Ja dat zou je wel denken..quote:Op donderdag 19 maart 2026 10:36 schreef Leandra het volgende:
Damn
[..]
Dat is te hopen, dat dat ernstig genoeg is voor haar om bij hem weg te gaan.
Maar het kan ook een andere "family member" zijn, hoe dan ook weet je dat je eigen kinderen ook niet veilig zijn bij zo'n man, en dat zou reden genoeg moeten zijn om bij hem weg te gaan.
Ja, volgens mij was het idd de schoonfamilie van Josh die zijn vrouw het hardst adviseerde om toch maar vooral bij hem te blijven.quote:Op donderdag 19 maart 2026 11:16 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken..
Maar nu het (waarschijnlijk) om een zusje gaat, hoop ik dat ze steun krijgt van haar ouders om weg te gaan. Als het een ander (familielid) betreft zullen ze het misschien sneller af doen als; kan gebeuren.
In die kringen dan he.
Mijn persoonlijke mening steekt een beetje anders in elkaar.![]()
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik las ergens dat er sloten op de slaapkamers van de kinderen zaten dus mogelijk wist ze het van haar man en probeerde ze de kinderen te beschermen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:25 schreef Anosmie het volgende:
Kendra's aanklacht heeft alleen niks met Joseph's eerste aanklacht te maken.
"Kendra Duggar, de vrouw van Joseph Duggar, is gearresteerd wegens kindermishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving. Joseph, die al vastzit voor andere aanklachten, is eveneens aangeklaagd voor dezelfde misdrijven."
Bron:
https://www.theashleysrea(...)-kendra-charged-too/
Bijzondere conclusie. Als je de Duggars hebt gevolgd weet je dat zij er nogal aparte opvoedtechnieken op na houden. Bv een baby op een kleedje neerleggen en elke keer als de baby er van af kruipt het een tik verkopen. Zo worden ze vanaf kleins af aan geconditioneerd.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 16:03 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik las ergens dat er sloten op de slaapkamers van de kinderen zaten dus mogelijk wist ze het van haar man en probeerde ze de kinderen te beschermen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |