Ik ben meeste van die shitcoins nu terug aan het brengen naar oldskool bitcoin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:45 schreef solidslayer het volgende:
Iedereen wil alleen maar snelle winst maken, ja er zijn zoveel onzin coins die nu hard stijgen, maar of dit het ook waard is. Ik hold liever wat stabiele coins met goede vooruitzichten.
Was er maar zo veel unanimiteit over die troep.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat iedereen hier XRP basht? Ik zie het amper.
Maakt ook niet uit verder, zit er niet in en geef geen neuk![]()
En Bitcoin is geen shitcoinquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben meeste van die shitcoins nu terug aan het brengen naar oldskool bitcoin.
Verdubbeld sinds ik het hier riep een half uur geleden. Van 139 naar 109 op coinmarketcap in diezelfde tijd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:45 schreef Schnitzels het volgende:
Wat is dat Paccoin voor iets? Website is gemaakt door iemand van brugklas havo/vwo?
Ik wacht nog even tot Vechain stabiliseert en dan ga ik mijn winsten ook omzetten in BTCquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben meeste van die shitcoins nu terug aan het brengen naar oldskool bitcoin.
Laten we niet doen alsof je dat zelf zo enorm goed gezien had hé.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:47 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Verdubbeld sinds ik het hier riep een half uur geleden. Van 139 naar 109 op coinmarketcap in diezelfde tijd.
Ik doe ook niet alsof, het is zo.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we niet doen alsof je dat zelf zo enorm goed gezien had hé.
Nah Vechain geloof ik juist wel in, die gaat er voorlopig niet uit!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot Vechain stabiliseert en dan ga ik mijn winsten ook omzetten in BTC
Ik hou mijn originele inleg er ook in, maar de winst stel ik veiligquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nah Vechain geloof ik juist wel in, die gaat er voorlopig niet uit!
Er komt een nieuwe site. Er is een nieuwe groep van developers. Binnenkort komt de nieuwe Roadmap, dus niemand weet het nog echt en ze gaan het aantal coins terugbrengen met factor 1000. Er wordt voorlopig echt gekocht op de hype.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:45 schreef Schnitzels het volgende:
Wat is dat Paccoin voor iets? Website is gemaakt door iemand van brugklas havo/vwo?
Voor dat bedrag kan je je geen bult vallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:50 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe site. Er is een nieuwe groep van developers. Binnenkort komt de nieuwe Roadmap, dus niemand weet het nog echt en ze gaan het aantal coins terugbrengen met factor 1000. Er wordt voorlopig echt gekocht op de hype.
Daarom Kucoin, Cryptopia, EtherDelta enz enz. Goudmijntjes.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de hype winsten van de afgelopen dagen weg blijven totdat binance zijn inschrijving weer open gooit. Tot die tijd lekker hodl
Het is een shitcoin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Maar dat weet jij zelf ook wel.
Kucoin ftw. In twee weken tijd m'n inleg verdrievoudigd.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Daarom Kucoin, Cryptopia, EtherDelta enz enz. Goudmijntjes.
Zijn zij ook al dicht ja?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:52 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk dat de hype winsten van de afgelopen dagen weg blijven totdat binance zijn inschrijving weer open gooit. Tot die tijd lekker hodl
Jemig, REQ staat daar(KucoiN) +13% en bij binance -9%.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Daarom Kucoin, Cryptopia, EtherDelta enz enz. Goudmijntjes.
Ik wacht nog steeds op mijn activatie e-mailquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Kucoin ftw. In twee weken tijd m'n inleg verdrievoudigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |