abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick donderdag 19 maart 2026 @ 11:16:39 #201
382129 crew  Donna
pi_220378955
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2026 10:36 schreef Leandra het volgende:
Damn :{
[..]
Dat is te hopen, dat dat ernstig genoeg is voor haar om bij hem weg te gaan.

Maar het kan ook een andere "family member" zijn, hoe dan ook weet je dat je eigen kinderen ook niet veilig zijn bij zo'n man, en dat zou reden genoeg moeten zijn om bij hem weg te gaan.
Ja dat zou je wel denken..

Maar nu het (waarschijnlijk) om een zusje gaat, hoop ik dat ze steun krijgt van haar ouders om weg te gaan. Als het een ander (familielid) betreft zullen ze het misschien sneller af doen als; kan gebeuren.
In die kringen dan he.

Mijn persoonlijke mening steekt een beetje anders in elkaar. :r :r
  donderdag 19 maart 2026 @ 11:20:38 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_220378985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 11:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat zou je wel denken..

Maar nu het (waarschijnlijk) om een zusje gaat, hoop ik dat ze steun krijgt van haar ouders om weg te gaan. Als het een ander (familielid) betreft zullen ze het misschien sneller af doen als; kan gebeuren.
In die kringen dan he.

Mijn persoonlijke mening steekt een beetje anders in elkaar. :r :r
Ja, volgens mij was het idd de schoonfamilie van Josh die zijn vrouw het hardst adviseerde om toch maar vooral bij hem te blijven.
Hoe de fuck doe je je eigen kind en kleinkinderen dat aan?

Maar goed, als het idd haar zusje is en haar vader heeft hem er op aangesproken dan is er idd nog hoop dat ze haar wel willen steunen bij hem weg te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_220380052
Dat zijn dan al twee zonen die de gevangenis in draaien. Lekker bezig familie Duggar.
pi_220393136
Kendra is ook opgepakt. Ze kwamen bij haar huis maar ze was er niet. Ze heeft zichzelf aangegeven!!!

https://www.facebook.com/share/1Aoz9dWSho/

https://www.nwahomepage.c(...)county-what-we-know/
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 21 maart 2026 @ 08:25:53 #205
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_220393600
Kendra's aanklacht heeft alleen niks met Joseph's eerste aanklacht te maken.

"Kendra Duggar, de vrouw van Joseph Duggar, is gearresteerd wegens kindermishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving. Joseph, die al vastzit voor andere aanklachten, is eveneens aangeklaagd voor dezelfde misdrijven."

Bron:
https://www.theashleysrea(...)-kendra-charged-too/

[ Bericht 24% gewijzigd door Anosmie op 21-03-2026 08:50:12 (Aanvulling) ]
Fok!bejaarde
pi_220394329
Ohhh ik open net inderdaad insta en zie die mugshot van Kendra. Ohmy
Dit moet toch het topje van de ijsberg zijn? Dat kán niet het laatste schandaal zijn in die familie.... jemig. Die arme kinderen
pi_220397404
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 08:25 schreef Anosmie het volgende:
Kendra's aanklacht heeft alleen niks met Joseph's eerste aanklacht te maken.

"Kendra Duggar, de vrouw van Joseph Duggar, is gearresteerd wegens kindermishandeling en wederrechtelijke vrijheidsberoving. Joseph, die al vastzit voor andere aanklachten, is eveneens aangeklaagd voor dezelfde misdrijven."

Bron:
https://www.theashleysrea(...)-kendra-charged-too/
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik las ergens dat er sloten op de slaapkamers van de kinderen zaten dus mogelijk wist ze het van haar man en probeerde ze de kinderen te beschermen.
  zondag 22 maart 2026 @ 11:12:43 #208
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_220403840
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2026 16:03 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Ik las ergens dat er sloten op de slaapkamers van de kinderen zaten dus mogelijk wist ze het van haar man en probeerde ze de kinderen te beschermen.
Bijzondere conclusie. Als je de Duggars hebt gevolgd weet je dat zij er nogal aparte opvoedtechnieken op na houden. Bv een baby op een kleedje neerleggen en elke keer als de baby er van af kruipt het een tik verkopen. Zo worden ze vanaf kleins af aan geconditioneerd.

Die sloten op de kinderkamers zitten er ws omdat ze hun kamer niet uit mogen tot een bepaalde tijd.
Fok!bejaarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')