Hoe moet DRT dit omdraaienquote:Op maandag 1 januari 2018 23:21 schreef Zipportal het volgende:
180 topics en de uitzending is nog niet afgelopen.
Achievement unlocked.

Gefeliciteerd pik.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:18 schreef eNGine10 het volgende:
Ladies and gentlemen... Its time to meet your one time champion of the scorito sub league. The record breaking..... History making ....eeeeeeeeeNGineeee10

quote:

Dat is een logische redenering die ik nog niet voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met winnen van WK kom je sowieso top-64 in dan krijg je een toerkaart

Bron?quote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen
Wright
Cross
Anderson
Gurney
Suljovic
Chisnall
Price
Van Barneveld
Smith

Rugpijnquote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:
Mervyn King deed mee? Helemaal niks van gemerkt

Zoran Lerchbacher en de rug van King, jawelquote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:

8/10quote:Op maandag 1 januari 2018 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Wat een geweldig WK hebben we gehad mensen, man man man

ja als je nooit kijkt (lol)quote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:

Is nog steeds mijn voorspelling, had ik er misschien even bij moeten zettenquote:

Russen zullen er wel weer mee gaan kloten ja.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Denken dat lotingen eerlijk gaanhet is fucking 2018 gek

Beter dan die andere dronken zwerver die er wel eens zit.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:23 schreef Ties02 het volgende:
Marcel doet alsof hij geweldige vragen stelt

Ik was nog even druk met je zusjequote:

Je was wel vies weinig aanwezig in DRT.quote:Op maandag 1 januari 2018 23:22 schreef heywoodu het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |