Een radiofunctie, hebben telefoons dat nog? (ik ben hypermodern dus ik kan het niet weten)quote:Op zondag 31 december 2017 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nu in de trein voor het eerst op de radio functie van mijn telefoon. Wel matig hoeveel dat kraakt anno 2018
Mijn nieuwe telefoon heeft dat niet, maar mijn oude telefoons wel.quote:Op zondag 31 december 2017 15:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Een radiofunctie, hebben telefoons dat nog? (ik ben hypermodern dus ik kan het niet weten)
Luister gewoon via internet dan
mijne heeft geen FM meer, dus heb idd de radio2 app.quote:Op zondag 31 december 2017 15:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Een radiofunctie, hebben telefoons dat nog? (ik ben hypermodern dus ik kan het niet weten)
Alles via apps natuurlijk tegenwoordigquote:Op zondag 31 december 2017 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon heeft dat niet, maar mijn oude telefoons wel.
De conclusie die ik hieruit durf te trekken is dat het langzaam gaat verdwijnen.
Mijn S7 heeft het ook niet meerquote:Op zondag 31 december 2017 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mijn nieuwe telefoon heeft dat niet, maar mijn oude telefoons wel.
De conclusie die ik hieruit durf te trekken is dat het langzaam gaat verdwijnen.
Jazeker.quote:Op zondag 31 december 2017 15:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik kan gewoon online radio luisteren maar echt een functie niet volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2017 15:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Hier is er bijna geen vuurwerk omdat het zo hard regent en waaitquote:Op zondag 31 december 2017 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
En iedereen heeft vuurwerk en dan durft niemand het af te steken, sta ik 2 uur te kloten met fucking vuurpijlen
Npo app werkt op de achtergrond..quote:Op zondag 31 december 2017 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jazeker.
1. Dan moet het via de WiFi van de NS.
2. Dan kan ik er niks naast doen.
De Basman pikt even een traantje wegquote:
Hier woont een Chinees gezinquote:Op zondag 31 december 2017 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hier is er bijna geen vuurwerk omdat het zo hard regent en waait
Weet niet, heeft iemand een naam?quote:
Lekker rustig welquote:Op zondag 31 december 2017 15:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hier is er bijna geen vuurwerk omdat het zo hard regent en waait
zieltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |