Oh ... Hmm ja. Nja hij zei nieuwe accu is 40 euro dus ga je ook niet dood vanquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:38 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Geen enkele accu vind leeglopen fijn. Sportwagens zetten ze ook onder stroom als ze in de garage staan.. krijg je tegenwoordig de spullen voor bij en alles.
Dus je hoeft alleen die stekkertjes er af te halen?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:38 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Als hij leeg is wel. Maar als je hem loskoppelt gaat hij niet zo snel leeg.
Dat klopt, maar voor die 40 euro kan je ook koppelingsveertjes en rolletjes halenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ... Hmm ja. Nja hij zei nieuwe accu is 40 euro dus ga je ook niet dood van
6 weken afgekoppeld kan ie wel hebben ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je hoeft alleen die stekkertjes er af te halen?
Ja weet helemaal niet of ik dat kan joh. Had zon achterklap drager gekocht. Gevraagd welke maat schroefding ik nodig had. Is mij in 2 pogingen ook niet gelukt omdat er op te zettenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:40 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor die 40 euro kan je ook koppelingsveertjes en rolletjes halen
[..]
6 weken afgekoppeld kan ie wel hebben ja.
Dat zal 12 zijn, of 14. Maar dat soort dingen kan je gewoon beter laten doen door iemand die kan sleutelen. Heb je helemaal niemand behalve die scooterzaak? Want in een zaak ben je altijd duurder uit.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet helemaal niet of ik dat kan joh. Had zon achterklap drager gekocht. Gevraagd welke maat schroefding ik nodig had. Is mij in 2 pogingen ook niet gelukt omdat er op te zetten
Eigenlijk niet nee. En de bedoeling is dat ik em in de garage van mijn ouders zet en daar moet ik wel naar toe kunnen rijden.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:44 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Dat zal 12 zijn, of 14. Maar dat soort dingen kan je gewoon beter laten doen door iemand die kan sleutelen. Heb je helemaal niemand behalve die scooterzaak? Want in een zaak ben je altijd duurder uit.
Vraag dan ff in die scooterzaak of ze kunnen laten zien waar je accu zit, misschien moet je het een en ander losschroeven om er bij te komen maar dat is echt peanuts. Accu zelf is echt 2 moertjes. En bij schroefjes, boutjes, moertjes vastdraaien moet het soepel gaan.. niet doordraaien als het niet wilt, dan kan je bijna niets slopen. Het is echt simpel, beetje lef hebben en gewoon doen. Het is niet zo dat je ineens zuigerveren staat te vervangen of zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. En de bedoeling is dat ik em in de garage van mijn ouders zet en daar moet ik wel naar toe kunnen rijden.
Ik vind het een beetje riskant om Yas met een accu te laten werkenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:47 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Vraag dan ff in die scooterzaak of ze kunnen laten zien waar je accu zit, misschien moet je het een en ander losschroeven om er bij te komen maar dat is echt peanuts. Accu zelf is echt 2 moertjes. En bij schroefjes, boutjes, moertjes vastdraaien moet het soepel gaan.. niet doordraaien als het niet wilt, dan kan je bijna niets slopen. Het is echt simpel, beetje lef hebben en gewoon doen. Het is niet zo dat je ineens zuigerveren staat te vervangen of zo.
Mja ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje riskant om Yas met een accu te laten werken
Je bent bang dat ze hem aan een vest hangt?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje riskant om Yas met een accu te laten werken
Yep, werkt wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja ik ook eigenlijk![]()
Ze hadden wel gezegd dat ze hem daar konden loskoppelen en dat ik dan op de kickstart er nog mee kon rijden?
En dan na 6 weken zou je hem ook weer met kickstart kunnen starten? Is die accu dan niet ook voor het ligt en knipperlicht?quote:
Nee dat ze zichzelf onder stroom zetquote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:49 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Je bent bang dat ze hem aan een vest hangt?
Weet ik niet 100% zeker, ligt een beetje aan hoeveel stroom je motortje kwijtgeeft. Ik ben bang dat je het zonder licht moet doen. En niet tuuuteren, maar starten met de kickstarter doet ie zeker en je krijgt ook bougievonkies.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan na 6 weken zou je hem ook weer met kickstart kunnen starten? Is die accu dan niet ook voor het ligt en knipperlicht?
Als die van mij zo zou klinken zou ik denken dat die kapot isquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:00 schreef YokiKloon het volgende:
Godverdomme mooi man, blijft toch leuk dat scootertjes sleutelen.
Op zo'n ding ga je harstikke dood man, is net zo snel als een motor want het weegt niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als die van mij zo zou klinken zou ik denken dat die kapot is
Gelukkig spreekt het mij ook niet zo aan :pquote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:05 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Op zo'n ding ga je harstikke dood man, is net zo snel als een motor want het weegt niets.
Nou, een setup vinden is ook niet zo makkelijk als ik dacht. Wat een raar ding joh, past wel bij jequote:Op dinsdag 9 januari 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gelukkig spreekt het mij ook niet zo aan :p
we vragen het pas als je gewoon je eigen account reset joh dikkopquote:Op dinsdag 9 januari 2018 22:59 schreef YokiKloon het volgende:
Of toch de veertjes? Whaaa.. vraag het gewoon eens aan ze, ik ben echt benieuwd. Het is standaard scootertuning, als ze kunnen sleutelen dan kunnen ze het. De vraag is alleen welke setup en dat is uitproberen.. Ik heb er ook niet op gereden dus heb geen idee hoeveel strakker ze moeten.
Waarom is dat zo belangrijk a dikzak, heb je geile DM's gestuurd of zo?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
we vragen het pas als je gewoon je eigen account reset joh dikkop
Voor jou is het blijkbaar belangrijk en dat is raarquote:Op dinsdag 9 januari 2018 23:16 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Waarom is dat zo belangrijk a dikzak, heb je geile DM's gestuurd of zo?
Vind je van niet? Het is mij nu gelukt om tot nu toe wakker te blijven maar gister lukte dat niet en voelde mij echt verrot.quote:
Dat is even wennen joh. Je ritme moet even op orde komen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je van niet? Het is mij nu gelukt om tot nu toe wakker te blijven maar gister lukte dat niet en voelde mij echt verrot.
Sta jij ook om 5 op?quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:54 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Dat is even wennen joh. Je ritme moet even op orde komen.
Nee dat niet, maar ik heb ook een raar rooster. Maar bij mijn vorige werk vond ik het heerlijk. In de middag om 14:00 thuis en je hebt de hele dag nog.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En dan blijf je de hele dag wakker? Hoe laat ga je dan slapen?
Ja maar voel je je dan niet als een natte krant?quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:57 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb ook een raar rooster. Maar bij mijn vorige werk vond ik het heerlijk. In de middag om 14:00 thuis en je hebt de hele dag nog.
Neuj, slaap dan juist beter.quote:Op woensdag 10 januari 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar voel je je dan niet als een natte krant?
NEEHEE, dat is even wennen zeg ik toch.quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja savonds maar overdag bedoel ik
Ja ik hoop het .... :pquote:Op woensdag 10 januari 2018 18:00 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
NEEHEE, dat is even wennen zeg ik toch.
Waarom heb je nog een blauw vinkje eigenlijk?quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is Danny zijn schuld, en een beetje van Tim. Ik kan die mensen niet in de steek laten.
Omdat ik crew ben jongen.quote:Op woensdag 10 januari 2018 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je nog een blauw vinkje eigenlijk?
Waar is je tagje dan joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |