Mijn dank is grootquote:Op zondag 7 januari 2018 07:49 schreef Haringkop het volgende:
vrijdag 05-01-18 09:12
KAARTVERKOOP BEKERDUEL MET PSV WOENSDAG VAN START
De kaartverkoop voor de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en PSV gaat aanstaande woensdag 10 januari van start. Seizoenkaarthouders krijgen als eerste de kans om kaarten te kopen voor het duel in de kwartfinales van de KNVB Beker, dat op woensdag 31 januari om 20:45 uur wordt gespeeld. Hieronder vind je een overzicht van de verschillende kaartverkoopmomenten.
Seizoenkaarthouders
De bekerwedstrijd tegen PSV zit niet standaard inbegrepen bij de seizoenkaart. Wel krijgen seizoenkaarthouders als eerste de kans om hun eigen plaats terug te kopen. Deze voorrangsperiode loopt van woensdag 10 januari 09:00 uur tot en met woensdag 17 januari 23:59 uur. Kaarten zijn tijdens deze periode verkrijgbaar met vroegboekkorting, vanaf ¤ 24,50 per stuk. Seizoenkaarthouders ontvangen op maandag 8 januari per e-mail meer informatie over het verkoopproces.
Gezinsvakken
Omdat het duel met PSV een doordeweekse avondwedstrijd is, vervallen de reguliere gezinsvakken voor deze wedstrijd. Supporters die toch met gezinskorting en vroegboekkorting met een kind of jongere de bekerwedstrijd willen bezoeken, kunnen plaatsnemen in Vak G, dat speciaal wordt ingericht als gezinsvak.
Legioen-leden en Kameraadjes
Leden van Het Legioen en Junioren (Kameraadjes van 12-14 jaar) hebben tussen zaterdag 20 januari 10:00 uur en woensdag 24 januari 18:00 uur de mogelijkheid om tegen de vroegboekprijs kaarten aan te schaffen. Op dit moment is nog niet bekend hoeveel kaarten per Legioen-lid of Junior kunnen worden aangeschaft. Ook is nog niet bekend of seizoenkaarthouders extra kaarten kunnen bijkopen. Dit wordt in een later stadium bekendgemaakt.
Overige supporters
Mochten er na de verkoopperiodes voor seizoenkaarthouders, Legioen-leden en Junioren nog kaarten over zijn, dan gaan deze op woensdag 24 januari om 18:00 uur in de verkoop voor overige supporters. Hoeveel kaarten er dan per persoon gekocht kunnen worden, zal afhankelijk zijn van de eerdere verkoopfases. De vroegboekprijs komt in deze fase te vervallen.
Hoe weten we dat dit Kongolo is? Kan het me niet voorstellen.quote:Op zondag 7 januari 2018 10:31 schreef YazooW het volgende:
Professional footballer Terence Kongolo recorded insulting a street prostitute in France
https://www.liveleak.com/view?i=24d_1515257155
lijkt me ook gewoon bullshit filmpjequote:Op zondag 7 januari 2018 11:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe weten we dat dit Kongolo is? Kan het me niet voorstellen.
Lekkere binnenkomerquote:Terence Kongolo werd de afgelopen week verhuurd door zijn club AS Monaco aan Huddersfield Town. Bij het debuut van Kongolo, gisteren in de FA Cup, maakte de voormalig Feyenoorder veel indruk op zijn trainer David Wagner.
Wagner vertelde in gesprek met Sky Sports dat hij met name te spreken was over het aanvallende spel van Kongolo. ‘Ik was onder de indruk van zijn aanvallende spel. Al zijn passes kwamen aan. Het fysieke aspect van het voetbal in Engeland past bij hem, want hij stond tegenover Aaron Wilbraham. Dat is een van de sterkste gasten in de Championship. Ik had vandaag niet meer kunnen vragen voor Terence.’
Voor Kongolo is het te hopen dat hij bij Huddersfield het komende halfjaar speelminuten kan gaan maken, aangezien hij bij AS Monaco in de eerste seizoenshelft met name de bank warm hield.
Beter onderstaande webpagina even bij je favorieten zetten, dan heb je voortaan ook gelijk de prijzen (die staan, per vak, niet in het nieuwsbericht)quote:
Wat een onzin, alsof Kongolo zo vloeiend Frans spreekt. Kijk ook naar de deurstijl van de auto en de autolak. Dat is gewoon een Peugeot 205 uit 1998 ofzo joh.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij is van Congolese afkomst en geboren in het Franstalig deel van Zwitserland. Dus qua taal zou het niet heel gek zijn als hij uitstekend Frans spreekt.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof Kongolo zo vloeiend Frans spreekt. Kijk ook naar de deurstijl van de auto en de autolak. Dat is gewoon een Peugeot 205 uit 1998 ofzo joh.
Ja dusquote:Op zondag 7 januari 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is van Congolese afkomst en geboren in het Franstalig deel van Zwitserland. Dus qua taal zou het niet heel gek zijn als hij uitstekend Frans spreekt.
Ik zeg ook niet dat hij het is. Ik constateer alleen dat het deel van de opmerking over de taal niet klopt. De kans dat de voertaal bij hem thuis Frans is geweest in zijn jeugd, is behoorlijk groot.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dus
ik kan ook ergens een filmpje maken en dan op internet plaatsen en zeggen dat het cocu is in de auto en op een site plaatsen
gaat nergens over....lijkt me sterk dat kongolo in een gare brik op een afwerkplek gaan staan en gaat lopen gillen...
gewoon 1 of andere gek die kongolo wil naaien
kongolo was 4 toen hij naar nederland kwamquote:Op zondag 7 januari 2018 17:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij het is. Ik constateer alleen dat het deel van de opmerking over de taal niet klopt. De kans dat de voertaal bij hem thuis Frans is geweest in zijn jeugd, is behoorlijk groot.
Ooit in Congo geweest?quote:Op zondag 7 januari 2018 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kongolo was 4 toen hij naar nederland kwam
Dat al die voormalige Franse koloniën Frans spreken hoef je geen Einstein voor te zijn.....quote:
Congo was van België..quote:Op zondag 7 januari 2018 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat al die voormalige Franse koloniën Frans spreken hoef je geen Einstein voor te zijn.....
belgie was van frankrijkquote:
ooit behoorden belgie en nederland tot het spaanse rijk....quote:Op zondag 7 januari 2018 18:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ooit waren België en Nederland één..
Dan is hun wereldkampioenschap dus eigenlijk ook de onzen..quote:Op zondag 7 januari 2018 18:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ooit behoorden belgie en nederland tot het spaanse rijk....
Hij spreekt dus geen Fransquote:Op zondag 7 januari 2018 18:00 schreef Befbekje het volgende:
Van het officiële account van AS Monaco.. Hij spreekt in ieder geval prima Dunglish..
Ik ook niet. Lijkt me een beschaafde kerel.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vind het echt een onzinnig verhaal en los daarvan boeit het me ook geen reet.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij is van Congolese afkomst en geboren in het Franstalig deel van Zwitserland. Dus qua taal zou het niet heel gek zijn als hij uitstekend Frans spreekt.
Vraag eens aan een Nederlandse marokkaan om arabisch te spreken, ze worden keihard uitgelachen in Marokko.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat al die voormalige Franse koloniën Frans spreken hoef je geen Einstein voor te zijn.....
Dat zou wel een stunt zijnquote:'Italianen de markt op na Napoli-transfer: interesse in Feyenoorder en Heraclied'
Zondag 7 januari 2018 om 11:53
Bologna dreigt Simone Verdi kwijt te raken aan Napoli. In de zoektocht naar een opvolger is de nummer twaalf van de Serie A uitgekomen in de Eredivisie.
Hoewel Matteo Politano van Sassuolo de belangrijkste kandidaat is, heeft Bologna ook het oog laten vallen op Jean-Paul Boëtius en Brandley Kuwas, meldt althans de Corriere dello Sport. Volgens de Italiaanse krant heeft de vleugelspeler van Feyenoord een streepje voor vanwege zijn eerdere buitenlandse ervaringen bij KRC Genk en FC Basel. Hij heeft bovendien geen basisplaats meer in De Kuip, waar hij de concurrentiestrijd voorlopig lijkt te hebben verloren van Sam Larsson.
De 23-jarige Boëtius heeft echter wel een fors prijskaartje. De Rotterdammers zouden zo'n tien miljoen euro voor hem vragen. Kuwas valt een stuk goedkoper uit, weet Corriere dello Sport. De sterspeler van Heracles Almelo (25) moet vijf à zes miljoen euro kosten.
Idd veel te weinig voor zon complete speler.quote:
Heeft die Guidetti na Feyenoord überhaupt nog iets gepresteerd behalve een grote bek hebben.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:08 schreef Caland het volgende:
Guidetti naar Alaves
Van geel hep weer legge slape!
Nee, maar dat geldt ook voor Boetius.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft die Guidetti na Feyenoord überhaupt nog iets gepresteerd behalve een grote bek hebben.
Boetius is qua praatjes niet echt vergelijkbaar met Guidetti natuurlijk.quote:Op maandag 8 januari 2018 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar dat geldt ook voor Boetius.
Een paar goaltjes gemaakt voor Celtaquote:Op maandag 8 januari 2018 10:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft die Guidetti na Feyenoord überhaupt nog iets gepresteerd behalve een grote bek hebben.
Haha Congolo.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
aanbod afgeslagen ivm gebrekkige cateringquote:Op maandag 8 januari 2018 12:33 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)parta-en-ado-af.html
Ga
Weg
Van Persie duurt ook veel te lang, denk dat het niet meer doorgaat. Zul je zien dat Van Geel op de laatste transferdag de derde spits van Ajax binnenhaaltquote:Op maandag 8 januari 2018 10:08 schreef Caland het volgende:
Guidetti naar Alaves
Van geel hep weer legge slape!
Ik denk dat zolang Kramer niet weg gaat, er echt niet zo maar een nieuwe spits gehaald wordt (op eventueel RVP na dan).quote:Op maandag 8 januari 2018 12:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van Persie duurt ook veel te lang, denk dat het niet meer doorgaat. Zul je zien dat Van Geel op de laatste transferdag de derde spits van Ajax binnenhaalt![]()
![]()
quote:Op maandag 8 januari 2018 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
aanbod afgeslagen ivm gebrekkige catering
Gelukkig.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:11 schreef Maastoren het volgende:
De Staaf maakt het seizoen af bij Roda.
Kramer heeft toch vaker aangegeven geen liefhebber te zijn. Waarom zou hij dan voor een minder salaris gaan spelen bij een andere club. Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?quote:Op maandag 8 januari 2018 12:33 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)parta-en-ado-af.html
Ga
Weg
Hij heeft een hekel aan het wereldje rondom het betaald voetbal en wil zichzelf zo snel mogelijk financieel onafhankelijk voetballen.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kramer heeft toch vaker aangegeven geen liefhebber te zijn. Waarom zou hij dan voor een minder salaris gaan spelen bij een andere club. Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?
Heeft hij zo overtuigd om hem terug te halen dan?quote:Op maandag 8 januari 2018 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer was goed moment geweest hem in het elftal te brengen ipv van Toornstra. Van de zomer kopen ze we waarschijnlijk een ander.
Hij zou gewoon met Feyenoord af kunnen spreken dat hij zijn salaris wil behouden.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kramer heeft toch vaker aangegeven geen liefhebber te zijn. Waarom zou hij dan voor een minder salaris gaan spelen bij een andere club. Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk?
Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af en aangezien zijn rol bij Feyenoord uitgespeeld is en het tweede amper wedstrijden speelt doet hij er wellicht verstandig aan eieren voor zijn geld te kiezen. Na de zomer moet hij hoe dan ook op zoek naar een nieuwe club.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke keer als ik Roda zie spelen maakt hij een goal steekt er met kop en schouders bovenuit maar de rest van Roda heeft dan ook een niveau van niks.quote:Op maandag 8 januari 2018 13:42 schreef Luni het volgende:
[..]
Heeft hij zo overtuigd om hem terug te halen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |