Nee, Smokey Robinson en ondanks dat ik die omschrijving van n00bie snapte heb ik het toch voor elkaar gekregen om te vergeten hem in mijn lijst op te nemen.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 09:27 schreef BufordTJustice het volgende:
[..]
die van Living next door to Alice?
30 is meer dan prima vind ik. Verwacht bij het stemmen nog iets meer animo dan 30 trouwens.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef D. het volgende:
Nog een paar uurtjes
Denk niet dat we het aantal van vorig jaar gaan evenaren, maar met 30 inzendingen spreek ik wederom van een geslaagde actie
Je hebt zelf toch ook wel een lijstje ingeleverd?quote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef D. het volgende:
Nog een paar uurtjes
Denk niet dat we het aantal van vorig jaar gaan evenaren, maar met 30 inzendingen spreek ik wederom van een geslaagde actie
Ik wil onder een kloon nog wel even 10 nummers inzenden hoorquote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef D. het volgende:
Nog een paar uurtjes
Jup, ik ga ook mee stemmen. Een lijstje maken heb ik echt geen tijd voor gehad.quote:Op zondag 21 januari 2018 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
30 is meer dan prima vind ik. Verwacht bij het stemmen nog iets meer animo dan 30 trouwens.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 21 januari 2018 17:42 schreef D. het volgende:
Nog een paar uurtjes
Zeg me nou niet dat je zelfs dat in je geheugen hebtquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie alweer mensen die niet op hebben zitten letten tijdens de lijst, zeker niet bij nummers 957 en 557..
De posities moest ik opzoeken, wel dat ze al in de lijst stondenquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeg me nou niet dat je zelfs dat in je geheugen hebt
Narcotic nomineren zou sowieso bestraft moeten worden.quote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voeg daar 611 ook maar aan toe..
nietusquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:09 schreef D. het volgende:
U heeft allen een PM
Behalve Peaceman, die heeft een volle inbox
Ik zie dat ik om welke vage reden dan ook jouw pm gemist hebquote:Op dinsdag 23 januari 2018 18:26 schreef Zorro het volgende:
Ik heb officieel protest aangetekend.
Er ontbreken nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |