens jou?
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 16:50:36 #75
16180 crew  CoolGuy
pi_176369314
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Vind je dat zo vreemd dan. Een relatie houden moet je leren volgens mij. Dat is wat ik om mij heen zie. Het begint met handje vasthouden als je in de brugklas zit. En duurt hooguit een week (of twee) zoiets? Hoe verwacht je van mij dingen te begrijpen. Als ik in al die tientallen jaren van mijn leven nieteens de kans kreeg om een begin te maken hierin. Als ik nieteens door een simpele vleeskeuring heen kan komen.
Dat had je allemaal al een keer gepost, maar je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op wat nou je doel is van al je posts.

Wil je horen dat je gelijk hebt? en zo ja, wat gaat dat dan veranderen voor jou? Wil je discussieren om het discussieren? Wat wil je nou?
pi_176369359
Wel raar dat jij tegen de 40 aan hikt. Dacht echt dat je begin 20 was.
pi_176369362
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:49 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Maargoed. Jij bent wel een deskundige toch?. Geerd zegt relaties zijn overtrokken. Hij begrijpt ze niet. Wat is het belang van een relatie voor jou?
Het zit je nogal dwars :') :') |:( |:(
Ga eens leven man...handje vasthouden.
Was jij dat ook niet die ergens schreef over TMF in 2007 enzo op tv??
Man man man boek een vlucht naar het zuiden of pak de trein naar Berlijn daar gaat het nu nog steeds zo.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 17:17:04 #78
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176369912
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:47 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan spreek je je zelf toch tegen...of wil je gewoon beetje rondneuken ?
Hiezo soreek ik mijzelf tegen?

Ik ben wat je noemt ook wel een vrijgezel. Hierdoor kwam ik in deze reeks. Toen werd ik gedwongen mijn standpunten te verdedigen. Dat uiterlijk ook wel degelijk uitmaakt voor vrouwen. Toen wilde ik hier weg. Want begreep dat deze reeks voor vrijgezellen zijn die echt een relatie zoeken (Waar ik dus niet helemaal onder val). Coolguy lokt steeds een reactie uit zodat hij voer krijgt om lekker op een user te kunnen intrappen (ja ik heb zijn pohi even snel doorgenomen hijs er niet om mensen te helpen das duidelijk gaat aktijd gepaard met katten). Dus dat negeerde ik steeds.

Maar dan blijf ik nu gewoon weg uit deze reeks.

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het zit je nogal dwars :') :') |:( |:(
Ga eens leven man...handje vasthouden.
Was jij dat ook niet die ergens schreef over TMF in 2007 enzo op tv??
Man man man boek een vlucht naar het zuiden of pak de trein naar Berlijn daar gaat het nu nog steeds zo.
Dat voorbeeld gaf een collega. Dat komt niet uit mijn realiteit. Ik heb dat zelf namelijk nooit meegemaakt natuurlijk. No sheet Sherlock dat deze zooi mij dwarszit.
pi_176370113
Rutte als voorbeeld ? :') :') :')
  maandag 8 januari 2018 @ 17:31:50 #80
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176370158
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

I second this. Vroeger kreeg ik in mn pm nog msn adressen van de meiden van fok en stuurden ze me massaal tietenfotos. Is me nog niet gebeurd meer sinds ik weer op fok zit.
lol, wat een bewijs. :')

quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee hoor, dan is DAT ook ZIJN voorkeur, maar de mannen die hier heel hard klagen dat het allemaal niet lukt hebben zelf nauwelijks iets/niks te bieden, maar willen qua vrouw wel een 9 of een 10. Ja weet je, dat gaat 'm niet worden, dus dan kun je daar heel kwaad over worden, en dan ben je heel kwaad geworden, en dan ben je terug in de realiteit en dan gaat 't 'm dat nog steeds niet worden.

Het maakt niet uit wat jij daar van vindt, het maakt ook niet uit of jij dat eerlijk vindt.
Ik heb niet het idee eerlijk gezegd dat Sadcopter te hoge eisen stelt.
pi_176370226
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:17 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Hiezo soreek ik mijzelf tegen?

Ik ben wat je noemt ook wel een vrijgezel. Hierdoor kwam ik in deze reeks. Toen werd ik gedwongen mijn standpunten te verdedigen. Dat uiterlijk ook wel degelijk uitmaakt voor vrouwen. Toen wilde ik hier weg. Want begreep dat deze reeks voor vrijgezellen zijn die echt een relatie zoeken (Waar ik dus niet helemaal onder val). Coolguy lokt steeds een reactie uit zodat hij voer krijgt om lekker op een user te kunnen intrappen (ja ik heb zijn pohi even snel doorgenomen hijs er niet om mensen te helpen das duidelijk gaat aktijd gepaard met katten). Dus dat negeerde ik steeds.

Maar dan blijf ik nu gewoon weg uit deze reeks.

[..]

Dat voorbeeld gaf een collega. Dat komt niet uit mijn realiteit. Ik heb dat zelf namelijk nooit meegemaakt natuurlijk. No sheet Sherlock dat deze zooi mij dwarszit.
En daar ga je weer, je beschuldigt Coolguy onterecht van vanalles, terwijl hij die insteek helemaal niet heeft, integendeel. Hij blijft juist vriendelijk en probeert helder te krijgen wat jij nou eigenlijk wilt.
pi_176370433
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:42 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen doorgaans makkelijker aan seks komen, maar dat draait om wat ze zijn en niet zozeer wie. Net zoals de mannen in de zogenaamde friendzone zich niet vervuld voelen door de functie als verkapte tegen aan ouwehoervriendin ipv van eens erop te mogen, vervult de gatdienst voor vrouwen evenmin die behoefte aan bevestiging.
Dat is dus niet waar want ik ken genoeg vrouwen die tijdelijke bevestiging willen. Het is zelfs LETTERLIJK gepost door een vrouw hier dat ze haar fuckbuddy belde als ze een mislukte date had gehad. Die eigenwaarde moet koste wat het kost hoog blijven. Het hele rebound principe (waar bladen zoals de Linda echt bomvol mee staan) is iets van vrouwen. Een fling, een affaire. Het zijn niet de mannenbladen die daar vol mee staan.

quote:
Niet omdat het niet kut mag voelen, want dat mag. Het uiten zou gewoon moeten kunnen, maar is het kunnen en mogen uiten het daadwerkelijke probleem en/of de oplossing? Of is of zou het eigenlijk meer een middel (moeten) zijn? Denk dat op dat gebied enige winst zou kunnen liggen, om daar een beter een verschil in te kunnen ontwaren bij elkaar..
Dat uitten mag dus niet want dan ben je gelijk een gefrustreerde lul. Als een vrouw klaagt over het lukt niet dan is het vaak eisen bijstellen ofzoiets maar nooit van je zal het wel verkeerd gedaan hebben. Als een man zoiets post moet hij naar zichzelf kijken. Ik heb dezelfde mening als Sadcopter dat je gelijk een soort verantwoording af moet leggen over je daden terwijl vrouwen dat niet echt lijken te hoeven in deze topics.

quote:
Als je vindt dat je genoeg investeert, dan zou er denk ik meer vrede kunnen zijn. De focus lijkt meer te liggen op het idee dat anderen niet voldoende of verkeerd investeren. Althans, denk dat het meer zo overkomt.
Dat doen ze ook niet, want ze komen te laat, ze zitten er super ongeïnteresseerd bij op een date en lopen te zeuren als de man niet het volledige bedrag van de rekening betaalt. Hoe vaak moet ik dat nou nog uitleggen?

quote:
Wat is te graag willen? En wat wil je dan te graag? Als de focus daar zo op ligt, is er dan nog wel genoeg ruimte voor wat de ander wil en zoekt? Of ben je daar dan zo enorm mee bezig, dat je onderweg jezelf kwijtraakt? Of zit je zo vast in je eigen denkpatroon, dat het niet eens meer uitmaakt wat en hoe die ander ervaart zolang het toch niet het gewenste resultaat oplevert?
Ik hou enorm veel rekening met wat de ander wil. En nee ik raak mijzelf niet kwijt.

quote:
Effectieve communicatie gaat om een zender die een boodschap bij de ontvanger kan laten aankomen.
Het ZBO model is hoogst verouderd, ik zou mijn communicatie handboek er nog eens bij pakken als ik jou was.

quote:
Dat vind jij, feit blijft dat wanneer er niet het gewenste resultaat is vrouwen best snel afhaken. Bij simpelweg genoeg aanbod kunnen ze dat ook vrij simpel doen. Iemand met een écht lange adem moet ik nog tegenkomen. Ik ken geen vrouw met maar 2 tinder matches. Er is altijd wat nieuws onder de zon hoorde ik laatst nog eentje zeggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door W00fer op 08-01-2018 17:53:33 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  maandag 8 januari 2018 @ 17:50:11 #83
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176370474
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Voel je vrij om te sturen. Bae.
  maandag 8 januari 2018 @ 17:52:11 #84
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176370524

[ Bericht 100% gewijzigd door Buurtzwaan op 08-01-2018 17:53:54 ]
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 18:21:56 #85
16180 crew  CoolGuy
pi_176371111
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

[..]

Ik heb niet het idee eerlijk gezegd dat Sadcopter te hoge eisen stelt.
Blijkbaar, want hij wil iets wat hij niet kan krijgen, het valt niet binnen zijn mogelijkheden op dit moment, en dús is wat hij ook wil (seks), te hoog gegrepen, ongeacht wat de reden is dat het niet lukt. Feit is dát het niet lukt.
  Moderator maandag 8 januari 2018 @ 18:25:53 #86
16180 crew  CoolGuy
pi_176371193
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

En daar ga je weer, je beschuldigt Coolguy onterecht van vanalles, terwijl hij die insteek helemaal niet heeft, integendeel. Hij blijft juist vriendelijk en probeert helder te krijgen wat jij nou eigenlijk wilt.
Ik ben over het algemeen erg direct ja, maar de insteek is in ieder geval niet iemand de grond intrappen. Dat de ander dat zo op wil vatten om dan zogenaamd beledigd te zijn als rookgordijn om maar niet inhoudelijk in te hoeven gaan op wat ik zeg omdat een zogenaamde belediging in veel gevallen een waarheid is die iemand liever niet wil horen, is niet mijn probleem.

In dit geval vermoed ik zo maar dat de echte reden dat ik geen antwoord krijg op die vraag is omdat hij daar geen antwoord op heeft dat hout snijdt (immers, dreinen als een kind van 5 dat hij gewoon wil horen dat hij gelijk heeft terwijl dat niets aan zijn realiteit verandert is niet direct een antwoord dat iemand zou willen geven, en hij dus ook niet), en hij dat zelf maar al te goed beseft, dus dan dat antwoord maar niet geven, maar negeren en vervolgens de aandacht afleiden en mij in dit geval aanvallen. Dat mag, maar dat verandert de realiteit niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door CoolGuy op 08-01-2018 18:31:29 ]
pi_176371965
quote:

[..]

Wat ?

Ik probeer iets algemeens uit te leggen en niet puur over jou en JaJammerJan.
Je zegt een vrouw te willen en ik geloof ook niet dat je homo bent ofzo (wat verder ook prima zijn, maar dat ben je niet), maar ik denk dat je er zo diep inzit dat het je niet om een vrouw als persoon gaat en meer een soort middel ter bevestiging van wie je zou willen zijn.
Waarom dat aanhalen?
Als je die twee wel zou willen en kunnen loskoppelen, dan zou je daar een tactiek op aan kunnen passen. En het zou sowieso ook iets over je motivatie kunnen zeggen, of je bepaalde dingen (nog) wel of niet zou willen en moeten doen, om (alsnog) dichter bij jouw doel te komen. Zeg maar het (her)formuleren of je echt voor de neuk gaat of echt een vrouw wil scoren (wat ook weer niet per se gelijk hoeft te staan aan een relatie).
pi_176372196
quote:
[..]

Ik zou een stevige editor kunnen gebruiken ja, ik weet het.
Nogmaals, het gaat niet alleen over jou. Dit soort discussies gaan al veel langer en ik probeer kennelijk niet zo geslaagd een stukje uitleg te geven hoe die dames een en ander ervaren. Net zoals jij uitlegt hoe jij een en ander ervaart. Dat kan prima naast elkaar bestaan denk ik, voor inzicht en hopelijk ook iets meer begrip voor elkander. Het is geenszins als wedstrijd bedoelt, dat de ene wel gelijk heeft en de ander niet ofzo.
pi_176372282
quote:

[..]

Ik zou het fijn vinden als aan zou kunnen geven welke zinnen jou dat gevoel geven, want dat is niet mijn bedoeling. Dat vraag ik zodat ik je beter kan leren begrijpen en daar rekening mee kan houden in hoe ik een en ander verwoord.
pi_176373887
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 17:48 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar want ik ken genoeg vrouwen die tijdelijke bevestiging willen. Het is zelfs LETTERLIJK gepost door een vrouw hier dat ze haar fuckbuddy belde als ze een mislukte date had gehad. Die eigenwaarde moet koste wat het kost hoog blijven. Het hele rebound principe (waar bladen zoals de Linda echt bomvol mee staan) is iets van vrouwen. Een fling, een affaire. Het zijn niet de mannenbladen die daar vol mee staan.
Dat zegt vooral iets over de motivatie tot aanschaf van zulke blaadjes, lijkt me.
Verder kan het tijdelijke van zo een bevestiging natuurlijk ook iets zeggen over in hoeverre dat nou echt bevestiging is en daadwerkelijk bevredigend blijkt. Je fuckbuddy bellen voor een geile neuk, omdat je een geile neuk wil wordt toch anders ervaren dan je fuckbuddy bellen als the next best thing omdat je geen (nog) relatie hebt. Seks=seks ja, maar seks wordt lang niet altijd zo bevestigend cq bevredigend ervaren.
Typisch ook, in de datingdraad was een tijdje terug ook een of meer posts over het niet snel verder willen gaan op de eerste dates, omdat het iets zou zeggen over de eigenwaarde van de dame in kwestie als ze dat wel zou doen. Dat werd volgens mij door mannen gepost zelfs..

quote:
[..]

Dat uitten mag dus niet want dan ben je gelijk een gefrustreerde lul. Als een vrouw klaagt over het lukt niet dan is het vaak eisen bijstellen ofzoiets maar nooit van je zal het wel verkeerd gedaan hebben. Als een man zoiets post moet hij naar zichzelf kijken. Ik heb dezelfde mening als Sadcopter dat je gelijk een soort verantwoording af moet leggen over je daden terwijl vrouwen dat niet echt lijken te hoeven in deze topics.
Denk je dat de manier waarop het uiten gebeurt dan geen enkele rol speelt?
Vrouwen aanspreken op hoe ze hun eisenlijst hanteren heb ik volgens mij vaak genoeg gedaan op het forum. Wel denk ik dat mannen minder makkelijk een luisterend oor kunnen vinden, maar dat wil niet zeggen dat het er totaal niet is of zou kunnen zijn. Begrijpen dat het kut is als je niet scoort, dat snappen de meesten hier wel.Maar hoe komt zo een gevoel van begrip in een overdracht tot stand?
Ben je dan wel zo duidelijk op zoek naar begrip en medeleven als het gros van de mensen je boodschap hier als negatieve bevestiging op een persoonlijk wereldbeeld ervaart? Hoe kunnen mensen je beter leren helpen als ze je nog niet kunnen begrijpen wat je wel als hulp beschouwt en ervaart? Zeker als de definiering van hulp verschilt, hoe overbruggen we die kloof dan?
Niet als dis bedoelt, gewoon ter overpeinzing en als nuance van de ruis tussen partijen en niet als één schuldige kant ofzo..

quote:
[..]

Dat doen ze ook niet, want ze komen te laat, ze zitten er super ongeïnteresseerd bij op een date en lopen te zeuren als de man niet het volledige bedrag van de rekening betaalt. Hoe vaak moet ik dat nou nog uitleggen?
Vermoedelijk nogal vaak, zolang het niet als zodanig ontvangen wordt bij beide partijen. Ik probeerde namelijk niet te zeggen dat je nooit mag klagen over zulke kutwijven, wat ik ook gewoon terecht vind. Dus ik ervaar dit als iets anders dan een uitleg zeg maar, maar dat ligt ongetwijfeld aan mij.

quote:
[..]

Ik hou enorm veel rekening met wat de ander wil. En nee ik raak mijzelf niet kwijt.
Misschien is dit wel interessant om nog eens wat dieper op in te gaan. Hoe houd je die balans, waarbij je wel veel rekening houdt met de ander, zonder daarbij jezelf tekort te doen?

quote:
[..]

Het ZBO model is hoogst verouderd, ik zou mijn communicatie handboek er nog eens bij pakken als ik jou was.
Ben ik ook dus dat matcht wel :P Heb je misschien nog tips, aangezien er tegenwoordig zo keiveel op de markt is?

quote:
[..]

Dat vind jij, feit blijft dat wanneer er niet het gewenste resultaat is vrouwen best snel afhaken. Bij simpelweg genoeg aanbod kunnen ze dat ook vrij simpel doen. Iemand met een écht lange adem moet ik nog tegenkomen. Ik ken geen vrouw met maar 2 tinder matches. Er is altijd wat nieuws onder de zon hoorde ik laatst nog eentje zeggen.
Volgens mij spreken deze twee posts elkaar niet eens zo tegen. Natuurlijk heb je zeker in deze vluchtige tijden meer oppervlakkigheid en is Tinder ook gewoonweg niet het juiste medium voor iedereen. Neemt niet weg dat je wellicht op andere manieren wel beter gebruik zou kunnen maken van de geringe tijd als je gevoelsmatige afstand zou kunnen verkleinen door meer het idee te kunnen creëren van enig begrip voor elkaar. Dat kan moeilijk van één kant komen ja, maar ik bedoel dan ook meer dat er misschien nog winst zou kunnen liggen in het meer begrijpen en daarmee ook beter gebruik kunnen maken van hetgeen dat wel enigszins overeenkomt in plaats van de focus op de verschillen te houden. Niet omdat dat nou eerlijk is, maar omdat het wat praktischer is bij het nastreven van wat je wel wil zeg maar..
  maandag 8 januari 2018 @ 22:06:04 #91
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176376641
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 16:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen willen kinderen he?
pi_176376736
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:06 schreef yats het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen willen kinderen he?
Nee maar je moet er wel weer rekening mee houden
Ik zwaai naar dieren.
pi_176376821
quote:
12s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je kan gewoon met elkaar praten hè, je hoeft niet per se als een mak schaap met de plannen van je vriendin mee te gaan.

En juist fundamentele zaken als een kinderwens zijn handig om in een vroeg stadium te bespreken, want daar valt geen compromis in te sluiten.
pi_176377032
quote:
9s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Je kan gewoon met elkaar praten hè, je hoeft niet per se als een mak schaap met de plannen van je vriendin mee te gaan.

En juist fundamentele zaken als een kinderwens zijn handig om in een vroeg stadium te bespreken, want daar valt geen compromis in te sluiten.
Het mooiste is er gewoon niet aan beginnen
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 22:22:40 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176377102
quote:
12s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb me er werkelijk nog nooit druk om gemaakt.
pi_176377330
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:22 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb me er werkelijk nog nooit druk om gemaakt.
Ik ook niet
Ik zwaai naar dieren.
pi_176377368
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het mooiste is er gewoon niet aan beginnen
Als je je vrienden als norm ziet niet nee
pi_176377398
Sommigen zijn dan ook gewoon vastgeroest net als mij.
pi_176377697
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je je vrienden als norm ziet niet nee
Lees heel dit stukje forum eens terug zal ik zeggen....
De norm is gewoon ellende...hoeveel % zou echt gelukkig zijn ?
Samen huisje kopen dit dat...och valt toch niet zo goed schulden dit dat weer een neukertje etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_176377969
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Samen huisje kopen dit dat...och valt toch niet zo goed schulden dit dat weer een neukertje etc
Snap dat ook niet al twijfel enorm aan mijzelf want die norm lijkt zo belangrijk.
pi_176378080
- Doe eens aardig -

[ Bericht 97% gewijzigd door STING op 08-01-2018 22:59:03 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_176378111
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:58 schreef Geerd het volgende:

[..]

Aan jezelf twijfelen :') :') :') Heb je ook van plak plaatjes op je arm en ringen in je oren ?
Verschrikkelijk :') Neen snap dat volk juist niet. Zelfde met dat hele Instagram gedoe... Men vraagt er steeds om wat is je Insta page :r
pi_176378257
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Als de norm ellende was, dan zou facebook en andere sociale media's wel anders uitzien denk ik. Eens met dat lang niet iedereen gelukkig is, maar dat hoeft ook lang niet altijd door de relatie (alleen) te komen. Om nog maar niet te spreken over van dit forum tot de norm willen zien, want zeker in R&P posten mensen vooral de issues en minder vaak als het wel gewoon goed gaat..
pi_176378315
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als de norm ellende was, dan zou facebook en andere sociale media's wel anders uitzien denk ik. Eens met dat lang niet iedereen gelukkig is, maar dat hoeft ook lang niet altijd door de relatie (alleen) te komen. Om nog maar niet te spreken over van dit forum tot de norm willen zien, want zeker in R&P posten mensen vooral de issues en minder vaak als het wel gewoon goed gaat..
Juist....hier heb je hem al
Ik zwaai naar dieren.
pi_176378352
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Juist....hier heb je hem al
Oh wacht, te letterlijk zeker? My bad..
pi_176378417
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:10 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh wacht, te letterlijk zeker? My bad..
Geen idee, meer als van, kijk mij gelukkig zijn en kekke dingen doen en alles moet op faceboek etc sterf
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 8 januari 2018 @ 23:15:57 #107
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_176378477
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat gejank over andermans keuzes. Zo met anderen bezig zijn lijkt al bijna alsof het benijd wordt. Ik hoop dat als ik de 30 aantik niet zo'n verzuurde vrijgezel wordt.
pi_176378594
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:13 schreef Geerd het volgende:

[..]

Geen idee, meer als van, kijk mij gelukkig zijn en kekke dingen doen en alles moet op faceboek etc sterf
Ja eens, dat vind ik ook ellendig

quote:
14s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:15 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat gejank over andermans keuzes. Zo met anderen bezig zijn lijkt al bijna alsof het benijd wordt. Ik hoop dat als ik de 30 aantik niet zo'n verzuurde vrijgezel wordt.
Hoeft niet per se, het kan ook gewoon de enorme overload zijn waar je moeilijk aan kan ontsnappen. Dat kun je niet altijd ontlopen door simpelweg te ontvolgen op facebook ofzo, dus daar over zeiken snap ik wel prima.
  maandag 8 januari 2018 @ 23:53:58 #109
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176379331
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 22:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ook niet
Omdat jij nog nooit seks gehad hebt...
pi_176379747
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:53 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat jij nog nooit seks gehad hebt...
Nou is het echt zo geweldig om de rest van je leven afhankelijk te zijn daarvan?
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 00:21:02 #111
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176379856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nou is het echt zo geweldig om de rest van je leven afhankelijk te zijn daarvan?
Hoe kom je erbij dat je van seks afhankelijk word? Het is niet zo dat een mens niet zonder seks kan ofzo. Of zie jij seks als bindmiddel?
pi_176379940
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:21 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat je van seks afhankelijk word? Het is niet zo dat een mens niet zonder seks kan ofzo. Of zie jij seks als bindmiddel?
Daarom neukt ook niemand buiten de deur, je hebt wel gelijk ja
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:23:31 #113
450228 LeesFoknl
pi_176381903
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee hoor, tot zover trek ik mensen aan als een magneet. Overal wil men mn hand schudden etc.
Je moest eens weten wat ze van mij willen schudden !!

O-) O-)
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:59:31 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_176382249
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 08:23 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat ze van mij willen schudden !!

O-) O-)
Je nek? :P
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:53:06 #115
450228 LeesFoknl
pi_176382973
quote:

[..]

Je generaliseert alweer. Of ... je ziet alleen wat je wilt zien.
Maar het draagt allemaal niets bij aan wat je wil. Je frustreert. Ons en jezelf. Alleen, ons heb je er niet mee. Als het ons teveel wordt laten we dit topic links liggen. Maar jij zit met jezelf. Je hebt, en minimaal toch deels, gelijk. Maar wat heb je aan gelijk hebben? Of zelfs aan gelijk krijgen! Niks toch? Doe, werk, richt je op wat je wilt hebben. Niet op de redenen waarom je het tot op heden nog niet hebt.

Ik vind jou niet echt open. hoewel je veel schrijft weten we weinig van je. En dat houdt in dat degenen die jou echt zouden willen helpen te weinig van je weten om dat te kunnen. Natuurlijk, degenen die jou kwetsen willen, die weten dan ook weinig om je te kwetsen. Maar aan diegenen zou ik toch gewoon schijt hebben.

En echt, ik kan mij niet voorstellen dat een man als jij, qua leeftijd, lengte, postuur, werk en inkomen, ook niet dom, niet een vrouw zou kunnen vinden. En als het alleen om sex gaat, en niet om een relatie (in welke vorm dan ook zoals FWB of LAT) dan is het eigenlijk nog eenvoudiger. Wees bereid wat geld te spenderen en je krijgt sex. Of is de frustratie dat jij een bent die voor alleeen sex MOET betalen. Niet knap genoeg bent om gratis te mogen.
Tja, zo is het voor 90 % van de mensen. Of in je relatie vind je (oa) sex. Of je betaalt ervoor. En de happy few die zijn met weinigen en hebben geluk en die kunnen sex krijgen zonder te betalen en zonder een relatie.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:11:05 #116
450228 LeesFoknl
pi_176383176
quote:

[..]

Wat ?

-Iemand heeft zich vergist in de naam (of maakte een grapje) en noemde Scary mary een keer Bloody mary. daarom schreef zij ook in een volgende post .... Neen, ik ben niet ongesteld.

-De rest van post nr. 37 is .... voor mij zelfs op mijn oude dag nog een super verhelderende post. Niet nieuw maar zelden zo mooi uitgelegd.

Het punt is de manier waarop jij naar sex kijkt. Lekkere meid, mooi, aantrekkelijk, sexy. met die wil ik graag sex hebben. En die manier van naar sex kijken projecteer jij op de vrouwen. Die zouden dus volgens jou ook mannen willen die lekker, mooi aantrekkelijk en sexy zijn.
Tuurlijk, maar voor een ONS en voor de mooiere vrouwen geldt of kan dat ook zo zijn. Maar een hoop vrouwen zijn ook niet zo mooi dat ze puur op hun looks worden bewonderd, uitgekozen voor sex. net als jij. Die vrouwen willen graag bewonderd worden, aardig, zich geborgen, geliefd enz. IN een relatie. En dan komt die sex er ook.
JIj, ik, de meeste mannen EN vrouwen zijn qua uiterlijk zo dat we niet direkt als lekker ding, lust object gezien worden. En gezien de sexuele behoefte van de man en hoe veel mannen met die behoefte om gaan is er meer vraag dan aanbod. Zo is het gewoon, helaas (voor jou, voor mij , voor honderden miljoenen mannen).
Dus verander de wereld, en als dat niet lukt, deal with it.
pi_176383203
Zijn genoeg knappe mannen die betalen voor seks.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 10:35:17 #118
450228 LeesFoknl
pi_176383470
Is dat zo? Hoe weet jij dat, als vrouw zijnde?
En weet je dan ook waarom die knappe mannen dan toch willen betalen als ze het voor niks zouden kunnen krijgen?
pi_176384183
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:35 schreef LeesFoknl het volgende:
En weet je dan ook waarom die knappe mannen dan toch willen betalen als ze het voor niks zouden kunnen krijgen?
Om niet met het gezeik te zitten van een vrouw achteraf.
Omdat ze het goedkoper en makkelijker vinden dan daten/relaties.
Omdat ze bepaalde behoeftes(fetisj) hebben die op de reguliere datemarkt niet zo eenvoudig te vinden zijn.
Gewoon omdat het kan.
Omdat niet alle knappe mannen even eenvoudig vrouwen "scoren".
Uit nieuwsgierigheid, naar hoe dat is.
Voor een bepaalde specifieke ervaring.
Omdat het discreet kan en je daardoor eenvoudiger aan bepaalde behoeftes buiten de deur kunt voldoen zonder dat je partner hier achter komt.

En zo zijn er vast nog wel tientallen redenen te verzinnen waarom een knappe man zou betalen voor seks. Zou een mooi topic zijn: Redenen om naar dames van lichte zeden te gaan.
pi_176384339
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:35 schreef LeesFoknl het volgende:
Je denkt toch niet dat al die dames en heren kunnen werken door de 10% van de mensen bij wie het niet lukt om te scoren? Tevens voor niks krijgen bedoel je dat ze er geen geld aan hoeven te besteden. Ze moeten er wel tijd en energie insteken. Daar hebben ze ook niet altijd zin in.

Onderstaande mannen hebben (en misschien nog steeds?) gebruik gemaakt van de diensten van sekswerkers.

Rob Oudkerk

Charlie Sheen

Jordan Belfort
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:22:29 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_176385144
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 09:53 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Je generaliseert alweer. Of ... je ziet alleen wat je wilt zien.
Maar het draagt allemaal niets bij aan wat je wil. Je frustreert. Ons en jezelf. Alleen, ons heb je er niet mee. Als het ons teveel wordt laten we dit topic links liggen. Maar jij zit met jezelf. Je hebt, en minimaal toch deels, gelijk. Maar wat heb je aan gelijk hebben? Of zelfs aan gelijk krijgen! Niks toch? Doe, werk, richt je op wat je wilt hebben. Niet op de redenen waarom je het tot op heden nog niet hebt.

Ik vind jou niet echt open. hoewel je veel schrijft weten we weinig van je. En dat houdt in dat degenen die jou echt zouden willen helpen te weinig van je weten om dat te kunnen. Natuurlijk, degenen die jou kwetsen willen, die weten dan ook weinig om je te kwetsen. Maar aan diegenen zou ik toch gewoon schijt hebben.

En echt, ik kan mij niet voorstellen dat een man als jij, qua leeftijd, lengte, postuur, werk en inkomen, ook niet dom, niet een vrouw zou kunnen vinden. En als het alleen om sex gaat, en niet om een relatie (in welke vorm dan ook zoals FWB of LAT) dan is het eigenlijk nog eenvoudiger. Wees bereid wat geld te spenderen en je krijgt sex. Of is de frustratie dat jij een bent die voor alleeen sex MOET betalen. Niet knap genoeg bent om gratis te mogen.
Tja, zo is het voor 90 % van de mensen. Of in je relatie vind je (oa) sex. Of je betaalt ervoor. En de happy few die zijn met weinigen en hebben geluk en die kunnen sex krijgen zonder te betalen en zonder een relatie.
De happy few kunnen seks krijgen zonder een relatie en zonder te betalen? Ik wist al dat jij wat vreemde hersenkronkels hebt maar dit slaat alles. Zo moeilijk is het echt niet om seks te krijgen zonder relatie of zonder te betalen, alleen moet je dan wel een leuke persoon zijn. En nee, dat is niet per se hetzelfde als knap voordat sadcopter weer begint over uiterlijk en kortzichtigheid!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:36:18 #122
76108 bluuf
Powershell fan
pi_176385344
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 00:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik zeg volmondig Ja.
Biologisch gezien is de zin van het leven voortplanting. Waarom denk je dat het zo "goed" voelt om seks te hebben? Omdat onze hersenen daarop inspelen.

Biologisch gezien ben je mislukt als je jezelf niet voortplant.

(Ik zeg hiermee niet dat iemand die een seksloos bestaan heeft binnen de maatschappij mislukt is, maar biologisch gezien ben je dat heel zwart wit gezien wel).
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:41:38 #123
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_176385425
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 11:24 schreef Crooyzwans het volgende:

[..]
En zo zijn er vast nog wel tientallen redenen te verzinnen waarom een knappe man zou betalen voor seks. Zou een mooi topic zijn: Redenen om naar dames van lichte zeden te gaan.
Sekswerkers worden er vaak ook heel blij van als ze een knappe man als klant krijgen, vooral als die ook nog een beetje weet wat ie moet doen in bed.

En inderdaad, dat soort mensen komen bijvoorbeeld voor een specifieke ervaring, bijvoorbeeld om een keer met een high-class escort een avondje door te brengen of om een trio te hebben met 2 vrouwen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 9 januari 2018 @ 14:27:43 #124
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176387680
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:36 schreef bluuf het volgende:

[..]

Ik zeg volmondig Ja.
Biologisch gezien is de zin van het leven voortplanting. Waarom denk je dat het zo "goed" voelt om seks te hebben? Omdat onze hersenen daarop inspelen.

Biologisch gezien ben je mislukt als je jezelf niet voortplant.

(Ik zeg hiermee niet dat iemand die een seksloos bestaan heeft binnen de maatschappij mislukt is, maar biologisch gezien ben je dat heel zwart wit gezien wel).
Mnsen hier doen die drang naar sex vaak af als "je stelt je aan". Dat vind ik met mijn droge 40 jaar toch best een stomp in mijn maag.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:44:22 #125
76108 bluuf
Powershell fan
pi_176389285
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:27 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Mnsen hier doen die drang naar sex vaak af als "je stelt je aan". Dat vind ik met mijn droge 40 jaar toch best een stomp in mijn maag.
Niets zo frustrerend als wel zin hebben maar geen mogelijkheid tot ontladen.
Een drang naar seks is zeker geen aanstellerij.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:48:00 #126
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176389367
quote:

[..]

Ben je nu zielig? Neuk een hoer man ffs.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:49:38 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176389403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:48 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ben je nu zielig? Neuk een hoer man ffs.
Kan hij niet met zijn slappe slang
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:52:18 #128
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176389466
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan hij niet met zijn slappe slang
Ze kan op zijn minst zijn prostaat masseren.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 15:55:43 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176389543
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 15:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

Pegging for ka ching O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:42:17 #130
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176392926
quote:

[..]

Laat jij dat welleens doen dan.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:07:36 #131
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_176393505
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 18:42 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Laat jij dat welleens doen dan.
Ik ben meer een gever dan ontvanger.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:19:47 #132
474362 Sadcopter
Is er leven op Pluto?
pi_176395357
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:07 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ik ben meer een gever dan ontvanger.
Dus jij geeft als hoer prostaatmassages bij mannen.
  Moderator dinsdag 9 januari 2018 @ 22:34:17 #133
441859 crew  Lenny77
pi_176400623
quote:

[..]

Is misschien nog geen slecht idee sadcopter!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 10 januari 2018 @ 00:20:31 #134
138876 Andromache
pi_176403900
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:19 schreef Sadcopter het volgende:

[..]

Dus jij geeft als hoer prostaatmassages bij mannen.
Ik voel laatdunkendheid opkomen. Bij jou. Wat wordt het nou? Wat is je doel met je posts? De vragen waar je telkens niet op reageert van CoolGuy? Wanneer ga je hier nou eens weg zoals je al 3 delen aankondigt? Wat wil je nu nog met dit topic? Rellen in een feuilleton van 58 delen of heb je een constructieve behoefte/vraag? Do enlighten us.
  Moderator woensdag 10 januari 2018 @ 09:33:59 #135
16180 crew  CoolGuy
pi_176406486
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 00:20 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ik voel laatdunkendheid opkomen. Bij jou. Wat wordt het nou? Wat is je doel met je posts? De vragen waar je telkens niet op reageert van CoolGuy? Wanneer ga je hier nou eens weg zoals je al 3 delen aankondigt? Wat wil je nu nog met dit topic? Rellen in een feuilleton van 58 delen of heb je een constructieve behoefte/vraag? Do enlighten us.
De reden dat hij op die vragen van mij niet reageert heeft niets te maken met mijn -volgens hem- vermeende doel. Dat is naar mijn mening gewoon een rookgordijntje omdat hij geen goed antwoord heeft op die vraag.
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2018 @ 09:48:26 #136
460494 naoomx
pi_176406679
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 00:20 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hij zit gewoon te ranten om zichzelf af te leiden van (werken aan) zijn problemen.
Ik heb hier ervaring mee, dus ik kan het wel aardig goed inschatten, en volgens mij weten (velen van) jullie het ook best wel.

Negeer zijn posts gewoon tenzij hij iets constructiefs zegt.
Of als je echt een mogelijk goede oplossing voor hem hebt. Maar ook dan kun je maar beter verwachten dat hij het of negeert of kritiek erop heeft en hopen dat hij op een later moment in zijn leven, wanneer de woede gedaald is, die post terug gaat zoeken ofzo.
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:15:01 #137
450228 LeesFoknl
pi_176407083
quote:

[..]

In of uitwendig de prostaat masseren? Of beide? In combinatie met ... euh ... nog iets? De een of andere "job".

Manila conversaties: Yes sir, I have 2 kids. And do you have a husband or does the father gives support? No sir. Do you have a job? En glunderend en fanatiek ja- knikkend antwoordt ze: "yes sir, blowjob !!"
pi_176407117
LeesFoknl moet toch wel echt zo'n stereotype vies oud mannetje zijn. Mijn hemel.
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:24:32 #139
450228 LeesFoknl
pi_176407225
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2018 10:17 schreef Ludachrist het volgende:
LeesFoknl moet toch wel echt zo'n stereotype vies oud mannetje zijn. Mijn hemel.
https://vimeo.com/18420164

(duurt slechts 28 seconden dus . have a look)
  woensdag 10 januari 2018 @ 10:48:03 #140
450228 LeesFoknl
pi_176407489
quote:

[..]

Mensen hier doen, denk ik, die drang naar sex niet af met "je stelt je aan". Maar het probleem dat jij er nog eens extra omheen maakt. Je moet roeien met de riemen die jij hebt. En (ook) jij hebt verschillende paren "riemen"(zelfs meerdere en niet slechts een).
pi_176408391
Wel weer even mooi geweest, zie deze reeks niet meer ergens naar toe gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')