abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 31 december 2017 @ 11:53:08 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176185567
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P




Iedereen heeft er zin in :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176185724
Oooh! Zal ik Goedzakje een oliebol geven vandaag? :D
Ik vergeet steeds dat hij geen baby is en best wat onverantwoords mag proeven.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176185947
Als baby had Pol al een oliebol gehad :') 2 weken terug al.
Dat het dankzij broerlief was is wat anders, maar smikkelen was het :D
pi_176186035
Oh goes idee om hem dat eens te laten proeven. Van de week heeft hij ook spekjes geproefd, die kreeg hij bij de wibra gratis (sinterklaas snoepgoed over) en hij vond dat zo lekker dat de la waar ik ze in had gelegd met al het geweld van de wereld open moest :+

Die la is alleen zo zwaar dat we 'm zelf nauwelijks open krijgen :+

BE gefeliciteerd!
pi_176186042
Mijnes is nogal kieskeurig met eten.
Voelt en knijpt even flink in het aangeboden eten en doet dan dit. :')



Het valt me mee dat hij een hap pannenkoek had genomen.
Heeft met zijn verjaardag ook geen taart op. Vond hij belachelijk vies.

Nondeju, de bakfiets hoes vliegt door de tuin. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 31 december 2017 @ 12:11:05 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176186245
Koos heeft vanmorgen oliebollen gebakken en we hebben toffe foto's van haar eerste oliebol gemaakt met spiegelreflex net *O*

Ze vond het zo waar lekker! Bijten met die tandjes :D
En kiezen komen door ook, nóg makkelijker knagen ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176186248
Ah, tijd om een oliebol naar iemand te gooien.
Het was ook te mooi om waar te zijn dat hij door het geknal heen zou slapen. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176189289
BE gefeliciteerd met je verse dreumes

Oliebollen O+ incl een dikke laag poedersuiker nomnomnom

Stijn krijgt ze maar even niet. Die heeft al 2 nachten alles uit gespuugd. Overdag is er niks aan de hand en 's nachts is het feest :X

Hier schieten ze carbid, Stijn slaapt er gelukkig doorheen. Vorig jaar was het slapen een ramp.
Ik kijk nu al uit naar vanavond. Stijn laten we door slapen maar kleuter maken we wakker voor het vuurwerk O+
pi_176190988
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 12:05 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijnes is nogal kieskeurig met eten.
Voelt en knijpt even flink in het aangeboden eten en doet dan dit. :')

[ afbeelding ]

Het valt me mee dat hij een hap pannenkoek had genomen.
Heeft met zijn verjaardag ook geen taart op. Vond hij belachelijk vies.

Nondeju, de bakfiets hoes vliegt door de tuin. :D
Hahahahaha heerlijke gif dit! Herkenbaar ook wel :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_176191788
Oliebol viel niet in de smaak.
Oude kreumel gevonden onder kussen in zijn stoel was daarentegen heerlijk.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176192242
Culinair wonder ^O^ :Y)
  zondag 31 december 2017 @ 15:24:12 #12
149959 SQ
snelle trees
pi_176193185
:D noud heeft een duofunctie baby/ hond. Als hij iets niet lekker vindt of vol zit flikkert hij het op de grond. En als ik m na het eten op de grond zet vreet ie die dingen alsnog op :')
disclaimer
pi_176193561
Mijn mini heeft ook een oliebol gegeten vanochtend, vl vond dat een prima idee voor ontbijt (ik kreeg de restjes als ontbijt op bed :') ). Eens wat anders dan bleekselderij om 3u vannacht :D.
pi_176194588
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
:D noud heeft een duofunctie baby/ hond. Als hij iets niet lekker vindt of vol zit flikkert hij het op de grond. En als ik m na het eten op de grond zet vreet ie die dingen alsnog op :')
Dat je denkt waar zit de jongste nu weer op te kauwen en je een verlepte sperzieboon van eergisteren het gaffeltje uit pulkt :')
Tot zover mijn schoonmaakkunsten
  zondag 31 december 2017 @ 16:43:38 #15
149959 SQ
snelle trees
pi_176195830
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 16:07 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Dat je denkt waar zit de jongste nu weer op te kauwen en je een verlepte sperzieboon van eergisteren het gaffeltje uit pulkt :')
Tot zover mijn schoonmaakkunsten
koop een stofzuigrobot! Aankoop van het jaar deze _O_
disclaimer
pi_176195875
Ik wil ook een robot stofzuiger maar vriend vindt ze te duur "voor iets wat we zelf kunnen doen".
Dus hij moet vanaf nu stofzuigen van mij. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 31 december 2017 @ 17:01:28 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176196439
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 16:45 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik wil ook een robot stofzuiger maar vriend vindt ze te duur "voor iets wat we zelf kunnen doen".
Dus hij moet vanaf nu stofzuigen van mij. :')
Kijk, dat zijn de betere deals!

Hoe is het met jullie verhuisplannen eigenlijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176197950
Heb je ook geen vaatwasser? En droger? :P
pi_176199312
Ik ging prijzen googlen :o
Mijn hemel zeg. En dat ding laat je dan gedurende de nacht zijn gang gaan in huis?
  zondag 31 december 2017 @ 18:28:59 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_176199554
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ging prijzen googlen :o
Mijn hemel zeg. En dat ding laat je dan gedurende de nacht zijn gang gaan in huis?
ik had m via een personeelsaanbieding voor 160 gelukkig. En ja, elke nacht gaat ie 90 minuten los.
disclaimer
pi_176200209
Wij hebben ook een Spoenk *;
Die gaat elke dag om 11 uur even een rondje door de woonkamer.

Wel jammer dat hij babysokjes opeet. En zich verslikt in speelgoedeten.
pi_176201525
Dat je elke morgen eerst dat ding leegkiepen moet om te checken wat er nu weer opgegeten is wat niet had gemoeten :D
Ik ga 'm eens in de opties gooien hier, in het kader van geen poets dus dan maar een robotstofzuiger.
pi_176201921
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 17:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn de betere deals!

Hoe is het met jullie verhuisplannen eigenlijk?
Volgend jaar gaan we terug, nog net op tijd voor Brexit. Hopelijk crasht de huizenmarkt dan. :')

Wij hebben trouwens ook geen vaatwasser. Paste niet in de keuken zonder aanpassingen en omdat deze woning tijdelijk is hadden we daae geen zin in. Dus we wassen elke dag af, alsof we verdomme in de middeleeuwen leven.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176202514
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 18:20 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ging prijzen googlen :o
Mijn hemel zeg. En dat ding laat je dan gedurende de nacht zijn gang gaan in huis?
Lidl verkoopt ze ook ^O^
pi_176202973
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 19:34 schreef BlueEyes het volgende:
Dat je elke morgen eerst dat ding leegkiepen moet om te checken wat er nu weer opgegeten is wat niet had gemoeten :D
Ik ga 'm eens in de opties gooien hier, in het kader van geen poets dus dan maar een robotstofzuiger.
Haha ja ik had geen zin in stofhappen /robotstofzuigerpoetsen dus niet gedaan.
Misschien bedenk ik me ooit nog eens nu met tapijt.
  zondag 31 december 2017 @ 21:26:31 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_176204137
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:27 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Haha ja ik had geen zin in stofhappen /robotstofzuigerpoetsen dus niet gedaan.
Misschien bedenk ik me ooit nog eens nu met tapijt.
ze zijn kut met tapijt, scheelt je weer een overweging :P
Met tapijt kun je ook véél langer zonder stofzuigen :')
disclaimer
pi_176204550
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 21:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze zijn kut met tapijt, scheelt je weer een overweging :P
Met tapijt kun je ook véél langer zonder stofzuigen :')
Wij hebben boven tapijt maar daar doet hij het ook prima op. Heerlijk beneden spelen met m'n kind en dat ding boven z'n gang laten gaan.

Maar ik gebruik 'm wel te weinig. Je gaat je op ten duur ergeren aan het lawaai. Ik kan hem ook alleen beneden aanzetten als L slaapt want hij is er bang voor.

Straks in bad was hij z'n voeten aan het bekijken. Ik vraag: heb jij dan ook teentjes? L: hu hu(zijn versie van kwak kwak) en pakt z'n badeenden. Had hij eendjes verstaan _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Nazil op 31-12-2017 21:55:28 ]
pi_176205083
Van wie is oudjaarsavond nog meer om te janken? :W
Vrienden zijn hier met een dreumes en een peuter. Ik zit bij S. langs het bed. De kinderen van onze vrienden zitten beneden op de bank en onze M. slaapt ook nog niet :')
We hebben net even heel hard gelachen bij het idee dat we vroeger al zat waren rond deze tijd en nu nog niet eens de kans krijgen om te drinken ;(

En dan dat vuurwerk dat ongeveer klinkt alsof het naast je hoofd wordt afgestoken... :N
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176205118
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 21:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ze zijn kut met tapijt, scheelt je weer een overweging :P
Met tapijt kun je ook véél langer zonder stofzuigen :')
Schijnt te verschillen per type. Zit dan wel al gauw op 300-400+ euro geloof ik.
En nee tapijt laat stofjes achter, heb neiging tot elke dag zuigen ipv 1-2x/wk.


Lesage dat klinkt niet fijn :(. Hopelijk lukt het slapen nog voor 12 en dan door lawaai heen slapen :7.

Ik lig op bed in slaap te voeden. 2u geleden ook al. Terwijl ze afgelopen tijd pas om 22-23u sliep :o. En gisteren dus een uur wakker om 3. Tandjes fun. Will see.

[ Bericht 13% gewijzigd door Unihipili op 31-12-2017 22:17:58 ]
pi_176205154
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 22:08 schreef LeSage het volgende:
Van wie is oudjaarsavond nog meer om te janken? :W
Vrienden zijn hier met een dreumes en een peuter. Ik zit bij S. langs het bed. De kinderen van onze vrienden zitten beneden op de bank en onze M. slaapt ook nog niet :')
We hebben net even heel hard gelachen bij het idee dat we vroeger al zat waren rond deze tijd en nu nog niet eens de kans krijgen om te drinken ;(

En dan dat vuurwerk dat ongeveer klinkt alsof het naast je hoofd wordt afgestoken... :N
Ach om te janken..Baby is ziek, peuter heeft waterpokken. Ouders buikgriep..wij gaan lekker onder de wol en we zien het wel. Een ding is zeker vergeten doen we deze jaarwisseling niet:D
  zondag 31 december 2017 @ 23:11:02 #31
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_176206169
Met Kerst hadden we drama. O. gaat altijd rond half 8 naar bed, maar familie dus indrukken, dus niet moe... toen tot half 11 lopen huilen, dus vanavond gewacht tot hij zelf aangaf moe te zijn.

9u in bed, gelijk weg. Hier (Deventer) knallen ze er goed op los maar slaapt nog mooi door. Blijft hopelijk ook zo :D

Jullie allemaal sterkte als ik dit zo lees :*
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 1 januari 2018 @ 01:00:54 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176208096
Een heel mooi jaar voor jullie! w/

Vanuit carbidschietend Drenthe, met een inmiddels weer slapende Max. Was heel even wakker van de knallen, maar verder: schnorrk! Dat mag ook wel na een spooknacht gister en géén middagdut (en wel zwemmen enzo) :{w :D

Oh en Vivi, de kroeg doen we ook nog wel hoor. Maar dit jaar: gourmet, bungalow en relaaaaaaax :)
  maandag 1 januari 2018 @ 01:02:44 #33
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176208125
Iedereen de beste wensen :*
pi_176208861
Beste wensen voor iedereen! *O*

En een _O_ voor het karakter van S.! Hij heeft het tot 1.30 volgehouden zonder slapen en eigenlijk ook zonder noemenswaardig gehuil of gejammer :o :')
Ik ga nu maar eens slapen, hopelijk slaapt de boel morgen uit hier :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 1 januari 2018 @ 02:28:24 #35
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176209299
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Vv vond het vuurwerk mooi, maar wel hard.
Aa is wakker geworden om 00.05... en nu wordt hij om de 10 minuten huilend wakker bij elke harde knal.. de knallen worden nu gelukkig wel steeds sporadischer...

2018 *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  maandag 1 januari 2018 @ 02:30:19 #36
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176209317
Oh en nog gefeliciteerd voor de nieuwe dreumesjes *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176210054
Halve avond op bed gevoed, rond 12 met z'n tweeën op de bank kijkend naar onze slapende dochter die op bed lag te slapen O+.
Slaapt nu nog.
Rustig en gezellig en toch ook weer niet omdat ze er niet bij was :D.
  maandag 1 januari 2018 @ 04:27:24 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176210211
Beste wensen allen!

Wat rot voor sommigen zeg. Vorig jaar was onze oud en nieuw ook zo ruk met zieken enzo.
Dit jaar beterderderder. Ik ga nu mijn bed in. Larf ging om 22 uur pas slapen wegens gezelligheid bij de vrienden waar we zijn en heeft vervolgens door alle terrorklappen hier heen geslapen _O_ _O-
En de wekker die op de logeerkamer waar wij allen liggen ineens keihard af ging, boeide haar ook niks. Bizar kind :D

Hopelijk slaapt ze wel lekker uit ook, zou ultra tof zijn _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176210474
Beste wensen allemaal, leuk om te lezen hoe de dreumesjes het gedaan hebben.

De boys vonden de knallen best grappig afgelopen dagen, maar toen ik gister voor bedtijd het gordijn nog open had en het vuurwerk liet zien werd grootste heel erg bang, zo sneu. Snel alles dicht en normale bed routine en ben zelf er ook vrij vroeg in gegaan. Af en toe even wakker van een knal maar ze sliepen verder door. Saai, maar tegelijkertijd ook heel fijn oud en nieuw, samen met mn twee liefsten. O+ O+
pi_176210486
Gelukkig nieuwjaar!

Hier de 1e keer met peuter die wakker was. James sliep gewoon door maar werd om 0:20 wakker en heeft toen even vuurwerk gekeken. En nu dus allemaal wee wakker.... }:|
S. 2014
J. 2016
pi_176210625
Beste wensen! L sliep gewoon door, ondanks van die nitraatbommen recht voor de deur }:| echt dat volk hier in de buurt..

Wij zijn burgerlijk om kwart voor 1 naar bed gegaan.

En net zette L de tv aan met de mededeling: Mmmbaaahh!! Maar bumba mag ook iets anders zijn dus hij zit hier nu juf roos te kijken.

Wijst hij de tube gel aan en daarna wijst hij op z'n hoofd. Hij heeft welgeteld 3x eerder gel in gehad. Heeft hij snel door O+
pi_176210721
Haha Nazil, S. noemt ook alles op tv gewoon Nijntje, maar uiteindelijk is zandkasteel of juf Roos ook helemaal prima.

The story continued hier :') 6 uur werd S. krijsend wakker, ontroostbaar. Dus vriend is naar beneden gegaan, hebben samen een warme Chocomel ( 8)7 ) gedronken en daarna is hij gelukkig weer gaan slapen tot 9.
Dit was een memorabele oudejaarsavond O+ :P
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176210866
Ik heb 3u aaneen geslapen en dat lijkt bij wakker worden altijd meteen heel wat in vergelijking met 1-2u... Zo van woooow wat is er gebeurd hoeveel dagen zijn er voorbij? Maar valt toch vrij snel tegen :D :'(.

Dreumes daarentegen heeft 12 uur lang geslapen :o :?.
pi_176211273
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Hier was Goedzakje rond 23u wakker (terwijl er vanaf 18u constant geknal was) en is pas rond 01.00 weer gaan slapen. We hebben samen vuurwerk gekeken en hij was diep onder de indruk. O+
Daarna tot 8! uur geslapen. Hoera.

Wij hebben niks speciaal gedaan met oud en nieuw (nouja ik heb 4 oliebollen op). Ik vind 1 januari altijd zo'n anti climax. Januari is de maandag van het jaar. En we hebben ook maar 5 euro gewonnen met de staatsloterij.

Oh ja en het is geen kerst meer, dus wat moet ik nu in godsnaam luisteren?

[ Bericht 7% gewijzigd door ReginaFalange op 01-01-2018 11:04:10 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176211549
Het is ook nog eens echt maandag :P.
Begin maar vast met de Sinterklaasliedjes.
Ik heb 859856 oliebollen en appelflappen op en nog honger. :P
pi_176211572
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:16 schreef Unihipili het volgende:
Het is ook nog eens echt maandag :P.
Begin maar vast met de Sinterklaasliedjes.
Ik heb 859856 oliebollen en appelflappen op en nog honger. :P
Ik heb ook honger, maar ja zwangerschaps pens moeten er nu wel echt af.
Belachelijk dat die er überhaupt nog zit / hangt / zwabbert.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176211592
Ik val juist te veel af de laatste tijd, word een beetje te licht :@. Moet altijd megaveel eten om op gewicht te blijven of aan te komen maar kan er geen tijd voor vinden.
pi_176211642
Ik kan geen tijd en energie vinden om te sporten. Is natuurlijk onzin, ik kan prima sporten tijdens de 60 a 90 minuten dat Goedzakje overdag slaapt (nog maar 1 slaapje }:| :'( ), maar dat is juist de tijd die ik nodig heb om te werken, was te doen, huishouden te doen of gewoon om even te relaxen omdat ik na 7 koffie's nog niet vooruit te branden ben.

's Avonds val ik rond 21.00 bijna in slaap, maar vecht stug door tot 22.00 omdat we anders echt geen leven meer hebben buiten het zorgen voor en entertainen van Goedzakje. Dus als ik dan moet sporten dan val ik echt om. En zit vriend alleen en het is godverdomme lekker om samen op de bank te zitten en een volwassen gesprek te voeren.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176211683
Beste wensen voor iedereen.

Leuk he die jaarwisseling met kleine kinderen :D

Hier kotste dreumes om 19 uur de hele tafel onder. 5 minuten laten begon kleuter mee te doen :X
Stijn sliep gelukkig vanaf 19.15 door tot vanmorgen.
Voor kleuter konden we elk half uur naar boven sprinten en ondertussen at onze hond de hapjes op :')
We zijn om 21 uur naar bed gegaan en hebben helemaal niks van het vuurwerk gezien. Vannacht om 4 uur, na het opruimen van weer een lading kots, hebben we elkaar een gelukkig nieuw jaar gewenst O+

Nazil wat leuk he alles wat ze er steeds weer bij leren.
Ook al is dit nummer 2 ik blijf me er over verbazen

Lesage wij hebben er ook even bij stil gestaan dat we in 2012 nog stomdronken het nieuwe jaar in gingen en dat we nu om 21 uur al in bed lagen :')
Ooooit komt die tijd weer terug :P
pi_176211688
Volwassen gesprekken... tegenwoordig bemoeit S. er zich gewoon mee ;( :')

En zwangerschapspens :W na 2 kinderen is mijn buik blubber. Maar ik sport wel *O*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176211710
Ikke _O_ jij hebt gewonnen :D :* het nieuwe jaar beginnen met ladingen kots. Je had in 2012 vast niet bedacht dat je dat nog mee ging maken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176211753
Ikke... jij wint inderdaad! En die hond die alles snel stiekem opvreet, heel herkenbaar. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176211946
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:25 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik kan geen tijd en energie vinden om te sporten. Is natuurlijk onzin, ik kan prima sporten tijdens de 60 a 90 minuten dat Goedzakje overdag slaapt (nog maar 1 slaapje }:| :'( ), maar dat is juist de tijd die ik nodig heb om te werken, was te doen, huishouden te doen of gewoon om even te relaxen omdat ik na 7 koffie's nog niet vooruit te branden ben.

's Avonds val ik rond 21.00 bijna in slaap, maar vecht stug door tot 22.00 omdat we anders echt geen leven meer hebben buiten het zorgen voor en entertainen van Goedzakje. Dus als ik dan moet sporten dan val ik echt om. En zit vriend alleen en het is godverdomme lekker om samen op de bank te zitten en een volwassen gesprek te voeren.
Nja dan niet doen.
Al vind ik het ook jammer/frustrerend dat dat soort dingen niet lukken.. Dat kan ik begrijpen...
Maar beetje lief doen voor jezelf :*.


Wat een gedoe ikke! Beterschapswensen voor het nieuwe jaar!
pi_176211991
Ik had liever met de postcodeloterij gewonnen :')
Onze hond had iig een geweldige avond :D

Ow ja ik wilde de zwangere dames nog feliciteren. Bij dezen Fien en Nouk gefeli *O*

Blubberpens :W
1 van mijn goede voornemens is die kwijt te raken. 8 januari start mijn sport abonnement weer. Kleuter gaat dan naar school dus dan kan ik daarna gelijk door. Eens zien hoe lang ik het deze keer ga vol houden O-)

Uni niet gek dat je zoveel moet eten als je zo vaak moet voeden en zo slecht slaapt. Niet fijn. Maar dat zal ook vast beter worden :*
pi_176212073
Ooh Nouk ben je zwanger? *O* *O*

Ik ga morgen beginnen met sporten, het moet gewoon.
Ik doe mezelf er een groot plezier mee als ik nu gewoon doorzet. Maar ik heb er zo geen zin in. :')

Respect ook voor Quoi die steeds gaat hardlopen. Hoe dan en vooral wáárom als je ook op de bank kan zitten. :@
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176212095
Zal lekker druk zijn in de sportschool. Kan je aan de hand van anderen zien hoe lang je het volhoudt :).
Ik heb ook respect voor de moeders die wel willen maar het niet lukt. Of maar kort. Of whatever.

En ja klopt ikke, al had ik het pre zwangerschap/kind ook al maar nu nog erger... Wist niet dat dat nog kon.
pi_176212166
Ik heb een spinningsfiets thuis staan. Dat maakt het nog veel erger dat ik nooit sport. o|O
En een sporthorloge met calorieën tracker, en een hele plank vol met sport kleding.

Dat laatste heb ik dan wel weer vaak gedragen, vooral op luie dagen om met Goedzakje te wandelen en op de bank. Vooral veel tijdens het bankhangen. Maar wat zag ik er sportief uit. :')

Lijkt me vervelend Uni als je het afvallen niet kan bijbenen. Zeker in combinatie met weinig slaap is dat echt niet te doen.

Ik heb eigenlijk altijd alles kunnen eten zonder dik te worden, maar ja dan moet je niet doorslaan. Eigen schuld, dikke pens.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176212215
Ik vind dragen en fietsen sportief genoeg voor nu. Is toch niet verantwoord meer te doen met zo weinig slaap. Zou wel willen ook maar ooit.
Ik krijg die pens vast ook nog wel eens, als ik wat ouder ben ofzo :P.
pi_176212256
quote:
1s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:15 schreef Unihipili het volgende:
Ik vind dragen en fietsen sportief genoeg voor nu. Is toch niet verantwoord meer te doen met zo weinig slaap. Zou wel willen ook maar ooit.
Ik krijg die pens vast ook nog wel eens, als ik wat ouder ben ofzo :P.
Aaah ik word over 50 weken al 30.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176213946
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:18 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Aaah ik word over 50 weken al 30.
Al :') :D
  maandag 1 januari 2018 @ 14:24:18 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176214483
Ja zeg, deze mevrouw is net 38 geworden, dus RF niet miepen!

Prima nacht gehad gelukkig :)

En dat sporten is iets dat ik belangrijk genoeg vind om er de deur voor achter me dicht te trekken. Zo gun ik mijn vriend zijn avondjes weg en hij mij. Ik ben gewoon misbaar en dat is fijn :)
pi_176215291
Ik sportte 4 jaar terug ook veel en erna volledig op z'n gat gegaan.
Was onlangs weer vol goeie moed begonnen met hardlopen, even 3 keer per week weer een half uurtje voor mezelf.
Helaas heeft mijn lichaam 2 zwangerschappen verder ( en 40+ :') ) daar ietwat protest op gezet en last van mijn knieën en dus weer pas op de plaats gedaan.
Nu is het eindelijk na een maand weer over dus even door wat verkoudheid heen komen, nieuwe loopschoenen aan laten meten en hoppetee gas er weer op.
pi_176220585
Oh ja nog gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren!

RF, hier heeft het tot ze 1,5 waren geduurd voordat ik weer de puf had überhaupt om íets voor mezelf te doen. Ben niet aan t sporten, maar ga wel meer buiten wandelen. In combi met op mn eten letten genoeg om iig weer af te vallen.

Ik kon merken dat de nacht voor de boys toch wat onrustig was, ze sliepen vanmiddag langer (gebeurt echt nooit) en nu waren ze ook zo weg. Wel vandaag nog even bij mn moeder langs geweest, die is weer thuis gelukkig!
  maandag 1 januari 2018 @ 19:51:35 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176221075
Jezus ikke, wat een avond/nacht was dat! Damn!

Ik ga ergens een hometrainer scoren, ik fietste altijd erg graag maar merk dat ik het naast werken met die kleine frummel niet red om te doen, buiten.
Dus op zolder met Netflix erbij, ik heb er zin in!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176222201
Molo, mag ik Brooklyn nine nine aanraden als sport entertainment?

Gebruiken jullie trouwens normale luiers of luier broekjes?
Pampers zijn 1+1 gratis bij de Appie en twijfel of broekjes hem droog gaan houden. Maar die luiers zijn een bitch om aan te trekken op het moment.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:40:03 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176222283
Ja Andy is tof _O_
Ik heb toevallig in afgelopen paar (beetje drukke) weken een aflevering of zes gezien ervan _O_
Sowieso nog zat series die ik wil zien O+

Zojuist eentje gratis gescoord, binnenkort ophalen *) _O_

Koos vindt pants handiger, ikzelf gewone, dus wij hebben beide :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176222475
Wij zijn nu brooklyn aan het bingen. Moeten nog 1 seizoen.

Ken je peepshow? Of parks and rec?
<3 The Mick is ook zeer goed te doen.

Denk dat we de pamper pantalon maar eens gaan proberen dan.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 1 januari 2018 @ 20:52:46 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176222607
Die laatste drie niet eigenlijk

Ik kom er na werken niet echt aan toe want Koos zit tegenwoordig meestal te gamen dan dus dan ga ik maar fokken op de bank terwijl ik langzaam grijs en gerimpeld word *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176222745
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 11:35 schreef ReginaFalange het volgende:
Ikke... jij wint inderdaad! En die hond die alles snel stiekem opvreet, heel herkenbaar. :')
:Y die hebben wij ook. En dan daarna heel schuldbewust in een hoekje gaan liggen. Maar wel mét volle buik *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176223846
Sage, die van ons voelt zich nergens schuldig over. Zit gewoon triomfantelijk OP de eettafel als daar wat te halen viel.

Molo nog eentje dan Goldbergs!
Al is het laatste seizoen niet zo leuk.

Dan heb je wat te doen wanneer je eenmaal oud en verrimpeld bent. Laat me weten wanneer dat zover is, krijg je een bak geraniums van me om achter te gaan zitte. Staat wel zo gezellig tijdens het binge kijken.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176225940
quote:
0s.gif Op maandag 1 januari 2018 12:18 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Aaah ik word over 50 weken al 30.
Ik ga ook al richting de 30 :P.
Nog maar 156 weken.
pi_176231127
Richting de 30 :Y Nog minder dan 9 maanden ;(

Ik heb vanmorgen bijna moeten huilen om S. Papa moest voor het eerst sinds 1,5 week weer werken en S. was hartverscheurend verdrietig :'( dat vind ik toch zo zielig.
Gelukkig heeft hij nu eten en Nijntje, dat maakt een hoop goed :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176231488
Aah Sage! Wat zielig.

Hier al maanden lang nog een nachtfles gegeven omdat hij overdag heel lang slecht at. Nu eet hij al een tijdje goed overdag en dus vannacht geen fles gegeven. Wel 4 x er uit geweest om hem weer terug in bed te leggen als hij stond te jengelen in bed, en hij sliep gewoon tot 8 uur! Normaal is hij om 6.30 wakker.

Ik had verwacht dat hij zou huilen en gillen aangezien hij dat wel doet als het te lang duurt om zijn fles te maken.

Dus hopelijk kunnen we binnenkort weer gewoon de meeste nachten doorslapen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176233316
Ik ga eind van de middag maar eens een rondje HA doen met het meisje.
Al sinds de kerst af en en aan koorts/geen koorts.
Met vannacht een gloeilampje met 39° en er ontstaat nu een rottig hoestje -O-
pi_176233795
Aah BlueEyes. Wat sneu.
Het heerst wel heel erg, veel families met jonge kinderen waren met kerst ziek.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176233823
Ach Blue, wat sneu. Beterschap :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176242005
Jippie.. beide oortjes ontstoken }:|
pi_176243092
ach sneu Blue! beterschap! James heeft van 1e op 2e kerstdag alles uitgespuugd, donderdag ikzelf vrijdag exmeneer... en nu is t bij mn ouders en zus :P
lekker virus, Ik las dat er weer veel RS heerst en daar wordt ik toch wat onrustig van.

en fotodinsdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 02-01-2018 21:26:56 ]
S. 2014
J. 2016
pi_176246428
Jeutje wat een lach zeg :D <3
Snap je onrust GM! Hopelijk ontspringt hij de dans deze keer.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 21:56:31 #80
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176247749
Back in town! Heerlijke dagen gehad :) Werd wel weer even tijd om in een normaal ritme te komen. Meneer heeft 2 van de 3 nachten lopen spoken. We hebben dus middagdutjes gedaan tijdens Max' middagdutje :')

Verder lijkt hij ineens zoveel meer te begrijpen. Als ik een luier ga verschonen (=liggen=hel!) leg ik nu uit "dat mama zijn luier gewoon even moet verschonen". Toen ik 'm riep voor een verschoonbeurt vanmiddag zei hij "luier" en bleef netjes liggen. Wtf 8)7

Verder heeft hij weer gevroten als een bouwvakker, lekker gespeeld en was gewoon gezellig O+

Fotodinsdag! Een foto van Max' grootste hobby:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ach sneu Blue! beterschap! James heeft van 1e op 2e kerstdag alles uitgespuugd, donderdag ikzelf vrijdag exmeneer... en nu is t bij mn ouders en zus :P
lekker virus, Ik las dat er weer veel RS heerst en daar wordt ik toch wat onrustig van.

en fotodinsdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
James!! Gaat het goed met 'm sinds de buisjes? Ik snap je onzekerheid. Maar hij is ook alweer een jaar ouder en sterker, denk ik dan ook.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 11:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga eind van de middag maar eens een rondje HA doen met het meisje.
Al sinds de kerst af en en aan koorts/geen koorts.
Met vannacht een gloeilampje met 39° en er ontstaat nu een rottig hoestje -O-
Sterkte met je meisje! Dubbele oorontsteking klinkt serieus. Hopelijk knapt ze snel op. En hopelijk vind jij snel de loopspirit weer ^O^
pi_176249166
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 21:56 schreef Quoi het volgende:
Back in town! Heerlijke dagen gehad :) Werd wel weer even tijd om in een normaal ritme te komen. Meneer heeft 2 van de 3 nachten lopen spoken. We hebben dus middagdutjes gedaan tijdens Max' middagdutje :')

Verder lijkt hij ineens zoveel meer te begrijpen. Als ik een luier ga verschonen (=liggen=hel!) leg ik nu uit "dat mama zijn luier gewoon even moet verschonen". Toen ik 'm riep voor een verschoonbeurt vanmiddag zei hij "luier" en bleef netjes liggen. Wtf 8)7

Verder heeft hij weer gevroten als een bouwvakker, lekker gespeeld en was gewoon gezellig O+

Fotodinsdag! Een foto van Max' grootste hobby:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

James!! Gaat het goed met 'm sinds de buisjes? Ik snap je onzekerheid. Maar hij is ook alweer een jaar ouder en sterker, denk ik dan ook.

[..]

Sterkte met je meisje! Dubbele oorontsteking klinkt serieus. Hopelijk knapt ze snel op. En hopelijk vind jij snel de loopspirit weer ^O^
chefkok Max O+

wat fijn dat hij blijft liggen tijden verschonen, hier moet youtube eraan te pas komen...

zn buisjes maken echt verschil. Is leuk om te merken. veel meer kletsen en klanken imiteren. zijn nieuwste woord is "wauw"
S. 2014
J. 2016
pi_176249391
James O+

Ah beterschap blue.

Herkenbaar Q van dat steeds meer begrijpen. Maar ze kan zich ook steeds begrijpelijker maken (aan mij dan tenminste). Vanmiddag gingen we fietsen en kwamen in de buurt van het centrum en toen zei ze "ziek".
En daarmee bedoelt ze muziek.
Er is daar een schaatsbaan met muziek en daar wilde ze weer kijken.

Gister zei ze "ijs, doen?"
Oftewel: "Gijs, wat ga je doen?"
Oftewel mama, ik wil Juf Roos kijken

:')
O+
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:02:27 #83
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176249599
Wat lief! Wij beginnen een kleine Gijs-allergie te ontwikkelen. Het is alleen nog zo verschrikkelijk favoriet. Hij moet soms echt lachen om Gijs en praat hem na als hij "ja ja ja ja ja" of "yo-yo (in de disco molen :') )" zegt.
pi_176249633
James gooit zijn charmes weer in de strijd hoor O+

Dat begrijpen van je kind, zo leuk vind ik dat. Wij voeren tegenwoordig best behoorlijke gesprekken. Kan ook keuzes geven enzo.

De afgelopen (feest)weken waren eigenlijk veel te veel voor S. Vandaag dus een dag thuis en het was echt van vanmorgen tot vanavond gezellig *O* keihard gespeeld in zijn eentje, zelfs toen een vriendin op bezoek was. Zulke dagen wil ik voor altijd bewaren O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176249739
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2018 23:02 schreef Quoi het volgende:
Wat lief! Wij beginnen een kleine Gijs-allergie te ontwikkelen. Het is alleen nog zo verschrikkelijk favoriet. Hij moet soms echt lachen om Gijs en praat hem na als hij "ja ja ja ja ja" of "yo-yo (in de disco molen :') )" zegt.
"Hokey pokey"

Ik heb niet zo'n moeite met Gijs.
Wel met juf Roos die altijd vrolijk en geduldig is.

Lesage zo leuk al gesprekken.
Hier begint het een beetje te komen nu
pi_176249749
Nee schudden is hier favoriet :D. Keuzes geven hartstikke leuk maar nee!
Al kan ze ook wel ja knikken. :Y
... Om er dan alsnog een nee van te maken.
  dinsdag 2 januari 2018 @ 23:13:32 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176249811
:D ook dat herkenbaar. Heeeeel hard nee schudden is heel grappig. En heel hard ja roepen. Sure. Logisch.

Goed zo Arja, jij kent je klassiekers :)
pi_176249985
Dat ja roepen is zo grappig. Soms geeft ze ook antwoord terwijl ik iets aan een ander vraag.

"Pa wil je een wijntje?"
Emmy "Ja!"

Of als ze stout is, zeg ik "Emmy je mag niet op de tafel klimmen/modder eten/aan mijn haren trekken ga je nu luisteren?"
Emmy "Ja!"
En doet dan vervolgens inderdaad ook nee

En als er mensen op straat met elkaar in gesprek zijn en elkaar gedag zeggen, hoor je Emmy in het voorbijgaan: "DOE-DOEI!"
pi_176251102
Luisteren is wat anders dan gehoorzamen ;).
Die doehoei :D.
Dat doe ik ook wel eens als mensen over me heen elkaar gedag joelen.
pi_176253310
Oh boy, wat een nacht.
Het stormde binnen en buiten... ;(
S. werd om half 12 in paniek wakker en heeft het vervolgens tot half 3 volgehouden om wakker te blijven _O_ kind heeft wel karakter zeg.
Gelukkig belde mijn baas gisteren dat ik vandaag om 11 mag beginnen ipv half 9, dus ik heb vanmorgen even rustig aan gedaan :O

Leuk ook om jullie fases te lezen, die hebben wij inmiddels allemaal gehad. Tegen iedereen hoi roepen op straat enzo.
Ik krijg nu gewoon een verontwaardigde ‘mama, wat doe jij nu, mama?’ te horen _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176253335
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 01:12 schreef Unihipili het volgende:
Luisteren is wat anders dan gehoorzamen ;).
Die doehoei :D.
Dat doe ik ook wel eens als mensen over me heen elkaar gedag joelen.
Ik had ooit een docent en die zei:
‘Je moet niet horen, maar luisteren en je moet niet zien, maar kijken.’ Vond ik wel een mooie.
S. kan heeeeel goed horen, maar niet zo goed luisteren. Gehoorzamen is dan nog een stapje verder :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176254285
Wat kunnen jullie mini mensen al veel! Ik heb echt nog het idee dat ik een baby heb met een extra software update ofzo. Wel zo eentje die zich ´s nachts installeert.

Nu de tweede nacht zonder nachtfles. En het is weer gelukt! Wel 4 x eruit voor een speen.
En weer tot 8 uur geslapen. Gek die kinderen, ineens geen fles meer en slaapt hij ineens langer.

Heeeerlak.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176254715
Hier ook een spooknacht, maar wat er nou was.

Pheebe waarom moet je er steeds uit voor een speentje? Emmy heeft 3 lichtgevende speentje in bed en regelt het zelf. Het is pas een probleem als ze allemaal op de grond liggen
pi_176254924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 11:42 schreef Arja het volgende:
Hier ook een spooknacht, maar wat er nou was.

Pheebe waarom moet je er steeds uit voor een speentje? Emmy heeft 3 lichtgevende speentje in bed en regelt het zelf. Het is pas een probleem als ze allemaal op de grond liggen
Spenen worden hier door de kamer heen gesmeten en/of tussen de spijlen van het bed en de muur gestopt. Nu is dat meestal geen probleem en heeft hij alleen bij het inslapen een speen nodig. Maar hij wordt nu dus meerdere keren ´s nachts wakker en jammert dan de hele tijd in de hoop dat hij een fles krijgt, maar we geven dus alleen een speen.

Is waarschijnlijk snel over, toen hij nog gewoon doorsliep had hij dat ook niet nodig.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  woensdag 3 januari 2018 @ 14:27:07 #95
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_176258734
Ik heb 8(ja echt :') ) spenen op en rondom het bed liggen. Tussen het bed en de muur hebben wij een handdoek gepropt zodat aan die kant geen spenen kunnen vallen. Soms hoor ik haar ‘s nachts wel eens jammeren en dan gaat ze rechtop zitten en pakt een nieuwe speen. Zodra die speen in haar mond zit is ze weer stil :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_176264878
Nou, ik weet waarom S. de halve nacht wakker was. Hij kon heel moeilijk poepen vanmorgen bij oma. Had dus gewoon de hele nacht pijn ;(

Zijn er behalve veel drinken nog tips?
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176264985
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:41 schreef LeSage het volgende:
Nou, ik weet waarom S. de halve nacht wakker was. Hij kon heel moeilijk poepen vanmorgen bij oma. Had dus gewoon de hele nacht pijn ;(

Zijn er behalve veel drinken nog tips?
Wij gaven dan wel eens Ella's kitchen pruimen knijpfruit, dat hielp bij Sjaak. Anders is er nog Roosvicee Laxo.
pi_176265333
Wat mevrouwcactus zegt, mocht dat echt niet helpen is er nog lactulose, maar probeer eerst maar bovenstaande. Geen persoonlijke ervaring maar beroepsmatig.

Ik ging L ophalen van de opvang. 'We hebben nog een verrassing voor mama hé?' 'Oh?' 'Ja hij heeft de hele dag niet geslapen' }:| maar uit bed was hij vrolijker dan in bed, dus zolang hij het prima vindt, kan ik er vanalles van vinden maar dat overleeft hij wel. Wel knap van 'm, volgens mij vindt hij het daar te leuk :')
pi_176266193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 18:45 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Wij gaven dan wel eens Ella's kitchen pruimen knijpfruit, dat hielp bij Sjaak. Anders is er nog Roosvicee Laxo.
Thanks! Gaan we morgen in huis halen ^O^
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176266940
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2018 19:40 schreef LeSage het volgende:

[..]

Thanks! Gaan we morgen in huis halen ^O^
Gebroken lijnzaad door de yoghurt. Zonnebloemolie door de pap.
pi_176267731
Vet idd. Olie over alles.
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:24:39 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176270564
LeSage, succes met de (niet-)poeperd!

Ik ben vandaag samen met Max bezig geweest met het in elkaar zetten van een Toet Toet politiebureau en rijbaan met toebehoren. Gekregen van zijn vriendje T ;) Mijn executive skills moeten nog een beetje ontwikkelen op dat vlak - man, wat een klus! Maar stiekem wel tof :) We hebben samen een hele lange tijd zitten spelen. Max vindt het echt leuk O+

Verder: heerlijk om weer in een normaal ritme te komen. Er wordt weer braaf geslapen ^O^

quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
Jij nog van harte trouwens!!
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:31:36 #103
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176270717
Ennn.....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aapies!
  donderdag 4 januari 2018 @ 09:00:18 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176274483
Apenpootjes *O*

Hier heeft Larf ineens enorme drang naar een knuffel vasthouden de hele dag. Nou ja, dan slepen we die wel mee naar de crèche ook, ik zeul me toch al een bult :+

En vier kiezen tegelijkertijd die doorkomen, jeej!

Oh en een tweede ding na witlof wat ze niet lust. Geitenkaas met fenegriek _O-
Nou jaaaaaaaa, als dat het is :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176276491
Max! :D

Hier vannacht wel weer een fles... }:| Maar dat is de schuld van de buurvrouw. Zij vond het nodig om 12! kinderen met haar kinderen te laten spelen gisteravond tot 2 uur ´s nachts.
De hele tijd super hard gebonk, gestamp, voordeur die steeds opnieuw dicht gesmeten werd.

Toen ik zo onderhand ook eens wilde slapen en het wel beu was dat Goedzakje de hele tijd huilend wakker werd door hun herrie deed ze de deur natuurlijk niet open. 8)7

Zagen uit het raam niet veel later een hele minibus vol met kinderen hun huis vertrekken, echt WTF buurvrouw.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  donderdag 4 januari 2018 @ 11:10:42 #106
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176276757
Wat istie lekker aan het spelen Quoi! Toettoet vinden ze hier ook heel leuk :)
Molo vier kiezen joh! Altijd zo schattig kindjes die hun knuffel overal heel zeulen O+
Leuke foto van James en super fijn dat het beter gaat nu hij buisjes heeft :Y
Ik hoop dat alle zieke en geconstipeerde kindjes goed zijn opgeknapt ondertussen :*
Jemig RF, aparte bende bij de buren :{

SPOILER: Broertjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 4 januari 2018 @ 14:18:56 #107
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176280623
Kinderen die tot 2 uur 's nachts bij je buurvrouw spelen, RF? 8)7 Weet je zeker dat je het niet hebt gedroomd? Klinkt echt absurd.

Rady, wat een tof tweetal!

Molo, 4 kiezen? Dat is hel op aarde, niet?

Ik functioneer hier overigens op maximale dosering ibuprofen. Er is iets of flink ontstoken/verschoven bij mijn heup waardoor ik ischias klachten heb. Ofwel: die hele zenuw trekt heel vervelend. Ik baal er flink van, omdat net alles weer zo lekker ging.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_176283763
RF :o dat is zo vervelend, luidruchtige buren.

Hè Q, wat vervelend van je heup. Hier ook veel zenuwpijn gehad altijd. Hernia, SI-gewricht... gelukkig na wat pijnbestrijdingsbehandelingen nu al lange tijd onder controle.
En wat naar van je vriendin :'(

S. wordt carnivoor denk ik. Hij verorberd zonder enkele moeite kip en ander vlees, maar zei net toen ik een wortel stond te snijden: ‘arme tortel’ _O-
En ik had het boodschappenlijstje doorgenomen met hem en steeds vroeg ik wat we allemaal gingen kopen, kon hij dus best veel nog herhalen _O_
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 4 januari 2018 @ 16:37:59 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176283857
Quoi, wat vreselijk zeg, zowel van je heup als voor je vriendin :'(

RF: ik zou toch echt volgende keer even de deurbel uitproberen bij zulke mensen. WTF!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176286695
Mijn buurvrouw heeft een grote familie en die komen regelmatig over de vloer. Allemaal prima maar de herrie die daar bij hoort.. Logisch wel met al die kinderen in huis die rennen en spelen maar doe dat lekker overdag.
Wij hebben er zelf ook de hele tijd wakker van gelegen.


Quoi: wat vervelend van je eigen gezondheid en dat van het kindje van je vriendin!

Hoop dat je andere vriendin toch met een goed gevoel haar bevalling in kan. En last minute switchen kan eventueel ook nog he. Dat heb ik ook nog een week voor mn bevalling gedaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door ReginaFalange op 04-01-2018 19:26:38 ]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176287425
Och Q wat afschuwelijk voor je vriendin :'( ik hoop dat de gevolgen voor het arme ventje meevallen.
Wel lekker hoe blij Max met zijn nieuwe speelgoed is O+ Ik kan zo genieten van naar mijn spelende kind kijken.

Hoe denken jullie over inenten in het midden van een griepepidemie en IC’s vol kleine kindjes met het RS virus? M. staat namelijk op de nominatie om morgen de 14 maanden vaccinatie te krijgen (ze is nu bijna 16 maanden), maar ik twijfel om deze reden. Vooral ook omdat dit vaccin al best heftig is en je daarmee haar weerstand verlaagt -O-
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:03:23 #112
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176287976
Zo klein zijn onze kinderen niet meer nu toch? Ik zou het wel aandurven en zonder twijfel erin laten jassen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:03:47 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176287987
Van het RIVM, Mies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:12:57 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176288161
Kijk, helemaal relaxt. Prikken maar *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176288287
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Molo het volgende:
Zo klein zijn onze kinderen niet meer nu toch? Ik zou het wel aandurven en zonder twijfel erin laten jassen.
Als er wordt gesproken over baby’s en kleine kinderen denk ik wel dat onze kinderen onder ‘kleine kinderen’ vallen :P
quote:
0s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:03 schreef Quoi het volgende:
Van het RIVM, Mies:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé wat goed! Een dikke vette fabel dus, top. Dan krijgt ze morgen gewoon haar vaccinaties :s) vind het alleen wel zo eng, alles gaat nu zo lekker en straks is dat allemaal verpest doordat ze er ziek van wordt :@ maar goed, wat moet dat moet.
  donderdag 4 januari 2018 @ 20:26:09 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176288375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Als er wordt gesproken over baby’s en kleine kinderen denk ik wel dat onze kinderen onder ‘kleine kinderen’ vallen :P

[..]

Hé wat goed! Een dikke vette fabel dus, top. Dan krijgt ze morgen gewoon haar vaccinaties :s) vind het alleen wel zo eng, alles gaat nu zo lekker en straks is dat allemaal verpest doordat ze er ziek van wordt :@ maar goed, wat moet dat moet.
Wat vind je eng dan? Je leest toch net dat die zorgen totaal onnodig zijn?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176289063
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat vind je eng dan? Je leest toch net dat die zorgen totaal onnodig zijn?
Ja dat wel, maar buiten dat vind ik het zo sneu als ze ziek wordt. Puur door de vaccinatie dus. Veel kindjes die er best naar van zijn. Ze gaat nu zo goed en dat wordt dan weer even verstoord.
Maar goed, we kiezen bewust voor inenten dus het gaat gewoon gebeuren.
pi_176289128
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:20 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Als er wordt gesproken over baby’s en kleine kinderen denk ik wel dat onze kinderen onder ‘kleine kinderen’ vallen :P

[..]

Hé wat goed! Een dikke vette fabel dus, top. Dan krijgt ze morgen gewoon haar vaccinaties :s) vind het alleen wel zo eng, alles gaat nu zo lekker en straks is dat allemaal verpest doordat ze er ziek van wordt :@ maar goed, wat moet dat moet.
Mijn dochter heeft echt 0,0niks van doe prik gemerkt... niet direct erna en ook niet na die 10-14 dagen. Het kan ook gewoon goed gaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:13:04 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176289375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef Mies_poes het volgende:

[..]

Ja dat wel, maar buiten dat vind ik het zo sneu als ze ziek wordt. Puur door de vaccinatie dus. Veel kindjes die er best naar van zijn. Ze gaat nu zo goed en dat wordt dan weer even verstoord.
Maar goed, we kiezen bewust voor inenten dus het gaat gewoon gebeuren.
Ze zal wel vaker ziek worden denk ik :D
En haar handen open vallen, knieën schaven, tegen lantaarnpalen op lopen, van een klimrek donderen en alles.

Wurm hier gaat inmiddels al een paar weken zelfstandig de glijbaan op en af, ik vind het eng, maar is de enige manier waarop ze het leert
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 21:15:23 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176289418
We hebben trouwens eindelijk de kinderstoel, en geïnstalleerd ook _O-
Kind is ruim 18 maanden maar goed :')
Cybex m-fix is het geworden, kleur uit 2017 dus korting gekregen, like 'who cares', dus prima zo.
En dan als tweede in de andere auto de Joie Trillo Shield. Daar ging mijn dertiende maand O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176291026
Ik snap mies wel. Als je een wat pittige tijd hebt gehad en je eindelijk in rustig vaarwater zit dan wil je alles vermijden wat daar verandering in kan brengen.
Alleen is dat niet heel realistisch want er heerst nu echt van alles. Ik denk dat je meer kans hebt om ziek te worden als je naar de supermarkt gaat dan door die enting.
Bij S zag ik alleen wat rode vlekjes op zijn buik maar hij is er niet ziek van geweest.

En zo is S alweer 6 dagen aan het spugen }:| elke keer in de avond of begin van de nacht. De wasmachine draait overuren met al die zieken hier.
Het liefst verstop ik me onder een hele grote steen en kom er in het voorjaar pas weer onderuit :'(

RF wat een fijne buren :X not!
Heb je er later nog wat van gezegd?

Molo ^O^ top dat je de stoelen hebt. Zat ze tot nu toe dan nog in de maxi cosi?

Quoi wat rot van je rug. Komt dat door die val?
En :'( voor jullie nieuwe vriendje. Wat een hel. Hopelijk komt het allemaal goed met hem.

Maxi O+ toet toet is ook leuk. Lekker die baan 100x opbouwen terwijl dreumes de boel na 5 minuten weer sloopt :P
  donderdag 4 januari 2018 @ 22:20:18 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176291070
Ikke, beterschap daar!

Ze zat nog in de eerste autostoel ja :D
Moet zeggen dat ze klein van stuk is dus dat het net nog wel kon, maar het was wel aaaaardig tijd om over te stappen naar een volgende :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 4 januari 2018 @ 23:24:26 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176292582
Wat een exotische autostoeltjes Molo :P Of ik ben al die namen direct weer vergeten nadat we er eentje aanschaften (dat waarschijnlijk). Ook pas in sept/okt aangeschaft ook. Hij zit er echt heel goed in! Alleen als hij in de zit-stand in slaap valt, tuimelt dat nekje zo dramatisch voorover. Maar goed, even in de ligstand zetten en een tikje naar achteren en opgelost :+

Ikke, geen idee of het door het vallen komt. Het is me soms een raadsel. Ik denk dat het een chronisch zwakke plek blijft de rest van mijn leven. Als ik terugkijk was dat het ook al voordat ik zwanger was. Volgens mij heeft Max ook tijdens mijn zwangerschap ook echt tegen die zenuw gaan liggen met zijn billetjes.

Mies, ik snap je liever-niet-houding wel een beetje. Max had een week later wel last, maar goed, dat is dan maar de prijs voor iets waarvoor hij de rest van zijn leven beschermd is.

Ook een beetje bezorgd om andere vriendin, want hoge bloeddruk en erg opgezwollen. Moet zich dus ook vandaag en morgen in ziekenhuis melden met 38w. Straks liggen beide dames (we zijn met z'n drieën bevriend) in hetzelfde ziekenhuis :') Zaterdag gaan we de box (die nog altijd moest worden uitgewisseld) maar alvast bij haar langsbrengen en een knuffeltje afgeven voor de andere pasgeboren man. Man, wat prijs ik ons toch gelukkig met een gezond ventje en mag ik in mijn handen knijpen als ik terugkijk op de zwangerschap en bevalling.
pi_176294630
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 19:34 schreef Mies_poes het volgende:
Och Q wat afschuwelijk voor je vriendin :'( ik hoop dat de gevolgen voor het arme ventje meevallen.
Wel lekker hoe blij Max met zijn nieuwe speelgoed is O+ Ik kan zo genieten van naar mijn spelende kind kijken.

Hoe denken jullie over inenten in het midden van een griepepidemie en IC’s vol kleine kindjes met het RS virus? M. staat namelijk op de nominatie om morgen de 14 maanden vaccinatie te krijgen (ze is nu bijna 16 maanden), maar ik twijfel om deze reden. Vooral ook omdat dit vaccin al best heftig is en je daarmee haar weerstand verlaagt -O-
Hoe snel werkt dat vaccin? In bedoel als ze al in aanraking is geweest met de ziektekiemen want midden in rs-epidemie zeg je, heeft het dan direct nut of ben je dan mogelijk al te laat?
pi_176296004
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 04:27 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Hoe snel werkt dat vaccin? In bedoel als ze al in aanraking is geweest met de ziektekiemen want midden in rs-epidemie zeg je, heeft het dan direct nut of ben je dan mogelijk al te laat?
De 14 maanden prik heeft niet met rs te maken ;) En ja in de winter is er een grotere kans op ziek zijn maar of dit dan door de prikken komt of een virus is lastig achterhalen.
S. 2014
J. 2016
pi_176297390
Kan me voorstellen dat je de prikken met James nu uitstelt. Verder heb ik er zelf nooit bij stilgestaan.

Ochtendje monkeytown vandaag. S. zit met zijn tantes in de ballenbak en ik zit met een kop thee aan een tafel terwijl M. in zijn wagen ligt te lachen :7
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176298191
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 09:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

De 14 maanden prik heeft niet met rs te maken ;) En ja in de winter is er een grotere kans op ziek zijn maar of dit dan door de prikken komt of een virus is lastig achterhalen.
Nee ik snapte het al niet.. omdat dat zo in een zin werd gezet misschien heb ik wat gemist.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 16:59:02 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176305265
Zo, dat was een lesje kalm blijven. Volgens mij zag Max de kapsalon aan als een slachthuis. Totale gilmisère. Maarja, dat haar ging alweer als een dolle. Met uitzondering van kuif is het nu weer mooi kort.

Meteen samen gaan douchen, want overal haartjes en zweet tussen mijn billen :+
pi_176307617
Aah Quoi. Hadden ze wel zo'n coole autostoel bij de kapper?

Ik verbaas me echt hoe snel Goedzakje zijn ontwikkeling gaat de laatste 2 weken. Hij drinkt ineens uit een pakje, slaapt weer door, eet als een bouwvakker, ook dingen die hij eerst nooit wilde proberen, klimt de hele trap op naar boven en wijst naar zijn bed als hij moe is.

Echt hoezo leer je dat allemaal zo snel?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:29:13 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176308382
Ligt eraan. Heb je autoupdates ingeschakeld staan?

Coole autostoel: check. Maar zodra de kapster aan zijn hoofd kwam was het bal.
pi_176308459
Goedzakje staat standaard op "installeer updates 's nachts".

Echt waarom krijg ik nooit een coole stoel bij de kapper. Een massage stoel of een doos vol met puppies op schoot ofzo. Als meer mensen zich zouden misdragen bij de kapper zou het een stuk leuker worden.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:35:16 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176308509
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:29 schreef Quoi het volgende:
Ligt eraan. Heb je autoupdates ingeschakeld staan?

Coole autostoel: check. Maar zodra de kapster aan zijn hoofd kwam was het bal.
_O- _O- _O-

En damn, dat is wel shit zeg, zeker als zijn haar zo snel groeit!
Wel weer awesome kuif? O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176308629
Q wat een nieuws over je vriendin. Ik hoop dat het ventje opkrabbelt.

Emmy is vannacht ziek geworden. Ze is echt nooit ziek. En nu zo zielig en knuffelig en tam.
Ze zou eigenlijk voor het eerst uit logeren gaan en dan zouden wij naar de sauna gaan. Timing. Maar ja, zieke kindjes moeten bij hun ouders zijn en omgekeerd.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:43:14 #134
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176308680
Echt, zijn haartjes zaten in mijn mond gewoon. Vraag me niet hoe. Kuif intact natuurlijk!

Max kan "klok" en "koekoek" zeggen. Nu hoort hij net het woord "koekoeksklok" en is er kortsluiting in zijn hoofd.

Verder staat hij hele verhalen aan ons te vertellen, onverstaanbaar en met de nodige consumptie. Nieuwe tongval/klanken?
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:47:11 #135
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176308769
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:41 schreef Arja het volgende:
Q wat een nieuws over je vriendin. Ik hoop dat het ventje opkrabbelt.

Sterkte met zieke Emmy!

Ik vrees toch dat het geen goed nieuws is. Niks voor haar om compleet van de radar te zijn. Ik ben bang voor een hersenbeschadiging door zuurstofgebrek, maar hoop heel hard van niet.
pi_176308822
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:43 schreef Quoi het volgende:

Max kan "klok" en "koekoek" zeggen. Nu hoort hij net het woord "koekoeksklok" en is er kortsluiting in zijn hoofd.
:')

Mijn dreumes had kortsluiting sinds de kerstboom weg is. Elke ochtend samen de lichtjes aan doen en natuurlijk de hele dag wijzen als we vroegen waar de boom was.
Nu wijst hij 's ochtends nog steeds naar de lege plek. Hij is aan het rouwen. ;(

Volgend jaar krijgt hij gewoon een boompje op zijn kamer.

Aah Quoi, wat verdrietig. Heel veel sterkte voor je vriendin en het babytje.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 19:59:02 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176309057
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sterkte met zieke Emmy!

Ik vrees toch dat het geen goed nieuws is. Niks voor haar om compleet van de radar te zijn. Ik ben bang voor een hersenbeschadiging door zuurstofgebrek, maar hoop heel hard van niet.
Wat vreselijk allemaal zeg ;(
Hoop met je mee!

Larf noemt mij regelmatig Toekoek, lijkt echt enórm op mijn naam ook :+
Een vogel is een kogol en kaaassssjjjjjjj is haar favoriete zuivelproduct wat ze het liefst 24/7 eet :')
Echt een maniakale blik in haar ogen erbij ook :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176309113
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:47 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sterkte met zieke Emmy!

Ik vrees toch dat het geen goed nieuws is. Niks voor haar om compleet van de radar te zijn. Ik ben bang voor een hersenbeschadiging door zuurstofgebrek, maar hoop heel hard van niet.
Pfff wat een hel zal ze dan doorheen gaan ;(
Heb je van niemand iets gehoord?

Rf wat zielig. Rouwen om de kerstboom. Ik snap het wel.

Molo herkenbaar die kaas.
En de appel valt niet ver van de boom hier
pi_176309196
Hier wordt braaf gewezen naar de hond, naar het complete meubilair en met een big smile naar zijn vader. Als er wordt gevraagd waar Mama is, dan wordt er altijd stug naar de tipi tent gewezen.

Blijkbaar denkt hij dat ik daar woon. Of nog erger, dat ik hetzelfde figuur heb als die tipi tent.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:11:26 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176309376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:05 schreef ReginaFalange het volgende:
Hier wordt braaf gewezen naar de hond, naar het complete meubilair en met een big smile naar zijn vader. Als er wordt gevraagd waar Mama is, dan wordt er altijd stug naar de tipi tent gewezen.

Blijkbaar denkt hij dat ik daar woon. Of nog erger, dat ik hetzelfde figuur heb als die tipi tent.
Is het je kapsel?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:13:14 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176309430
:D!

Arja, nopes niks gehoord. Verder hebben andere vriendin en ik geen contact met haar familie oid. Maar we wachten geduldig tot we iets horen.
pi_176309491
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Is het je kapsel?
Tent kapsel?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:22:52 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176309656
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:15 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Tent kapsel?
Het kán *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176309694
Kort en pittig tent kapseltje, geknipt in een coole autostoel.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 20:27:45 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176309745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 20:24 schreef ReginaFalange het volgende:
Kort en pittig tent kapseltje, geknipt in een coole autostoel.
Past prima bij je Schotse jurk :Y


Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176309770
Ben "een huis vol" aan het kijken.
Gezin 1 krijgt een gast dochter uit Brazilie. Als verrassing maakt ze snotterige boerenkool.
Ondertussen in de supermarkt tegen de kinderen: waar ligt de rauwkost? Moeders: Bij het vlees natuurlijk.

Bij een ander gezin wordt de nieuwste aanwinst gedoopt. Één van de andere broers wordt ook de peetoom.

[insert Rob Geus]
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 21:43:24 #147
269689 crew  Viv
pi_176311770
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 19:49 schreef ReginaFalange het volgende:
Mijn dreumes had kortsluiting sinds de kerstboom weg is. Elke ochtend samen de lichtjes aan doen en natuurlijk de hele dag wijzen als we vroegen waar de boom was.
Nu wijst hij 's ochtends nog steeds naar de lege plek. Hij is aan het rouwen. ;(
Van iemand die al sinds september naar kerstliedjes aan het luisteren was had ik ook wel verwacht dat de boom nog zou staan eigenlijk. Terechte klacht dus, Goedzakje! ;)

Hier staat ie traditioneel tot mijn verjaardag begin februari, vorig jaar zelfs een maand langer omdat ik nergens aan toekwam. :')
  vrijdag 5 januari 2018 @ 21:46:38 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176311846
Hier heeft de boom weleens tot april gestaan. Wel op het balkon en met versiering die best kon met pasen :') Hier vandaag zomaar al opgeruimd. Max was niks opgevallen, behalve de extra ruimte om rond te fietsen (hij kan sturen!)

Kolf je eigenlijk nog Vivi?
pi_176311886
Goedzakje was zo aan de kerstliedjes gewend dat hij meteen zijn dansmoves inzet na de eerste 3 noten van Last Christmas. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:02:49 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:48 schreef ReginaFalange het volgende:
Goedzakje was zo aan de kerstliedjes gewend dat hij meteen zijn dansmoves inzet na de eerste 3 noten van Last Christmas. :')
Ik las darmmoves :@

Ik ben tikje moe geloof ik :')
*Slurpt snel koffie door
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 5 januari 2018 @ 22:06:33 #151
269689 crew  Viv
pi_176312344
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:46 schreef Quoi het volgende:
Kolf je eigenlijk nog Vivi?
Nee! *O* Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken. ;)
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:11:00 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312467
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee! *O* Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken. ;)
Zo dan!

Ja dat zal bergen tijd en energie schelen nu!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176312508
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik las darmmoves :@

Ik ben tikje moe geloof ik :')
*Slurpt snel koffie door
:')

Zo dat zou handig zijn met zindelijk maken. Dat hij meteen gaat poepen als hij All I want for Christmas hoort. :D
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:14:04 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312545
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

:')

Zo dat zou handig zijn met zindelijk maken. Dat hij meteen gaat poepen als hij All I want for Christmas hoort. :D
Poooohooohoooop babyyyyy

*Blooooop*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176312576
Its beginning to look a lot like shitmas.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:19:32 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312658
It's the most wonderfull smell of the year....
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:20:30 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312681
I'm shitting pants for Christmas, I can't wait to see those faces....
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176312892
Poopin' around the Christmas tree
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  vrijdag 5 januari 2018 @ 22:31:47 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176312979
Heerlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176314054
And I don't poop around those presents 🎵
Underneath the diarrhoea...
pi_176320042
Soms heb je wel eens van die dromen dat je niet weet of je het gedroomd hebt of dat het echt gebeurt is.

Vannacht gedroomd dat ik samen met Goedzakje boodschappen aan het doen was en hij zat in het winkelwagentje. Ik pak iets uit het schap en ineens is de kar met Goedzakje foetsie.
Ik gillen, jankend en schreeuwend door de winkel maar ik kan hem nergens vinden en niemand wil me helpen.

Toen ik wakker werd snel naar zijn kamertje, bedje leeg. :'(

Kom ik beneden zit hij in zijn stoeltje aan tafel met een mini krentenbol in elk hand. O+

Godverdomme, ik ben 10 jaar ouder door mijn eigen hersenspinsels.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:18:01 #162
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176321580
:D Wat een droom!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:19:25 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176321603
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee! *O* Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken. ;)
En al inspiratie? Bewonderenswaardig hoelang je dat hebt gedaan!
pi_176322050
Misschien zijn hier ook nog moeders/vaders die graag in de WIDM poule mee willen doen, of die graag in de groepsapp willen voor WIDM. Mocht je dat willen, stuur mij dan even een pm met je gebruikersnaam van de app of met je telefoonnummer voor de groepsapp. Dan kan je gezellig mee in de tunnelvisie!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:55:58 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176322145
Wat heeft WIDM met dreumesjes of OUD te maken dan?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176322288
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef Molo het volgende:
Wat heeft WIDM met dreumesjes of OUD te maken dan?
Helemaal niets, behalve dan dat we een app-groep hebben met allemaal moeders van OUD (en eventueel vaders) en een poule in de WIDM-app met allemaal OUD-ers.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:06:53 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176322340
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:03 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Helemaal niets, behalve dan dat we een app-groep hebben met allemaal moeders van OUD (en eventueel vaders) en een poule in de WIDM-app met allemaal OUD-ers.
Ah ok! :D
Ik snapte de link al niet zo. Ik kijk het niet trouwens, niks voor mij dat :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 6 januari 2018 @ 18:04:25 #168
269689 crew  Viv
pi_176326824
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:19 schreef Quoi het volgende:
En al inspiratie? Bewonderenswaardig hoelang je dat hebt gedaan!
Dat van een nieuwe hobby zoeken was een grapje ;) anders dan je misschien zou verwachten, houd ik nu niet ineens zeeën van tijd over.

En, hoe is het om weer in een verloskamer te zijn? :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 18:46:46 #169
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176327675
Ik ben vandaag op een verloskamer en de ic neonatologie geweest. Man man. Eerst maar eens naar huis. Iedereen maakt het naar omstandigheden ok .... en Max is zo lief geweest O+
pi_176328396
Pff jeetje Q, wat heftig... Hopelijk gaat alles goed en groeit het kindje op zonder handicaps.

Bij m'n sm:' L, we gaan zo naar huis. Zullen we even gaan opruimen? Mag je de bak pakken en daar alle blokjes in doen.' Ik verwachtte er niks van en zei nog tegen sm:'ik ben benieuwd of hij het begrijpt '. L dacht even na, pakte toen de bak en kroop naar de blokjes heen en deed ze er netjes in. Sm en ik keken elkaar aan van :o *O* wij zaten gewoon op de bank hé, we deden niks.

En net zong hij nijntje, een lief klein konijntje *; maar echt. De klanken had hij precies goed. Er zaten geen woorden bij maar echt neuriën had hij het heel goed.
pi_176328497
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 18:04 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Dat van een nieuwe hobby zoeken was een grapje ;) anders dan je misschien zou verwachten, houd ik nu niet ineens zeeën van tijd over.

En, hoe is het om weer in een verloskamer te zijn? :)
Misschien vertaalt die extra tijd zich in meer aandacht energie voor Zz of jezelf of het huishouden of.. :P.


Cute Nazil! Ik kreeg een dekentje over me heen toen ik daar om vroeg :D O+.
Hoe oud is hij nu?
pi_176328611
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:25 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Misschien vertaalt die extra tijd zich in meer aandacht energie voor Zz of jezelf of het huishouden of.. :P.


Cute Nazil! Ik kreeg een dekentje over me heen toen ik daar om vroeg :D O+.
Hoe oud is hij nu?
16,5 maand. Ook zo lief dat je een dekentje krijgt O+
Hij snapt ook als we pap gaan eten, naar bed gaan en in/uit bad. Dan gooit hij alle speeltjes uit bad en strekt z'n armen. Bizar hoe snel ze nu iets begrijpen (maar lopen, ho maar :{)
pi_176328833
Praten stelt hier dan weer weinig voor. Af en toe een ja vol overtuiging. Lopen daarentegen.. Maandje jonger.
pi_176329236
Wat knap Nazil! Dreumessen zijn zo’n wonderlijke mensjes O+
Wij zingen altijd ‘Nijntje, vies klein konijntje!’ En dan roept S. heel hard ‘NEEEEE’ en moet dan lachen :D

Dat praten ging hier eerst ook heel traag vond ik, totdat opeens de knop omging en nu voeren we echt al gesprekjes. Zo tof is dat, kletsen met je kind *;
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:04:05 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176329325
Mijn kleine druif zit as we speak in haar eentje een gesprek te voeren met haar gezicht in het bakje waar ze net haar gado gado gado in had :')

Geen touw aan vast te knopen, maar als zij daar gelukkig van wordt, ook goed joh! >:O

En ze is echt bizar netjes in de zin van dingen opruimen, kastje dicht doen etc.
Koos en ik zijn heul zo niet, is dit ons kind wel???
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:04:39 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176329341
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:00 schreef LeSage het volgende:
Wat knap Nazil! Dreumessen zijn zo’n wonderlijke mensjes O+
Wij zingen altijd ‘Nijntje, vies klein konijntje!’ En dan roept S. heel hard ‘NEEEEE’ en moet dan lachen :D

Dat praten ging hier eerst ook heel traag vond ik, totdat opeens de knop omging en nu voeren we echt al gesprekjes. Zo tof is dat, kletsen met je kind *;
Ik maak van veel dingen vieze liedjes, ik moet daar eerdaags toch eens mee ophouden in het kader van opvoeden :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 6 januari 2018 @ 20:40:44 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176330273
Larf liep net zichzelf omver, plat op haar smoeltje. Begon te blehren en ik zei 'sukkeltje'.
Hoor ik heel zachtjes 'sakkaltjuh' van onder dat hoopje dreumes _O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176331265
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:04 schreef Molo het volgende:
Mijn kleine druif zit as we speak in haar eentje een gesprek te voeren met haar gezicht in het bakje waar ze net haar gado gado gado in had :')

Geen touw aan vast te knopen, maar als zij daar gelukkig van wordt, ook goed joh! >:O

En ze is echt bizar netjes in de zin van dingen opruimen, kastje dicht doen etc.
Koos en ik zijn heul zo niet, is dit ons kind wel???
Mijn moeder maakte die opmerking ook. 'L poetst zo veel, zo zijn jullie helemaal niet }:| waar heeft hij dat toch van?'

Verder schiet praten ook niet op. Auto, bumba, papa, baba=mama, hmmmmmama=ik heb honger, af en toe lekker. Da da=dag, da=daar.

En hij slaapt pas net na hem 2x uit bed te hebben gehaald, een paar keer terug te hebben gestopt en filmpjes te hebben gekeken }:|
  zaterdag 6 januari 2018 @ 22:18:35 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176333503
Oh dat alles begrijpen (bijna dan hè ;) is erg herkenbaar.

Vandaag dacht ik: ik kan stoppen met het bijhouden van woordjes die hij kent. Het gaat in een rap tempo hier. Belangrijkste cruciale nieuwe woord is: "nee" }:| :D

Opruimen gaat dan weer matig :P Hij heeft wel zijn blokjes vanmiddag allemaal in het wiegje in de verloskamer gelegd :')
pi_176334703
Ik heb S. ook al een aantal keer op woorden betrapt waarvan ik dacht: :X

S. is mega opruimerig. Hoe dan? Hij wil dus pas aan tafel als zijn speelgoed is opgeruimd en wordt echt boos als dat dan niet eerst mag :')
Net voor het slapen gingen we samen opruimen, ging hij eerst zijn konijn halen, die moest erbij zitten en kijken. ‘Kijk Nijna, operuime. Hier titte Nijna.’ :P

Oh Q, fijn als ze nee leren :'( daar wordt vast dankbaar gebruik van gemaakt door Max *)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176339835
Als ik dat zo lees valt er ineens iets op zijn plek. Opruimerigheid zit dus al ingebakken in je kind, maar niet erfelijk bepaald :P
Mijn kinders laten gerust de boel de boel terwijl ik ervan houdt om dingen aan kant te houden (gooi voor we het huis verlaten bijv alle speelgoed van de vloer standaard in de bakken in de kast, want vrije vloer O+). Dacht dat kinders het vanzelf wel zouden oppikken door het voorleven, maar tot nu toe dus niet :D (zet uitnodigen om mee te helpen ipv alles zelf snel even doen op de agenda).
Zo grappig dat dreumesjes en peuters zo kunnen vasthouden aan routines he? Das moet om ondanks zowat zomertemperatuur, omdat dat nu eenmaal is zoals het normaal gebeurd. Terwijl bij het voor de eerste keer omdoen van diezelfde das bij vrieskou een hysterische reactie opriep :P
  zondag 7 januari 2018 @ 09:10:19 #182
426379 elamanilo
elämänilo
pi_176340067
Haha, dat poetsen, opruimen en deuren dichten komt me heeeeel bekend voor. En helpen met stofzuigen en was in de wasmachine zijn ook hele grote hobbies hier.

Hier eentje die hele hoopjes kletst, ook al echte zinnetjes en lange woorden. En na de 'nee' kent ie nu de 'ja' ook, reuzehandig dat ie nu dus echt heel precies kan aangeven wat ie wel en niet wil als ik hem iets vraag. O+
pi_176344314
Wat leuk om te lezen dat jullie kleintjes zo hard gaan! O+

Quoi, verloskamer??
:)
pi_176345269
Hier vanmorgen een heerlijke start met een ondergepoepte romper en pyjama.

Toen met mijn oude my little ponies gespeeld en nu is hij betoverd door Pingu. <3
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 7 januari 2018 @ 14:42:31 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176345314
Hier wordt met een grote Nijntje in haar armen op Pink Floyd gedanst *O*

Beter aangeven wat ze willen is echt relaxt ja! Hier is 'ja' en 'nee' nog niet bepaald betrouwbaar, dat is dan weer jammer :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 januari 2018 @ 16:14:02 #186
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176347109
Ja Soof, gewoon even lekker tussen de beensteunen en warmtelampen die geur opsnuiven daar. Aanrader!

Voor wie geïnteresseerd is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag doen we dus een dagje Chillen met een grote C :s)
  zondag 7 januari 2018 @ 16:14:24 #187
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176347116
Quoi wat heftig allemaal. Is je vriendin ondertussen al mama geworden?
RF wat een drama zo'n droom :o
Wat grappig al die woordjes en het zingen allemaal O+
Aa kan nog niet echt woordjes.. maar hij begrijpt echt al zo veel!
Molo cybex m-fix boks, die hebben wij nu ook sinds kort :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zondag 7 januari 2018 @ 16:17:13 #188
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176347171
Quoi fijn je spoiler update te lezen. Fijn dat je langs bent geweest bij beide ook :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176349785
Heftig, q.

L stond voor het eerst echt een tijdje los *O* *O* in bad nog wel }:| onder luid protest van mij. 'L, ga eens op je billen zitten }:|'
pi_176351161
Jeetje Quoi. Heftig.

Nazil *O*

Hier werd net een hele harde scheet gelaten in bad, hij schrok er zelf van. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  zondag 7 januari 2018 @ 20:03:01 #191
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176351985
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Nee! *O* Ze heeft ruim 13 maanden moedermelk gehad waarvan ruim 12 maanden via de kolf. Nu kan ik dus een nieuwe hobby gaan zoeken. ;)
Dit is een diepe buiging waard _O_

Nazil goed zeg! Wel onhandige plek ja haha.

Whaha scheetmonster _O-

Hier heeft meneer door hoe hij op de bank kan klimmen :o
En dan gaat hij heen en weer rennen (!) op de bank :o
En als ik er niet op tijd bij ben dan valt ie er vanaf :'(
Oeioeioei.. nóg meer opletten geblazen :')
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176352329
Mannen en scheten :N dat dat zo jong al gebeurd hè? ;)

Q, wat fijn dat je bij beide vriendinnen langs bent geweest!

Rennen op de bank is slecht voor je moederhart ;(

Haha Nazil, kan hij eindelijk losstaan, moet hij weer op zijn billen gaan zitten _O- maar wel tof dat L. het nu kan *O*

We hebben net samen de kerstboom opgeruimd, zo gezellig. S. heeft alles meegeholpen, terwijl hij het eerst eng vond (nieuw stopwoordje, hij vindt ineens alles eng). Daarna zei hij iedere halve minuut: ‘Jijjij operuime. Kerseboom operuime. Jijjij hellepe. Niet eng.’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176353160
Hij heeft zo'n action-wasmand-bad, dus als hij omkukelt dan valt hij om met bad en al op de tegels. Leuk dat staan en hij gaat ook echt technisch netjes weer zitten maar doe dat ff op de grond beneden ofzo :')

Aahhhhh lesage O+ vet lief

L z'n laatste sprongetje van het boek houdt in dat hij zich te groot voelt voor een middagdutje :{
pi_176354408
Quoi wat een knap ventje hebben jullie toch. Fijn dat hij zich zo goed heeft vermaakt terwijl jullie in het ziekenhuis waren.
Schrikken van je vriendinnen. Hopelijk is de schade beperkt voor het kleine ventje.
En ik ben ook wel benieuwd of de ballon wat heeft gedaan.

Al jullie klets verhaaltjes O+
Vooral als ze nog wat ouder zijn zoals S van Lesage O+ ik kijk daar echt naar uit weer.

Hier is het vooral DIIEEE DIIEEE
En in de supermarkt hoorde ik hem zeggen hmmmm lekker :') ons vreetzakje O+

RF wat een nare droom. Vreselijk wakker worden vooral als hij dan ook nog eens uit zijn bed verdwenen is.
En vanmorgen ook al een goede start van je dag. Wat zal het morgen zijn? ;)

Vivi _O_ knap volgehouden zeg.

Opruimen doen mijn kinderen niet }:| stofzuigen en de was sorteren en in de wasmachine stoppen dan weer wel. Handig van die hulpjes in het huishouden.

Ik moest heel hard denken wat WIDM was en toen moest ik het googlen want ik kwam er maar niet achter.
Misschien moet ik maar eens gaan kijken om te zien wat mensen daar toch zo boeiend aan vinden.
Of ik doe het niet en kijk gewoon Netflix :+
  zondag 7 januari 2018 @ 21:47:31 #195
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176354862
Oeioeioei, Rady, dat klimmen op de bank :{ Gelukkig worden ze er handiger in. Alleen soms nog steeds hè... zitten op randjes, balanceren op de leuning :N

Nazil, knap! En dan in bad nog wel. Wij hadden vandaag zo'n moment van: ja, hij gaat gewoon weglopen! Omdat hij de laatste dagen zo bijdehand is ineens, leek het alsof hij overliep van zelfvertrouwen en vanaf de rand van de poef wou gaan lopen richting de keuken. Maar nee, daar ging meneer weer door zijn knietjes :)
Heeft L. zijn middagdut overgeslagen?

Hier zag hij vanmiddag ineens vliegtuigen in de lucht vliegen (vanaf de huiskamer) :') Hij was erg onder de indruk en bleef de lucht een tijdje in de gaten houden. Je weet het nooit hè? :D

Oh en nog niks gehoord van de ballon nee.
pi_176355264
Mijn buurvrouw heeft een dochtertje van 13 maanden oud. Ze vertelde aan mij dat ze haar dochtertje ’s morgens Biologische Minimuesli van het merk Love my veggies (van Albert Heijn) probeert te geven, maar ze lust het niet, ook niet in yogurt. Ik zei aan haar dat het voor de hand ligt dat haar dochtertje de smaak van muesli nog niet gewend is. Het beste is dat ze deze muesli eerst in een koffiemolen of blender fijnmaalt en haar vervolgens in de papfles met handwarme lactose vrije melk of gewone warme melk geeft. Ze heeft het de volgende dag geprobeerd en ja hoor, haar dochtertje heeft alles lekker opgedronken. Zo wendt haar dochtertje aan de smaak van muesli en krijgt ze de nodige voedingsstoffen binnen.

Je kunt de fijngemalen muesli ook in een maatbeker oplossen met opvolgmelk. Als je bijvoorbeeld 240 ml pap wil maken, dan schenk je eerst 120 ml spawater in de maatbeker en vervolgens doe je 120 ml gekookt water bij. Zo krijg je handwarme pap. Omdat de fijngemalen muesli gaat klonteren, kun je deze makkelijk oplossen door de geklonterde propjes tegen de maatbeker aan met een lepel te pletten. Je hebt een smalle maatbeker die voor water tot 500 ml gaat en deze is verkrijgbaar bij Blokker maar soms ook bij Action, genaamd Rosti Mepal. Ik zou haar na elke flesvoeding ook gelijk water geven om te drinken.

[ Bericht 30% gewijzigd door Begripvol op 09-01-2018 10:07:14 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zondag 7 januari 2018 @ 22:04:50 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176355351
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:02 schreef Begripvol het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een dochtertje van 13 maanden oud. Ze vertelde aan mij dat ze haar dochtertje ’s morgens Biologische Minimuesli van het merk Love my veggies (van Albert Heijn) probeert te geven, maar ze lust het niet, ook niet in yogurt. Ik zei aan haar dat het voor de hand ligt dat haar dochtertje de smaak van muesli nog niet gewend is. Het beste is dat ze deze muesli eerst in een koffiemolen of blender fijnmaalt en haar vervolgens in de papfles met handwarme lactose vrije melk of gewone warme melk geeft. Ze heeft het de volgende dag geprobeerd en ja hoor, haar dochtertje heeft alles lekker opgedronken. Zo wendt haar dochtertje aan de smaak van muesli en krijgt ze de nodige voedingsstoffen binnen.
En waarom zou dat per se goed zijn voor dat meisje?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 januari 2018 @ 22:05:03 #198
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_176355364
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:02 schreef Begripvol het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een dochtertje van 13 maanden oud. Ze vertelde aan mij dat ze haar dochtertje ’s morgens Biologische Minimuesli van het merk Love my veggies (van Albert Heijn) probeert te geven, maar ze lust het niet, ook niet in yogurt. Ik zei aan haar dat het voor de hand ligt dat haar dochtertje de smaak van muesli nog niet gewend is. Het beste is dat ze deze muesli eerst in een koffiemolen of blender fijnmaalt en haar vervolgens in de papfles met handwarme lactose vrije melk of gewone warme melk geeft. Ze heeft het de volgende dag geprobeerd en ja hoor, haar dochtertje heeft alles lekker opgedronken. Zo wendt haar dochtertje aan de smaak van muesli en krijgt ze de nodige voedingsstoffen binnen.
Wauw ben je van een reclame bureau oid :D
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_176355480
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:05 schreef zeefje het volgende:

[..]

Wauw ben je van een reclame bureau oid :D
Nee, ik maak slechts gebruik van mijn vader-intuïtie door mij in te leven in dat arm kindje.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zondag 7 januari 2018 @ 22:12:58 #200
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176355554
Dat arme kind inderdaad, biologische minimuesli :{w Hadden we allemaal maar zo'n meelevende buurman!
pi_176356002
Ja quoi al de hele week z'n middagdut overgeslagen met uitzondering van gisteren en toen wilde hij 's avonds niet slapen :') het gekke is dat hij er niet eens heel vervelend van wordt. Hij rust dan natuurlijk wel in bed, daarna is hij weer actief en vrolijk.


En op die muesli ga ik niet in oké :')
pi_176356026
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:04 schreef Molo het volgende:

[..]

En waarom zou dat per se goed zijn voor dat meisje?
Alles wat biologisch is, zou goed moeten zijn. En trouwens, als ik het mag geloven, zit er in deze biologische minimuesli wortel & banaan in. En banaan is goed voor de hersenen. Overigens zouden alle vrouwen die borstvoeding geven elke dag een banaan moeten eten en wat ook goed is, een theelepel Biologische Rinse Appelsiroop. En als je kind niet van appelstroop op een sneetje boterham lust, dan lukt het wel als je haar hiervan gewoon een theelepeltje geeft in haar mond.

Bananen leveren veel vitamines, mineralen en spoorelementen. De belangrijkste hiervan zijn: vitamine B3, B6, A en C en kalium, magnesium, fosfor, ijzer, tryptofaan en selenium.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176356422
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:33 schreef Nazil het volgende:
Ja quoi al de hele week z'n middagdut overgeslagen met uitzondering van gisteren en toen wilde hij 's avonds niet slapen :') het gekke is dat hij er niet eens heel vervelend van wordt. Hij rust dan natuurlijk wel in bed, daarna is hij weer actief en vrolijk.

En op die muesli ga ik niet in oké :')
Als kinderen overdag hun middagdutje overslaan, worden ze lastig. Ik denk uit vermoeidheid.
En als je kind overdag slecht gegeten heeft of onvoldoende, zou ik hem/haar 's avonds en 's morgens toch pap geven met opvolgmelk. Zoals bijvoorbeeld Biologische Licht Volkoren pap met opvolgmelk. Ik zou liever kiezen voor biologische producten, vooral nadat ik dat artikel gelezen heb dat babyproducten met rijst meer arsenicum bevatten dan is toegestaan. Voedselwaakhond NVWA grijpt echter pas in als de norm met 20 procent wordt overschreden.

In rijstwafels en rijstbloem voor baby’s is een hoog gehalte van het giftige arsenicum gevonden. De Nederlandse afdeling van consumentenorganisatie Foodwatch heeft 24 rijstproducten uit Nederlandse winkels laten testen door de universiteit van Belfast, waar veel kennis is over arseen in rijst. Van de 24 geteste pakken rijstwafels en rijstpapjes was het gehalte arsenicum bij zes producten hoger dan de toegestane waarde.

Toch greep voedselwaakhond NVWA niet in. Dat heeft te maken met de zogeheten meetonzekerheden. De Nederlandse voedselwaakhond gaat er vanuit dat testen er gemiddeld eenvijfde naast kunnen zitten. Oftewel: zij grijpen pas in bij een overschrijding van meer dan 20 procent. De zes producten bleven binnen deze marge.

Normen

Maar er is onder toxicologen en voedingsdeskundigen een discussie over zowel de hoogte van de norm als de toegestane overschrijding. De norm voor kinderen is nu 0,1 milligram arsenicum per kilo rijstwafel- of bloem. Plus de overschrijding van 20 procent komt dat op 0,12 milligram per kilo. Hoogleraar Andy Meharg van de universiteit van Belfast, een autoriteit op het gebied van arsenicum, schreef eerder al dat hij de norm gehalveerd zou willen zien.
Ook de overschrijding van 20 procent vindt hij te hoog. Zijn universiteit, waar de Nederlandse babyproducten zijn onderzocht, heeft een test ontwikkeld die nauwkeuriger is dan de testen in Nederland. Na die testen blijken drie producten de wettelijke norm inclusief de Noord-Ierse meetonzekerheid te overschrijden.

Arsenicum, of arseen zit in gesteente en komt via grondwater in de rijst terecht. Voor mensen is het zwaar giftig. Langdurige blootstelling aan deze stof kan kanker, hart- en vaatziekten en ontwikkelingsstoornissen veroorzaken. Dat is terug te zien in ziektebeelden in de delen van Zuidoost-Azië waar de meeste arsenicum in de grond zit.

Redelijk
Volgens toxicoloog Martin van den Berg is er geen reden tot paniek. “Mensen krijgen via grondwater al miljoenen jaren arsenicum binnen. Zeker, het is kankerverwekkend. Daarom moet je in de buurt te blijven van de afgesproken norm. Er zijn discussies over of de norm te soepel is. Sommigen vinden van wel, maar ik denk dat de 20 procent overschrijding van de NVWA heel redelijk is.”

Foodwatch staat aan de andere kant van de discussie. Door de ruime marge van 20 procent is de NVWA wéér niet in staat om adequaat te handhaven, stelt zij. Dat was eerder het geval bij met bestrijdingsmiddelen verontreinigde aardbeien.

Rijstproducten voor kinderen zijn bezig aan een opmars omdat het gezonder zou zijn en ze geen gluten bevatten. Het Voedingscentrum zegt dat rijst past in een gezond en gevarieerd dieet, maar waarschuwt dat het voor kinderen beter is om niet elke dag rijst(producten) te eten. De Britse voedselautoriteit FSA heeft al eens geopperd dat kinderen jonger dan 4,5 jaar beter maar helemaal geen rijstmelk kunnen drinken.

Geteste producten
Bij de test door de universiteit van Belfast zijn diverse verpakkingen van een product meerdere malen onderzocht. De zes producten die meer arseen bevatten dan de norm zijn: Bambix Mijn eerste papje rijstebloem Vanille (1 procent overschrijding), Albert Heijn Biologische mini rijstwafels naturel (2 procent), Bambix Mijn eerste papje rijstebloem (5), nog eens Bambix Mijn eerste papje rijstebloem (12) Albert Heijn Biologische mini rijstwafels naturel (16) en Biobim Rijstpapje (17).

Dat verschillende verpakkingen van hetzelfde product andere uitslagen laten zien, komt omdat de rijst van diverse velden afkomstig kan zijn, met ander onderliggend gesteente. De laatste drie producten overschrijden ook de norm plus de meetonzekerheid van de test van de universiteit in Belfast.

Bron: https://www.trouw.nl/home/te-veel-arseen-in-babyvoeding~aeb2f34b/

[ Bericht 1% gewijzigd door Begripvol op 07-01-2018 23:04:35 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176356440
:')

Nazil nu al de slaapjes overslaan :o dat is snel.
Misschien komt het vanzelf weer als hij dadelijk het huis rond rent

Rady dat bank rennen is niet goed voor je hart. Hopelijk leert hij snel dat dat niet de bedoeling is
  zondag 7 januari 2018 @ 22:56:16 #205
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176356517
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:34 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Alles wat biologisch is, zou goed moeten zijn. En trouwens, als ik het mag geloven, zit er in deze biologische minimuesli wortel & banaan in. En banaan is goed voor de hersenen. Overigens zouden alle vrouwen die borstvoeding geven elke dag een banaan moeten eten en wat ook goed is, een theelepel Biologische Rinse Appelsiroop. En als je kind niet van appelstroop op een sneetje boterham lust, dan lukt het wel als je haar hiervan gewoon een theelepeltje geeft in haar mond.

Bananen leveren veel vitamines, mineralen en spoorelementen. De belangrijkste hiervan zijn: vitamine B3, B6, A en C en kalium, magnesium, fosfor, ijzer, tryptofaan en selenium.
Gewoon een paar slokken bier. Staat gelijk aan een stuk bruin brood met kaas, gezondere dingen dan dat bestaan er niet ^O^
Puur natuur, vol nutriënten _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176356555
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon een paar slokken bier. Staat gelijk aan een stuk bruin brood met kaas, gezondere dingen dan dat bestaan er niet ^O^
Puur natuur, vol nutriënten _O_
Nooit je kind laten wennen aan alcohol. Jong geleerd oud gedaan.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176356598
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:51 schreef ikke_84 het volgende:
:')

Nazil nu al de slaapjes overslaan :o dat is snel.
Misschien komt het vanzelf weer als hij dadelijk het huis rond rent

Rady dat bank rennen is niet goed voor je hart. Hopelijk leert hij snel dat dat niet de bedoeling is
Voor het kind is rennen rond het bankje toch wel goed? Goed voor de bloedsomloop van het kind.
Of niet soms?
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zondag 7 januari 2018 @ 23:05:32 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176356732
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:57 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Nooit je kind laten wennen aan alcohol. Jong geleerd oud gedaan.
Meer voedingsstoffen dan water, niks mis mee. Nog nooit gehoord dat dat niet mocht hoor, is niks chemisch aan en biologisch bier is helemaal goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 januari 2018 @ 23:08:21 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176356800
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 22:59 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Voor het kind is rennen rond het bankje toch wel goed? Goed voor de bloedsomloop van het kind.
Of niet soms?
Ga gewoon eens weg. Tsssk!
pi_176356865
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:08 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ga gewoon eens weg. Tsssk!
Dat is geen antwoord. Verklaar je nader. We hebben allemaal meer aan uitleg dan aan dit soort kortzichtige reacties.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176356930
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Meer voedingsstoffen dan water, niks mis mee. Nog nooit gehoord dat dat niet mocht hoor, is niks chemisch aan en biologisch bier is helemaal goed
Ik weet gevallen van ouders die hun lastige kinderen dronken gevoerd hebben met bier om hen snel in slaap te verkrijgen. En al deze kinderen zijn later verslaafd geraakt aan alcohol of drugs.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  zondag 7 januari 2018 @ 23:19:05 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176357045
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:14 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Ik weet gevallen van ouders die hun lastige kinderen dronken gevoerd hebben met bier om hen snel in slaap te verkrijgen. En al deze kinderen zijn later verslaafd geraakt aan alcohol of drugs.
Wie dan leeft wie dan zorgt jonguh! *O*

En nu gewoon lekker gaan slapen jij en morgen niet meer terugkomen.
Tenzij je ineens een dreumes hebt, zelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 7 januari 2018 @ 23:25:16 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176357172
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:11 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord. Verklaar je nader. We hebben allemaal meer aan uitleg dan aan dit soort kortzichtige reacties.
'We' hebben allemaal meer aan alles behalve jouw adviezen. Bedankt en doeeiiii :W
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 7 januari 2018 @ 23:46:40 #214
269689 crew  Viv
pi_176357619
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 19:25 schreef Unihipili het volgende:
Misschien vertaalt die extra tijd zich in meer aandacht energie voor Zz of jezelf of het huishouden of.. :P.
Of meer slaap O+ nu nog mezelf zover krijgen dat ik daadwerkelijk eerder naar bed ga nu het kan. :')
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 20:40 schreef Molo het volgende:
Larf liep net zichzelf omver, plat op haar smoeltje. Begon te blehren en ik zei 'sukkeltje'.
Hoor ik heel zachtjes 'sakkaltjuh' van onder dat hoopje dreumes _O- _O- _O-
:D O+ !!
quote:
0s.gif Op zondag 7 januari 2018 20:03 schreef Radyhyn het volgende:
Dit is een diepe buiging waard _O_
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 21:31 schreef ikke_84 het volgende:
Vivi _O_ knap volgehouden zeg.
Dank u :@ in het begin dacht ik het geen 2 weken vol te houden, maar dat lukte tóch, en toen 3 maanden, 6 maanden.. en tegen die tijd was het net zo normaal voor me als tandenpoetsen. :Y)

Dat staan en rennen is hier nog steeds een ver-van-m'n-bed-show, dus mijn moederhart heeft niet zo veel te verduren. 8-)
pi_176358256
Nazil, geen middagslaapjes meer :'( :'( :'(
Ik vrees de dag dat S. er mee gaat stoppen. Maar voorlopig laat hij zich nog graag naar boven brengen en ook ‘s avonds gaat het slapen (op dit moment dan) vrij goed.

Ah noooooooh, ik ben dus in principe een alcoholist in de dop aan het opvoeden? WAAROM zegt niemand dat alcohol niet goed is voor een dreumes ;(
(En ‘wendt’? :X )
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176358285
Oh ja, tip nog trouwens: bij het kruidvat heb ik van de week voor ¤2,50 een spelletje van Nijntje gekocht. Zijn opdrachtkaartjes die je dreumes moet uitvoeren en dan de pijl volgen. Uiteindelijk de beer vinden is het doel.
Hele leuke opdrachtjes (springen, rennen als een leeuw enz.). S. vond het hilarisch :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176358530
quote:
1s.gif Op zondag 7 januari 2018 23:25 schreef Quoi het volgende:

[..]

'We' hebben allemaal meer aan alles behalve jouw adviezen. Bedankt en doeeiiii :W
Jij hebt geen hersens, over goede adviezen gesproken, dus weet jij daar niets van.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  maandag 8 januari 2018 @ 02:37:22 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_176358774
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 00:58 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Jij hebt geen hersens, over goede adviezen gesproken, dus weet jij daar niets van.
nou, dit is wel een ijzersterk tegenargument. :')
Ga je nu slapen, begripvol? Schijnt goed te zijn voor je hersens ook.
disclaimer
pi_176358822
Over alcohol voeren gesproken. Ik keek vandaag stomverbaasd het jeugdjournaal over rokende kinderen, was niet erg hoort bij het feest is maar 2 dagen.
:o
Voorbeeldfunctie misschien?
pi_176363430
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 03:45 schreef Unihipili het volgende:
Over alcohol voeren gesproken. Ik keek vandaag stomverbaasd het jeugdjournaal over rokende kinderen, was niet erg hoort bij het feest is maar 2 dagen.
:o
Voorbeeldfunctie misschien?
Waaat?
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 8 januari 2018 @ 13:39:57 #221
149959 SQ
snelle trees
pi_176364350
Dat was natuurlijk niet de boodschap van het jeugdjournaal ;)
Toegegeven, het was een raar item, maar het helpt wel als je een beetje context toevoegt ;)
disclaimer
  maandag 8 januari 2018 @ 14:15:47 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176365165
Ik ging vanmorgen fietsen, kwamen we van de fiets, had Max helemaal blauwe wangen! :o Het was echt kou-houd!

Was trouwens naar de nieuwe Monkey Town. Alhoewel het gezellig was met de andere dreumesen en hun moeders, was de term paradijs niet echt van toepassing. Koud enzo. Verder was er één speelgebeuren waar Max een uur heeft doorgebracht :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:21:28 #223
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176365299
Mijn peuter is naar school vandaag voor het eerst :o hij is nog 3 maar start iets eerder.
Dus F. heeft eindelijk echte 1 op 1 aandacht. Daar ben ik zo blij mee.

Eindelijk echt alle tijd voor dreumesdingen *O* *O*
pi_176365306
Ik snap alleen niet hoe begripvol van het missen van middagdutjes naar rijstwafels gaat :') thanks but no thanks.

Overigens slaapt hij nu *O* en heeft vanochtend tot half 10 geslapen O+ dat krijg je er van. 't is gewoon een faaase. Komt wel weer.

Quoi koud ja? Das raar.. Vond het er altijd zo warm. Wij willen aankomende week ofzo weer een keer gaan. Moeten er drie kwartier voor rijden dus is altijd beetje plannen. Die ballenboom is wel echt de bom ja! Ziet er leuk uit.
  maandag 8 januari 2018 @ 14:28:22 #225
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176365478
Dit filiaal is pas net 2 weken open, maar er was nog weinig helemaal af, inclusief de verwarming denk ik :N
pi_176365503
Mijn dreumes besloot om nu ze net 1 is maar meteen over te gaan op 1 slaap.
Ik moet er nog even aan wennen aan een hele ochtend 'vrijheid' met 2 kinderen ipv haast haast want er moet een slaap gedaan worden.
pi_176367353
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was natuurlijk niet de boodschap van het jeugdjournaal ;)
Toegegeven, het was een raar item, maar het helpt wel als je een beetje context toevoegt ;)
Ik heb de boodschap gemist. Wat was de boodschap?
pi_176371650
Volgens mij zitten we in een "sprongetje".

Zeuren, huilen, niet slapen en alleen krentenbollen willen eten.

Aaaaaaaah.
Zo'n niks is goed dag kom ik nog wel door. Maar als hij dan ook weigert om te gaan slapen rond 19.00 dan is het echt niet meer te doen.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 8 januari 2018 @ 19:30:51 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176372656
Geen tanden die doorkomen of een naar virus ofzo wat meespeelt?

Ik probeer as we speak overgebleven kruidnootjes te voeren aan Larf maar ze moet ze niet, liever sperziebonen

Rotkinderen :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176372860
Nee, geen tandjes en ook niet ziek meer.

Gaat wel weer over maar nu even niet chill.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  maandag 8 januari 2018 @ 19:43:33 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176372963
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:39 schreef ReginaFalange het volgende:
Nee, geen tandjes en ook niet ziek meer.

Gaat wel weer over maar nu even niet chill.
Beetje vermaak met serietjes of een discolamp biedt geen soelaas?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 januari 2018 @ 19:43:47 #232
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176372971
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:30 schreef Molo het volgende:
Geen tanden die doorkomen of een naar virus ofzo wat meespeelt?

Ik probeer as we speak overgebleven kruidnootjes te voeren aan Larf maar ze moet ze niet, liever sperziebonen

Rotkinderen :(
:D
Hier hadden we gister pizza en worteltjes (vraag me niet waarom). De pizza werd teruggegeven, alle worteltjes opgegeten.

Fijn voor de spoorelementen enzo!

:')

Sterkte RF! Duct tape anders?
  maandag 8 januari 2018 @ 19:49:31 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176373094
Larf flikkert net al haar rijst overal heen... Top :')

Even de boel aan tafel weer voor de vijfde keer vandaag opruimen >:O :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176373144
Hahaha. Lange armen hebben die kleine wezentjes he :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 8 januari 2018 @ 20:02:30 #235
269689 crew  Viv
pi_176373393
ZZ is ziek -O- het zat er al sinds donderdag aan te komen (ze sliep ineens goed overdag, altijd verdacht :D en wat verhoging), maar sinds vannacht dus koorts en veel hoesten (ze hoest zichzelf steeds wakker, zo sneu), en ze ademt 60 keer per minuut. :{ Morgenochtend heeft ze een afspraak bij de huisarts. Misschien dat stomme RS-virus. :(
  maandag 8 januari 2018 @ 20:13:00 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176373609
Beterschap daar!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176373739
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2018 19:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Beetje vermaak met serietjes of een discolamp biedt geen soelaas?
Nee. Niks is goed.

Hij wil eigenlijk alleen met de tablet spelen(lees erop slaan en op de grond smijten). En boooos als dat niet mag. :')


Veel beterschap Viv
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176374455
Vivi wat sneu. Hopelijk gaat het snel beter, beterschap.

L heeft zich prima vermaakt vandaag. De loop-tractor naar binnen halen was al geweldig, maar naar papa's werk gaan (horeca) en daar de verjaardag vieren van de bazen hun dochter was toch wel Fantastisch. Paar mensen in de zaak, een speelkeuken, iedereen vindt je leuk en je krijgt taart en eten. We gingen er 5 uur heen (normaal etenstijd voor ons) en half 8 waren we thuis met een hyper-L. Al die tijd met pannen gespeeld :+ allemaal op een rijtje, alles doorroeren, op elkaar stapelen en de goede deksel zoeken, de ingrediënten van de plastic pizza er denkbeeldig vanaf pakken en in verschillende pannen doen, hij was er druk mee. Ik wil ook pannen thuis.
Patat is vies, frikandel lekker. Hij kreeg overigens eerst een potje want het duurde te lang voordat het eten kwam. Hij vond alles best. 20.10 uur lag hij in bed :@ ach ja moet kunnen. Hij vond het geweldig en dat is het belangrijkst.
pi_176374489
Ow wat sneu vivi. Zieke kindjes moeten verboden worden }:|

RF baaldag boks
Niks was goed. En dat geschreeuw :X
Hier wel tandjes leed. Hoektand 2 is door en nummer 3 en 4 zijn er bijna. Ellendige dingen.

Quoi lekker gespeeld met Max. Wel slecht dat het er koud was, vooral voor die kleintjes.
Zn ballending wil ik thuis ook :D

Nazil L is flink aan het rommelen met zijn ritme. Maar volgens mij blijft hij er wel vrolijk onder of niet.

Molo heerlijk toch. Nu heb jij de kruidnootjes en zij de boontjes. Ik zou willen dat mijn kinderen dat deden. Hier moet alles behalve groentes gedeeld worden

BE heerlijk als ze over zijn op 1 slaapje. Geeft je zoveel meer vrijheid.

Ik moest het schema van Stijn ook iets aanpassen. Voortaan gaat hij om 11.30 naar bed en om 13.45 eruit omdat zijn grote broer om 14.00 uur van school opgehaald moet worden. Vandaag ging het prima. Hij vond het wel gek om alleen thuis te zijn. Misschien was dat ook wel 1 van de redenen dat hij zo uit zijn hum was.
pi_176375171
Arme kinderen! 'Waar ben ik in hemelsnaam aan begonnen', zullen ze denken.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176375640
Ikke ja hij is erg vrolijk en kan best ff zonder slaap de laatste dagen. Met vlagen is hij ook bloedeigenwijs en chagrijnig, maar goed hoort er bij. Dat komt dan niet van de vermoeidheid.
  maandag 8 januari 2018 @ 21:46:56 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176376107
Max doet sinds een paar dagen stampvoeten als hij iets niet mag. Bloedeigenwijs hoezo :')

Klinkt als een gezellig dagje Nazil.
pi_176376380
Foto weg

Het was inderdaad een heerlijke dag quoi. Zo simpel maar wat humeur dan uit kan maken :')

[ Bericht 44% gewijzigd door Nazil op 09-01-2018 09:39:43 ]
  maandag 8 januari 2018 @ 22:01:23 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176376509
Wat ziet hij er superdupercool uit! Leuk, een foto van L!
pi_176377916
O wauw Nazil die ogen! O+
pi_176379334
Nazil O+ Wat een superknap mannetje heb je!

Ik ben alles kwijt verder, alleen een ziek-boks met vivi. Beterschap voor ZZ :* hoe lang duurt die winter nog?

Wij vierden de verjaardag van mijn vriend (met wat naaste familie) en S. spuugde, gelukkig alleen in een hydrofiel en op zijn pyjama. Dus weer omgekleed en bij opa in slaap gevallen.
Later weer wakker geworden en toen spuugde hij werkelijk alles onder. Bank, knuffels, zichzelf, kussens. Dus S. is nog onder de douche geweest en ik wacht nu totdat de wasmachine klaar is, want zo heel veel reserveknuffels en -pyjama’s heb ik niet :')
Ik hoop dat hij vannacht een beetje kan slapen, arm sneutje :O ;(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176379417
Afgelopen zomer kwam ik die buurvrouw, die jullie naderhand ook al kennen, tegen bij Albert Heijn. En ze vertelde aan mij het volgende verhaal:

“Mijn dochtertje van 3½ jaar heeft een week bij haar opa en oma gelogeerd. Maar toen ze terugkwam, had ze schimmel in haar liezen en plassen deed ze met moeite. Ze zei dat het plassen pijn deed. Ik ben al bij de dokter geweest en ze heeft mij voor de schimmel in haar liezen het medicijn Loprox voorgeschreven. En daarbovenop kan ik Sudocrem insmeren. Maar voordat ik het insmeerde, moest de plek waarop gesmeerd moest worden eerst goed schoon en droog zijn. Hygiëne is het allerbelangrijkste wil je een snelle genezing bevorderen, zei de dokter daarbij.

Maar haar urine is onderzocht en er bleek uit de test dat ze geen blaasontsteking had en de dokter heeft daar verder niets aan gedaan. Ondertussen is de schimmel-uitslag in haar liezen goed genezen, maar het branderige gevoel bij het plassen blijft aanhouden. Dus ben ik een week daarna weer bij de dokter geweest en opnieuw kwam uit de test dat ze geen ontsteking had.”

Ik vroeg toen aan haar of haar dochtertje nog luier droeg.

Ze zei het volgende daarop:
"s Morgens draagt ze wel luier, zolang ze nog niet gepoept heeft, omdat ze nog niet op de wc haar behoefte durft te doen. Plassen durft ze wel op de wc. Maar omdat ze op de peuteropvang zit, heb ik liever dat ze eerst gepoept heeft en dan kan ze een broekje aandoen."

Ik zei het volgende aan haar: “We beginnen eerst met het branderige gevoel bij het plassen.
Je zegt zelf dat de dokter niets kan vinden en daarom ook niets wil geven. Dan is logisch denken het enige wat hier kan werken. Mag ik ervan uitgaan dat je lactacyd gebruikt?”

Ze lachte en antwoordde met: “ja, natuurlijk, wat denk je wel van me.”

Ik ging verder met mijn betoog: “Dus weet je waarvoor het goed is. Je zou dat ook bij je dochtertje kunnen uitproberen. Ik denk dat voor je dochtertje Lactacyd kalmerende wasemulsie het beste is. Als je dochtertje poept en daarnaast ook plast, komen ook slechte bacteriën daarbinnen. Er is nu sprake van een overschot aan slechte bacteriën en die veroorzaken daar de irritatie bij het plassen. Natuurlijk staat er dat je het niet mag gebruiken voor je kind. Ik zou zeggen, gebruik het drie dagen ‘morgens en ’s avonds, ook haar hele onderstel mee wassen, zoals: haar liezen, billen en op de oppervlakte van haar plassertje. En dan zal je merken dat alles daar weer in balans komt, wat de bacteriën betreft en het branderige gevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon.

En voor het op tijd ’s morgens poepen, kan je het volgende doen: Zo ongeveer 10 minuten nadat ze gegeten heeft, wrijf je heel zacht over haar rug en vervolgens over buik van boven naar beneden. Vervolgens houd je haar handen vast en laat je haar op je bed springen. Zo stimuleer je de darmen en de ontlasting daalt omlaag. Na ongeveer 5 minuten zal ze poepen. In de meeste gevallen lukt het wel.
Succes!”

Een week daarna zag ik haar bij de groenteboer in de straat. Ze liep naar mij toe en zei: “Zo buurman, dat heeft echt geholpen, man. Bedankt hoor. Van wie heb je dat allemaal geleerd?”

Ik zei toen het volgende aan haar: “Je moet eens lid worden van het Fokforum. Het zit daar vol met intelligente moeders, waarbij je U tegen zegt. Zij zijn mijn leraressen. De ene is nog aardiger dan de ander.”

[ Bericht 0% gewijzigd door Begripvol op 09-01-2018 00:42:40 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_176379441
Oké.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  maandag 8 januari 2018 @ 23:59:57 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176379457
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Begripvol het volgende:
Afgelopen zomer kwam ik die buurvrouw, die jullie naderhand ook al kennen, tegen bij Albert Heijn. En ze vertelde aan mij het volgende verhaal:

“Mijn dochtertje van 3½ jaar heeft een week bij haar opa en oma gelogeerd. Maar toen ze terugkwam, had ze schimmel in haar liezen en plassen deed ze met moeite. Ze zei dat het plassen pijn deed. Ik ben al bij de dokter geweest en ze heeft mij voor de schimmel in haar liezen het medicijn Loprox voorgeschreven. En daarbovenop kan ik Sudocrem insmeren. Maar voordat ik het insmeerde, moest de plek waarop gesmeerd moest worden eerst goed schoon en droog zijn. Hygiëne is het allerbelangrijkste wil je een snelle genezing bevorderen, zei de dokter daarbij.

Maar haar urine is onderzocht en er bleek uit de test dat ze geen blaasontsteking had en de dokter heeft daar verder niets aan gedaan. Ondertussen is de schimmel-uitslag in haar liezen goed genezen, maar het branderige gevoel bij het plassen blijft aanhouden. Dus ben ik een week daarna weer bij de dokter geweest en opnieuw kwam uit de test dat ze geen ontsteking had.”

Ik vroeg toen aan haar of dochtertje nog luiers droeg.

Ze zei het volgende daarop:
"s Morgens draagt ze wel luiers, zolang ze nog niet gepoept heeft, omdat ze nog niet op de wc haar behoefte durft te doen. Plassen durft ze wel op de wc. Maar omdat ze op de peuteropvang zit, heb ik liever dat ze eerst gepoept heeft en dan kan ze een broekje aandoen.’

Ik zei het volgende aan haar: “We beginnen eerst met het branderige gevoel bij het plassen.
Je zegt zelf dat de dokter niets kan vinden en daarom ook niets wil geven. Dan is logisch denken het enige wat hier kan werken. Mag ik ervan uitgaan dat je lactacyd gebruikt?”

Ze lachte en antwoordde met: “ja, natuurlijk, wat denk je wel van me.”

Ik ging verder met mijn betoog: “Dus weet je waarvoor het goed is. Je zou dat ook bij je dochtertje kunnen uitproberen. Ik denk dat voor je dochtertje Lactacyd kalmerende wasemulsie het beste is. Als je dochtertje poept en daarnaast ook plast, komen ook slechte bacteriën daarbinnen. Er is nu sprake van een overschot aan slechte bacteriën en die veroorzaken daar de irritatie bij het plassen. Natuurlijk staat er dat je het niet mag gebruiken voor je kind. Ik zou zeggen, gebruik het drie dagen ‘morgens en ’s avonds, ook haar hele onderstel mee wassen, zoals: haar liezen, billen en op de oppervlakte van haar plassertje. En dan zal je merken dat alles daar weer in balans komt, wat de bacteriën betreft en het branderige gevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon.

En voor het op tijd ’s morgens poepen, kan je het volgende doen: Zo ongeveer 10 minuten nadat ze gegeten heeft, wrijf je heel zacht over haar rug en vervolgens over buik van boven naar beneden. Vervolgens houd je haar handen vast en laat je haar op je bed springen. Zo stimuleer je de darmen en de ontlasting daalt omlaag. Na ongeveer 5 minuten zal ze poepen. In de meeste gevallen lukt het wel.
Succes!”

Een week daarna zag ik haar bij de groenteboer in de straat. Ze liep naar mij toe en zei: “Zo buurman, dat heeft echt geholpen, man. Bedankt hoor. Van wie heb je dat allemaal geleerd?”

Ik zei toen het volgende aan haar: “Je moet eens lid worden van het Fokforum. Het zit daar vol met intelligente moeders, waarbij je U tegen zegt. Zij zijn mijn leraressen. De ene is nog aardiger dan de ander.”
Ja de mazzel hè, opbokken :W
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 9 januari 2018 @ 03:44:10 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_176380698
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2018 23:58 schreef Begripvol het volgende:

Ik vind het echt fascinerend hoe jíj de tijd neemt om dit soort enorme romans te schrijven :D toch zit eigenlijk niemand hier echt te wachten op je "advies" dus mijn voorstel zou toch zijn om het gewoon achterwege te laten. Als in, hierna ga ik posts verwijderen ;)
disclaimer
  dinsdag 9 januari 2018 @ 08:43:09 #251
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_176382094
/ignore

Blue dat is wel wennen naar 1 slaapje! Aa doet heeeel af en toe nog een 2e slaapje.. maar dat is maar zelden.

Nazil wat een knappert! O+ Wij zijn fan van neon geel bij de kindjes ;) Super leuk zo'n feestje! Bij de ikea hebben ze voor leuke prijs allemaal pannensetjes en speeleten om te koken :Y

Lesage is de nacht goed gegaan? Zo sneu van het spugen! Beterschap!

Oeioei Vivi wat zielig. Ik hoop dat ze snel opknapt en het niet dat nare RS-virus is! Heel veel beterschap!

Quoi wat leuk zo spelen met die ballen! :D

Hopelijk hebben de baaldagen-kindjes vandaag een gezellige dag :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_176382213
Ik geloof dat er een rottig virus rondwaart atm.
Hoot veel kindjes die echt ziek en aan de AB zijn, maar ook veel volwassenen die behoorlijk beroerd ervan zijn met hoge koorts.
Hoop dat de mini's gauw opknappen :*
pi_176382594
Wat een leuk feestje Nazil. Gezellig dat L zo vrolijk mee deed aan het hele feest gebeuren.
En je hoeft toch geen :@ te gebruiken voor een keer een avondje later naar bed. Prima toch als jullie dat zo doen.
Die foto van L O+ mooi manneke

Arme S. Weer ziek. En arme papa en mama Lesage natuurlijk. Hoe is de nacht gegaan?
Als onze wasmachine kapot is dan wil ik er 1 met een extra grote wastrommel. Al die was die je hebt met zieke in huis is niet grappig.

Bij ons in jet ziekenhuis liggen best veel volwassenen met het RS virus die er goed ziek van zijn, influenza valt nog mee maar de verwachting is dat het eind deze maand wel los breekt.

Hier nog wel een mopperochtend. Maar zijn billen doen ook pijn door die vieze tandjespoep. Dus mopperen mag dan ook wel.
Ik ben zo blij als die laatste 2 tanden door zijn ellendige dingen
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:31:55 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176382690
Mopperochtend check! Waarom? Geen idee. Maar de nacht was ook onrustig en vanmorgen was het gejammer. Ook toen ik 'm achterliet bij de gastouder - ook weer wennen sinds 2 weken natuurlijk. Gelukkig krijg ik net een filmpje met een vrolijk babbelende Max.

Voor die billetjes door de tandjespoep: ik heb pas een spuitbusje gekocht met zinkoxide. Ideaal! Niet meer hoeven smeren, maar lekker sprayen ^O^ Een uitvinding.
pi_176382788
Hier ook zo'n spray in huis, weet even uit mijn hoofd niet meer hoe hij heet, maar er zit ook alcohol in, dus als je rauwe billen hebt kun je er alsnog niks mee. -O-

Verder :W hoi! Mijn dreumes wordt groot O+ kletst en speelt en zingt. Zo'n fijne fase dit!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 09:51:52 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176382956
Rrrrrrrrauwe billen >:)
Och arme, misschien zit er in die van mij ook alcohol. Oja, check. Maar goed, billetjes liggen nooit open, dat scheelt.

Jouwe is ook echt al heel groot Crump!
pi_176383065
Hier werd L om 8 uur pas wakker, heerlijk. Vrolijk babbelend en druk pratend en lachend. Zo'n ondeugende lach, heerlijk.

Als ik thee heb, wil hij blazen. Dan doet hij z'n mond dicht, onderlip naar voren en blaast dan door z'n neus :+
pi_176383078
Prima nacht op zich gehad, maar wel gewoon koorts nog. Dus er zit een heerlijk dreumesje tegen me aan te knuffelen deze ochtend O+
Ik geniet er maar van, want over 3 (!) weken is het een heuse peuter :o

Dat RS-virus is wel hardnekkig ja :( zo zielig voor die kleintjes allemaal.

Q, ik kan me Max gewoon niet mopperend voorstellen als ik zijn foto’s zie, ik vind hem er altijd zo vrolijk uit zien :)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176383536
Oh heerlijk dat knuffelen. Enige voordeel van ziek zijn.

Wanneer begint dat zindelijkheidsgebeuren? L zegt elke keer bah, wijst dan naar z'n kruis en even later pakt hij het verschoonkussen en gaat er op liggen :') en dan heeft hij vaak geplast.
pi_176384022
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 10:40 schreef Nazil het volgende:
Oh heerlijk dat knuffelen. Enige voordeel van ziek zijn.

Wanneer begint dat zindelijkheidsgebeuren? L zegt elke keer bah, wijst dan naar z'n kruis en even later pakt hij het verschoonkussen en gaat er op liggen :') en dan heeft hij vaak geplast.
Wanneer hij er klaar voor is. Wij hebben S. vanaf de zomer (1,5 jaar was hij) regelmatig op het potje gezet en dan kan hij al goed plassen. Soms zegt hij ‘stickers (ver)dienen’ en wil dan zelf. Hij krijgt na een plasje een sticker en dat is natuurlijk tof *O*
Het allerleukste aan bewust kunnen plassen blijft alleen toch in de badkamer. Tijdens het uitkleden, in de douchebak en dan het straaltje nét boven het water laten komen, en tijdens het aankleden :+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 9 januari 2018 @ 11:35:06 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176384353
Wow, met 1,5 jaar! :o Merkte je dat S daar ook al mee bezig was?

Ik moet en wil er voorlopig niet aan denken.
pi_176384945
Oh ik ben een slechte moeder. Er komen 2 hoektanden door.
Zag ik gisteren niet, nu wel. Ook geen gekauw of gekwijl dit keer.

Verklaard wel die poepluiers tot diep in den nek.

En zelf heb ik 3 puisten en ben ik al 2 weken ongesteld. Gaat goed in huize Falange.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176385190
Nee, maar het was zomer en meneer huppelde de hele dag in zijn blote billen rond. Dan is een potje er zo onder geschoven ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176385356
Die spray klinkt ideaal. Maar waarom moet er nou alcohol bij in zitten 8)7 Dan maar gewoon smeren.
Zijn billen zijn niet kapot maar wel rood en pijnlijk. Dus even geen doekjes gebruiken en goed smeren. Hierna alleen nog 4 kiezen en dan noooit meer tandjes leed *O*

:W crump
Genieten van deze fase O+ ik vind het ook zo leuk

Nazil :D grappig hè die kleintjes die dingen na willen doen maar het dan toch even anders doen.
Ik moet altijd lachen om Stijn zijn varken imitatie. Hij maakt zn gek geluidje achter in zijn keel. Vaak wil hij dan naar peppa big kijken want dan wijst hij naar de tv.

Lesage fijn dat het spugen is gestopt. Lekker knuffelen met je mannetje. Hopelijk is hij snel helemaal beter.

Nazil wat knap dat L het al aangeeft. Gewoon proberen of hij interesse heeft in het potje.
Hier is zindelijk worden nog lang niet aan de orde. De oudste was zindelijk toen hij 3 werd en daarvoor was er ook geen interesse in het potje of de wc. Ik zet Stijn wel eens op het potje voor hij in bad gaat maar het doel ervan snapt hij nog niet want een minuut later staat hij met een big smile in bad te plassen :')
En ook in bad poepen is bij Stijn favoriet }:|

RF dat verklaard idd een hoop. Tandjes boks dan maar. Hopelijk zijn ze snel door
  dinsdag 9 januari 2018 @ 12:42:56 #265
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176385448
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:26 schreef LeSage het volgende:
Nee, maar het was zomer en meneer huppelde de hele dag in zijn blote billen rond. Dan is een potje er zo onder geschoven ;)
Sounds like a good plan! ^O^ Ideaal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 12:09 schreef ReginaFalange het volgende:
Oh ik ben een slechte moeder. Er komen 2 hoektanden door.
Zag ik gisteren niet, nu wel. Ook geen gekauw of gekwijl dit keer.

Verklaard wel die poepluiers tot diep in den nek.

En zelf heb ik 3 puisten en ben ik al 2 weken ongesteld. Gaat goed in huize Falange.
Ik ben erger, want ben de tel kwijt. Af en toe zijn ze er ineens. Er is altijd iets dat lijkt op tandjesleed. Er worden hier al vanaf het prille begin 3-4 kwijlslabbers per dag versleten.
pi_176386171
We moeten eerst nog even een potje kopen _O- ik wilde er eigenlijk nog niet aan denken.

Hoektandenleed check. Alle 4 tegelijk volgens mij. Sophie de Giraf en haar boekje zijn favoriet om op te kauwen. Anders voldoet zijn of mijn vinger ook.

Terug van de dm in Duitsland. Flink veel luiers, doekjes en potjes eten voor op de opvang ingeslagen. En met de app nog eens 9 euro bespaard bovenop de al goedkope dingen _O_ voor de grensgangers : gluckskind heet de app.
pi_176386646
Is leuk hoor, met anderhalf op het potje, maar bepaald niet gemiddeld. Laat je vooral niet gek maken door omgeving :Y. Mijn peuter van 3 wil er nog niks van weten :').

Ohja al die open billen van T hebben wel resultaat gehad overigens: 4 kiezen en 4 hoektanden heeft ie. Ennnn kanen maarr! :D :Y)
pi_176387150
Oh bah Ikke, in bad poepen. Dat heeft S. nog nooit gedaan gelukkig. Maar het zou zomaar kunnen dat als hij doorheeft hoe dat werkt hij er mee begint. Echte jongen, boeren, scheten en plassen zijn hoe dan ook hilarisch.

Wat crumpette zegt ook ja, plassen op het potje is echt nog niet nodig hoor. S. heeft er lol in, dus dan doen we het, maar alleen als hij zin heeft. Nee is ook prima voor nu :)

Nazil, ik hou van de DM. Ik ga altijd naar Hongarije op vakantie en shop de laatste dag ook altijd voorraad daar.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176387237
Ik ga over kleine 3 mnd weekje vakantie doen in Duitsland.
DM dus, vertel vertel, wat kan ik er het beste aanschaffen?
Zijn de luiers veel goedkoper dan de Kruidvatluiers en net zo goed?
pi_176387536
Kruidvat vind ik niet fijn, L krijgt er uitslag van. Eigenlijk van elke luier behalve dm en lidl in mindere mate.

Luiers dus (doos voor 10.50 euro, maat 5 zitten 72 stuks in, met de app nog 20 procent korting op gehad)
Billendoekjes vind ik fijn, 4 pakken van 80 stuks voor 3.15 euro. Potjes eten goedkoop voor 80 cent ofzo, veel tussendoortjes voor die kleintjes voor weinig geld, verzorgingsproducten voor het hele gezin kost niks.
pi_176388666
Interesse voor zindelijkheid is hier af en toe 'poepen' roepen en dan op het potje willen zitten en dan toch maar op de wc en dan weer potje en wc x100 als ik hem laat begaan. De score is momenteel 2x plasje, 1x poepje na 3 maanden, dus het zal nog wel even duren :D
pi_176388967
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 14:20 schreef Nazil het volgende:
Kruidvat vind ik niet fijn, L krijgt er uitslag van. Eigenlijk van elke luier behalve dm en lidl in mindere mate.

Luiers dus (doos voor 10.50 euro, maat 5 zitten 72 stuks in, met de app nog 20 procent korting op gehad)
Billendoekjes vind ik fijn, 4 pakken van 80 stuks voor 3.15 euro. Potjes eten goedkoop voor 80 cent ofzo, veel tussendoortjes voor die kleintjes voor weinig geld, verzorgingsproducten voor het hele gezin kost niks.
En wollen kleertjes mocht je daar geïnteresseerd in zijn.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 16:49:44 #273
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176390872
Ik volg de lazy mom methode bij het zindelijk worden. Werkt voor ons het beste gewoon er niets mee doen tot ze oud genoeg zijn om ook echt het goed op te houden. Ik kies dan een week uit zonder stressmomenten en doe gewoon geen luier meer om. In een week zindelijk dan.

Jaaa wolletjes!!
pi_176391595
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 03:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik vind het echt fascinerend hoe jíj de tijd neemt om dit soort enorme romans te schrijven :D toch zit eigenlijk niemand hier echt te wachten op je "advies" dus mijn voorstel zou toch zijn om het gewoon achterwege te laten. Als in, hierna ga ik posts verwijderen ;)
Feedback is van harte welkom in het feedbacktopic :)

[ Bericht 20% gewijzigd door SQ op 09-01-2018 19:32:09 ]
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
  dinsdag 9 januari 2018 @ 17:30:01 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_176391617
Het staat je vrij om daar te gaan posten lijkt me.
KuikenGuppy
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:02:29 #276
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_176392237
ga toch weg joh
  dinsdag 9 januari 2018 @ 18:03:32 #277
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176392270
Koortsig mannetje opgehaald bij de gastouder. Vuurrode wangen, matte oogjes en wil liters yoghurt. Kiezen gok ik dan maar. Straks met pcm vroeg naar bed.

Oh en hij zegt "daaaaaggg" met een dikke G :P
pi_176393193
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 17:29 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Stormqueen, Ik zie dat je mijn post heb verwijderd. Dat vind ik jammer! Jammer dat jij van het forum Ouders van Fok het meest radicale forum maakt dat ik ooit heb bezocht. Radicaler en extremer dan de meeste moslimfora in Nederland, waar ze tolerantie in vrijheid van meningsuiting, ondanks alles, toch hoog in het vaandel hebben. Vergeleken met hen kom jij heel onervaren en bekrompen over.
Heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Je posts zijn gewoon irrelevant in dit topic.
Als er morgen iemand zijn mening komt vertellen (oh nee mening doordrammen) over vaatwastabletten in dit topic wordt dat ook verwijderd, want who gives a shit?

Ik denk dat klacht.nl meer jouw publiek en doelgroep is.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176393295
Aah Max aan de yogurt infuus.

Hier vandaag een heeeeerlijke dag. Wasmand neergezet met zijn oude babykleertjes en een paar speelgoedjes in verstopt en hij heeft ruim een uur lang de wasmand in en uitgeruimd.
Heb gewoon 2 cappuccino's (NOG WARM HÉ!) op.
Hij heeft gegeten als een bouwvakker vanavond en ligt nu gewoon tevreden te slapen. O+

Maar wat doen jullie thuis met die mini's om ze bezig te houden? Ik wissel het speelgoed assortiment zoveel mogelijk af maar zelfstandig met speelgoed spelen kan hij niet echt. Zooien met mijn spullen dan wel weer.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:15:54 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176393692
Kleuren is hier favoriet, op haar manier dan (krassen dus :+).
Dansen op liedjes, samen of alleen Larf. Zingen.
Teletubbies en consorten op tv.
Boodschappen doen, wandelen, op visite bij vrienden, al dan niet met kinderen.
Lekker samen onder de douche en elkaar insoppen.
Stapeltje maken van spullen die zijn dan mag omgooien etc.

En cappuccino _O_
Is die kleine hier gek op :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176394150
Ach Max ;( hopelijk slaapt hij lekker en is het morgen al minder.

Vermaak is hier boekjes lezen, spelen met de trein/Fischer Price/foampuzzelstukken/auto’s alleen of samen, boodschappen, bibliotheek, knutselen, bakken terwijl S. erbij zit in de stoel en als ik dan echt niets meer weet zet ik de tv aan :')

Vandaag veuuul Nijntje, voor koortsige S. die zelf zei dat hij niet ziek was, maar wel steeds als een tod op de bank lag ;)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:34:10 #282
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176394151
Wat Molo zegt. En het zelf spelen lukt steeds beter. Hij kan best een tijd lekker zitten klooien in z'n up.

Gelukkig werd hier goed gegeten vanavond en daar knapte hij wel een beetje van op. Maar nog steeds een gloeiend ventje. Heb 'm dus maar met niet teveel aan in bed gelegd, pcm erin en nu ligt hij volgens mij te tukken.
pi_176394240
Oh ja, geef het tijd. Met het ouder worden komt hier ook steeds vaker de skill om zelf te spelen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_176394319
Qua vermaak hier spelen met haar keukentje, boekjes lezen, duplo, torens omgooien, dansen, zingen, wandelen, fietsen, ballorig, op de koffie bij mijn ouders of vriendinnen, juf roos kijken of nijntje of bing, verstoppertje spelen, in bad. Als ze zich beneden verveelt gaan we traplopen, het huis ontdekken, op zolder spelen met dingen die geen speelgoed zijn, de wasmachine open en dicht doen, op bed springen
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:43:41 #285
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176394464
De zelfvermaakfunctie zit er bij mijn dreumes ook nog niet op. Maar je bemoeien met het spel van je grote zus is leuk, keukenkastjes leeghalen, torens omgooien en dingen ergens in en uit halen.
Oh en stofzuiger rijden :')

pi_176394523
Hopelijk voelt Max zich snel beter!

Qua spelen, mijne kan zich lang bezighouden met dingen in en uit elkaar te doen, én met alle spullen uit de keuken. Een paar pannen en bakjes en pollepels maken hem heel gelukkig. En autootjes en duplo. En bergen kussens of een parcourtje over stoelen en banken.

Tekenen en level 0 knutselen heeft hij nog geen interesse in!
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:46:41 #287
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176394540
Stomme foto's die altijd gedraaid zijn :( en let niet op de zooi,we zijn nog aan het verbouwen O-)
pi_176394563
Snoenk wat een pretletter O+
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:49:05 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_176394586
Stofzuigerrijden! Die ga ik introduceren :)

Wat een toffe foto Snoenk, daar draai ik mijn hoofd wel voor hoor.
pi_176394613
Huh ik hoef helemaal niet te draaien :?

Maar jezus wat een zooooi :{w
;)
pi_176394632
Snoenk wat lief! Hier is de stofzuiger eng :')
  dinsdag 9 januari 2018 @ 19:53:27 #292
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_176394672
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 19:49 schreef Quoi het volgende:
Stofzuigerrijden! Die ga ik introduceren :)

Wat een toffe foto Snoenk, daar draai ik mijn hoofd wel voor hoor.
Vind ik ook echt wel wat voor max :D en bedankt!
pi_176394876
Snoenk, wat een blij ei :D
pi_176394932
Snoenk wat een mooi kindje!

Mijne is ook super geïnteresseerd in de stofzuiger. Kan daar heel lang aan frunniken.
Maar speelgoed inspecteren of gebruiken ho maar. :{w Ik heb heul leuk speelgoed voor hem hoor.

We hebben verdomme zelfs een ballenbak. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
pi_176395076
O+ wat een schatje Snoenk
Cool op de stofzuiger mee rijden :D

Hier is grote broer er om S te vermaken. Hij bouwt een toren S gooit hem om, kleuter wordt boos en S lacht hem uit :')
Maar hij kan ook heel goed zelf spelen. Hij gaat dan boekjes lezen op de bank of met van die magnetische Thomas de trein treintjes spelen, we hebben een krijt bord in de kamer die vindt hij ook geweldig en het Ikea keukentje blijft leuk. EN... over de bank lopen is leuk want dat mag niet.

Beterschap voor Max :* klinkt toch ook een beetje als een griepje. Snel opknappen Maxi

Vivi hoe is het met zz?

Hier ook weer een vrolijke S na zijn middag slaapje. En bunkeren dat hij doet :o ik snap niet waar hij het laat.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:12:08 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176395156
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:02 schreef ReginaFalange het volgende:
Snoenk wat een mooi kindje!

Mijne is ook super geïnteresseerd in de stofzuiger. Kan daar heel lang aan frunniken.
Maar speelgoed inspecteren of gebruiken ho maar. :{w Ik heb heul leuk speelgoed voor hem hoor.

We hebben verdomme zelfs een ballenbak. :')
Oh die komen wij dan wel een keer uitproberen. Mag ik er ook in? O+

Wat een leuke foto Snoenk!

En de zolder is hier ook magisch leuk ja! Vooral de sokken van mama die bij de was liggen daar en het gereedschap van papa.
We hebben maar een traphekje gekocht voor daar want ze vindt die etage epic
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176395310
Ideel ikke, zo'n grote broer. Hij is niet te koop, zeker?
pi_176395365
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh die komen wij dan wel een keer uitproberen. Mag ik er ook in? O+

Ja! Hoopje in de ballenbak.
We hebben ook een tipi in de woonkamer. Fucking kinderspeelpaleis hier.


Maar daar gaat hij alleen in als hij privacy wil tijdens het poepen. :')
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:22:27 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176395428
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:20 schreef ReginaFalange het volgende:

[..]

Ja! Hoopje in de ballenbak.
We hebben ook een tipi in de woonkamer. Fucking kinderspeelpaleis hier.
[ afbeelding ]

Maar daar gaat hij alleen in als hij privacy wil tijdens het poepen. :')
Awesome, wil ik ook in,altijd al gewild _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176395503
Ik wilde altijd hier in.


Misschien als ik dit jaar 30 word dat ik eis dat mijn vriend de ballenbak vult met Haribo's.
Of met donuts of oliebollen voor het echte ballenbak gevoel.
Oh, I wish I could, but I don't want to.
  dinsdag 9 januari 2018 @ 20:28:08 #301
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176395579
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2018 20:25 schreef ReginaFalange het volgende:
Ik wilde altijd hier in.


Misschien als ik dit jaar 30 wordt dat ik eis dat mijn vriend de ballenbak vult met Haribo's.
Of met donuts of oliebollen voor het echte ballenbak gevoel.
Lekker bepoteld worden door Peter Jan Rens :'(

Bak met oliebollen klinkt wel goed _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')