SPOILER: Scorelijst voor December 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint op de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om te winnen.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.MikeySta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik nietquote:
DKupquote:
Nog even en iedereen zegt 'lekker koezen' (of was het kiezen) als ze gaan slapenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik niet
Lang genoeg op FOK! En je praat vanzelf zo
Prima smaak heeft die jongen.quote:
Ja is een goeiequote:
Vandaag heb ik al minder gefaald met scheren.quote:
Sabine lijkt me echt een lieve hippie vrouw.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens hexx lekker koesen maar sabine zegt altijd koezen dus ik weet het niet
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vandaag heb ik al minder gefaald met scheren.
Helaas wel getrouwdquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sabine lijkt me echt een lieve hippie vrouw.
Hahaha ja iig wel aardig jaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sabine lijkt me echt een lieve hippie vrouw.
Waarom helaas ?quote:
Oh op die manier nee dankje.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Na het klaarkomen word je hard het huis uit getrapt.
Hahahahaha jaquote:
Ik denk eerder aan aloa en sabinequote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sabine en Haagse zijn de mama en papa van deze reeks.
10 seconden van mn leven gestrolenquote:
Dat kan ook.quote:
Haags dan de andere oom die illegaal vuurwerk meeneemt en bier drinktquote:
De oom die ongevraagd op bezoek komt en je bier opdrinktquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haags dan de andere oom die illegaal vuurwerk meeneemt en bier drinkt
Hahaha jaquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
De oom die ongevraagd op bezoek komt en je bier opdrinkt
Ik onthou die sorteer en zoek algoritmes nooitquote:
Jij bent autistisch dus ik zal als ik jou was niet zo stoer doen:quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
En _--_ is het irritante autistische neefje dat telkens met net boeiende feitjes komt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je doet die smilie er achter maar in de praktijk werkt het wel zo.
Ik heb zelf asperger en op die manier dat ik er alleen zelf echt last van heb.
Maar mensen die het weten behandelen je wel gelijk alsof je minder bent ze snappen het verschil niet tussen klassiek autisme en asperger. Iets waar ik af en toe nog wel eens behoorlijk kwaad over kan maken.
De zogeheten normale mensen denken ook dat ze beter zijn dan iemand met asperger.
Niet bewust maar onbewust speelt er wel wat.
Ik fanaseer de laatste tijd ook wel eens wat zou er gebeuren als mensen met asperger de macht grijpen in deze maatschappij ? Waarom proberen we niet om de boel eens helemaal om te draaien.
De wereld zou er een stuk rustiger van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hit zonder leerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Daarvoor heb je dan ook wikipedia (maar bubbelsort/insertion sort is gewoon makkelijk te herkennen omdat de nummers van het einde van de rij naar voren bubbelen)quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik onthou die sorteer en zoek algoritmes nooit
quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef defokkingfoker het volgende:
Hit met leerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hit zonder leerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
Wow een quote uit 2009quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Jij bent autistisch dus ik zal als ik jou was niet zo stoer doen:
[..]
Ga er dan niet mee lopen strooien triest mens.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wow een quote uit 2009
Daarom begrijp ik je ook zo goed.
Is ook zo, zo low level programmeer ik bijna nooit ook dat ik die zelf moet toepassen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor heb je dan ook wikipedia (maar bubbelsort/insertion sort is gewoon makkelijk te herkennen omdat de nummers van het einde van de rij naar voren bubbelen)
Beetje engquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij spit je hele postgeschiedenis door
Of gewoon bondage's tool gebruiken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij spit je hele postgeschiedenis door
Was een oude troll post daar niet van.quote:
Old schoolquote:
Ja, oude troll post. daarom heb je minimaal 100 posts in de autisme-reeksquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een oude troll post daar niet van.
Hooguit 5.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:31 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ja, oude troll post. daarom heb je minimaal 100 posts in de autisme-reeks________
Ik zou je moeten teleurstellen manquote:
Antilliaan jonguhquote:
vandaar je posts in de Turken reeks, maar ik vergeef het je.quote:
Het is leuk om sommige algoritme zoals quicksort te implementeren (en daarna de details te vergeten) gewoon omdat het helpt bij het "high" level programmeer werk wat je later gaat doen. Net zoals je niet hoeft te weten hoe een versnellingsbak werkt, maar een beetje kennis helpt je wel met schakelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is ook zo, zo low level programmeer ik bijna nooit ook dat ik die zelf moet toepassen.
heb voor mijn stage een boom structuur geprogrammeerd in Go, was inderdaad erg vet en wordt nog steeds gebruikt.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is leuk om sommige algoritme zoals quicksort te implementeren (en daarna de details te vergeten) gewoon omdat het helpt bij het "high" level programmeer werk wat je later gaat doen. Net zoals je niet hoeft te weten hoe een versnellingsbak werkt, maar een beetje kennis helpt je wel met schakelen.
ik ookquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | /* Find all the leafs matching the routingKey pattern. Returns a slice of interfaces. */ func (tree RoutingKeyTree) findLeafs(keys []string) []interface{} { result := make([]interface{}, 0) if tree.leafExists("#") { result = append(result, tree.leafs["#"]...) } if len(keys) <= 1 { // Key only consists of one part, must be a leaf. if tree.leafExists(keys[0]) && keys[0] != "*" && keys[0] != "#" { result = append(result, tree.leafs[keys[0]]...) } if tree.leafExists("*") { result = append(result, tree.leafs["*"]...) } } else { // Key consists of multiple parts, must be a branch. if tree.branchExists(keys[0]) && keys[0] != "*" && keys[0] != "#" { result = append(result, tree.branches[keys[0]].findLeafs(tree.pop(keys))...) } if tree.branchExists("*") { result = append(result, tree.branches["*"].findLeafs(tree.pop(keys))...) } if tree.branchExists("#") { //f := func(interface{}) bool {return true} //result = append(result, tree.FetchLeafsByFilter(f)...) result = append(result, tree.branches["#"].findLeafs(tree.pop(keys))...) } } return result } |
Al lang niet meer .quote:
Samson en Gertquote:
truste Mikeyquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al lang niet meer .
Maar boys welterusten
Ja, nog een post van 2 weken geleden in het Tukkers topic.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al lang niet meer .
Maar boys welterusten
Ik ken de taal verder niet, maar ik vind het maar nietsquote:
1 | keys []string |
1 | result := make([]interface{}, 0) |
Tijdje geleden alweer, even nadenken.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de taal verder niet, maar ik vind het maar niets
[ code verwijderd ]
Waarom niet weer die volgorde
[ code verwijderd ]
Geen type voor result?
zucht, geef mij maar c
Denk niet te hard, het is al veel te laat daarvoorquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tijdje geleden alweer, even nadenken.
ah de result is het type array van interfaces, dus daar kan je alles ingooien zolang het een array formaat is dat is de manier om dat de doen in Go, je hebt geen .... hoe heet dat ook alweer...quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de taal verder niet, maar ik vind het maar niets
[ code verwijderd ]
Waarom nou weer die volgorde
[ code verwijderd ]
Geen type voor result?
zucht, geef mij maar c
wat ik net poste is Goquote:
O ja, daar ligt je passie natuurlijkquote:
Is het nou go of prolog.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:50 schreef devzero het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=prolog+programmeertaal
werkenbijdeoverheid.nlquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:52 schreef FlippingCoin het volgende:
zou een baantje als Go programmeur wel vet vinden trouwens
als bijbaantje dan nu, maar ga wel eens een keer kijken of ik dat ergens kan vindenquote:
Waarom Go eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
als bijbaantje dan nu, maar ga wel eens een keer kijken of ik dat ergens kan vinden
Zeker windowsquote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:52 schreef _--_ het volgende:
En dan zit ik hier niet wetend hoe je php moet installeren.
Is het niet meer erlang of python wat voldoende is?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:52 schreef FlippingCoin het volgende:
zou een baantje als Go programmeur wel vet vinden trouwens
Ja momenteel wel, go en java vind ik wel vet of c/c++.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:54 schreef _--_ het volgende:
[..]
Waarom Go eigenlijk.Vind je dat de leukste taal?
Voldoende voor wat? Om in go te programmeren?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Is het niet meer erlang of python wat voldoende is?
Oeh, veel succes bij het vinden van een leuk baantje.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja momenteel wel, go en java vind ik wel vet of c/c++.
Om een baan als programeur te krijgen?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voldoende voor wat? Om in go te programmeren?
Komt wel goed, kan ook bij stage terecht hadden me daar al een voltijd baan aangeboden als ik niet verder wou met studie.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:56 schreef _--_ het volgende:
[..]
Oeh, veel succes bij het vinden van een leuk baantje.
Banen aangeboden krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt wel goed, kan ook bij stage terecht hadden me daar al een voltijd baan aangeboden als ik niet verder wou met studie.
Als je kunt programmeren, dan kun je (bijna) iedere taal wel onder de knie krijgen.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt wel goed, kan ook bij stage terecht hadden me daar al een voltijd baan aangeboden als ik niet verder wou met studie.
Oh ja meestal vragen ze voor een junior ervaring in de gebruikte taal of soortgelijke talen dus lukt wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Om een baan als programeur te krijgen?
Wanneer ben je klaar? Deze zomer of volgende (2019) jaar?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 02:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja meestal vragen ze voor een junior ervaring in de gebruikte taal of soortgelijke talen dus lukt wel.
Volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer ben je klaar? Deze zomer of volgende (2019) jaar?
Ben jij nog steeds in VS?quote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:06 schreef devzero het volgende:
In Nederland ben je niet zo snel professor. Dan moet je een vakgroup leiden
werken > ervaring opbouwen > tech bedrijf opstichtenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Nee geen phd wil niet onderwijs/onderzoek in
Cum (laude) slagen zekerquote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Ga nu wel even een minor slapen doen truste
Zekerquote:
summa cum laude is veel beter.quote:
Hou opquote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Het ging om het woord cum, maar goed, als je een grap moet uitleggen was het niet grappig.
Zal dit serieus zijn? hmmmquote:Op dinsdag 2 januari 2018 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Laatst nog de halve oostkust afgereden.
Geen idee, het klinkt astronomisch.quote:
1 miljoenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 07:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Of ga je dit jaar weer recordposten?
500k?
Koffie halenquote:Op dinsdag 2 januari 2018 08:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja ik moet toch iets te doen hebben tijdens werktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |