SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 20172Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog wat classics:SPOILER: OUT in 20172Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!'er ter plaatse ArnieAlberts kreeg de groetjes door van zowel Annemieke...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...als van de 'ons zo geliefde' Stefan Stasse!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke dan wel mee eens, Hallelujah hoeft ook niet zo van mij al kan ik hem op zich ook wel aanhorenquote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het gaat me ook alleen om dit nummer. Hij heeft wel mooie dingen gemaakt.
Heart of Gold was vannacht/ochtend. De rest van Neil is wel allemaal gezakt op Southern Man na. Like a Hurricane stond ooit op 84, nu 348quote:Op zondag 31 december 2017 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Old Man de hoogste Neil Young-notering? Das ook een unicum. Of moet Heart of Gold nog komen
quote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja zeg![]()
Ik ben niet helemaal barbaars
Ik kom vanmiddag een beetje in de buurt. We gaan nog even naar mijn broertje... die woont dichtbij Stadsveld.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef zorro28 het volgende:
Hier ook nog even posten op de laatste dag van het jaar
Volgend jaar maar eens op stemmen danquote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heart of Gold was vannacht/ochtend. De rest van Neil is wel allemaal gezakt op Southern Man na. Like a Hurricane stond ooit op 84, nu 348
quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef zorro28 het volgende:
Hier ook nog even posten op de laatste dag van het jaar
Oh, jammer.quote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kom vanmiddag een beetje in de buurt. We gaan nog even naar mijn broertje... die woont dichtbij Stadsveld.
Voor elke verneukt intro of outro een shot tequilaquote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt wel een drankspel doen tijdens Gijs. Kun je comazuipen.
Daar hoeven we niet aan te twijfelen.quote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Gijs mag zo het intro van Whiter Shade of Pale én het outro van Enjoy the Silence verneuken. FLOPSHOW
EN Don't look back in angerquote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah Gijs mag zo het intro van Whiter Shade of Pale én het outro van Enjoy the Silence verneuken. FLOPSHOW
Tja, het was een beetje de enige optie, de laatste mogelijkheidquote:Op zondag 31 december 2017 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gekke naam voor een zoon, maar wat geeft het Hallelujah!
Dat kan alleen maar misgaan met die whiskey hier.quote:Op zondag 31 december 2017 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt wel een drankspel doen tijdens Gijs. Kun je comazuipen.
Da's een leuk intro van John Lennonquote:
Wut, woon jij hier ook?quote:
Ik zet de 5 flessen vast klaar.quote:Op zondag 31 december 2017 12:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor elke verneukt intro of outro een shot tequila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop