Wat een genot is ze hequote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Annemieke draait gewoon de muziek ipv oeverloos te lullen
Hey Jude komt nog.quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is dit de hoogste van The Beatles, trouwens?
Lekker, ik pak ook eentjequote:
Hey Jude komt nogquote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Nee, das Hey Jude, maar ook al tussen 17-18quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik klapte hierbij altijd uit de maat, en mijn muziekleraar dacht dat ik dat expres deed. Moest ik de gang opquote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef d4v1d het volgende:
Dit moesten wij op school altijd zingen tijdens muziekles_!
Ow jij bent dat sukkeltjequote:Op zondag 31 december 2017 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik klapte hierbij altijd uit de maat, en mijn muziekleraar dacht dat ik dat expres deed. Moest ik de gang op
+1quote:Op zondag 31 december 2017 15:47 schreef d4v1d het volgende:
Dit moesten wij op school altijd zingen tijdens muziekles_!
en terecht, uit de maar klappen is een doodstraf waardquote:Op zondag 31 december 2017 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik klapte hierbij altijd uit de maat, en mijn muziekleraar dacht dat ik dat expres deed. Moest ik de gang op
GIVE IT HIERquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 15:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |