Altijd goed om voorbereid te zijnquote:Op zondag 31 december 2017 03:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat gaan ze nou doen?![]()
* ArnieAlberts heeft recorder lopen
Born Slippy ook afgekapt ja?quote:Op zondag 31 december 2017 03:37 schreef Gretzl het volgende:
23:30 voor Echoes en tegelijkertijd Let It Happen en Born Slippy op onbeschofte wijze voortijdig afkappen. Ik vind dit echt een dikke faal van Radio 2
Born Slippy was echt schandalig gewoonquote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Born Slippy ook afgekapt ja?Als er van één de volledige versie afgespeeld moet worden is het die wel. En Let It Happen vond ik ook erg jammer ja
Waarschijnlijk mijn favo nummer uit de lijst
Ik vond vooral Free Bird kut .... dwars door solo lullen dat het beste solo ooit is en dan bruut wegdraaien met nog ruim 3 minuten te gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Born Slippy ook afgekapt ja?Als er van één de volledige versie afgespeeld moet worden is het die wel. En Let It Happen vond ik ook erg jammer ja
Waarschijnlijk mijn favo nummer uit de lijst
Iddquote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef Isorden het volgende:
Als jochie van 4-5 voelde je jezelf toch helemaal de bom met een sterretje in je hand
Daar ergerde ik me ook het meest aan.quote:Op zondag 31 december 2017 03:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond vooral Free Bird kut .... dwars door solo lullen dat het beste solo ooit is en dan bruut wegdraaien met nog ruim 3 minuten te gaan.
Jammer ja. 23 minuten voor Echoes is tof, maar eigenlijk ook wel jammer dat dan andere nummers zo vroeg afgekapt wordenquote:Op zondag 31 december 2017 03:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Born Slippy was echt schandalig gewoon
Tijd zatquote:Op zondag 31 december 2017 03:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het valt me op dat er VEEL meer medewerkers op de been zijn nu dan vorig jaarwat is nou het nut van een graveyard als er nog allemaal m... WAUW ZE GAAT HET CAFÉ UIT
"Even een rondje maken", nu bij de mensen van de regiequote:
En dan stroomstoring en weg echoesquote:Op zondag 31 december 2017 03:42 schreef Kyran het volgende:
Ik ga lachen als ze brandalarm afgaat, sprinklers er bij
quote:Op zondag 31 december 2017 03:42 schreef Kyran het volgende:
Ik ga lachen als ze brandalarm afgaat, sprinklers er bij
quote:Op zondag 31 december 2017 03:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan stroomstoring en weg echoes
Je bedoelt het 'sterretje'?quote:Op zondag 31 december 2017 03:43 schreef Isorden het volgende:
Cielke is wel echt de ster van de nacht
#allahakbar?quote:Op zondag 31 december 2017 03:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ghehe, ik heb daar maandag of dinsdag nog gelopen. Moest me melden bij dat kantoor omdat ze dachten dat ik de boel kwam opblazen met mijn zwarte rugtas
Was deze plaat ook eigenlijk niet bedoeld om quadrofonisch af te spelen?quote:
Oja, klopt idd!quote:Op zondag 31 december 2017 03:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was deze plaat ook eigenlijk niet bedoeld om quadrofonisch af te spelen?
Waarschijnlijk gaat ze dat nu backstage doenquote:Op zondag 31 december 2017 03:46 schreef Isorden het volgende:
Heb well ff gemist dat ze dr rokje heeft gewisseld voor een broek
Nee, het viel me nu pas op dat ze ineens een broek aanhad...quote:Op zondag 31 december 2017 03:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ze dat nu backstage doen
Vergeet Jan Willempje nietquote:Op zondag 31 december 2017 03:45 schreef richolio het volgende:
Ik vind Cielke sowieso wel leuk. Samen met Annemieke mijn favo hoor. En Gerard natuurlijk
Helaas heb ik daar de setup niet goed, maar klinkt alsnog goed met mn goeie koptelefoon, ondanks dat de bitrate van de stream niet heel geweldig zal zijnquote:
Ga maar nu, Cielke is toch uit beeld nu.quote:Op zondag 31 december 2017 03:46 schreef datismijnmening het volgende:
Ga ik dat nog tien minuten ophouden
Heb alleen een espressokopje binnen handbereik, gaat nie passe niequote:
Maar Echoesquote:Op zondag 31 december 2017 03:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ga maar nu, Cielke is toch uit beeld nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |