If I die I diequote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:36 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Er zijn wel eens flashcrashes geweest waarbij een coin gigantisch dipte en letterlijk enkele seconden later weer op de oude koers stond. Daar sta je dan met je verkochte coins voor een veel te lage prijs.
Zoals iemand hierboven al zei: het hoort erbij. De boel staat cold storage, dus ik zie het wel. Kom ik om, dan kom ik om.
What is dead may never die, but rises again, harder and stronger.quote:
Nee, als ik dood ben moet mijn vrouw een papiertje open doen, de kluis open maken en de instructies volgen om het geld te cashen. Als ze al die moeite doet mag ze het hebben.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hebben jullie je cold storage crypto in je testament staan
Idem dito hier, alleen hebben mijn ouders het ergens liggen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, als ik dood ben moet mijn vrouw een papiertje open doen, de kluis open maken en de instructies volgen om het geld te cashen. Als ze al die moeite doet mag ze het hebben.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:37 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hebben jullie je cold storage crypto in je testament staan
Wie?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
Tijd voor een biertje want mijn actie loopt niet zo goed momenteel.
Ik verlies honderdduizenden satoshi's. Heb net in 11 random verschillende alts 100 dollar gestopt op bittrex.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, als ik dood ben moet mijn vrouw een papiertje open doen, de kluis open maken en de instructies volgen om het geld te cashen. Als ze al die moeite doet mag ze het hebben.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik verlies honderdduizenden satoshi's. Heb net in 11 random verschillende alts 100 dollar gestopt op bittrex.
Was uitverkoop. Ik heb nog goede hoop.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de roulette maak je nog meer kans.
zal je zien dat er gewoon 4 moonen volgende week ......quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij de roulette maak je nog meer kans.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik verlies honderdduizenden satoshi's. Heb net in 11 random verschillende alts 100 dollar gestopt op bittrex.
Hahahaha goede actie, heb je een lijstje?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik heb al m'n wachtwoorden netjes opgeslagen op m'n computer. Met een beetje moeite kan je achter de exchanges komenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zodra ik dit allemaal emotioneel verwerkt heb open ik een topic hier met de (voorlopige) resultaten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:45 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Hahahaha goede actie, heb je een lijstje?
Dit denk ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:45 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zal je zien dat er gewoon 4 moonen volgende week ......
Kan er nog wel bij.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je had pennycoins met een redelijk dagvolume moeten nemen, moon guaranteed.
En 4 denderen in elkaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:45 schreef Predator38 het volgende:
[..]
zal je zien dat er gewoon 4 moonen volgende week ......
Je snapt dat je op deze manier ook nooit echt dik gaat cashen hè. High risk - high rewardquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn volledige inleg iedere keer uit laten betalen zsm nadat het x2 gegaan is (en dat is vaak vrij snel) dus verlies zal het nooit meer worden. 90% omlaag is klote maar dat hoort erbij, het is nu eenmaal risicovol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |