misschien vind je een verkoper in het n00b-topic, succesquote:
niet huilen he?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:37 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
vandaar je uitingen over vechain..
ik ga ook maar eens een tijdje wegblijven uit dit topic.
daaag
Dat mag nu wel klaar zijn idd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:48 schreef tralalala het volgende:
Kucoin en BitGrail zijn samen even RaiBlocks kapot aan het maken.
Pure gok. Als de hype aanhoudt en het gaat nog een paar keer over de kop ben je spekkoper. Doet het dat niet, pech gehad.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:27 schreef nickhguitar het volgende:
Is er iemand hier die wat zinnigs te zeggen heeft over de PACcoin? Goede of slechte coin? Voorspellingen?
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:48 schreef tralalala het volgende:
Kucoin en BitGrail zijn samen even RaiBlocks kapot aan het maken.
quote:Hey all, just a quick update before I head back into it - we have been working really closely with the KuCoin dev team, they have been working really closely with us to get everything smooth. As you have seen its not exactly there yet but its making progress.
We've taken the lessons we've learnt from other web services and are applying it here, for example is that they are not using a single node to manage the volume. We have run into some high volume issues which we are fixing both locally with them but also will roll this into the node source so future web services don't have these issues - many of these issues require massive volumes to overload the system and expose the issues.
Your funds are safe, the development team are reponsive and keen to make it work, it is a pleasure working with them - right I better get back...
https://www.reddit.com/r/(...)nd_raiblocks_update/
Bitgrail is aan het falen met ETH/XRBquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:
[..]
Oja, daar liggen de ETH deposits er nog steeds uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bitgrail is aan het falen met ETH/XRB
Wel goed om te zien dat het XRB-team net als de vorige keer bij BitGrail alles doet om het op te lossen.
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%quote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:50 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Voornamelijk KuCoin (geen deposits mogelijk) en Mercatox (geen withdraws mogelijk). BitGrail doet het volgens mij prima, dat is helemaal niet zo'n slechte exchange. XRB team is ermee bezig om de boel bij KuCoin te fixen:
[..]
BTC / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topicquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:40 schreef Erasmo het volgende:
Is er hier eigenlijk ook een miningtopic?
twitter:satoshixrp twitterde op vrijdag 05-01-2018 om 05:41:31@Ripple 2018 XRP will explode in value. If you are buying it under $10 you are super lucky and very early to the ga… https://t.co/62AfmgiKej reageer retweet
twitter:GiantGox twitterde op zaterdag 06-01-2018 om 07:55:39UAE Exchange in talks with blockchain brand Ripple https://t.co/CFeclW8gUH reageer retweet
Ik denk vanwege de problemen. Mensen kopen misschien liever een coin die ze wel kunnen withdrawen en problemen zijn natuurlijk nooit goed voor het imago van een coin.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:02 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waarom zakt Raiblocks nu ineens -15%
Zit aardig vol in deze crypto. Geloof in het concept.
Als hier een coin een dag -10% doet is het gelijk een slechte koop.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
Hoe durf je dat te zeggenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoom eens een beetje uit en kijk hoe hard het gestegen is. Je kunt niet elke dag in de plus staan.
en het begint pasquote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Je bent geweldig... Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 20:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Blijf het magisch mooi vinden hoe mensen als schapen achter elkaar aanlopen en niet zelf nadenken. Als iemand iets zegt of doet, een twittertje, een berichtje. Die man want hij is bekend, hij weet het, die dev want hij is zo slim, die jongen omdat hij bij jack ma op school heeft gezeten.
En dan gaan we hoor, geruchten worden opgeblazen tot de meest krankzinnige proporties, partners zijn opeens google/microsoft/alibaba. De realiteit blijkt opeens helemaal uit het oog verloren te zijn.
En als het dan werkelijk zo is dat een groot bedrijf in een coin invensteert, beseft men niet in hoeveel startups zulke grote spelers zitten, hoeveel paarden ze wel niet uitzetten, en dat 90% van die paarden nooit de finish haalt.
Ook al zou ik er niks aan overhouden, dat zal ik in ieder geval nooit vergeten.
Wants to rival bitcoin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |