Qftquote:Op zondag 31 december 2017 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.
Maar het veranderde niet genoeg en nu is het klaar.
Ik weet dat je het liever niet hoort, je vast blijft klampen aan elke strohalm. Maar je hebt alleen stof vast pop. Laat het los.

Het veranderde niet omdat ik niet werd aangenomen!!!!!! Wat kan ik daaraan doen? Ik wist het godverdomme ook wel maar komop. Ze legt iets in mijn handen waar ik 0,0 grip op heb. Waarom denk je dat ik nog heel even de tijd wil? Ik heb aankomende week weer 2 2de gesprekken staan.quote:Op zondag 31 december 2017 18:42 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Om je te motiveren meer te doen. In een laatste poging om het te laten werken positief blijven, het een oprechte kans te geven. Jou ruimte te geven jezelf te ontwikkelen. Zichzelf de kans geven dat gevoel weer terug te krijgen, een toekomst samen te zien.
Maar het veranderde niet genoeg en nu is het klaar.
Ik weet dat je het liever niet hoort, je vast blijft klampen aan elke strohalm. Maar je hebt alleen stof vast pop. Laat het los.

wat ben jij een pisvervelend ventje met je vooroordelen over vrouwen... vind het echt steeds logischer dat die meid je aan de kant zet.quote:Op zondag 31 december 2017 17:24 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dan heb je het helemaal verkeerd. Vrouw eigen dingen negatiever zien als ze zijn.

Je relatie loopt op de klippen omdat een werkgever voor een andere kandidaat koos?quote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het veranderde niet omdat ik niet werd aangenomen!!!!!! Wat kan ik daaraan doen? Ik wist het godverdomme ook wel maar komop. Ze legt iets in mijn handen waar ik 0,0 grip op heb. Waarom denk je dat ik nog heel even de tijd wil? Ik heb aankomende week weer 2 2de gesprekken staan.

Het is gewoon een gegeven dat dat zo is. Zo hebben mannen ook dingen hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 18:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
wat ben jij een pisvervelend ventje met je vooroordelen over vrouwen... vind het echt steeds logischer dat die meid je aan de kant zet.

Nee ik wist dat werk een groot ding voor haar was/is. Wat kan ik nog meer doen dan tomeloze inzet en er vol voor gaan? Enthousiast bij gesprekken etc. Dat ligt toch TOTAAL buiten mijn macht als ze voor iemand anders kiezen?quote:Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Je relatie loopt op de klippen omdat een werkgever voor een andere kandidaat koos?

Onzin.quote:Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegeven dat dat zo is. Zo hebben mannen ook dingen hoor.

Wat je nog meer kan doen is beter luisteren naar wat mensen, inclusief je vriendin, tegen je zeggen. Natuurlijk vraagt ze niks van jou wat buiten je macht ligt. De dingen die binnen je macht liggen ga je echter uit de weg.quote:Op zondag 31 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee ik wist dat werk een groot ding voor haar was/is. Wat kan ik nog meer doen dan tomeloze inzet en er vol voor gaan? Enthousiast bij gesprekken etc. Dat ligt toch TOTAAL buiten mijn macht als ze voor iemand anders kiezen?

Ja, je hebt er nul grip op welke keuze je vriendin gaat maken. Rottig, realiteit en je bent niet de eerste die in dit schuitje zit. Wel de eerste die er 15 topics over vol post hier, trouwens.quote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het veranderde niet omdat ik niet werd aangenomen!!!!!! Wat kan ik daaraan doen? Ik wist het godverdomme ook wel maar komop. Ze legt iets in mijn handen waar ik 0,0 grip op heb. Waarom denk je dat ik nog heel even de tijd wil? Ik heb aankomende week weer 2 2de gesprekken staan.

Dat vraagt ze wel want dat punt komt steeds terug.quote:Op zondag 31 december 2017 18:48 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Wat je nog meer kan doen is beter luisteren naar wat mensen, inclusief je vriendin, tegen je zeggen. Natuurlijk vraagt ze niks van jou wat buiten je macht ligt. De dingen die binnen je macht liggen ga je echter uit de weg.

Schat, dat is echt niet de grote reden.quote:Op zondag 31 december 2017 18:44 schreef AnoniemH het volgende:
[..]

Je moet niet alles zo zwart/wit zienquote:Op zondag 31 december 2017 18:46 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is gewoon een gegeven dat dat zo is. Zo hebben mannen ook dingen hoor.

Dat je geen werk hebt? Weet je wat je eigen aandeel daarin is? Smoesjes verzinnen en glashard liegen. Je zei eerder dat je twee jaar lang niet mocht solliciteren omdat je anders je ziektewetuitkering direct kwijt zou raken. Dat is pertinent niet waar. Je kreeg je geld en je vond het wel best.quote:Op zondag 31 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat vraagt ze wel want dat punt komt steeds terug.

Dit punt is begrijpbaar voor jou en het ligt voor een deel buiten je macht om het op te lossen. Makkelijk punt voor jou dus om de nadruk op te leggen.quote:Op zondag 31 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat vraagt ze wel want dat punt komt steeds terug.

Dat is wel zo en ik zal het je uitleggen. Als ik aangenomen zou worden in mijn uitkering zou ik dus direct mijn uitkering verliezen > logisch. Stel ze weten dat ik solliciteer en ze nemen mij niet aan zou mijn uitkering ook vervallen, want ze zeggen dan u mankeert dus niks dus geen uitkering.quote:Op zondag 31 december 2017 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat je geen werk hebt? Weet je wat je eigen aandeel daarin is? Smoesjes verzinnen en glashard liegen. Je zei eerder dat je twee jaar lang niet mocht solliciteren omdat je anders je ziektewetuitkering direct kwijt zou raken. Dat is pertinent niet waar. Je kreeg je geld en je vond het wel best.

Als dat niet het grootste probleem is moet ze dat niet steeds aanhalen begrijp je. Dan zaait ze verwarring. Zeg dan waar het op staat gewoon.quote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit punt is begrijpbaar voor jou en het ligt voor een deel buiten je macht om het op te lossen. Makkelijk punt voor jou dus om de nadruk op te leggen.
Maar je vriendin heeft meer dingen die er bij jou moeten veranderen. Die zijn minder tastbaar, alleen door jou op te lossen dus niemand anders die je de schuld kunt geven.
Het werk is écht niet het grootste probleem.
Anders zouden zowat alle langdurige werkelozen zonder relatie moeten zijn.

Plaat. Kop. Stoornis?quote:Op zondag 31 december 2017 18:53 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Als dat niet het grootste probleem is moet ze dat niet steeds aanhalen begrijp je. Dan zaait ze verwarring. Zeg dan waar het op staat gewoon.

Dat is niet waar. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik kan je vertellen dat er geen enkele uitkering bestaat waarbij je niet mag solliciteren. Ook een ziektewetuitkering niet. Daarnaast betekend werken niet dat je niks mankeert.quote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is wel zo en ik zal het je uitleggen. Als ik aangenomen zou worden in mijn uitkering zou ik dus direct mijn uitkering verliezen > logisch. Stel ze weten dat ik solliciteer en ze nemen mij niet aan zou mijn uitkering ook vervallen, want ze zeggen dan u mankeert dus niks dus geen uitkering.

Dus je solliciteerde niet omdat je bang was je uitkering te verliezen? Dus je kon wel werken/solliciteren? Dus zat je eigenlijk onterecht in de Ziektewet? Dus pleegde je eigenlijk uitkeringsfraude?quote:Op zondag 31 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat is wel zo en ik zal het je uitleggen. Als ik aangenomen zou worden in mijn uitkering zou ik dus direct mijn uitkering verliezen > logisch. Stel ze weten dat ik solliciteer en ze nemen mij niet aan zou mijn uitkering ook vervallen, want ze zeggen dan u mankeert dus niks dus geen uitkering.

Zij zegt niet waar het op staat en zaait verwarring. Wat je weer eens niet meeneemt is dat je zelf ook moeite hebt om dingen aan te geven en dat je het op gaat kroppen. Pot verwijt de ketel.quote:Op zondag 31 december 2017 18:53 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Als dat niet het grootste probleem is moet ze dat niet steeds aanhalen begrijp je. Dan zaait ze verwarring. Zeg dan waar het op staat gewoon.

In mijn geval toch wel. Ik moest namelijk GEKEURD worden. Dus als ik in Februari ofzo zou solliciteren had ik sowieso 0 kans op afkeuring. Dan pak ik liever die 900,- zodat ik ook mijn vriendin kan onderhouden begrijp je.quote:Op zondag 31 december 2017 18:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb in dezelfde situatie gezeten en ik kan je vertellen dat er geen enkele uitkering bestaat waarbij je niet mag solliciteren. Ook een ziektewetuitkering niet. Daarnaast betekend werken niet dat je niks mankeert.

Dat is kennelijk het enige wat je nog een beetje snapt. Zoiets als het huishouden doen gaat er bij jou niet in.quote:Op zondag 31 december 2017 18:53 schreef AnoniemH het volgende:
[..]

Nee niet onterecht, integendeel. Heb niet voor niets medicatie.quote:Op zondag 31 december 2017 18:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus je solliciteerde niet omdat je bang was je uitkering te verliezen? Dus je kon wel werken/solliciteren? Dus zat je eigenlijk onterecht in de Ziektewet? Dus pleegde je eigenlijk uitkeringsfraude?

Dat ging er wel in. Dat ging juist heel goed de laatste tijd.quote:Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat is kennelijk het enige wat je nog een beetje snapt. Zoiets als het huishouden doen gaat er bij jou niet in.

Zullen we zeggen de laatste paar weken, behalve de 14 jaar er voor? En dan nog zijn het jouw standaarden wat huishouden is. Niet zozeer wat het echte huishouden inhoudt.quote:Op zondag 31 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ging er wel in. Dat ging juist heel goed de laatste tijd.

Als je gaat werken tijdens je ziektewet, zoals ik ook heb gedaan, kan je gedeeltelijk in de ziektewet blijven. Na twee jaar kan je dan alsnog gekeurd worden, zoals ik ook werd gekeurd. Ik werd afgekeurd maar werk toch, zodat ik mezelf kan onderhouden. Jij bent goedgekeurd en je werkt niet. Je zou tomaten kunnen gaan plukken maar je spreekt geen Pools. Alsof je Pools moet spreken om te plukken. En weet je, mij maakt het niet eens uit wat je doet. Maar ga nou niet zeggen dat je vriendin je geen kans geeft, want dat is gewoon niet waar. Je verpest het zelf.quote:Op zondag 31 december 2017 18:56 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
In mijn geval toch wel. Ik moest namelijk GEKEURD worden. Dus als ik in Februari ofzo zou solliciteren had ik sowieso 0 kans op afkeuring. Dan pak ik liever die 900,- zodat ik ook mijn vriendin kan onderhouden begrijp je.

Nee het ging altijd wel goed eigenlijk. In de laatste 2 jaar minder op zeker, maar ze is zelf een type dat dan wil dat ik bijvoorbeeld dweil maar dan de dweil uit mn handen pakt. Ja wat moet ik daar dan mee?quote:Op zondag 31 december 2017 18:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zullen we zeggen de laatste paar weken, behalve de 14 jaar er voor? En dan nog zijn het jouw standaarden wat huishouden is. Niet zozeer wat het echte huishouden inhoudt.

Ik (en vele anderen) hebben al decennia lang medicatie en werken gewoon.quote:Op zondag 31 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee niet onterecht, integendeel. Heb niet voor niets medicatie.

Je zit al vijf weken bij je ouders en je doet daar niks. Je vriendin appte je een keer om je te complimenteren dat je de vaatwasser had ingeruimd. Wordt eens wakker!quote:Op zondag 31 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ging er wel in. Dat ging juist heel goed de laatste tijd.

Ze klaagt over dat je niet helpt in het huishouden maar eigenlijk is het haar eigen schuld?quote:Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee het ging altijd wel goed eigenlijk. In de laatste 2 jaar minder op zeker, maar ze is zelf een type dat dan wil dat ik bijvoorbeeld dweil maar dan de dweil uit mn handen pakt. Ja wat moet ik daar dan mee?

Als ik jou moet geloven dan moet je er niks mee doen. Zij doet het toch? Ze is een vrouw dus die weten tenslotte precies hoe het huishouden in elkaar zit.quote:Op zondag 31 december 2017 19:00 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee het ging altijd wel goed eigenlijk. In de laatste 2 jaar minder op zeker, maar ze is zelf een type dat dan wil dat ik bijvoorbeeld dweil maar dan de dweil uit mn handen pakt. Ja wat moet ik daar dan mee?

Nee ik vraag wat moet ik daar dan mee? Als je dingen uit mijn handen pakt ja dan denk je op een gegeven moment ook hallo ben geen gekke henkie.quote:Op zondag 31 december 2017 19:02 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ze klaagt over dat je niet helpt in het huishouden maar eigenlijk is het haar eigen schuld?

Kortom, ze pakt de dweil uit je hand, dus het is haar schuld dat jij niet dweilt.quote:Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee ik vraag wat moet ik daar dan mee? Als je dingen uit mijn handen pakt ja dan denk je op een gegeven moment ook hallo ben geen gekke henkie.

Dan zou ik haar ter zijde nemen en het er eens over hebben. En misschien naast het dweilen ook eens over het gehele huishouden. Want kennelijk is ze dan stiekem ook niet tevreden over andere zaken die je uitvreet.quote:Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee ik vraag wat moet ik daar dan mee? Als je dingen uit mijn handen pakt ja dan denk je op een gegeven moment ook hallo ben geen gekke henkie.

Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?quote:Op zondag 31 december 2017 19:04 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Kortom, ze pakt de dweil uit je hand, dus het is haar schuld dat jij niet dweilt.

Je hebt 0 kans op afkeuring zeg je zelf, je vindt die gratis euros wel prima, Ik vind het niet heel zuiver. Misschien hou je je strikt genomen aan de wet en is het geen fraude, maar dan ben je wel een luie flikker.quote:Op zondag 31 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee niet onterecht, integendeel. Heb niet voor niets medicatie.

Nu nog mooier. Je wil het zo graag doen maar je krijgt geen kans. En nu zit je alleen omdat je vriendin o.a. vind dat je niet genoeg in het huishouden doet.quote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?

Godverdomme wat kinderachtig gedrag van jou.quote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee. Als jij dingen wil doen in het huishouden maar ze doet zelf alsof ze dat beter kan, ben jij er toch ook een x klaar mee denk ik?

Ik heb als ik er een zaak van maak 100% kans op afkeuring. Probleem is dat ik in de financiele shit kwam als ik in beroep zou gaan (duurt 6-8 weken en tussendoor krijg je geen geld) dus je word voor het blok gezet.quote:Op zondag 31 december 2017 19:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt 0 kans op afkeuring zeg je zelf, je vindt die gratis euros wel prima, Ik vind het niet heel zuiver. Misschien hou je je strikt genomen aan de wet en is het geen fraude, maar dan ben je wel een luie flikker.
Je gaat mij niet vertellen dat je in de huidige economie geen enkel baantje kunt vinden. Misschien dat je niet kunt vinden wat je wilt, maar dat is wat anders. En misschien dat het je ex (nee, niet je vriendin want dat is het niet meer) zou willen dat je gewoon aan het werk ging, ongeacht of het je droombaan was.

Als het telkens zo ging kan ik je irritatie snappen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:
[..]

Ik heb dat toen ze hier mee kwam direct ook gezegd. Ja zegt ze dat is mijn fout. Ja oke maar ik zit nu nog wel hier natuurlijk. Zulke dingen kunnen we echt wel uit komen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als het telkens zo ging kan ik je irritatie snappen.
Maar hoe heb je datgene wat je dacht tegen haar uitgesproken?

Wie zegt dat?quote:Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb als ik er een zaak van maak 100% kans op afkeuring. Probleem is dat ik in de financiele shit kwam als ik in beroep zou gaan (duurt 6-8 weken en tussendoor krijg je geen geld) dus je word voor het blok gezet.

6-8 weken is goed te overbruggen.quote:Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ik heb als ik er een zaak van maak 100% kans op afkeuring. Probleem is dat ik in de financiele shit kwam als ik in beroep zou gaan (duurt 6-8 weken en tussendoor krijg je geen geld) dus je word voor het blok gezet.

Als je er een zaak van maakt dan zou je 100% afgekeurd worden? Lijkt me nonsens als je eerst zegt dat je 0 kans hebt op afkeuring. Maar goed, er komt wel meer nonsens voorbij.quote:Op zondag 31 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]

6-8 weken dan krijg je een soort hoorzitting van het UWV. Keuren ze je weer goed dan kun je een rechtszaak aanspannen. Kan 1-2 jaar duren totaal. Dat is niet op te brengen financieel.quote:Op zondag 31 december 2017 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
6-8 weken is goed te overbruggen.
Je vriendin werkte toch? En anders in je omgeving kijken voor een lening.
Als je met 100% slagingskans daar niet de moeite voor neemt ben je niet slim bezig.

Dit is weer een leugentje volgens mij. Ik werk al een hele tijd in de psychiatrie maar nog nooit heb ik een hulpverlener een uitspraak horen doen over wat het UWV zou beslissen. Sterker nog, als een cliënt geen dagbesteding heeft gaat het juist vaak slechter met iemand. Werken is gezond, ook als je ziek bent.quote:Op zondag 31 december 2017 19:09 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
De artsen. Niet die van het UWV maar psychologen en de instelling waar ik liep (Altrecht)

Nee dat zeggen ze niet. Ze zeggen op basis van wat we geconstateerd hebben lijkt ons arbeid niet geschikt.quote:Op zondag 31 december 2017 19:10 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dit is weer een leugentje volgens mij. Ik werk al een hele tijd in de psychiatrie maar nog nooit heb ik een hulpverlener een uitspraak horen doen over wat het UWV zou beslissen. Sterker nog, als een cliënt geen dagbesteding heeft gaat het juist vaak slechter met iemand. Werken is gezond, ook als je ziek bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |