Nee ik doe mee.quote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben ik eenzame Belfast hater
Ik zei het van te voren dat dit de hoogste nieuwe binnenkomer zou worden en hoppa het is het ookquote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dat we hier met zn allen dachten dat Everything Now van Arcade Fire misschien wel de hoogste nieuwe zou gaan worden
Wansmaakquote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef Kyran het volgende:
Volgens Nederlanders is dit de 103de beste nummer aller aller aller tijden....
Ik haat die genoeg om hier door te dringenquote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
U doelt op?quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja we kunnen niet allemaal zingen over de diepte van iemands kut. Dan heeft het liedje wel meer diepgang toch?
I got you back broquote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh ik dacht wel dit, maar ik gaf Amiiigo en Everything Now ook wel een kansje. Zijn toch ook gewoon de 3 hoogste binnenkomers (buiten die andere 2 liedjes van Sheeran)quote:Op zondag 31 december 2017 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dat we hier met zn allen dachten dat Everything Now van Arcade Fire misschien wel de hoogste nieuwe zou gaan worden
Jij wilde liedjes met meer diepgang.quote:
precies, prima voor plek 1869quote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef houdjemond het volgende:
Tis wel leuk aardig maar veeeeeeels te hoog.
Shout shout, let it all out.quote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Zorro het volgende:
Hans Teeuwen wist hier wel een opmerking over. Iets met Tuig en Kutmuziek.
quote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Zorro het volgende:
Hans Teeuwen wist hier wel een opmerking over. Iets met Tuig en Kutmuziek.
tvquote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Hoe luisteren jullie, ik loop achter
Nee. Everything now staat op iets van 645. Die heeft bijv nog een Chef Special nieuw voor zichquote:Op zondag 31 december 2017 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh ik dacht wel dit, maar ik gaf Amiiigo en Everything Now ook wel een kansje. Zijn toch ook gewoon de 3 hoogste binnenkomers (buiten die andere 2 liedjes van Sheeran)
Gewoon via tvquote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Cultura.quote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Gewoon via de Radio/Kabelquote:Op zondag 31 december 2017 13:30 schreef Guanabana het volgende:
Dat is dus Amiiiigo op 493 (Everything Now op 495)quote:Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee. Everything now staat op iets van 645. Die heeft bijv nog een Chef Special nieuw voor zich
De Bollandjes zijn ook best vieze mannetjesquote:
*boks*quote:
Idem.quote:
NWS is even verderopquote:Op zondag 31 december 2017 13:32 schreef Zorro het volgende:
Newsflash: In den letzten Monaten ist die Zahl der vermißten Personen dramatisch angestiegen.
Die jüngste Veröffentlichung der lokalen Polizeibehörde berichtet von einem weiteren tragischen Fall.
Es handelt sich um ein neunzehnjähriges Mädchen, das zuletzt vor vierzehn Tagen gesehen wurde.
Die Polizei schließt die Möglichkeit nicht aus, dass es sich hier um ein Verbrechen handelt.
precies datquote:Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
JEANNNYYY
Wat een genot na die goedkope overgeproduceerde rommel van Ed.
we hadden er zo'n 15 topics voor nodigquote:
Scorpions is altijd lachen met dat accentquote:
Die nieuwslezer is daarom ontslagen. /jaarlijks feitje.quote:Op zondag 31 december 2017 13:32 schreef Zorro het volgende:
Newsflash: In den letzten Monaten ist die Zahl der vermißten Personen dramatisch angestiegen.
Die jüngste Veröffentlichung der lokalen Polizeibehörde berichtet von einem weiteren tragischen Fall.
Es handelt sich um ein neunzehnjähriges Mädchen, das zuletzt vor vierzehn Tagen gesehen wurde.
Die Polizei schließt die Möglichkeit nicht aus, dass es sich hier um ein Verbrechen handelt.
482. Pink - What about usquote:Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus Amiiiigo op 493 (Everything Now op 495)
Perfect op 177, Castle on the Hill op 190 ofzo
Dat zijn toch gewoon de 5 hoogste binnenkomers?
Ik krijg altijd kippenvel van dat gedeeltequote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef Zorro het volgende:
Jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir!
quote:Op zondag 31 december 2017 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
[ afbeelding ]
Poeh wat een prachtnummer is dit![]()
![]()
Ah, valt best mee tochquote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hadden er zo'n 15 topics voor nodig
Dat accent wat ze daar hebben is wel gewoonquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die nieuwslezer is daarom ontslagen. /jaarlijks feitje.
oh die staat iets hoger inderdaad, nouja dat is vrij marginaal. Toch vond ik Amiiigo en Everything Now logische nominaties. Maar dat Edje het ging worden was al duidelijk natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |