SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-1-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Zou je haar doen ?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama zal nooit boos op mij worden. Echt een schatje is dat.
Het kan veranderen?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een man was: ja.
Voor nu: nee.
Je lijkt me wel het type dat daar voor openstaatquote:Op zondag 7 januari 2018 01:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik een man was: ja.
Voor nu: nee.
Dat is crew-bash. Dat mag niet. Dan zou ik bans uitdelen. Ze adoreren me maar of ze gaan maar naar viva of zo.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Dan openen ze er maar een topic over.
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je lijkt me wel het type dat daar voor openstaat
Alleen met Knutdeijsbeer.quote:
Ik bedoelde dat ze maar een topic moesten openen als de TT ze niet aanstond.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat is crew-bash. Dat mag niet. Dan zou ik bans uitdelen. Ze adoreren me maar of ze gaan maar naar viva of zo.
Als ik in de VBL SC post dan zegt knut altijd "donder op". Exact die woorden. Altijd. Elke post.quote:
In klb haat zowat iedereen elkaar. Dat is de gang van zaken op dat sub-forum.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:20 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze maar een topic moesten openen als de TT ze niet aanstond.![]()
Zou ik moderator zijn in KLB dan zou ik niet bij iedereen erg geliefd zijn..![]()
gg7quote:Op zondag 7 januari 2018 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
In klb haat zowat iedereen elkaar. Dat is de gang van zaken op dat sub-forum.
Een beetje zo als vbl voor de Slowchat.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eens.quote:
Ja, en dat wordt nu als normaal beschouwd maar zo was het vroeger helemaal niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja nu is het verzonnen rommel en incrowd reacties.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:22 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Eens.
Maar toen ging het nog over echte klachten en ergernissen. En was de sfeer gemoedelijker.
Inderdaad, precies dat!quote:Op zondag 7 januari 2018 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja nu is het verzonnen rommel en incrowd reacties.
Vroeger?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:24 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja, en dat wordt nu als normaal beschouwd maar zo was het vroeger helemaal niet.
Omdat Murpquote:Op zondag 7 januari 2018 01:33 schreef xcachet het volgende:
Waarom staat er eigenlijk zo'n tenenkrommende spelfout in de topic pointer?
I see. Meteen verzoekje gedaan tot de herziening van de naam. Naar mijn inziens moet daar xcachet staan.quote:
Ah dat doet.die wel.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
I see. Meteen verzoekje gedaan tot de herziening van de naam. Naar mijn inziens moet daar xcachet staan.
Heb wel meer nodigquote:Op zondag 7 januari 2018 01:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou m'n dag echt niet meer stuk kunnen.quote:Op zondag 7 januari 2018 01:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah dat doet.die wel.![]()
Murp is stiekem best lief.
quote:
Waarom heb je dan niet gesolliciteerd voor een leuker subforum.quote:
FEE?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom heb je dan niet gesolliciteerd voor een leuker subforum.
vandaag mn pc gefixtquote:Op zondag 7 januari 2018 01:53 schreef devzero het volgende:
Nog plannen om uit te gaan of is iedereen alweer thuis?
en dat duurde langer dan 30 minuten?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:56 schreef Amoeba het volgende:
Echt mn halve pc uit elkaar moeten trekken om die voeding te wisselen
Uhm uurtje denk ik?quote:Op zondag 7 januari 2018 01:57 schreef devzero het volgende:
[..]
en dat duurde langer dan 30 minuten?
Veel werk om alleen je voeding te verwisselen. Maar ja, als je je kabels netjes hebt weggewerkt, dan zul je dat allemaal op nieuw moeten doenquote:Op zondag 7 januari 2018 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Uhm uurtje denk ik?
Voor- en achterpaneel los, waterkoeling CPU los, nog 2 stukken van de kast losschroeven en kon daarna beginnen met de voeding eruit halen.
Maar het is meer dat ik met het erin zetten van een andere voeding de helft van mijn kabelboom moest aanpassen.
ja maar ook op deze voeding zaten heel andere aansluitingen, 4 6-pins aansluitingen ipv de 4 8-pins aansluitingen die ik eerst had. Dus heb even in de doos met onderdelen zitten graven tot ik wat gevonden had zodat ik dit met gesloten portemonnee kon oplossenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Veel werk om alleen je voeding te verwisselen. Maar ja, als je je kabels netjes hebt weggewerkt, dan zul je dat allemaal op nieuw moeten doen
Is de 8 pins (pcie?) connector niet voor hogere vermogen? Of gebruik je toch niet zoveel vermogen in je grafische kaart(en)?quote:Op zondag 7 januari 2018 02:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
ja maar ook op deze voeding zaten heel andere aansluitingen, 4 6-pins aansluitingen ipv de 4 8-pins aansluitingen die ik eerst had. Dus heb even in de doos met onderdelen zitten graven tot ik wat gevonden had zodat ik dit met gesloten portemonnee kon oplossen
GPU wordt apart gepowered door een 6 pins PCIe (GTX 1060)quote:Op zondag 7 januari 2018 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Is de 8 pins (pcie?) connector niet voor hogere vermogen? Of gebruik je toch niet zoveel vermogen in je grafische kaart(en)?
Geneens sicke set deadlifts?quote:Op zondag 7 januari 2018 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Gvd vandaag na jaren en dan ook echt jaren weer wezen sporten. Hardlopen wel te verstaan. 5.5 km in 30 min + 3 min rust. Best lekker. Alleen doen mijn benen atm tering veel pijn maar die pijn voelt gwn lekker aan ofzo![]()
Doel is wel om in september de dam tot dam te halen in 1.5 uur
Ja, ik dacht dat een 8 pins meer vermogen kan leveren dan die 6 pins kabels, maar het is alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:13 schreef Amoeba het volgende:
GPU wordt apart gepowered door een 6 pins PCIe (GTX 1060)
ja is ook zoquote:Op zondag 7 januari 2018 02:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat een 8 pins meer vermogen kan leveren dan die 6 pins kabels, maar het is alweer een tijdje geleden.
ben niet breed van mezelf dus is lastigquote:Op zondag 7 januari 2018 02:14 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo ga je toch geen beer worden man.
Ik ren in het weekend vaak een (rustige) 10k in 50-51 minuten en echt pijn doet het niet, maar die paar uur dat je je spieren voelt zijn eigenlijk best lekkerquote:Op zondag 7 januari 2018 02:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Gvd vandaag na jaren en dan ook echt jaren weer wezen sporten. Hardlopen wel te verstaan. 5.5 km in 30 min + 3 min rust. Best lekker. Alleen doen mijn benen atm tering veel pijn maar die pijn voelt gwn lekker aan ofzo![]()
Doel is wel om in september de dam tot dam te halen in 1.5 uur
Ja dan moet je juist kappen met cardio only.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:15 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben niet breed van mezelf dus is lastig![]()
6 pack moet er wel komen dit jaar. Geen vet so pompen
was echt de 1ste keer weer voor mij. Merk wel dat ik aan mijn tempo moet werken. Gwn rustig opbouwen en niet vol vermogenquote:Op zondag 7 januari 2018 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ren in het weekend vaak een (rustige) 10k in 50-51 minuten en echt pijn doet het niet, maar die paar uur dat je je spieren voelt zijn eigenlijk best lekker![]()
Pics van je zusjequote:Op zondag 7 januari 2018 02:16 schreef defokkingfoker het volgende:
Fucking nerds praten over een pc op de zaterdagavond. Ga je zusje neuken ofzo
zwz doe ik ook spieren. Alleen met werk gaan ze de dam tot dam doen en ik moet blijkbaar meequote:Op zondag 7 januari 2018 02:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dan moet je juist kappen met cardio only.
Als je aan je tempo wil werken, kun je beter interval training gaan doen. 10 minuten opwarmen en dan minuut of zo keihard rennen, minuutje langzaam en dat iets van 4 keer herhalen en dan nog 10 minuten afkoelen.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
was echt de 1ste keer weer voor mij. Merk wel dat ik aan mijn tempo moet werken. Gwn rustig opbouwen en niet vol vermogen
RIPquote:Op zondag 7 januari 2018 02:18 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
zwz doe ik ook spieren. Alleen met werk gaan ze de dam tot dam doen en ik moet blijkbaar mee![]()
Gvd ik rook bijna elke dag wel waterpijp
Helemaal ondergedoopt in vloeistof. Weet niet of dat zo handig is thuis, maar wel een leuk project!quote:
Met vissen?quote:
Ah dat gaat lastig worden dan.quote:
Geen idee kijk nu voor het eerstquote:
Moet je bij hema en noodgang zijn, ik drink zelden speciaalbier.quote:Op zondag 7 januari 2018 02:30 schreef Amoeba het volgende:
Wat is nou echt je favoriete speciaalbier
Of een top 3
Nee man, laatste bier wat ik gebrouwen heb was een simpele pale ale en niet eens een IPA maar een ouderwetse british alequote:Op zondag 7 januari 2018 02:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh en dev is ook wel een beetje een hipster.
Je mag me altijd wakker maken voor Westmalle Trippelquote:Op zondag 7 januari 2018 02:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik zou voor zoiets gaan als
Grand Prestige
Zwaar Blond
La Chouffe
?
Dan slaap ik alquote:Op zondag 7 januari 2018 04:06 schreef devzero het volgende:
We wachten allemaal tot het 7 uur is en we puntjes kunnen gaan pakken
Ja, ik ga godverdomme niet voor de kat z'n kut de hele nacht wakker blijvenquote:Op zondag 7 januari 2018 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet vloeken hoor, daar kunnen mikey en ik niet tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga godverdomme niet voor de kat z'n kut de hele nacht wakker blijven![]()
Volgens mij helpt het nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, ik ga godverdomme niet voor de kat z'n kut de hele nacht wakker blijven![]()
Je hebt de verkeerde strategie. Je moet net als haags en aloa de hele dag (!!) Fok! op je mobieltje hebben en bijna continue kijken of er iemand anders heeft gereageerd. Haags kun je niet verslaan, die is te goed met verspillen van zijn tijd, maar aloa kun je wel pakken zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopen op een hoop puntjes 's nachts werkt al bijna een jaar niet meer.
Nog twee weken.quote:
Dit inderdaadquote:
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Je doet al zo lang mee, dan heb je het toch wel een beetje door.
haags_kwaktiertjequote:Op zondag 7 januari 2018 04:35 schreef devzero het volgende:
En haags posts zelfs als zijn wijf hem pijpt. Je moet dus echt je best doen om 1ste te worden
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde strategie. Je moet net als haags en aloa de hele dag (!!) Fok! op je mobieltje hebben en bijna continue kijken of er iemand anders heeft gereageerd. Haags kun je niet verslaan, die is te goed met verspillen van zijn tijd, maar aloa kun je wel pakken zo.
Hopen op een hoop puntjes 's nachts werkt al bijna een jaar niet meer.
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:35 schreef devzero het volgende:
En haags posts zelfs als zijn wijf hem pijpt. Je moet dus echt je best doen om 1ste te worden
quote:Op zondag 7 januari 2018 04:48 schreef Homijn het volgende:
En omdat ik ook niet de vervelendste ben, mag je van mij wat puntjes binnen sprokkelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er al hoor.quote:Op zondag 7 januari 2018 04:38 schreef devzero het volgende:
Maar goed, over een uurtje is de meester hier weer om het je zelf uit te leggen.
Dat zou helemaal ultiem zijnquote:Op zondag 7 januari 2018 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. En met een beetje geluk sta je straks op 22![]()
Jazekerquote:
ahh ja dankjewel, jij nog mooi genieten van je laatste dag xquote:Op zondag 7 januari 2018 07:55 schreef -sabine- het volgende:
Fijn dat dat kan.
Dit is mijn laatste vakantiedag. Boooeeeeee
quote:Op zondag 7 januari 2018 08:05 schreef Pharkus het volgende:
Het is ook de laatste dag van mijn weekend.
succesquote:Op zondag 7 januari 2018 09:38 schreef -sabine- het volgende:
Ik duik de studieboeken weer in. Weekend of geen weekend, vakantie of geen vakantie. Die studie zit altijd in mijn nek.
Fijne dag
quote:Op zondag 7 januari 2018 09:38 schreef -sabine- het volgende:
Ik duik de studieboeken weer in. Weekend of geen weekend, vakantie of geen vakantie. Die studie zit altijd in mijn nek.
Fijne dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |