Hehehe ik was bezig zooi van de schuur naar zolder te versjouwen!quote:Op maandag 1 januari 2018 18:21 schreef Elfletterig het volgende:
Even Theo weer wakker schudden. Stond niet gepland voor deze show, maar ach... dit mag ook best de Top 2000 in. Als Herbert Grönemeier erin staat, dan mag dit ook wel.
Jaquote:
Tot later, eet smakelijkquote:Op maandag 1 januari 2018 18:25 schreef Isorden het volgende:
Ik ben weer weg, ff eten enzo...
Kom mischien straks nog wel ff langs
OMD, NU weet ik weer van welke band "Genetic engineering" is, thx!quote:Op maandag 1 januari 2018 18:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook aan het luisteren, maar tegelijkertijd compleet in aan het storten. Ik kwam weer bij van the KLF (duh) en was daarna aangenaam verrast door een OMD die ik niet kende en wel leuk vond.
Ik draai later nog een OMD-nummerquote:Op maandag 1 januari 2018 18:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook aan het luisteren, maar tegelijkertijd compleet in aan het storten. Ik kwam weer bij van the KLF (duh) en was daarna aangenaam verrast door een OMD die ik niet kende en wel leuk vond.
....hoewel dat natuurlijk wel het leukste is!quote:Op maandag 1 januari 2018 18:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik draai later nog een OMD-nummer
Gewoon lekker relaxt meeluisteren, voel je niet verplicht om voortdurend te posten.
De artiest hierna is alleen "credible" genoeg voor de Top 2000 als ze meezingt met Nick Cave. Maar dat ene solo-nummer van haar had echt al jaren in de lijst moeten staan....
quote:Op maandag 1 januari 2018 18:27 schreef Elfletterig het volgende:
De artiest hierna is alleen "credible" genoeg voor de Top 2000 als ze meezingt met Nick Cave. Maar dat ene solo-nummer van haar had echt al jaren in de lijst moeten staan....
Theo weet wel welk nummer ik bedoel
Paps staat erin, maar zoonlief heeft ook een verdomd mooi nummer gemaakt dat niet zou misstaan in de lijst: Julian Lennon met Saltwater.
Druk baasjequote:Op maandag 1 januari 2018 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]Dat wist ik idd, maar ik was ff een paintje aan het maken en lees dit nu pas!
Je bent er maar druk mee, paintbaasquote:Op maandag 1 januari 2018 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Altijd!
ONZ / [PAINT] Michael van Gerwen
Pas na de bump van laatst hier gaan painten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |