Altijd goed om voorbereid te zijnquote:Op zondag 31 december 2017 03:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat gaan ze nou doen?![]()
* ArnieAlberts heeft recorder lopen
Born Slippy ook afgekapt ja?quote:Op zondag 31 december 2017 03:37 schreef Gretzl het volgende:
23:30 voor Echoes en tegelijkertijd Let It Happen en Born Slippy op onbeschofte wijze voortijdig afkappen. Ik vind dit echt een dikke faal van Radio 2
Born Slippy was echt schandalig gewoonquote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Born Slippy ook afgekapt ja?Als er van één de volledige versie afgespeeld moet worden is het die wel. En Let It Happen vond ik ook erg jammer ja
Waarschijnlijk mijn favo nummer uit de lijst
Ik vond vooral Free Bird kut .... dwars door solo lullen dat het beste solo ooit is en dan bruut wegdraaien met nog ruim 3 minuten te gaan.quote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Born Slippy ook afgekapt ja?Als er van één de volledige versie afgespeeld moet worden is het die wel. En Let It Happen vond ik ook erg jammer ja
Waarschijnlijk mijn favo nummer uit de lijst
Iddquote:Op zondag 31 december 2017 03:38 schreef Isorden het volgende:
Als jochie van 4-5 voelde je jezelf toch helemaal de bom met een sterretje in je hand
Daar ergerde ik me ook het meest aan.quote:Op zondag 31 december 2017 03:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vond vooral Free Bird kut .... dwars door solo lullen dat het beste solo ooit is en dan bruut wegdraaien met nog ruim 3 minuten te gaan.
Jammer ja. 23 minuten voor Echoes is tof, maar eigenlijk ook wel jammer dat dan andere nummers zo vroeg afgekapt wordenquote:Op zondag 31 december 2017 03:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Born Slippy was echt schandalig gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |