Topshow zo meteen bij de eerste 180quote:Op maandag 1 januari 2018 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit is alweer veel te druk voordat de wedstrijd überhaupt begint
Hopelijk halen we nog #180quote:Op maandag 1 januari 2018 21:12 schreef Tagliano het volgende:
Dit is alweer veel te druk voordat de wedstrijd überhaupt begint
Wat dacht je van mij, ben helemaal naar de tyfusquote:Op maandag 1 januari 2018 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1 januari is niet mijn beste dag van het jaar.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
een bejaarde die gaat winnen
topsport
Kan me ook heel goed voorstellen dat hij een bloedhekel aan hem heeft.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De enige zo een beetje ook die er niet tot zijn vuist inzit bij Fill vanavond....
Op zich gunstiger dan iemand die een jaartje professioneel speelt. ‘Topsport, binnen een jaar wereldkampioen’; nahquote:Op maandag 1 januari 2018 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
een bejaarde die gaat winnen
topsport
Kees Kuttelikker is nog niet klaar met interessant doen. Achterlijke gasgladioolquote:
Jammer dat VdV erbij zit. Doe mij RolandGod maar.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De enige zo een beetje ook die er niet tot zijn vuist inzit bij Fill vanavond....
Dat kan ik me van iedereen voorstellenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan me ook heel goed voorstellen dat hij een bloedhekel aan hem heeft.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
twitter:Raybar180 twitterde op zaterdag 30-12-2017 om 22:34:07IMAGINE you won everything there ever was to win... IMAGINE you play your very last tournament and it’s the bigges… https://t.co/sUkh5fRLXv reageer retweet
Beetje net als je demente oma die om de 10 minuten vraagt of je een krakeling wiltquote:
De altijd sympathieke Rolandquote:Op maandag 1 januari 2018 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat VdV erbij zit. Doe mij RolandGod maar.
quote:Op maandag 1 januari 2018 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje net als je demente oma die om de 10 minuten vraagt of je een krakeling wilt
ik hou me altijd aan weddenschappenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nog goede voornemens dit jaar Klaas?
Je houden aan weddenschappen bijvoorbeeld?
quote:
boysquote:Op maandag 1 januari 2018 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jammer dat VdV erbij zit. Doe mij RolandGod maar.
Uiteindelijk toch welquote:
Dat is gewoon een feit, jij zou de rest van de maand niet posten als je die weddenschap zou verliezen in vbl. En toen je hem verloor vond je dat je je er niet aan hoefde te houdenquote:Op maandag 1 januari 2018 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik hou me altijd aan weddenschappen
wat insinueer jij dat ik onbetrouwbaar ben....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |