Gemaakt in het leven op jonge leeftijd al directeur meer verdienen anderen voor je laten werken wil ik ook wel.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik doe zelf niet zo bijzonder veel meer eigenlijk. Laat vooral mensen voor mij werken.
Ik zou dat niet kunnen. Ik mag ieder jaar iets van 44 dagen meenemen naar het volgend jaar en ieder jaar raak ik daarom dagen kwijtquote:Op donderdag 4 januari 2018 17:26 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Mijn zoon werkt 40 uur pw en werkt zo zijn eigen 10 weken vakantie in.
Zo gaat het in het onderwijs ook.
Nog beter. Ik had dat twee jaar, toen kwam de crisis.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik doe zelf niet zo bijzonder veel meer eigenlijk. Laat vooral mensen voor mij werken.
zet hem op, je kan het.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gemaakt in het leven op jonge leeftijd al directeur meer verdienen anderen voor je laten werken wil ik ook wel.
Ik snap ik snap, gezondheid voor alles.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:30 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nog beter. Ik had dat twee jaar, toen kwam de crisis.en werd ik zieker. Maar ik klaag niet. Ik kan werken.
Klinkt als niet eerlijk. Maar als je het weet, kun je er rekening mee houden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen. Ik mag ieder jaar iets van 44 dagen meenemen naar het volgend jaar en ieder jaar raak ik daarom dagen kwijt
quote:Op donderdag 4 januari 2018 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zet hem op, je kan het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |