. Dat is dus de zoveelste keer dat me gezegd wordt dat er teruggebeld gaat worden en dat dat niet gebeurd.
. Dat is dus de zoveelste keer dat me gezegd wordt dat er teruggebeld gaat worden en dat dat niet gebeurd.

) dan purelan of kokosolie. Gewoon puur vet iig.
 ) dan purelan of kokosolie. Gewoon puur vet iig.  hopelijk is t gauw over!
 hopelijk is t gauw over!

Ach Vosje, die pijn van die kloof kan inderdaad heftig zijn. Heb er de eerste 2 à 2,5 maand last van gehad voordat de Grand Canyon onder de tepelkloven dicht was.quote:Op woensdag 10 januari 2018 20:17 schreef Vosje6 het volgende:
Net kind toch de boel maar eens laten opendrinken (gehaktmolen over tepel gevoel) en daarna lanoline om te voorkomen dat het weer dicht gaat met een korstje. Uitermate teleurstellend contact gehad met de assistente van de huisarts. Dr is druk, zal het hem voorleggen, kan hij evt iets voorschrijven zonder zien of afspraak inplannen en we bellen je terug. Prima, maar ben dus niet meer teruggebeld. Dat is dus de zoveelste keer dat me gezegd wordt dat er teruggebeld gaat worden en dat dat niet gebeurd.
Tot overmaat van ramp is mijn mannetje door een hond in zijn gezicht gebeten vandaag
Wel fusidine dus, maar dan op zijn gezichtje.
Beetje veel gedoe voor 1 dag zo!

Ik weet niet of ik er wel zo rustig op zou reageren als jij nu overkomt hoor. Jemig! Sterkte, ook met je kloof.
 Ik weet niet of ik er wel zo rustig op zou reageren als jij nu overkomt hoor. Jemig! Sterkte, ook met je kloof.  

Meer mensen last van?
 Meer mensen last van?  

Hopelijk wordt het snel beterquote:Op donderdag 11 januari 2018 15:08 schreef Vosje6 het volgende:
Zo, huisarts gezien. Die raadde smeren met fusidine aan. Wat is dat toch dat als ik dan bij de huisarts zit dat ik dan net wat stoerder doe, dan dat ik ben? Zo van: het lijkt vandaag wel iets minder erg dan gister (is ook zo, geen pus, geen wiebelig gevoel in mijn hele lijf) en dan gevoeglijk niet zeggen dat je borst nog steeds bij iedere wrijving zeer doet en zoMeer mensen last van?
Maar goed, smeren maar en hij vroeg natuurlijk ook naar harde plekken en/of koorts en daar kon ik naar eer en geweten nee op antwoorden, dus hoop dat het vanaf nu beter gaat
 !
 ! 

Ik had dat ook. Een beetje een trekkend gevoel, maar wel fijn. Zeker icm het idee dat ik mijn baby allemaal goede voedingsstoffen en zo gaf.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 08:33 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hoi minilot, au! Verder gaat het wel goed met de borstvoeding of niet? Ik heb hier nog nooit iemand gezien die het vanaf de eerste keer omschreef als een lekker gevoel.

Dat laatste toch wel met vacuum loslaten toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2018 10:20 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik had dat ook. Een beetje een trekkend gevoel, maar wel fijn. Zeker icm het idee dat ik mijn baby allemaal goede voedingsstoffen en zo gaf.
Welkom minilot! Bereid je maar vast voor, nog even en je baby gaat het zelf doen omdat alles interessanter is dan drinken. En dat x10 momenteel.

Soms is de behoefte om de wereld op z'n kop te bekijken wel sneller opkomend dan het loslaten van het vacuüm hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef Vosje6 het volgende:
[..]
Dat laatste toch wel met vacuum loslaten toch?

. Alhoewel hij er tegenwoordig weer wel altijd voor loslaat. Dan kan je verder, heeft hij ontdekt.
 . Alhoewel hij er tegenwoordig weer wel altijd voor loslaat. Dan kan je verder, heeft hij ontdekt.  

Niet bepaald. Het is ongeveer 50/50, afhankelijk van wat de afleiding is.quote:Op vrijdag 12 januari 2018 11:33 schreef Vosje6 het volgende:
[..]
Dat laatste toch wel met vacuum loslaten toch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |