SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.
Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)
Dit is de algemene mobiele luisterlink
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ook hoorquote:Op maandag 1 januari 2018 18:48 schreef livelink het volgende:
De top2000 was leuk en heeft me gisterenavond nog een onverwacht leuke oudjaarsavond bezorgd, maar verder ben ik blij dat het nu weer terug naar normaal is.
Ik ook, maar heb vorige week ook gewoon gewerkt.quote:Op maandag 1 januari 2018 18:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Morgen gewoon weer werken
Lekkerquote:Op maandag 1 januari 2018 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb vorige week ook gewoon gewerkt.
Na morgen heb ik wel de rest van de week vrij
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, paintbaas
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Net als plaatjes draaien op de radio
Ja, meneer de Gothfather. Maar ja, je bent de laatste tijd druk geweest met andere zaken die ook belangrijk zijnquote:Op maandag 1 januari 2018 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe true!
Moet ik ook weer eens oppikken.
Hehehe true, en ik had de indruk dat sommige mensen m'n muziek weer een beetje zat waren.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, meneer de Gothfather. Maar ja, je bent de laatste tijd druk geweest met andere zaken die ook belangrijk zijn
Hierna nog een regen-nummer....quote:Op maandag 1 januari 2018 19:15 schreef livelink het volgende:
Erg toepasselijk nummer, dit. Hier regent het alweer een paar uur
Vind ik toch een van de mooiste van de Eurythmicsquote:Op maandag 1 januari 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Eurythmics staat twee keer in de Top 2000. Dit nummer stond er eerder ook in, maar tegenwoordig niet meer: Here Comes The Rain Again
Zekerquote:Op maandag 1 januari 2018 19:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Vind ik toch een van de mooiste van de Eurythmics
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik gisteren tijdens de show van Elf op een gegeven moment door de harde klappen vuurwerk de muziek niet meer hoorde en dat ik schreef dat er allemaal rook in onze tuin kwam? Daarna stopte de klappen en heb ik lekker met de koptelefoon verder geluisterd.
Las ik vanochtend pas dat ze het vuurwerk hadden gestopt in een fruitboom op nog geen meter van onze schutting en dat die boom in brand was gevlogen. Brandweer is erbij geweest en dat is allemaal compleet langs me heen gegaan
quote:Op maandag 1 januari 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
Kunnen jullie je trouwens herinneren dat ik gisteren tijdens de show van Elf op een gegeven moment door de harde klappen vuurwerk de muziek niet meer hoorde en dat ik schreef dat er allemaal rook in onze tuin kwam? Daarna stopte de klappen en heb ik lekker met de koptelefoon verder geluisterd.
Las ik vanochtend pas dat ze het vuurwerk hadden gestopt in een fruitboom op nog geen meter van onze schutting en dat die boom in brand was gevlogen. Brandweer is erbij geweest en dat is allemaal compleet langs me heen gegaan
Wauwquote:Op maandag 1 januari 2018 19:18 schreef livelink het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |