- Van Leer wordt zeker niet de 1ste keeper, overmars haalt een zekerheidje binnen weet ik zeker omdat ze er ook budget voor hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2018 21:43 schreef Brammess het volgende:
Dan maar verder vooruit kijken.
Er zijn een paar spelers waarvan we er realistisch gezien van uit mogen gaan dat ze weg gaan.
-Onana
-Veltman
-Ziyech
-Dolberg (?)
-Huntelaar (Stopt?)
Hoe gaat dit allemaal opgevangen worden?
-Onana kan denk ik intern worden vervangen met Van Leer. Dan weer een nieuw 2e keepert scoren.
-Veltman moet gewoon vervangen worden met een aankoop, en zijn backup denk ik ook.
-Ziyech moet je ook vervangen met een gevestigde aankoop.
-Dolberg denk ik persoonlijk niet van dat hij weggaat, maar stel je voor dat hij zijn vorm toch hervindt, mee mag naar het WK en hij daar een paar keer scoort zijn we die kwijt. Hoop het persoonlijk niet. Denk dat hij kan gaan schitteren onder Ten Hag. Moet ook een aankoop voor worden gedaan.
-Huntelaar kan je vervangen met het doorschuiven van Cassierra, lijkt me.
En dan krijg je nog het volgende probleem:
-Kampioenschap; 3e kwalificatieronde CL voor kampioenen die start op 7/8 augustus, minder dan een maand na het einde van het WK.
-Tweede plaats; 2e kwalificatieronde CL voor nummers twee die start op 26/27 juli, minder dan 3 weken na het einde van het WK.
Marc krijgt de zomer van zijn leven voor de boeg, koekoek.
Marc zit op de brommer.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:30 schreef TheJanitor het volgende:
TagliaficoGODMarc Overmars flikt het gewoon even om deze topper naar Ajax te halen voor een habbekrats.
Zeker met de contracten en de aankopen van Taglia en Schuurs. Bande moet ik nog naar even zien.quote:
Ik denk dat Van Leer wel eerste keeper gaat worden. Is gewoon een prima sluitpost. En ook denk ik dat je Ziyech zijn rol tot nu toe erg onderschat, weet natuurlijk niet hoe hij gaat presteren onder Ten Hag. Maar tot nu toe vind ik het echt een baas bij Ajax, werkt zich echt de tyfus in.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:08 schreef govie het volgende:
[..]
- Van Leer wordt zeker niet de 1ste keeper, overmars haalt een zekerheidje binnen weet ik zeker omdat ze er ook budget voor hebben.
- Huntelaar gaat nog wel een jaar door denk ik, mits voldoende speeltijd.
- Ziyech vind ik nog steeds minder dan die gast van psv op het middenveld, omdat hij veel efficienter is en meer impct heeft. Ziyech wordt overhyped,daarom zou het me niets verbazen als overmars ziyech als eerste van de hand doet en een steengoede creatieve buitenlander binnenhaalt, waar je wel op kunt rekenen.
Zeker, maar vanginkel heeft meer impact, ondanks minder technisch talent.quote:Op woensdag 3 januari 2018 23:54 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Leer wel eerste keeper gaat worden. Is gewoon een prima sluitpost. En ook denk ik dat je Ziyech zijn rol tot nu toe erg onderschat, weet natuurlijk niet hoe hij gaat presteren onder Ten Hag. Maar tot nu toe vind ik het echt een baas bij Ajax, werkt zich echt de tyfus in.
Van Ginkel is zeker een goede speler, maar zou toch voor Ziyech kiezen, ondanks dat hij meer moet scoren.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:02 schreef govie het volgende:
[..]
Zeker, maar vanginkel heeft meer impact, ondanks minder technisch talent.
Daarom. Het valt scorend misschien wat tegen, maar ik heb liever dat hij dan zoals vorig seizoen grossiert in assists dan dat het geforceerd op zoek gaat naar goals.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:10 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Van Ginkel is zeker een goede speler, maar zou toch voor Ziyech kiezen, ondanks dat hij meer moet scoren.
Heeft wel met assists gestrooid de eerste seizoenshelft. Van Ginkel zijn statistieken worden in mijn opzicht ook ietswat verbloemd door penalty's.
Mooie jongen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
https://www.instagram.com/p/BdgXi1xnhyO/
Dat wordt f5'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artikel over overige dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot aan de zomer zal het geen probleem zijn, je kan tagliafico, wober, sinkgraven en viergever daar neerzetten in principe.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag wel hopen dat ze nog iets van een extra rechtsback zoeken of doorzetten met Magallan. Blijft wel behelpen qua breedte als Dijks ook weggaat.
Even op een rijtje:quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Tot aan de zomer zal het geen probleem zijn, je kan tagliafico, wober, sinkgraven en viergever daar neerzetten in principe.
Hoe zou het met wober gaan?quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even op een rijtje:
RB: Veltman, Orejuela, Zeefuik
CV: Wober, De Ligt, Viergever
LB: Tagliafico, Sinkgraven
Maar Viergever en Sinkgraven kunnen nog niet mee op trainingskamp.
Dit was van drie weken terug, lijkt mij wel in orde.quote:
Is alleen al effe een tijdje stil rond die Magallanquote:Extra CV die ook RB kan zou wel fijn zijn inderdaad, of andersom.
Zullen sowieso wel bezig zijn met een CV, anders was het nieuws rondom Magallan niet zo nadrukkelijk.
VZ.nlquote:Tagliafico: ‘Ik kon naar Duitsland en Real Betis, maar Ajax is Ajax’
In de zoektocht naar een linksback is Ajax uitgekomen bij Nicolás Tagliafico. Woensdagavond maakte Independiente het nieuws bekend. Tagliafico neemt via een filmpje op Twitter afscheid van de fans. De club bedankt Tagliafico en schrijft erbij dat 'Ajax goud in handen heeft'. Ajax heeft de komst van de back nog niet aangekondigd.
"Ik ben ongelooflijk trots dat ik voor Ajax mag gaan spelen”, vertelt de 25-jarige Tagliafico donderdag in gesprek met De Telegraaf. "Na de medische keuring teken ik een contract voor 4,5 jaar." Met de transfer van de enkelvoudig international is naar verluidt een bedrag van circa 4,5 miljoen euro gemoeid. Independiente heeft daarbij een doorverkooppercentage bedongen.
Zaakwaarnemer Ricardo Schlieper laat weten dat zijn cliënt, die over een Italiaans paspoort beschikt, ook eventueel centraal achterin kan spelen. "Nicolas is offensief ingesteld, snel en fysiek ongelooflijk sterk. Van de 112 wedstrijden die Independiente sinds Nicolas’ komst van Banfield speelde, miste hij er maar twee." Ajax zat al geruime tijd om een linksback verlegen. Blessures van Max Wöber, Nick Viergever en Daley Sinkgraven maakten deze winterse versterking noodzakelijk.
Ajax troefde een aantal grotere en rijkere clubs af. "Ik kon naar Duitsland en Real Betis, maar Ajax is Ajax", vertelt Tagliafico. "In Argentinië heeft de club een goede naam.” Schlieper: "Ajax behoort tot de tien, twaalf grootste clubs van Europa." Tagliafico kwam eerder in zijn vaderland uit voor Banfield. In het seizoen 2012/13 werd hij verhuurd aan het Spaanse Real Murcia, maar dat was geen onverdeeld succes.
Naast het veroveren van de Nederlandse titel met zijn nieuwe club, heeft Tagliafico nog een doel. "Via Ajax hoop ik me voor het WK weer in de nationale ploeg van Argentinië te spelen." De back maakte vorig jaar zomer tegen Brazilië zijn debuut. Schlieper: "Ik denk dat Ajax de goede keus is om de bondscoach te overtuigen."
Wober kan ook linksback spelen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Even op een rijtje:
RB: Veltman, Orejuela, Zeefuik
CV: Wober, De Ligt, Viergever
LB: Tagliafico, Sinkgraven
Maar Viergever en Sinkgraven kunnen nog niet mee op trainingskamp.
Ik ben gerust gesteld.quote:Op woensdag 3 januari 2018 22:47 schreef Brammess het volgende:
Tagliafico groeide op mijn FM14 of 15 save uit tot een clubicoon bij Ajax. Wat dat betreft zitten we wel goed.
hele lijst hier. https://www.soccerex.com/(...)4a7c0f.1515055112036quote:Manchester City grootste financiële macht, Ajax haalt de top-50
Manchester City heeft de grootste financiële macht in de voetbalwereld. Soccerex heeft op basis van de waarde van de selectie, geld op de bank, potentiële investeringen door eigenaars, nettoschold en vaste activa een top-100 samengesteld.
Manchester City troeft Arsenal en PSG af. Opvallende naam in de top-tien is die van het Chinese Guangzhou Evergrande, dat de vierde plek inneemt. Ajax is de hoogste Nederlandse club. De Amsterdammers staan op de 46e plek op de ranglijst.
Naast Manchester City, Arsenal, PSG en Guangzhou staan ook Tottenham Hotspur, Real Madrid, Manchester United, Juventus, Chelsea en Bayern München in de top-tien. Ook opvallend is de veertiende klassering van de Amerikaanse club LA Galaxy.
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)haalt-de-top-50.html
weer een lijstje waar je niet vrolijk van wordtquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hele lijst hier. https://www.soccerex.com/(...)4a7c0f.1515055112036
Ik wil de PDF downloaden, maar t werkt niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe groot dat doorverkooppercentage is.quote:Op donderdag 4 januari 2018 08:21 schreef Simmertje het volgende:
"De op handen zijnde transfer van de beoogde linksback van het Argentijnse elftal, die werd verkozen in het Zuid-Amerikaans elftal van het jaar, wordt in Argentinië als een huzarenstukje van Ajax omschreven, omdat grotere en kapitaalkrachtigere clubs ook achter hem aan zaten."
15% wordt genoemd. best redelijkquote:Op donderdag 4 januari 2018 10:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe groot dat doorverkooppercentage is.
Die trein is niet te stoppen, ik hoop vooral dat Ajax kan blijven opleiden voor de Europese (sub)top. Wat dat betreft is de ontwikkeling van Sánchez essentieel, want één topper per paar jaar houdt toch je naam hoog.quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een lijstje waar je niet vrolijk van wordt
his reign has begun!quote:Ten Hag laat Ajacieden dag eerder opdraven
Werken voor hun geld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
9 tot 5 genot, dat wordt wel even schrikken voor Kluivert &co
naar omstandigheden doet Ajax het financieel ook heel goed, sportief blijft wel achterquote:Op donderdag 4 januari 2018 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die trein is niet te stoppen, ik hoop vooral dat Ajax kan blijven opleiden voor de Europese (sub)top. Wat dat betreft is de ontwikkeling van Sánchez essentieel, want één topper per paar jaar houdt toch je naam hoog.
quote:'Ajax geeft klap op volgende deal: akkoord en contract tot medio 2020'
Ajax heeft met Hoffenheim een akkoord bereikt over de transfer van Alfred Schreuder. Dat meldt De Telegraaf.
Schreuder, die als rechterhand van Hoffenheim-coach Julian Nagelsmann fungeerde, wordt bij Ajax de assistent-trainer van de net begonnen Erik ten Hag. De hoogte van de transfersom is onduidelijk. Schreuder tekent een contract tot medio 2020 bij Ajax.
Schreuder was sinds 2015 werkzaam als assistent bij Hoffenheim. Eerder werkte hij in dezelfde functie bij Vitesse en FC Twente. Bij FC Twente was hij ook een periode hoofdtrainer. Met Ajax begint Schreuder op 7 januari aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een dag later vliegt de selectie naar Portugal.
bron: https://www.voetbalprimeu(...)tot-medio-2020-.html
29ste op de UEFA-ranking is triest genoeg wel bijna het maximale wat je kan verwachten van Ajax gezien de financiële mogelijkheden. In een ideale wereld zouden we ons misschien moeten kunnen meten aan Benfica, Porto en Bazel, maar er zijn natuurlijk veel meer clubs die relatief een stuk slechter presteren dan Ajax.quote:Op donderdag 4 januari 2018 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
naar omstandigheden doet Ajax het financieel ook heel goed, sportief blijft wel achter
Volgende zet is Eriksen terughalen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overgod gaat als een trein.
[ afbeelding ]
Suarez en Vertonghenquote:Op donderdag 4 januari 2018 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende zet is Eriksen terughalen.
Die gaat Iniesta opvolgen in Barcelona.quote:Op donderdag 4 januari 2018 12:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende zet is Eriksen terughalen.
Ajax wel een van de weinige clubs met nog een prima som op de bank staan. En volgens mij heeft Ajax ook al een flink deel geïnvesteerd in aandelen?quote:Op donderdag 4 januari 2018 10:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |