nee er is echt 0 communicatiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee maar dat weet de rest dus niet
Het wordt gewoon om het half uur duurder, dus ik denk dat we niet weten wie er allemaal gebeld heeftquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er hebben nu twee teams gebeld;
Team met Simone hoort dat het volgende telefoontje -500 is
2e team hoort dat het volgende -1000 is
3e team (Olcay) hoort dat dit telefoontje -1000 is...
Dit denk ik ookquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:05 schreef Amarantha het volgende:
Misschien hebben ze wat zakgeld gekregen voor openbaar vervoer enz.
Ja ge-wel-digquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mijn complimenten aan het editingteam van dit seizoen, nu al!
dat is dus het wachtwoordquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zou nou het nut van die staafjes zijn behalve er achter komen dat ze naar Tiblisi moeten
Zoals Bella zei, code van de kluis, niet?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:06 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zou nou het nut van die staafjes zijn behalve er achter komen dat ze naar Tiblisi moeten
Tegelijk voel ik me net Emilio Guzman, ik zeg wel "complimenten" maar eigenlijk is dit gewoon gemakzuchting DEBIEL VEEL in 1 aflevering proppen om zo de Molloten om de tuin te leiden met BAKKEN big data. Waar dan ook wat hints doorheen gesprokkeld zijnquote:
Ohquote:
allesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:09 schreef essnhills het volgende:
Dit ook weer, wat heeft dit met de rest van het spel te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |