Ohja natuurlijk, duh. Ja, dan zal dat de reden wel zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Na 2x een ks "mag" je niet meer natuurlijk bevallen. Na 1 nog wel
Het gerucht ging na haar laatste bevalling die eeuwen duurde en niet verliep zoals gepland en het duurde voor Duggar begrippen extreem lang voor er meer informatie naar buiten kwam. Sommigen zagen daarin het bewijs dat haar baarmoeder verwijderd was. Als er binnen nu en twee jaar geen derde op komst is, geloof ik die geruchten ook wel. Het duurt nu al lang, Duggartechnischquote:Op donderdag 2 mei 2019 08:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Jessa is in juni uitgerekend geloof ik.
Ik heb niks gehoord van dat gerucht over Jill. Hoe zou dat komen dan?
Ohja die foto's van Jill duurden toen ook eeuwen toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het gerucht ging na haar laatste bevalling die eeuwen duurde en niet verliep zoals gepland en het duurde voor Duggar begrippen extreem lang voor er meer informatie naar buiten kwam. Sommigen zagen daarin het bewijs dat haar baarmoeder verwijderd was. Als er binnen nu en twee jaar geen derde op komst is, geloof ik die geruchten ook wel. Het duurt nu al lang, Duggartechnisch
Jep! Ook een reden voor geruchten. Plus een of andere psalm die ze gepost had, als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja die foto's van Jill duurden toen ook eeuwen toch?
Ik weet de reden van hun ks niet. Maar ik hoop het ook voor haar. Wanneer is haar 1e geboren? Hoeveel tijd zit er tussen de 2?quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:57 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ohja natuurlijk, duh. Ja, dan zal dat de reden wel zijn.
Al weerhielden de artsen JB en Michelle ook niet van meer kinderen, maar ik hoop dat Jill slimmer is.
Joy Anna heeft er ook al een ks op zitten. Hopelijk voor haar kan ze nr.2 wel vaginaal op de wereld brengen.
Gideon is 23 februari 1 geworden. Dus na ruim 10 maanden weer zwanger ongeveer. Ze kreeg bij hem een spoed ks omdat Gideon te groot was.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet de reden van hun ks niet. Maar ik hoop het ook voor haar. Wanneer is haar 1e geboren? Hoeveel tijd zit er tussen de 2?
Als het mis was gegaan bij Michelle hadden ze vast gezegd dat dat Gods wil was.
Dus ook geen jaar gewacht, echt waarom wil je dat risico lopen. Het is niet dat het qua leeftijd moet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:40 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Gideon is 23 februari 1 geworden. Dus na ruim 10 maanden weer zwanger ongeveer. Ze kreeg bij hem een spoed ks omdat Gideon te groot was.
Ik weet niet wat het advies is in Amerika, maar tot enkele jaren geleden was het advies in Nederland ook nog 6 maanden.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dus ook geen jaar gewacht, echt waarom wil je dat risico lopen. Het is niet dat het qua leeftijd moet.
Tegen mij ook hoor, maximaal 3 (in maart 2018 ks gehad).quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:59 schreef ferrari_rood het volgende:
https://www.umcg.nl/IDocu(...)dere_keizersnede.pdf
Hier staat dat er geen maximum is aan aantal ks. Wellicht verandert bij mij werd toch echt 3 gezegd
Hier 2011 en 2013.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:02 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Tegen mij ook hoor, maximaal 3 (in maart 2018 ks gehad).
Haha. Ja de Duggars waren met de bus naar zo'n conventie toch?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:12 schreef Leandra het volgende:
Maar kennelijk is men in rep en roer omdat hun verhuizing vorige week vooral met een verhuisbedrijf en wat vrienden was, en niet met de hulp van de Duggars.
En de Duggars hebben Derrick ook niet met zijn verjaardag gefeliciteerd 30 maart, potentieel drama dus.
Volgens mij is dat vooral afhankelijk van hoe ver ze van het ouderlijk huis wonen, maar Jill is dus net weer heel dichtbij komen wonen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:13 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ja de Duggars waren met de bus naar zo'n conventie toch?
Spannend wel.
Jill heeft ook een neuspiercing
--
Volgens mij doen ze sowieso heel weinig met elkaar trouwens. Zodra ze uit huis zijn en ouder worden.
Ja? Op Jinger na waren ze toch allemaal binnen een paar maanden na het trouwen zwanger toch? Vind ik niet echt vrijheid... zou het er eens lekker een poosje van nemenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:15 schreef rena het volgende:
Denk dat vooral die meiden genieten van hun vrijheid zodra ze het huis uit zijnAlleen voor je eigen kinderen zorgen en niet 38273 broertjes en zusjes
Ik heb wel het idee dat ze het 'zwanger raken' wat meer in eigen hand proberen te houden i.p.v. in God's handen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 16:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja? Op Jinger na waren ze toch allemaal binnen een paar maanden na het trouwen zwanger toch? Vind ik niet echt vrijheid... zou het er eens lekker een poosje van nemen
Wat een leuk nieuws!quote:
Wat een hippe naam voor hun doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:07 schreef DonnaRush het volgende:
Ben & Jessa hebben een meisje; Ivy Jane!
26 mei geboren. Thuis
SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ook weer even geupdate.
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:47 schreef DonnaRush het volgende:
SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe update: grandma Duggar is 9 juni overleden:SPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ook weer even geupdate.
https://www.usatoday.com/(...)slipping/1440571001/
Oh wat afschuwelijkquote:Op donderdag 4 juli 2019 07:34 schreef DonnaRush het volgende:
Joy-Anna is haar baby (een meisje) verloren. Bij de 20 weken echo klopte het hartje niet meer.
Ja ik moest even bekijken hoe ik dat er in wilde zetten.quote:Op donderdag 4 juli 2019 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nieuwe update: grandma Duggar is 9 juni overleden:
https://www.usatoday.com/(...)slipping/1440571001/
quote:Op dinsdag 2 juli 2019 08:47 schreef DonnaRush het volgende:
SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het er maar als 'passing' in gezet.SPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor haar dat ze haar miskraam hiermee nu een plekje kan geven, in de serie is dat het enige waar zij het nu over lijkt te hebben.quote:Op maandag 11 november 2019 21:38 schreef Vicky het volgende:
Lauren is bevallen: Bella
https://www.facebook.com/(...)00/?substory_index=0
Ik heb het idee dat zijn verhaal niet helemaal klopt, zeker niet wat betreft het counting on gedeelte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:16 schreef Donna het volgende:
Derick en Jill zijn niet helemaal welkom in The Duggar Home van JB en Michelle zonder toestemming van JB. Apart verhaal dit.
https://www.theashleysrea(...)ission-from-jim-bob/
Daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat TLC geen vuistdikke contracten met iedereen heeft. Jill en Jessa waren de hoofdpersonen van Counting on.
Misschien toen de kinderen nog klein waren dat alles via JB liep, dat kan ik me voorstellen. Er zou ook wel een of andere belasting loophole kunnen zijn waardoor het hele leven van die families werd betaald ipv daadwerkelijk loon. Ik denk dat dit typisch een geval klok-klepel is.
Waar haal je deze info vandaan?quote:Op zondag 1 maart 2020 08:04 schreef Donna het volgende:
Alle zussen waren gisteren op stap. Inclusief Jinger (en Jill).
Joy Anna lijkt behoorlijk zwanger in zowel video als foto, maar ik snap dat ze dat nog geheim houden als het zo is.
FB, Instaquote:
Ah wat leukquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:48 schreef Donna het volgende:
Joy Anna is zwanger van een meisje en in de tweede week van augustus uitgerekend!
quote:Op vrijdag 31 juli 2020 17:38 schreef AgnesGru het volgende:
Er gaan geruchten dat Jessa zwanger is:
https://www.intouchweekly(...)ation-in-new-video-/
15 maanden maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 23:59 schreef Mriekie het volgende:
En hun dochter is van november, daar zit dus 1,5 jaar tussen. Poeh!
Klopt, zie post #161quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:22 schreef Books1 het volgende:
Jinger heeft een miskraam gehad hoorde ik van mijn zus maar ik ga zo even op zoek. Hier nog niet gevonden of ik heb erover heen gelezen dat kan ook.
Tussen Felicity en deze zwangerschap was er een miskraam. Ze bespreken het in hun eigen podcast.
Ik denk dat zij voor het grootste gezin gaan, als het ze gegund is natuurlijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 15:14 schreef Donna het volgende:
Joe en Kendra zijn in verwachting van nr. 3
Die waren wel 18+ volgens mij, alleen bij Joy twijfel ik daarover. En Kendra was misschien ook nog net 17.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:24 schreef SQ het volgende:
Nou ja, die meisjes deden dat toch ook allemaal zo jong?![]()
Ben benieuwd wie er eerder gaat courten, Jana of Josie
Bij een gezin met 19 kinderen is de kans sowieso erg groot dat 1 of 2 gay zijn. Zou wel mooi zijn als ze uit de kast komt, net als die dochter bij Sister Wives.quote:Op zondag 27 september 2020 10:37 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Die waren wel 18+ volgens mij, alleen bij Joy twijfel ik daarover. En Kendra was misschien ook nog net 17.
Bij Jana zou het me niets verbazen als die inderdaad op vrouwen valt en ik vermoed dat dat echt niet kan in de familie
Op donderdag 7 november 2019 09:53 schreef Donna het volgende:SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 7 november 2019 09:53 schreef Donna het volgende:SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het in de OP gezet. Bedankt voor het bijwerkenSPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Thanks!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb het in de OP gezet. Bedankt voor het bijwerken
Ze doen ook secret santa enzo, zal ook niet goedkoop zijn. Komen steeds meer kinderen bij die wat moeten hebben haha.quote:Op maandag 22 februari 2021 14:05 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik zit weleens te denken, ik kreeg vroeger altijd van mijn opa en oma 10 gulden voor mijn verjaardag. Hoe doen die Duggars dat ? Die Jim Bob en Michelle hebben nu al zoveel kleinkinderen, kunnen die nog als opa en oma voor elk kleinkind afzonderlijk wat leuks doen ?
Bijna onbetaalbaar aan het worden
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:49 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 7 november 2019 09:53 schreef Donna het volgende:SPOILER: BirthdaysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat ze ook tweelingen hadden, blijkbaar zelfs 2! En maar 1 Irish twin, daar had ik er dan weer meer van verwachtSPOILER: AnniversariesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 - 28 februari Thailand O+
Dat is ook maar omdat Josie veel te vroeg geboren werd. Maar elk jaar een baby bijna, poeh!quote:Op maandag 22 februari 2021 15:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook tweelingen hadden, blijkbaar zelfs 2! En maar 1 Irish twin, daar had ik er dan weer meer van verwacht
De groep is privéquote:Op dinsdag 23 februari 2021 16:41 schreef Vicky het volgende:
Kendra is bevallen
https://www.facebook.com/(...)nk/2749236218723835/
Dat wist ik niet 🤣quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |