ik postte in het vorige deel van dit topic en link naar een simpele uitleg.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Welk product? Welk team? Welke business relaties?
Dit zijn serieuze vragen
een jaar duurt daar maar 1 dag?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen weet hier dat 16 februari het jaar van de hond is in China, dat betekent dat Doge naar de aan gaat en misschien nog verder(r.i.p Laika)
heldquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
1000 VEN op 60 cent gekocht, iets meer als een maand geleden..
de lancering is 18 feb.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:31 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
een jaar duurt daar maar 1 dag?
Lekker. Ik heb net weer een uurtje gelezen over VEN. Hoe meer ik erover lees, hoe meer vertrouwen ik erin heb.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:30 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
1000 VEN op 60 cent gekocht, iets meer als een maand geleden..
XRP-argumenten gebruiken wanneer het uitkomt om je coin te shillenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:05 schreef Kyran het volgende:
TRON kan niet bij de TRX tot 2020, alles is locked, dus kunnen niet eens verkopen. Het is een leugen verspreid op Reddit.
Crypto-anarchisten be like "but muh government recommended VeChain" genotquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor degene die geen zin hebben om het artikel te lezen, maar wel willen weten waarom VEN omhoog gaat:
Recommended by and initiated by a government member for Hubei province, as a pilot project for its kind, VeChain partners up
Zout toch eens op man met de hele tijd proberen ruzie te schoppen hier. Chill gewoon en als je zo in XRP geloofd dan blijf jij er toch in zitten. Stop eens met bevestiging zoeken hier.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef alilami het volgende:
[..]
XRP-argumenten gebruiken wanneer het uitkomt om je coin te shillen
Hoe groot zijn die?quote:
Trx giert weer omhoogquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zout toch eens op man met de hele tijd proberen ruzie te schoppen hier. Chill gewoon en als je zo in XRP geloofd dan blijf jij er toch in zitten. Stop eens met bevestiging zoeken hier.
Ik heb geen TRX meer. Heb die gisteren verkocht met 420% groei. Doei.
Nu nog de gedachte los laten van.. had ik er nog maar wat meer gekochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb net weer een uurtje gelezen over VEN. Hoe meer ik erover lees, hoe meer vertrouwen ik erin heb.
VEN
Zal vast nog wel omhoog gaan hoor, maar ik heb er uit gehaald wat ik wilde. Ik shill het niet en kraak het niet af. Iedereen moet zijn eigen huiswerk doen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Trx giert weer omhoog
Maar nog lang niet op niveau van gisteren.
Hoeveel heb je als ik zo brutaal mag zijn?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nu nog de gedachte los laten van.. had ik er nog maar wat meer gekocht![]()
die gedachte heb ik bij bijna elke coin op dit moment.....quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:36 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Nu nog de gedachte los laten van.. had ik er nog maar wat meer gekocht![]()
Oké, thanks. Maakt me verder ook niet uit want zit niet in Tron.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.
Stond dacht ik in dit draadje https://www.reddit.com/r/(...)h_out_12_billion_of/
BatteredConvexity • 18m
Can someone debunk this: he tweeted "I use my Chinese name" but https://pasteboard.co/H1EANOp.png ?
Shoot_from_the_Quip • 6m
He said that about the Cryptokitties user that was pointed out.
The screenshot is from his TronDogs account. As the CEO and public face of Tron, it only makes sense he would use the name everyone knows.
Yuchen is used for his other accounts, while Justin is used for Tron. Hope that helps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |