abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 december 2017 @ 06:04:02 #201
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176181258
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:50 schreef Maureentje het volgende:

[..]

En daarbij kan zij ook aantonen dat zij alleen de huur betaalde !
IK denk dat dat verder niks zegt, alleen op wiens naam het huurkontrakt staat.
Maar het gaat om een adempauze en om met resultaten en bewijzen dat je echt anders kan aan te komen!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176181259
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Eens maar vind je dat ze wel moet komen praten wat ze beloofd had? Zij denkt misschien dat dat een definitief gesprek is ofzo.
Laat het van haar afhangen :X
TS je bent zeer opdringerig en een doordrammer.... NIET DOEN!
pi_176181260
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee 120 sollicitaties lieve schat. Ze bracht mij zelfs nog naar een aantal gesprekken. Ik liep niet te niksen, snap uberhaupt niet waarom je dat denkt. Vrouw eigen denk ik.
Waar maar twee gesprekken uit zijn gekomen....
Grappig dat je nu dingen op mij probeert re projecteren met je “vrouw eigen”
Ik heb het lijstje gezien van wat je dagelijks deed, in een van de andere topics.
pi_176181261
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK denk dat dat verder niks zegt, alleen op wiens naam het huurkontrakt staat.
Maar het gaat om een adempauze en om met resultaten en bewijzen dat je echt anders kan aan te komen!
Contract beide getekend. Resultaten wil ik haar geven maar wat moet ik doen? Hier werk zoeken en die ene kans afblazen of daar gewoon werken en wonen en dat ze het ook ZIET. En dat ik gewoon het huishouden doe etc.
pi_176181265
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ik heb het lijstje gezien van wat je dagelijks deed, in een van de andere topics.
Je leest niet goed. Er zijn wel meer gesprekken uitgekomen. Aankomende week 2 ja, maar heb er wel meer gehad hoor.
pi_176181266
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook gezien in topic 8 of zo.... Alles half /half en dan beledigd zijn als meneer er op werd aangesproken :')
pi_176181267
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Nou met alle respect steeds verzetten verzetten en zo maar laten lijkt mij niet de manier toch? Speelbal zijn lijkt mij niet goed. Ik wacht al 5 weken.
pi_176181270
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou met alle respect steeds verzetten verzetten en zo maar laten lijkt mij niet de manier toch? Speelbal zijn lijkt mij niet goed. Ik wacht al 5 weken.
Ze heeft al schijnbaar 100x nee gezegd maar jij accepteert dat niet
pi_176181273
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:07 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ze heeft al schijnbaar 100x nee gezegd maar jij accepteert dat niet
Nee waarop?
pi_176181277
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:06 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja die heb ik ook gezien in topic 8 of zo.... Alles half /half en dan beledigd zijn als meneer er op werd aangesproken :')
Ja precies, ik zou er ook wel een beetje klaar mee zijn.
pi_176181279
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee waarop?
Dat ze jou niet meer in haar leven wil maar jij zoekt allerllei excuses waarom ze dat wel zou moeten doen
pi_176181280
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 05:55 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens gaf ze dit nog wel aan; We kunnen als vrienden of friends with benefits leuke dingen doen en kijken waar het schip strand. Is dat positief? Of hoe moet ik dit oppakken?
Het spijt me zeer, maar het lijkt er sterk op dat ze ook gewoon van andere mannen wilt genieten. Dus naast jou nog andere cock. Het zal me niets verbazen als ze ondertussen al met andere mannen aan het daten is. Ze wil toch vrijheid en flink feesten? Na 14 jaar dezelfde man is het gewoon tijd voor andere cock.

En dat ze laatst ineens niet kon afspreken? Waarschijnlijk al andere plannen. Je moet niet denken dat je dame heilig is. Vrouwen kunnen bitches zijn, ookal zijn jullie 14jaar samen geweest.
pi_176181281
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dat ze jou niet meer in haar leven wil maar jij zoekt allerllei excuses waarom ze dat wel zou moeten doen
Zoiets vertel je persoonlijk lijkt mij en niet via app of wat dan ook. Sorry maar dan ben je zelf geen partner waard als je het zo moet doen.
pi_176181284
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zoiets vertel je persoonlijk lijkt mij en niet via app of wat dan ook. Sorry maar dan ben je zelf geen partner waard als je het zo moet doen.
Misschien heb je gewoon al die berichten gemist met je ik ik ik gedrag ???? Want dat doe je al 14 topics lang |:(
pi_176181285
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar het lijkt er sterk op dat ze ook gewoon van andere mannen wilt genieten. Dus naast jou nog andere cock. Het zal me niets verbazen als ze ondertussen al met andere mannen aan het daten is. Ze wil toch vrijheid en flink feesten? Na 14 jaar dezelfde man is het gewoon tijd voor andere cock.

En dat ze laatst ineens niet kon afspreken? Waarschijnlijk al andere plannen. Je moet niet denken dat je dame heilig is. Vrouwen kunnen bitches zijn, ookal zijn jullie 14jaar samen geweest.
Grap is dat we hier tijd geleden weleens over spraken en ze zegt zelf dat ze daar niet aan moet denken etc. Ze slikt de pil niet (al een tijdje) dusja of dat zo slim is..... We waren met een zwangerschap bezig. Zeker nu is ze ontzettend vruchtbaar. Ik denk dat je gelijk KAN hebben alleen strookt het niet met wat ik hierboven over de pil etc vertel.
pi_176181288
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:11 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Misschien heb je gewoon al die berichten gemist met je ik ik ik gedrag ???? Want dat doe je al 14 topics lang |:(
Je maakt een relatie van 14 jaar toch niet uit via een app? Wat ben je dan voor een laffe vogel? Wees trots op jezelf via een app, je bent toch geen puber ofzo? Wel met grote mond alles aankondigen maar dan niet durven zeggen luister het is klaar. Nou bravo hoor.
pi_176181290
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Ze is geen bitch ;) Zichzelf herontdekken heet dat :P Geef haar groot gelijk ook! ^O^
pi_176181291
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Is hem al zeker 250 keer gezegd. Trekt hij zich niks van aan. Dan ben je dus een egoistische klootzak.
pi_176181293
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Is hem al zeker 250 keer gezegd. Trekt hij zich niks van aan. Dan ben je dus een egoistische klootzak.
^O^
pi_176181294
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Grap is dat we hier tijd geleden weleens over spraken en ze zegt zelf dat ze daar niet aan moet denken etc. Ze slikt de pil niet (al een tijdje) dusja of dat zo slim is..... We waren met een zwangerschap bezig. Zeker nu is ze ontzettend vruchtbaar. Ik denk dat je gelijk KAN hebben alleen strookt het niet met wat ik hierboven over de pil etc vertel.
Misschien is ze ondertussen met de pil begonnen? Dat gaat ze natuurlijk niet vertellen. Maar hoe kut het ook klinkt. Ik vind heel het gedeelte van feesten en vrijheid ook in het straatje passen van lekker slettenbakken. Het hoeft niet, maar ben er bang voor. Ben er ook bang voor dat ze allang niet meer eerlijk tegen je is.
pi_176181295
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Niet geheel waar dit. Ze verzet het steeds, omdat ze niet durft te praten. Dat heet iemand aan het lijntje houden me dunkt. Punt is we moeten wel verder allebei. Dusja er moet wel beweging komen vanuit haar.
pi_176181301
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ze is geen bitch ;) Zichzelf herontdekken heet dat :P Geef haar groot gelijk ook! ^O^
Zeker groot gelijk. Misschien moet TS dat ook doen. Gewoon lekker gaan genieten.
pi_176181302
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 06:14 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Misschien is ze ondertussen met de pil begonnen? Dat gaat ze natuurlijk niet vertellen. Maar hoe kut het ook klinkt. Ik vind heel het gedeelte van feesten en vrijheid ook in het straatje passen van lekker slettenbakken. Het hoeft niet, maar ben er bang voor. Ben er ook bang voor dat ze allang niet meer eerlijk tegen je is.
Ze zegt zelf dat ze eerlijk is tegen mij. Ze is ook vaak thuis enz. Feesten etc heeft ze overigens altijd gedaan, ook toen het nog goed ging. Dat heb ik haar nooit ontnomen, vond juist dat ze dat moest doen omdat ze dat in haar jeugd nooit heeft gedaan. Maar wat zou jij doen in mijn situatie? Alles een x checken zoals FB om zeker te zijn of het laten ?
pi_176181304
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Niet geheel waar dit. Ze verzet het steeds, omdat ze niet durft te praten. Dat heet iemand aan het lijntje houden me dunkt. Punt is we moeten wel verder allebei. Dusja er moet wel beweging komen vanuit haar.
Iedereen in deze 14 topics probeert jou bij te brengen dat jouw ex verder wil met haar leven ... De enige die het niet snapt ben jij
pi_176181305
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 06:16 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Iedereen in deze 14 topics probeert jou bij te brengen dat jouw ex verder wil met haar leven ... De enige die het niet snapt ben jij
Dan komt ze hierheen en dat vertellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')