Market cap verliest relevantie als er een reeks penny coins met miljarden circulatie aan het pumpen zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 11:46 schreef Jed1Gam het volgende:
btc dominance onder de 35%...Ze moeten wel opschieten met dat lightning netwerk.
de 1000 miljard marketcap komt ook in zicht. Als herinnering:
[ afbeelding ]
dafuqquote:Op zondag 7 januari 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk eens naar nummer 11
[ afbeelding ]
Market cap is sowieso niet heel relevant, maar wel een van de betere methodes.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Market cap verliest relevantie als er een reeks penny coins met miljarden circulatie aan het pumpen zijn
ja maar dat is bij alles zo, ook als iedereen gelijk al z'n dollars/euro's/aandelen verkooptquote:Op zondag 7 januari 2018 12:00 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Market cap is sowieso niet heel relevant, maar wel een van de betere methodes.
Heb het hier eerder gepost maar market cap is niks meer dan de totale waarde als IEDEREEN alles voor de huidige prijs kan verkopen. Dat gaat niet.
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
ja maar dat is bij alles zo, ook als iedereen gelijk al z'n dollars/euro's/aandelen verkoopt
Lisk staat er al heel lang op volgens mij?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb LISK nooit gekocht omdat het niet op Bittrex was
Hoe lang geleden is dat dan?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb LISK nooit gekocht omdat het niet op Bittrex was
quote:Op zondag 7 januari 2018 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed; de reden dat ik het niet kon vinden is dat ik dacht dat het LISK was, en niet LSK
Hier moet je ook niemand geloven. Allemaal eikels die hun eigen coins shillen zonder enige onderbouwing en alle andere coins afkraken.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:02 schreef Apekoek het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn van het lisk verhaal. Gekocht op 40 cent en toen verkocht op 9 cent. Ik was toen nieuw in cryptos en begreep dat lisk groot ging worden. Hier riep iedereen shitcoin en verloor toen het vertrouwen, ook omdat mijn maat ze de deur uit had gedaan. Nu dus 40 usd en heb er niet zo heel veel meer van.
Baal echt als een stekker. Ja ik heb nog altijd fantastische winsten maar dit voelt als een gemiste kans voor het leven.
quote:
Ok misschien verzacht dit iets de pijn. :’)quote:Op zondag 7 januari 2018 12:07 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed; de reden dat ik het niet kon vinden is dat ik dacht dat het LISK was, en niet LSK
Haha ja dat is wel waar. Je krijgt altijd een beetje een vertekend beeld als je op een dag iets +30% ziet gaan.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig is de verhouding LSK:ETH al die tijd praktisch hetzelfde gebleven.
Terwijl ik zelf, puur op de onderbuik, liever iets heb wat een paar dagen 10% gaat dan in een keer 100%.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel waar. Je krijgt altijd een beetje een vertekend beeld als je op een dag iets +30% ziet gaan.
True, maar toen mijn maat ze ook de deur uit had gedaan had ik er ook geen geloof meer in. Had er gewoon nooit aan moeten zitten. Maarja, het bekende wat als en het achteraf mooi wonen verhaal.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:09 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hier moet je ook niemand geloven. Allemaal eikels die hun eigen coins shillen zonder enige onderbouwing en alle andere coins afkraken.
Dat is voor de lange termijn ook veel beter. Een coin die zijn waarde te danken heeft aan hodlers is veel veerkrachtiger dan een pumpcoin die zijn waarde te danken heeft aan daytraders.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:12 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Terwijl ik zelf, puur op de onderbuik, liever iets heb wat een paar dagen 10% gaat dan in een keer 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |