Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:17 schreef john2406 het volgende:
Ik had gehoopt op de prostaat van ...... Als TT.
Dat was zijn lievelings-muziek maar hield eigenlijk van alles, behalve dat gejank van tegenwoordig.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.
Ik van mijn moeder. Minstens 20-25 jr veel klassiek meegekregen. en nu begin ik het pas echt te begrijpen. Op mijn mp3 player staat nu nog een wachtrij van 300 aria (m/v) zingers die ik nog moet verwerken.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een van de beste aria zingers (zoniet de beste)... die moet ik allemaal nog verwerken. die gast had een spanwijdte die echt niet normaal is. Daar is L.Pavarotti nog een kleintje bij.
Ik ben ook in MUZ bezig om mijn visie te geven.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat was zijn lievelings-muziek maar hield eigenlijk van alles, behalve dat gejank van tegenwoordig.
Ik prik zelf, hoef er niet voor te gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:30 schreef Drugshond het volgende:
Enig idee hoe geweldig het klinkt als je voor het bloedprikken Vivaldi (G.Verdi) over je headphones hoort klinken. Het was best druk.
Nou ik kost nu al meer dan 17K per jaar. (voor 4 a 5 prikjes). Wel vergoed. Ben ook een test object. Ze hebben niet alles kunnen onderdrukken. Ik ben zeer resistent tegen allerlei stofjes.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik prik zelf, hoef er niet voor te gaan.
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.quote:
Geen idee wie hier moderator is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.
Ik ook niet zag wel dat GS er kon verwijderen, die hem niet aanstonden net zo een lange teentjes geloof ik?quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee wie hier moderator is.
#166 out of 300, Lijkt me niet zinvol om daarop je buskruit op te verschieten.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Euribob doe je mij een berichtje terug of jij #166 normaal vindt dan weet ik waar ik aan toe ben.
Nog niet eens voor die ene echter de reacties van GS logen er ook niet om, als normaal dan is het wat mij betreft normaal, happy new year.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
#166 out of 300, Lijkt me niet zinvol om daarop je buskruit op te verschieten.
Kaart het aan in [POL-FB] waar ik zelden of nooit kom. Het is wat het is.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ook niet zag wel dat GS er kon verwijderen, die hem niet aanstonden net zo een lange teentjes geloof ik?
Euri was opeens met de Noorderzon vertrokken had wel graag antwoord, anders ga ik op dezelfde voet door, any thing they can do i can do better.
Ik ben er niet mee begonnen.
Kan hier recht op de man geregeld worden niet aan de grote klok hangen!quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kaart het aan in [FB] waar ik zelden of nooit kom. Het is wat het is.
Ik doe nauwelijks aan DM/PM. Heel af en toe (admit). en dan is het 9/10 vrouwelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2018 01:57 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan hier recht op de man geregeld worden niet aan de grote klok hangen!
Heel af en toe om een postadres uit te wisselen lees goed he postadres!quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik doe nauwelijks aan DM/PM. Heel af en toe (admit). en dan is het 9/10 vrouwelijk.
Leandra was terecht en fier.quote:Op woensdag 3 januari 2018 02:05 schreef Drugshond het volgende:
Aangezien we geen vr.POL moderators (zoals RockBitch) hebben. Is mijn visie nog steeds... echt blanco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |