Heb je extra danquote:
Granaten zijn bijna op hierquote:
Staat gei hier an den overkant te knallen jong.quote:Op maandag 1 januari 2018 00:28 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Granaten zijn bijna op hier
Tevens weinig tot geen schade gemeld
Nee dat is mijn retard broertjequote:Op maandag 1 januari 2018 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Staat gei hier an den overkant te knallen jong.
doe datquote:Op maandag 1 januari 2018 00:46 schreef _--_ het volgende:
Zal ik direct een poging doen om haags record poging te verbreken dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hard in zijn kont he,
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
quote:
Jij ook streepje gelukkig 2018quote:
quote:
Dankuquote:Op maandag 1 januari 2018 00:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij ook streepje gelukkig 2018
Dankje Streep, ik verwacht binnenkort een reisverslagje van je om het goed te maken, desnoods van een tripje supermarkt ofzo.quote:
Je hebt volgens mij heel wat uit het topic niet gelezen.quote:Op maandag 1 januari 2018 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dankje Streep, ik verwacht binnenkort een reisverslagje van je om het goed te maken, desnoods van een tripje supermarkt ofzo.
Flippoquote:Op maandag 1 januari 2018 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Gelukkig nieuw jaar sabine en liesje
Das een stomme regel, maar zo is het spelquote:
Stuur mij die link eens ?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:04 schreef _--_ het volgende:
Ik moet nu handmatig #live achter de link zetten
quote:
| 1 | http://forum.fok.nl/topic/2418249/7/25#p176208209#live |
Werd tijd dat hij dat door krijgtquote:
Ik meende het niet..quote:Op maandag 1 januari 2018 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Al dat gedoe voor een reset, vind het maar overdreven hoor.
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:13 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik meende het niet..
Truste mikeyquote:
jij gaat nog ff door ?quote:Op maandag 1 januari 2018 01:26 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Welteruste voor zij die gaan slapen.
Beste wensenquote:
quote:Op maandag 1 januari 2018 01:32 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ik ga nog niet slapen nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |