Maar ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:01 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
De meeste niet, althans de kloons niet.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ohhh in uto kunnen we wel leden fixen daar komen er veel vandaan.
appartementencomplex kwam uit UTO.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Ohhh in uto kunnen we wel leden fixen daar komen er veel vandaan.
doen we ook maar niet.. Er heeft niemand rechten daar om hem terug te schoppen, en ik ga het Danny niet vragenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik kan niet in OO en KPD dat is vuil spel.
Dkup en Sabine toch? Primaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooo
mwah neequote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:03 schreef devzero het volgende:
Ik mis zijn stroom plaatjes wel een beetje
Hahaha dan is de grote baas boos, of hij speelt mee.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doen we ook maar niet.. Er heeft niemand rechten daar om hem terug te schoppen, en ik ga het Danny niet vragen
Oh ja die ook ook tof iddquote:
Was ie al geweest manquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan even spuiten en slikken
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:03 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
De moderator hier schijnt een echte hard ass te zijn.
had ik afgelopen nacht nog lekker gedaanquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde graag nog een keer spuiten
Ja, vond mijn moeder erg fijn.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had ik afgelopen nacht nog lekker gedaan
gelukkig nog een goede indruk achtergelatenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vond mijn moeder erg fijn.
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 20:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Anders kan ie niet open natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |