SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Morgen komt ie.twitter:GusMedina9 twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:10:37#Independiente Mañana viaja el Capitán rumbo a Amsterdam. Cuatro años y medio de contrato con el Ajax. ¡Éxitos Tagl… https://t.co/JPQiBxkvOe reageer retweet
![]()
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maarquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:16 schreef skysherrif het volgende:
Morgen komt ie.twitter:GusMedina9 twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:10:37#Independiente Mañana viaja el Capitán rumbo a Amsterdam. Cuatro años y medio de contrato con el Ajax. ¡Éxitos Tagl… https://t.co/JPQiBxkvOe reageer retweet
![]()
Die gaat Berghuis in stukken scheuren over 19 dagen!11!11!!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maar![]()
Wss wordt ie door alleen Mike Verweij en Valentijn Driessen daar welkom geheten.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nou met heel vak 410 en een arsenaal aan fakkels naar schiphol dan maar![]()
![]()
Die gaat tot en met April niet in de basis staanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat Berghuis in stukken scheuren over 19 dagen!11!11!!![]()
Volgens mij doet Ten Hag niet aan dat soort kolder.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaat tot en met April niet in de basis staan![]()
Gaat gewoon mee op trainingskamp straks.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Die gaat tot en met April niet in de basis staan![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij doet Ten Hag niet aan dat soort kolder.Piekfijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat gewoon mee op trainingskamp straks.
Tagliafico - Wober - De Ligt - Veltman, als we überhaupt een tegengoal krijgen in de tweede seizoenshelft kijk ik verbaasd op.![]()
Onana gaat zich dan wel vervelen en rare dingen doen, moet ook wel interessant blivjen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
[..]
Piekfijn.
Tagliafico - Wober - De Ligt - Veltman, als we überhaupt een tegengoal krijgen in de tweede seizoenshelft kijk ik verbaasd op.![]()
Nog een bevestiging uit Argentinië van de zaakwaarnemer.twitter:LucasScagliola twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:45:40Me lo acaba de confirmar @schlieper: Nico Tagliafico jugará en el Ajax. Mañana parte rumbo a Holanda. https://t.co/GPmjw4TqtD reageer retweet
![]()
En grote namen met ervaring waren absoluut onhaalbaar voor Ajax. Dua niet. Hoppaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog een bevestiging uit Argentinië van de zaakwaarnemer.twitter:LucasScagliola twitterde op dinsdag 02-01-2018 om 22:45:40Me lo acaba de confirmar @schlieper: Nico Tagliafico jugará en el Ajax. Mañana parte rumbo a Holanda. https://t.co/GPmjw4TqtD reageer retweet
![]()
![]()
Is dit een grote naam dan? Moet zeggen dat ik nog niet echt iets van hem heb bekekenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:55 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En grote namen met ervaring waren absoluut onhaalbaar voor Ajax. Dua niet. Hoppa![]()
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Is dit een grote naam dan? Moet zeggen dat ik nog niet echt iets van hem heb bekeken![]()
Haal dan ook maar gelijk die rechtsbuiten van ze op voor het te laat isquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.
Geweldig spelertjeRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik geloof het pas als ie morgen naast Overmars met een Ajax-shirt in zijn handen staat
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wie? Barco?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haal dan ook maar gelijk die rechtsbuiten van ze op voor het te laat is
Geweldig spelertjeOh.![]()
Die ging naar de MLS toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja
Maar die gaat veel meer kosten vrees ikOh.![]()
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 januari 2018 22:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
Schijnbaar de beste verdediger in Argentinië, aanvoerder van Indepediente, dit is een vijver waar je moet vissen.Hopelijk is het wat en is Wöber ook weer snel fit
![]()
Ze hebben daar toch ook gewoon een salarisplafond?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.mlssoccer.com(...)atlanta-united-offer
Die is niet goed snikwel een rare transfer ja, zo'n jongen kan ook beter gewoon naar Ajax komen (of vergelijkbare clubs)
Oh.![]()
Zijn contract liep af, Hans.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste verdediger bla bla, dan vragen ze toch wel wat meer voor hem???Oh.![]()
Blijkbaar hebben ze een hoog salaris voor hem (of ze betalen veel luxury-tax) en krijgt de rest een hongerloontjequote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch ook gewoon een salarisplafond?wel een rare transfer ja, zo'n jongen kan ook beter gewoon naar Ajax komen (of vergelijkbare clubs)
RED ONS HENNIEGOD![]()
Spelers in Argentinie gaan gewoon niet voor enorme bedragen, zeker niet als je linksback en een aflopend contract hebt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beste verdediger bla bla, dan vragen ze toch wel wat meer voor hem???![]()
Tagliafico had zelfs ook nog een afspraak op papier staan dat hij voor een miljoen of 4 weg mocht. En wat ik las is hij vooral een hele stabiele speler die wel redelijk allround is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh okee, ik hou dat allemaal niet bij. Geen idee joh, ook niet van Bandé trouwens.Oh.![]()
Toch een rare keuze, met een beetje zaakwaarnemer kan hij ook wel aan een goed salaris komen maar dan wel in een competitie die nog enigszins serieus valt te nemen (in de zin van dat het al een goed niveau is of een bewezen opleidingscompetitie zoals onze dolle Eredivisie)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben ze een hoog salaris voor hem (of ze betalen veel luxury-tax) en krijgt de rest een hongerloontjeOh.![]()
Nou netjes dan. Dijks mag dan wel gelijk andere kant op gaan reizenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliafico had zelfs ook nog een afspraak op papier staan dat hij voor een miljoen of 4 weg mocht. En wat ik las is hij vooral een hele stabiele speler die wel redelijk allround is.![]()
De Argentijnse competitie (MET ALLE RESPECT!!!!!!) is ook niet de beste competitie in de wereld ofzo. Dat je daar de beste back bent, wil niet zeggen dat je ook gelijk de nieuwe Marcelo bent.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliafico had zelfs ook nog een afspraak op papier staan dat hij voor een miljoen of 4 weg mocht. En wat ik las is hij vooral een hele stabiele speler die wel redelijk allround is.![]()
Klopt, geen speler die je een jaar later voor 45 miljoen verkoopt maar iemand die gewoon een goed niveau haalt en hij is volgens mij ook wel een persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De Argentijnse competitie (MET ALLE RESPECT!!!!!!) is ook niet de beste competitie in de wereld ofzo. Dat je daar de beste back bent, wil niet zeggen dat je ook gelijk de nieuwe Marcelo bent.
Met de nieuwe Marcelo hadden ze eerder een speler als Arana oid moeten halen.Oh.![]()
Dijks lekker verkopen aan een Championship club, daar staan ze op de banken voor hem.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou netjes dan. Dijks mag dan wel gelijk andere kant op gaan reizenOh.![]()
Zolang het maar niet de nieuwe Dijks is ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, geen speler die je een jaar later voor 45 miljoen verkoopt maar iemand die gewoon een goed niveau haalt en hij is volgens mij ook wel een persoonlijkheid.
Met de nieuwe Marcelo hadden ze eerder een speler als Arana oid moeten halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee man, ten hag wilt 541 spelen dus er moeten spitsen uit!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks lekker verkopen aan een Championship club, daar staan ze op de banken voor hem.When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Misschien is die idolaat van Amerika . En Atlanta is best wel een leuke stadquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch een rare keuze, met een beetje zaakwaarnemer kan hij ook wel aan een goed salaris komen maar dan wel in een competitie die nog enigszins serieus valt te nemen (in de zin van dat het al een goed niveau is of een bewezen opleidingscompetitie zoals onze dolle Eredivisie)RED ONS HENNIEGOD![]()
Rassenrellen enzo, kicke man! Beter dan een safari in afrika. Naar atlanta kan je meneer Vonk zo heen sturen!quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is die idolaat van Amerika . En Atlanta is best wel een leuke stadWhen game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Geen idee wie dit is dus ik weet ook niet of ik dit serieus moet zien (in dat gevalquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:28 schreef govie het volgende:
[..]
Nee man, ten hag wilt 541 spelen dus er moeten spitsen uit!) of sarcasme.
![]()
Tja dat dachten we ook bij Boilesen en toen kregen we Dijks die iets beter wasquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zolang het maar niet de nieuwe Dijks is ben ik al tevreden.
Oh.![]()
Geen idee, nooit geweestquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is die idolaat van Amerika . En Atlanta is best wel een leuke stadHet is wel dichterbij zijn thuisland ja
Maar lijkt me dat je als jonge Argentijn toch wel droomt van een carrière bij Real Madrid of Barcelona.Oh.![]()
Het Orakel uit Ouagadougouquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh okee, ik hou dat allemaal niet bij. Geen idee joh, ook niet van Bandé trouwens.
gr gr![]()
Rassenrellen in Atlanta? Die zijn toch al weer zo'n honderd jaar oud.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:28 schreef govie het volgende:
[..]
Rassenrellen enzo, kicke man! Beter dan een safari in afrika. Naar atlanta kan je meneer Vonk zo heen sturen!Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Alsof Veltman ooit uit de basis verdwijntquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu nog een nieuwe rechtsback? Of gaat Orejuela iedereen zn mond snoeren
Oh.![]()
Ik ben trouwens echt benieuwd hoe goed Bandé nou is. Vind hem geen technisch begaafde voetballer als ik op YouTube beelden moet afgaan. Krijg beetje Sulejmani gevoelens als ik beelden zie bij hem. Maar goed ik laat me graag verassen. Iemand toevallig een link van een hele match waarin hij speelt?
[ Bericht 2% gewijzigd door marp0 op 03-01-2018 00:37:20 ]As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ik neem zo maar aan dat ze tegenwoordig wel uitkijken met spelers die ze kopen, Sar/Overmars liggen natuurlijk ook nog flink onder een vergrootglasquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:35 schreef marp0 het volgende:
Ik ben trouwens echt benieuwd hoe goed Bandé nou is. Vind hem geen technisch begaafde voetballer als ik op YouTube beelden niet afgaan. Krijg beetje sSulejmani gevoelens als ik beelden zie ben hem. Maar goed ik laat me graag verassen. Iemand toevallig een link van een hele match waarin hij speelt?
![]()
Heel europa wilde hem inlijven dus het zal wel een hoop potentie inzitten. Maar ik denk dat die te allround is. Volgens overmars kon die alles: In de spits, op de vleugel en als spelmaker op het middenveld. Dat kan natuurlijk niet, zo'n jongen heeft sturing nodig ondanks dat die zo goed is.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:35 schreef marp0 het volgende:
Ik ben trouwens echt benieuwd hoe goed Bandé nou is. Vind hem geen technisch begaafde voetballer als ik op YouTube beelden niet afgaan. Krijg beetje sSulejmani gevoelens als ik beelden zie ben hem. Maar goed ik laat me graag verassen. Iemand toevallig een link van een hele match waarin hij speelt?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!![]()
Alsof hij uit de basis hoeft te verdwijnenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Veltman ooit uit de basis verdwijnt
Tenzij je een significante upgrade kan halen is het het allemaal niet waard
Forum Opties Forumhop: Hop naar: