Volgens mij is die BTC rijkdom een beetje naar je hoofd gestegen. Serieus bedoeld: probeer even afstand te nemen want dit klinkt als psychose/manisch-uitingen. Be careful.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee, eerstehands ervaring in een andere wereld. Daar gebuerde het.
Hahaha wat? Ik vond het serieus dik. Klikte terug naar de grafiek en (niet) ineens een dikke groene kaarsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:17 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
![]()
eeeeeeeen ik heb het weer gezien hier
Tot het weer daalt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef xaban06 het volgende:
Tot hoe ver gaat VEN, ik moet een uitstap moment kiezen
Pleur op manquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:12 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Mag ik ff credit voor dit aangezien ik het letterlijk max 5 seconde van tevoren voorspelde? Dank.
Het komende jaar vrij hoog!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef xaban06 het volgende:
hoezoquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:16 schreef Dimachaerus het volgende:
https://twitter.com/vechainofficial/status/949656821433647106
Vechain weer nieuwe partner erbijwat een genot.
Uitstap moment is over een jaar of zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef xaban06 het volgende:
Gaat inmiddels weer omhoogquote:
maar toch n shitcoinquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Is allang ontkracht. Zie Tron Reddit en tweets van Justin Sun. FUD.
Ik ben 5 x ingestapt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:09 schreef Patroon het volgende:
Vanochtend nog 75 VEN bijgekocht. Perfect! Hodl
Is goed, Jamie.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Volgens mij is die BTC rijkdom een beetje naar je hoofd gestegen. Serieus bedoeld: probeer even afstand te nemen want dit klinkt als psychose/manisch-uitingen. Be careful.
Is dit ook al ontkracht?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Is allang ontkracht. Zie Tron Reddit en tweets van Justin Sun. FUD.
Ik vind van niet. Goed product, goed team, goede business relaties. Alleen de communicatie kan sterker.quote:
Ik geloof het wel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dit ook al ontkracht?
[ afbeelding ]
Uit zijn eigen periscope video van vannacht:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Goed product, goed team, goede business relaties. Alleen de communicatie kan sterker.
Wat doe je nou, collega! Dat is niet volgens het protocol.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef kthxbye het volgende:
[..]
paranoid much?
gewoon nooit in absolute aantallen spreken, en van up7 weten we nu wel dat ie bij de Belastingdienst werkt
1000 VEN op 60 cent gekocht, iets meer als een maand geleden..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:14 schreef Chaes het volgende:
Zelf een paar honderd VEN gekocht op $2,20, nu exact 100% winst
collega? nooit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef up7 het volgende:
[..]
Wat doe je nou, collega! Dat is niet volgens het protocol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |