Oh, nepnieuws kan alleen van de MSM komen. Dat is nieuw voor mij. Weer wat geleerd, waarvoor dank!quote:Op maandag 15 januari 2018 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor hoor! Correcte educatie, laat me niet lachen. Nepnieuws komt van de algemene media erna moet je zelf gaan uitpluizen hoe het zit. Dat moet de kop in gesmoord worden. De EU is in zijn nopjes met jullie.
Nja weet je het bron bericht was ook nep, nep bericht over nep nieuws... er is niks loosquote:Op maandag 15 januari 2018 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor hoor! Correcte educatie, laat me niet lachen. Nepnieuws komt van de algemene media erna moet je zelf gaan uitpluizen hoe het zit. Dat moet de kop in gedrukt worden. De EU is in zijn nopjes met jullie.
Jij wil iets zinnigs over bijvoorbeeld vaccins zeggen zonder een goede kennis over biologie?quote:Op maandag 15 januari 2018 13:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor hoor! Correcte educatie, laat me niet lachen. Nepnieuws komt van de algemene media erna moet je zelf gaan uitpluizen hoe het zit. Dat moet de kop in gedrukt worden. De EU is in zijn nopjes met jullie.
Je bent werkelijk niet op de hoogte van het feit dat er geregeld nepnieuws naar buiten komt? Zelfs Facebook komt met een plan van aanpak om nepnieuws te weren van hun platform.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Tja..ondertussen worden er geen prima praktijkvoorbeelden genoemd en waartoe het kan leiden is ook niet duidelijk, buiten Biek en naturalnews. Ik heb nog steeds geen idee waar Scrum op doelde. Hij is um ook gepeerd lijkt het wel, want het zal wel weer een klein sneertje zijn geweest.
Onderzoek het zelfquote:Op maandag 15 januari 2018 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik wil het graag weten want ik heb geen idee wat je ermee bedoelt. Prima praktijkvoorbeelden zelfs gaf je aan (welke?) waar nepnieuws naar kan leiden (waarheen dan?). Dan kun je best deze stelling beargumenteren. Alvast dank!
Das nog maar het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Je bent werkelijk niet op de hoogte van het feit dat er geregeld nepnieuws naar buiten komt? Zelfs Facebook komt met een plan van aanpak om nepnieuws te weren van hun platform.
Hier een archief van wat nepnieuws:
https://www.snopes.com/category/facts/fake-news/
Hey, dit lijkt wel op een sneertje. Een paar zelfs. Ben ik van jou niet gewend.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk komt FB met een PvA.. duh. Nogmaals de EU is blij met jullie. Scrum komt met een stelling die hij niet kan of wil beargumenteren. M.a.w. het wordt hem te heet onder zijn voeten.
Qua sneertjes, tsja, dat van de EU, en dan rest nog, maargoed. Ik ben net met voorbeelden gekomen, en dat is BNW, want het hele concept van nepnieuws is een BNW-onderwerp. Wil je het per sé van Scrummie horen? Er zijn meerdere mensen op dit forum actief.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zie er geen sneer(tjes) in maar goed. Laat hem maar met prima praktijkvoorbeelden komen (van bnw) en duidelijk maken waar dit naar toe leidt. Dat is on topic toch? Best interessant ook nog eens.
Ja, nepnieuws wordt natuurlijk ook op die manier gebruikt. Dat betekent niet dat nepnieuws niet bestaat, en dat alles buiten de MSM (de "alt media") gelijk de waarheid is, daar ga je een beetje de fout in met deze insinuatie.quote:
Net alsof alles wat van alt afkomt (voor mij) heilig is. Nevermind. Ben wel uitgediscussieerd over de kwestie. Het is me duidelijk en dat zonder alt-media.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, nepnieuws wordt natuurlijk ook op die manier gebruikt. Dat betekent niet dat nepnieuws niet bestaat, en dat alles buiten de MSM (de "alt media") gelijk de waarheid is, daar ga je een beetje de fout in met deze insinuatie.
Ik snap dat EU gedoe niet helemaal, dit is meer wereldwijd.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Natuurlijk komt FB met een PvA.. duh. Nogmaals de EU is blij met jullie. Scrum komt met een stelling die hij niet kan of wil beargumenteren. M.a.w. het wordt hem te heet onder zijn voeten.
Ok!quote:Op maandag 15 januari 2018 14:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Net alsof alles wat van alt afkomt (voor mij) heilig is. Nevermind. Ben wel uitgediscussieerd over de kwestie. Het is me duidelijk en dat zonder alt-media.
Precies, het is heel internationaal. Degene die er het hardst over blaft is The Donald nota bene.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik snap dat EU gedoe niet helemaal, dit is meer wereldwijd.
Niet alleen Europa of Nederland,
Het is ook niet alsof het iets nieuws is, zie bijvoorbeeld tabloids. Het is meer in welk jasje het gegoten wordt.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Das nog maar het topje van de ijsberg.
Denk dat het ook hier wel een aardige impact zal hebben.
Ik vind het wel een mooi iets voor een nieuw topic.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het iets nieuws is, zie bijvoorbeeld tabloids. Het is meer in welk jasje het gegoten wordt.
Klopt, het is meer dat de term "fake news" de laatste tijd een beetje gehyped is, waardoor het wat meer onder de aandacht wordt gebracht dan normaliter.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het iets nieuws is, zie bijvoorbeeld tabloids. Het is meer in welk jasje het gegoten wordt.
Wat denk je?quote:Op maandag 15 januari 2018 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Als je dat als een sneer wegzet. Gevoelige mensen hier zeg, sodeju kweek eens wat ruggengraat. Of is dit nu ook een sneer?
Dat eerste klopt zeker. Ik vraag het me dan ook wel eens af waar nou precies de scheidingslijn ligt. Veel BNW artikelen begrijpen bijvoorbeeld maar weinig van de materie, waardoor ze verkeerde conclusies trekken. Is dat nepnieuws? In mijn ogen niet. Maar het is ook geen nieuws. Ook geen journalistiek. Echter, dat pretenderen ze wel en genoeg users die het dan serieus nemen.quote:Op maandag 15 januari 2018 14:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt, het is meer dat de term "fake news" de laatste tijd een beetje gehyped is, waardoor het wat meer onder de aandacht wordt gebracht dan normaliter.
Cia is onbetrouwbaar hequote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Hiltler overleefde de oorlog volgens de CIA.
http://anonhq.com/declass(...)rvived-world-war-ii/
https://www.dailystar.co.(...)an-Third-Reich-video
https://steemit.com/histo(...)convoy-9097f748e3a63
BNW / Adolf Hitler death or fictionquote:Op donderdag 18 januari 2018 14:44 schreef THEFXR het volgende:
Hiltler overleefde de oorlog volgens de CIA.
http://anonhq.com/declass(...)rvived-world-war-ii/
https://www.dailystar.co.(...)an-Third-Reich-video
https://steemit.com/histo(...)convoy-9097f748e3a63
aha, ja dit was nieuwe info die deze maand uitkwamquote:Op donderdag 18 januari 2018 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW / Adolf Hitler death or fiction
Enige tijd geleden topic over gehad.
Ze sloten niet uit dat hij misschien ontsnapt was.
Alleen tot dusver zijn er weinig aanwijzingen dat het m gelukt was.
oh nou nee niet echt, dit was al eerder bekend en er was zelfs al een complete serie aan gewijd.quote:Op donderdag 18 januari 2018 18:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aha, ja dit was nieuwe info die deze maand uitkwam
quote:
Dankje, maar ik ben voorlopig wel ff klaar hier.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Deze is voor jokkebrok, hoax fake en prachtige beelden die duizend woorden overbodig maken![]()
[..]
Is dit dat verhaal waar die Canadese premier vol voor viel?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 02:07 schreef Dance99Vv het volgende:
Deze is voor jokkebrok, hoax fake en prachtige beelden die duizend woorden overbodig maken![]()
[..]
Hoe bedoel je precies?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:09 schreef DeMolay het volgende:
maar geen gegeven als gebruikte taktiek hoor ik uit jouw woorden ?
Het is geen spelletje, ik weet letterlijk niet welke vraag je stelt. Je hebt het over een gegeven maar ik weet niet wat je daarmee bedoelt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:12 schreef DeMolay het volgende:
tja....sorry dit spelletje speel ik niet meer !
Nog maar een keer dan; ik heb gewoon geen idee wat je hier nu vraagt of noemt. Welk "gegeven"? Taktiek hoe en wat?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:09 schreef DeMolay het volgende:
Dude, het is niet alleen Chris. Ik heb ook geen flauw idee.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:09 schreef DeMolay het volgende:
Huh?quote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:22 schreef DeMolay het volgende:
ok...maar daar was BMW toch voor of begrijp ik het verkeerd en moet ik naar de mods zn gedachtengang dansen ?
jouw gebeurt dat ook heeeel vaakquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dude, het is niet alleen Chris. Ik heb ook geen flauw idee.
Overreacting is ook een dingquote:Op zaterdag 20 januari 2018 20:30 schreef DeMolay het volgende:
gelukkig..dan is dit ook weer uit de lucht,,,dont bulshit me..van de domme houden is een kunst die velewindeiren legt.
Laat de nederlandse regering het maar niet horen. Die willen zoiets ook vast welquote:Op zondag 21 januari 2018 11:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Senate passes bill renewing internet surveillance program
Incidentally scoops up Americans’ communications![]()
Big brother all because of national security.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |