quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Gijs had hier gewoon lekker overheen kunnen lullen
Er is niet zoiets als teveel Pink Floyd.quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef cafca het volgende:
31 december is vooral de dag van de overdaad, vind ik. Teveel Muse, teveel Metallica, teveel Foo Fighters, teveel U2, straks nog teveel Pink Floyd en Coldplay...
quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Gijs had hier gewoon lekker overheen kunnen lullen
quote:
Muse heeft maar 2 noteringen op 31 december en de Foo's ook. Ja misschien zijn dat er lijsttechnisch wat te veel maar die vind ik nog wel meevallen.quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef cafca het volgende:
31 december is vooral de dag van de overdaad, vind ik. Teveel Muse, teveel Metallica, teveel Foo Fighters, teveel U2, straks nog teveel Pink Floyd en Coldplay...
Ik kan voor het grootste gedeelte Orion spelen op de basquote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
mooi stuk.
niet zo mooi als dat tussenstuk in ORION, maar toch
Zijn wij het toch eens met elkaar eens.quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is niet zoiets als teveel Pink Floyd.
dat is helaas wel zo ja, maar ja die top 10 is toch niet serieus te nemen zonder Message to my girl GENOT!quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef cafca het volgende:
Oneensquote:Op zondag 31 december 2017 14:29 schreef Kyran het volgende:
Deze mag van mij van plaats wisselen met One
quote:Op zondag 31 december 2017 14:29 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef cafca het volgende:
Ja en de hoogste Muse hebben we ook al gehad geloof ikquote:
nice. ja Orion is echt huilen zo goed. vooral dat tussenstuk dan. weergaloosquote:Op zondag 31 december 2017 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan voor het grootste gedeelte Orion spelen op de bas(behalve die tyfussnelle solo)
Dat zal met de tijd ook gebeuren schat ik.quote:Op zondag 31 december 2017 14:29 schreef Kyran het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2017 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Jongens, ik kom hier voor mijn rust!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |