Nee van de Beek en Frenkie hebben meer potentie.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:46 schreef Syntix het volgende:
Kunnen we Klaassen niet terughalen voor op het middenveld? Speelt helemaal niets bij Everton (of is hij geblesseerd?).
Gaan ze niet halen zolang Schöne het altijd prima blijft doen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Een enigszins ervaren middenvelder zou zeker op de controleurspositie wel prettig zijn.
Als Ziyech volgend seizoen weg is heb je toch echt wel een middenvelder nodig met wat ervaring. Schöne mag er dan hopelijk wel uit zijn gespeeld.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee van de Beek en Frenkie hebben meer potentie.
Een type ja . Van de speler zelf is niets meer overquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze niet halen zolang Schöne het altijd prima blijft doen.
Maar ik heb daar wel liever een type Anita voor ja
Domme keuzes gemaakt met clubs waar hij totaal niet past qua type speler.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een type ja . Van de speler zelf is niets meer over
Heel het Engelse voetbal past niet bij hemquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Domme keuzes gemaakt met clubs waar hij totaal niet past qua type speler.
Dan heb ik liever dat ze goed scouten en ergens een goede creatieve middenvelder vandaan halen om Ziyech ook weer te vervangen. Van de Beek moet namelijk wel de rol kunnen overnemen die Klaassen had, met het maken van belangrijke goals en een leidende rol vertonen daar.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Als Ziyech volgend seizoen weg is heb je toch echt wel een middenvelder nodig met wat ervaring. Schöne mag er dan hopelijk wel uit zijn gespeeld.
Van de Beek/Frenkie natuurlijk gewoon op 6 dan. De ander aanvallende middenvelder.
Klopt. Hij is ook geen wereldtopper verder, maar bij Ajax was hij een uitstekende schakel toen op dat middenveld. Naar zo'n type mogen ze wel op zoek, die slim is in het vooruit druk zetten en ook de defensieve balans in de gaten kan houden.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel het Engelse voetbal past niet bij hem
Is natuurlijk ook prima, maar dan wel iemand die Ziyech kan vervangen met zijn creativiteit. Hopelijk komt dan wel Frenkie naast Donny te staan op het middenveld voor de steekpassjes.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever dat ze goed scouten en ergens een goede creatieve middenvelder vandaan halen om Ziyech ook weer te vervangen. Van de Beek moet namelijk wel de rol kunnen overnemen die Klaassen had, met het maken van belangrijke goals en een leidende rol vertonen daar.
Daarom ben ik benieuwd hoe Ten Hag die twee gaat gebruiken, misschien ziet hij in één van beide wel een '6'.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook prima, maar dan wel iemand die Ziyech kan vervangen met zijn creativiteit. Hopelijk komt dan wel Frenkie naast Donny te staan op het middenveld voor de steekpassjes.
Ziyech - Donnyquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd hoe Ten Hag die twee gaat gebruiken, misschien ziet hij in één van beide wel een '6'.
Ik zou Donny in een 3-5-2 of 3-4-3 gewoon lekker over de rechterkant laten denderen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 00:02 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ziyech - Donny
----Frenkie
Dit is wat ik voor ogen heb, Frenkie lijkt mij een ideale spelmaker vanaf de 6-positie.
Maar ik zie die jongens niet trainen natuurlijk, ben ook nieuwsgierig naar wat Ten Hag er van gaat maken.
kunnen wij dat doen?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
Als Taglia vandaag tekent dan stel ik voor om voortaan van 5 januari een officiele feestdag te maken.
in de zon zekerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:44 schreef TheJanitor het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)sistent-trainer-.htm
We kunnen gaan shinen.
Ten Hag, Schreuder, Winter, l'Ami en Rekelhof. Bergkamp moeten ze ook altijd nog een oplossing vinden om vanaf te komenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik weet het niet zo met die Schreuder, zo veel moeite doen voor een assistent? Was toch een behoorlijke naaibal in zijn Twente tijd, beetje de Bergkamp van Twente. Snap wel dat Ten Hag graag iemand rondom hem wil waar hij vertrouwen in heeft, we zullen zien.
Wie zitten er nog meer op de bank straks? Ami nog?
Sander Boschker als keeperstrainerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik weet het niet zo met die Schreuder, zo veel moeite doen voor een assistent? Was toch een behoorlijke naaibal in zijn Twente tijd, beetje de Bergkamp van Twente. Snap wel dat Ten Hag graag iemand rondom hem wil waar hij vertrouwen in heeft, we zullen zien.
Wie zitten er nog meer op de bank straks? Ami nog?
die kop van l'Ami heb ik ook wel genoeg gezien inderdaadquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sander Boschker als keeperstraineripv. L'Ami
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |