abonnement Unibet Coolblue
pi_176429641
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:50 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Is dat van het nieuwsblad?
Jup
  donderdag 11 januari 2018 @ 11:58:57 #152
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176429810
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:52 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jup
Uitstekende werken leveren zij vaak af.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176429840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:52 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Jup
For you

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176429934
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:36 schreef showtimer het volgende:
Voor de fans, let niet op de Martinelli blunder. ( :') )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een beschrijvingen erbij joh, heeft Lefevere die zelf geschreven? :D

(vooral die bij Mas)
pi_176430353
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

For you

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit inderdaad een prima hoofd op, maar dat wisten we wel. Sam wordt een kanjer, man voor de grote rondes. Sunweb heeft hele slimme aankopen gedaan want ook Kämna heeft alles in zich om een echte wereldtopper te worden. Bij Lenny is het nog onduidelijker dan bij Sam of hij een potentieel ronderenner is of eerder iemand voor de heuvelklassiekers, ik hoop dit jaar toch een beetje een duidelijker beeld te krijgen over de kwaliteiten van Lennard. Sam kan zomaar in TDU en Parijs-Nice top 5 en zelfs podium rijden. Laat het seizoen 2018 maar komen!
pi_176430507
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

For you

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beetje saai stuk dit.
mooie sammie verdient beter.
pi_176430629
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:04 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wat een beschrijvingen erbij joh, heeft Lefevere die zelf geschreven? :D

(vooral die bij Mas)
Stukje van Mas klopt toch gewoon?
pi_176431105
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:47 schreef showtimer het volgende:

[..]

Stukje van Mas klopt toch gewoon?
Vind die laatste zin toch wel wat overdreven..
pi_176431151
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 13:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Vind die laatste zin toch wel wat overdreven..
Het is bij de meeste renners wel een beetje overdreven vind ik. :D
  donderdag 11 januari 2018 @ 13:13:14 #160
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176431153
quote:
14s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:59 schreef showtimer het volgende:

[..]

For you

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een saaie gast.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176433935

Thijsgod met een nieuw boekie
pi_176433946
En straks gaat van Egmond een boek schrijven over Thijs?
pi_176433979
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:31 schreef Marcoss het volgende:
En straks gaat van Egmond een boek schrijven over Thijs?
Speld is zelden grappig
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:38:06 #164
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_176434076
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:31 schreef Marcoss het volgende:
En straks gaat van Egmond een boek schrijven over Thijs?
Journalistenkartel altijd met hun zelfbevlekking :r
  Moderator donderdag 11 januari 2018 @ 15:38:37 #165
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_176434086
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:33 schreef showtimer het volgende:

[..]

Speld is zelden grappig
Ik vond deze wel treffend eigenlijk.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 11 januari 2018 @ 15:39:24 #166
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_176434104
Dat boekje sla ik even over.
pi_176435621
quote:
6s.gif Op donderdag 11 januari 2018 11:36 schreef showtimer het volgende:
Voor de fans, let niet op de Martinelli blunder. ( :') )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het godenkind op stage bij Pat :9~ _O_
pi_176435676
Nog wat meer van Pat, die wij feliciteren met zijn 40-jarig jubileum.

quote:
Lefevere begint aan zijn 40e seizoen als ploegbaas: “Of we zwakker zijn geworden? We zullen zeker wilder zijn”

“Ik heb een weddenschap lopen met Philippe Gilbert. Als hij in één en hetzelfde jaar Milaan-Sanremo én Parijs-Roubaix wint, kost dat me opnieuw een zak geld. Maar dat geef ik dan graag.” Patrick Lefevere en Philippe Gilbert houden elkaar in de nadagen van hun carrière allebei jong. “Hij weet me altijd opnieuw te prikkelen.”

De 63-jarige West-Vlaming hoopte vorige zomer lange tijd dat hij zijn ploegbudget met een nieuwe sponsor zou kunnen opkrikken, maar uiteindelijk was hij blij dat hij kan terugvallen op trouwe geldschieters als Quick Step Floors (al 20 jaar), Latexco (al 25 jaar), Lidl, Specialized en het privékapitaal van Zdenek Bakala. “Het is eigenlijk om te huilen als je ziet hoeveel geld er naar het voetbal stroomt. Ik mag blij zijn dat ik trouwe sponsors heb.”

Kittel, Trentin, De la Cruz… Veel renners vertrokken. Ik neem aan dat je je 40ste seizoen als ploegmanager anders wilde starten?

“Ik klaag niet. Ik moet roeien met de riemen die ik heb. Naast Sky zijn er een paar spelers bijgekomen die blijkbaar zonder budget werken. Zoals UAE-Emirates en Bahrain. Neem nu Dan Martin: ik had hem doodgraag gehouden, maar in de Verenigde Arabische Emiraten kon hij het dubbel verdienen.”

Was Kittel ook een kwestie van geld?

“Niet alleen dat. Ik denk dat er meer was. Ik was bereid Gaviria nog een jaar naar de Giro te sturen, maar Marcel zei: En in 2019 dan? Ik denk dat hij ook hard werd gepusht door de Duitse bedrijven Alpecin en Canyon. Sommige mensen heb ik met tegenzin moeten laten gaan. Ik heb geprobeerd hen op een waardige manier te vervangen of zelfs betere jongens aan te trekken. Ik heb ook altijd al veel geïnvesteerd in de jeugd. Kijk naar Alaphilippe en Gaviria, bijvoorbeeld.”

Heb je minder budget? Ik hoorde dat je draait op tussen de 20 en 25 miljoen en daarmee toch top vijf van de wereld bent.

“Laat ons zeggen dat er niets is bijgekomen. De keerzijde van de medaille is dat als een ploeg zoveel wint, de makelaars van die renners meer geld en meer bonussen willen. Op een bepaald moment komt je budget de werkelijkheid tegen. En dan moet je keuzes maken.”

En dan kies je terecht voor Gilbert, die niet langer een ‘prikje’ is.

“Het was vorig jaar al een stevig prikje, en dan was er nog die toeslag na zijn twee topzeges, maar dat was met veel plezier gegeven. Nu heeft hij een nieuwe challenge gevonden om mij te prikkelen, maar dat maakt het ook mooi. Philippe is een modelprof. Bel je na 9 uur, dan ben je te laat. Dan zit hij al op de fiets. Zondag, weekdag. Regen of geen regen. Hij straalt ook rust uit. Zoals Tom vroeger. Niet onbelangrijk. Ik hoop dat hij dé patron wordt. Alleen al zijn présence is voor de ploeg belangrijk.”

Is de ploeg veel zwakker geworden?

(denkt na) “Ik hoop van niet. Ik win nog altijd even graag als toen ik vijftien was. De manier waarop Gilbert me uitdaagt, geeft me direct goesting om twee jaar voort te doen. We zullen alvast wilder zijn dan vorig jaar. Ik wil niets afdoen aan de verdiensten van Tom Boonen, maar we hebben in zijn laatste koersweken met heel veel respect voor Tom gekoerst om hem te proberen in de situatie te brengen dat hij misschien gewonnen zou kunnen hebben. Er zijn mensen die hun eigen ambities opzij hebben geschoven. Dat was ook zo toen Museeuw afscheid nam. Als Johan er niet was geweest, was Tom vroeger doorgebroken.”

Hoe zit dat nu contractueel: is de ploeg voor twee of vier jaar verzekerd van de toekomst?

“Ik kan daar niet op antwoorden. Door de jaren heen zijn we (Quick Step Floors en Latexco, nvdr.) zo vergroeid dat CEO Paul De Cock me zei: Laat ons tekenen in ‘good faith’. Ik zei erop: Laat ons verdergaan in ‘goed geloof’. Laat ons met de regelmaat van de klok samenzitten en voelen of die good faith er nog altijd is. Dat is niet uitgedrukt in jaren of geld.”

“Laat ons een concreet voorbeeld geven, ik mag op mijn 63ste nog altijd aan wishful thinking doen. Stel dat morgen Google komt en zegt: Lefevere, we begrijpen niet dat er nooit iemand meer geld aan jou gegeven heeft. Team Sky moet zo snel mogelijk overtroefd worden. We geven u 40 miljoen. Dan stap ik naar Paul De Cock en zeg: Ik heb dit voorstel gekregen, wat gaan we ermee doen? Of ik zeg: Ik zit opnieuw in de shit, wat gaan we ermee doen? Dat is een unieke situatie. Het siert Quick Step ook. Ze zijn met de wielersport groot geworden, en ze lopen ook niet zomaar weg van de ploeg.”
pi_176436099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 16:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

Het godenkind op stage bij Pat :9~ _O_
quote:
De Belgische tweedejaarsjunior Remco Evenepoel is, net als de beloften Kasper Asgreen (Den), Julius Johansen (Den, wereldkampioen bij de junioren) en Mark Donovan (GBr) een van de opgemerkte jongelingen die mee zijn op stage met Quick. Step Floors in Calpe. Evenepoel speelde tot april 2017 nog voetbal bij Anderlecht en stond in 2015 aan de aftrap van een oefenmatch met de Belgische u16. Bijzonder dus dat een WorldTourteam een tweedejaarsjunior nú al in de gaten houdt. Evenepoel krijgt volledige ondersteuning van de ploeg en wordt nauwlettend opgevolgd door Patrick Lefevere en co. Zijn testresultaten worden door het team als ‘zeer goed’ omschreven.
pi_176436145
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 17:33 schreef showtimer het volgende:

[..]

[..]

'Zeer goed', terwijl Cavagna de meters kapot trapt. Flopshow.
  donderdag 11 januari 2018 @ 17:58:24 #171
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_176436473
Binnenkort kunt u genieten van de commentaren van Alberto Contador op de Spaanse Eurosport. :)
Put these foolish ambitions to rest.
pi_176437056
Alberto Contador Velasco staat vanaf nu bekend als Alberto Tuitert Nuyens.
pi_176437358
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 12:29 schreef Columbiafan het volgende:

[..]

Zit inderdaad een prima hoofd op, maar dat wisten we wel. Sam wordt een kanjer, man voor de grote rondes. Sunweb heeft hele slimme aankopen gedaan want ook Kämna heeft alles in zich om een echte wereldtopper te worden. Bij Lenny is het nog onduidelijker dan bij Sam of hij een potentieel ronderenner is of eerder iemand voor de heuvelklassiekers, ik hoop dit jaar toch een beetje een duidelijker beeld te krijgen over de kwaliteiten van Lennard. Sam kan zomaar in TDU en Parijs-Nice top 5 en zelfs podium rijden. Laat het seizoen 2018 maar komen!
ik ga je een voorspelling doen: Sam gaat schroeien en ergens in de eerste helft van het jaar podium rijden in een WT rondje van een week.
pi_176437500
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:00 schreef Faraday01 het volgende:

[..]

ik ga je een voorspelling doen: Sam gaat schroeien en ergens in de eerste helft van het jaar podium rijden in een WT rondje van een week.
Dan heeft hij alleen de TDU en Parijs-Nice als opties ;)

(maar het zou mooi zijn uiteraard)
pi_176437525
quote:
9s.gif Op donderdag 11 januari 2018 15:33 schreef showtimer het volgende:

[..]

Speld is zelden grappig
:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')