Of wij zitten het verkeerde topic te lezenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit gewoon in het verkeerde topic te posten.
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:36 schreef TjjWester het volgende:
Waarom heeft smith als enige ook zijn voorletter op het scorebord? Er is geen andere smith.
Die heeft het niet gered en doet niet mee bij dit toernooi.quote:
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die heeft het niet gered en doet niet mee bij dit toernooi.
Hij zegt trouwens zelf dat hij "great" heeft gespeeld bij q-schoolquote:
1quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit gewoon in het verkeerde topic te posten.
Want jij weet dat het niet "great" was?quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij zegt trouwens zelf dat hij "great" heeft gespeeld bij q-school![]()
![]()
Volgens mij hebben jullie/we gezamelijk geconcludeerd hier dat jeff smith gewoon slecht heeft gespeeld op q-school, ik zou dat niet als goed willen bestempelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want jij weet dat het niet "great" was?
Wat een comebackquote:
Hij heeft zich niet geplaatst... Maar om dan te zeggen dat hij een waardeloos toernooi heeft gegooid zonder de statistieken te weten... Op vloer gooien sommige mensen met gemak 100+...quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie/we gezamelijk geconcludeerd hier dat jeff smith gewoon slecht heeft gespeeld op q-school, ik zou dat niet als goed willen bestempelen.
Het gaat niet om gemiddelde maar om hoeveel rondes je overleeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij heeft zich niet geplaatst... Maar om dan te zeggen dat hij een waardeloos toernooi heeft gegooid zonder de statistieken te weten... Op vloer gooien sommige mensen met gemak 100+...
De man op mijn foto is Dennis Smith.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:50 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie/we gezamelijk geconcludeerd hier dat jeff smith gewoon slecht heeft gespeeld op q-school, ik zou dat niet als goed willen bestempelen.
Dat is wel erg simpel bekekenquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het gaat niet om gemiddelde maar om hoeveel rondes je overleeft.
Wat is zijn beste resultaat 3 rondes overleven?
Nee, die man rechtsquote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:53 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De man op de foto is Dennis Smith.
Maar dit terzijde.
Je kunt 110 gemiddeld gooien maar als je er dan alsnog vanaf gaat in de eerste ronde heb je gewoon een slecht toernooi gespeeld.quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel erg simpel bekeken
quote:Op vrijdag 26 januari 2018 21:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je kunt 110 gemiddeld gooien maar als je er dan alsnog vanaf gaat in de eerste ronde heb je gewoon een slecht toernooi gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |