Misschien moeten we maar een dijk doorhalen...quote:Op zondag 31 december 2017 19:36 schreef Infection het volgende:
Ik kijk even 10 minuten niet in dit topic en half Nederland fikt af.
Doe maar niet, ik woon onder zeeniveau.quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een dijk doorhalen...
Ik weet niet wanneer ie gestolen is.. Kan ook gewoon joyriding zijn..quote:Op zondag 31 december 2017 19:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat klinkt meer als georganiseerde misdaad. Niet zozeer gelinkt aan de jaarwisseling/vuurwerk.
Auto? Was dat ding van papier gemaakt ofzo?quote:Op zondag 31 december 2017 19:37 schreef Zolderkamer het volgende:
Gestolen auto uitgebrand in Assen:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze heel erg blij met jou zullen zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik woon sinds bijna 3 jaar tussen de boeren. Man man...als ze net zo kunnen neuken als ze nuken deze avond...hmm, dan staat me een interessant jaar voor de deur..
Ik zoek wel ff een terp op.quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik woon onder zeeniveau.
Dat valt tegen. De vrouwen iig niet.quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel erg blij met jou zullen zijn.
Bijna goed.. van alufolie.. 2 a 3mm dik denk ik.. (audi's zijn van aluminium)quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Auto? Was dat ding van papier gemaakt ofzo?
Ik bedoel dan ook de mannen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat valt tegen. De vrouwen iig niet.
Dan had je medio mei alweer een derde ex?quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik woon sinds bijna 3 jaar tussen de boeren. Man man...als ze net zo kunnen neuken als ze nuken deze avond...hmm, dan staat me een interessant jaar voor de deur..
Nou ik ben benieuwd..quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
De vorige 3 jaar was je niet thuis?quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Vandaar... Wat een troep...quote:Op zondag 31 december 2017 19:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Bijna goed.. van alufolie.. 2 a 3mm dik denk ik.. (audi's zijn van aluminium)
en Dat heb je nog niet geprobeerd in die 3 jaar?quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat zullen ze wel aanvoelen dan...quote:Op zondag 31 december 2017 19:42 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee..ik heb me nooit thuisgevoelt hier..Ben een stadswijf
Nee!quote:Op zondag 31 december 2017 19:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en Dat heb je nog niet geprobeerd in die 3 jaar?
Bah bah bah wat lekker!quote:Op zondag 31 december 2017 19:39 schreef Kim-Holland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |