Lekker naïef ook, gewoon vertrekken voordat het geld kaaihard op de bankrekening staatquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:09 schreef Yaku het volgende:
Dit is weer eens een echte 'ik vertrek' aflevering. Lekker tenenkrommend.
Had het niet achter haar accent gezocht.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Feyenoord fan, dat verbaast me niks.
Yep, zo zou ik het ook doen als ik >60 ben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Lekker blijven werken, voor 100k een appartementje aan de Spaanse Costa kopen en van het geld dat overblijft wat vaker op vakantie naar dat appartement.
Dode kakkerlakken nog welquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Prototype van een Feyenoordfan. En dan net ook nog een kakkerlak in beeld.
Die hadden ze alquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:10 schreef Bonkers. het volgende:
De schadevergoeding is in een auto geïnvesteerd zie ik wel.
Van de domeinen? Ex RWS?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:10 schreef Bonkers. het volgende:
De schadevergoeding is in een auto geïnvesteerd zie ik wel.
Jij met die hondquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:12 schreef Awsom het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat had hij en nog werd het oen gebroken dus nieuw slot heeft ook geen zinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Je zou een slot op dat ding kunnen zetten.. Ik zeg maar wat geks hoor.
pessimistquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef KennyPowers het volgende:
Vrees dat de baan er niet gaat komen voor het einde van de aflevering.
Die kunnen opengeknipt wordenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Oh dat had ik gemist.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat had hij en nog werd het oen gebroken dus nieuw slot heeft ook geen zin
Zal er heus wel opzitten hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Niemand op dat eiland hep een baanquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef KennyPowers het volgende:
Vrees dat de baan er niet gaat komen voor het einde van de aflevering.
Een slot breek je open. Het idee van die containers is dat ze veilig kunnen staan op een plek met veel bewakers enzo, niet op een afgelegen veldje..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Prima opsomming van de aflevering tot zover...quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef Mozy het volgende:
Wel sneu dat je spullen gejat worden maar dat hondje heeft hier ook niet om gevraagd.
Middle of nowhere he. Die hebben gewoon een slijptol ofzo er ik gepakt. Gewoon rustig aan doen, kom je overal door heen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:13 schreef houdjemond het volgende:
Die man zei toch dat er sloten op zaten en die waren opengebrokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zal er heus wel opzitten hoor.
Maar het punt van inbreken is dat ze sloten openbreken hé?
ik hoop het voor hemquote:
Ja toch scheet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Middle of nowhere he. Die hebben gewoon een slijptol ofzo er ik gepakt. Gewoon rustig aan doen, kom je overal door heen.
ze doet t zelf ookquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef franklop het volgende:
HOU AUB OP MET HAAR SCHEET TE NOEMEN
ze ziet er qua kleur al uit dat ze genoeg scheten over zich heeft gehad.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef nils7 het volgende:
Zouden ze die hond ook naast een hole zetten?
bij de praxis zouden ze die kleur “remspoor” noemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:14 schreef franklop het volgende:
HOU AUB OP MET HAAR SCHEET TE NOEMEN
ze ziet er qua kleur al uit dat ze genoeg scheten over zich heeft gehad.
volgens mij moest t bijgekleurd ofzoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met een natte roller het stof van de beelden halen?
en ook zo fijne ruwe rokersstemquote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:15 schreef SureD1 het volgende:
Godskolere die moeder staat ook al in de menie...
Gezond kleurtjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Jezus, wat een zonnebankhuidtyfus hebben ze allemaal joh....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Ze zullen op Bonaire toch ook wel raspatat en frikandellen hebben?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort tokkies krijgen binnen een paar maanden alweer heimwee naar hun volksbuurt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:18 schreef franklop het volgende:
Spoiler!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker op terrasje gaan zitten, raspatatje erbij en het komt goed.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 22:19 schreef Nizno het volgende:
mondelinge toezeggingen hoppa... ja meid dat gaat helemaal goed komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |