IK denk dat dat verder niks zegt, alleen op wiens naam het huurkontrakt staat.quote:Op zondag 31 december 2017 05:50 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En daarbij kan zij ook aantonen dat zij alleen de huur betaalde !
Laat het van haar afhangenquote:Op zondag 31 december 2017 06:03 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Eens maar vind je dat ze wel moet komen praten wat ze beloofd had? Zij denkt misschien dat dat een definitief gesprek is ofzo.
Waar maar twee gesprekken uit zijn gekomen....quote:Op zondag 31 december 2017 06:01 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee 120 sollicitaties lieve schat. Ze bracht mij zelfs nog naar een aantal gesprekken. Ik liep niet te niksen, snap uberhaupt niet waarom je dat denkt. Vrouw eigen denk ik.
Contract beide getekend. Resultaten wil ik haar geven maar wat moet ik doen? Hier werk zoeken en die ene kans afblazen of daar gewoon werken en wonen en dat ze het ook ZIET. En dat ik gewoon het huishouden doe etc.quote:Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
IK denk dat dat verder niks zegt, alleen op wiens naam het huurkontrakt staat.
Maar het gaat om een adempauze en om met resultaten en bewijzen dat je echt anders kan aan te komen!
Je leest niet goed. Er zijn wel meer gesprekken uitgekomen. Aankomende week 2 ja, maar heb er wel meer gehad hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Waar maar twee gesprekken uit zijn gekomen....
Grappig dat je nu dingen op mij probeert re projecteren met je “vrouw eigen”
Ik heb het lijstje gezien van wat je dagelijks deed, in een van de andere topics.
Ja die heb ik ook gezien in topic 8 of zo.... Alles half /half en dan beledigd zijn als meneer er op werd aangesprokenquote:Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Waar maar twee gesprekken uit zijn gekomen....
Grappig dat je nu dingen op mij probeert re projecteren met je “vrouw eigen”
Ik heb het lijstje gezien van wat je dagelijks deed, in een van de andere topics.
Nou met alle respect steeds verzetten verzetten en zo maar laten lijkt mij niet de manier toch? Speelbal zijn lijkt mij niet goed. Ik wacht al 5 weken.quote:Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Laat het van haar afhangen![]()
TS je bent zeer opdringerig en een doordrammer.... NIET DOEN!
Ze heeft al schijnbaar 100x nee gezegd maar jij accepteert dat nietquote:Op zondag 31 december 2017 06:06 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nou met alle respect steeds verzetten verzetten en zo maar laten lijkt mij niet de manier toch? Speelbal zijn lijkt mij niet goed. Ik wacht al 5 weken.
Nee waarop?quote:Op zondag 31 december 2017 06:07 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ze heeft al schijnbaar 100x nee gezegd maar jij accepteert dat niet
Ja precies, ik zou er ook wel een beetje klaar mee zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 06:06 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien in topic 8 of zo.... Alles half /half en dan beledigd zijn als meneer er op werd aangesproken
Dat ze jou niet meer in haar leven wil maar jij zoekt allerllei excuses waarom ze dat wel zou moeten doenquote:
Het spijt me zeer, maar het lijkt er sterk op dat ze ook gewoon van andere mannen wilt genieten. Dus naast jou nog andere cock. Het zal me niets verbazen als ze ondertussen al met andere mannen aan het daten is. Ze wil toch vrijheid en flink feesten? Na 14 jaar dezelfde man is het gewoon tijd voor andere cock.quote:Op zondag 31 december 2017 05:55 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens gaf ze dit nog wel aan; We kunnen als vrienden of friends with benefits leuke dingen doen en kijken waar het schip strand. Is dat positief? Of hoe moet ik dit oppakken?
Zoiets vertel je persoonlijk lijkt mij en niet via app of wat dan ook. Sorry maar dan ben je zelf geen partner waard als je het zo moet doen.quote:Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat ze jou niet meer in haar leven wil maar jij zoekt allerllei excuses waarom ze dat wel zou moeten doen
Misschien heb je gewoon al die berichten gemist met je ik ik ik gedrag ???? Want dat doe je al 14 topics langquote:Op zondag 31 december 2017 06:10 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zoiets vertel je persoonlijk lijkt mij en niet via app of wat dan ook. Sorry maar dan ben je zelf geen partner waard als je het zo moet doen.
Grap is dat we hier tijd geleden weleens over spraken en ze zegt zelf dat ze daar niet aan moet denken etc. Ze slikt de pil niet (al een tijdje) dusja of dat zo slim is..... We waren met een zwangerschap bezig. Zeker nu is ze ontzettend vruchtbaar. Ik denk dat je gelijk KAN hebben alleen strookt het niet met wat ik hierboven over de pil etc vertel.quote:Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar het lijkt er sterk op dat ze ook gewoon van andere mannen wilt genieten. Dus naast jou nog andere cock. Het zal me niets verbazen als ze ondertussen al met andere mannen aan het daten is. Ze wil toch vrijheid en flink feesten? Na 14 jaar dezelfde man is het gewoon tijd voor andere cock.
En dat ze laatst ineens niet kon afspreken? Waarschijnlijk al andere plannen. Je moet niet denken dat je dame heilig is. Vrouwen kunnen bitches zijn, ookal zijn jullie 14jaar samen geweest.
Je maakt een relatie van 14 jaar toch niet uit via een app? Wat ben je dan voor een laffe vogel? Wees trots op jezelf via een app, je bent toch geen puber ofzo? Wel met grote mond alles aankondigen maar dan niet durven zeggen luister het is klaar. Nou bravo hoor.quote:Op zondag 31 december 2017 06:11 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon al die berichten gemist met je ik ik ik gedrag ???? Want dat doe je al 14 topics lang
Ze is geen bitchquote:Op zondag 31 december 2017 06:09 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar het lijkt er sterk op dat ze ook gewoon van andere mannen wilt genieten. Dus naast jou nog andere cock. Het zal me niets verbazen als ze ondertussen al met andere mannen aan het daten is. Ze wil toch vrijheid en flink feesten? Na 14 jaar dezelfde man is het gewoon tijd voor andere cock.
En dat ze laatst ineens niet kon afspreken? Waarschijnlijk al andere plannen. Je moet niet denken dat je dame heilig is. Vrouwen kunnen bitches zijn, ookal zijn jullie 14jaar samen geweest.
Is hem al zeker 250 keer gezegd. Trekt hij zich niks van aan. Dan ben je dus een egoistische klootzak.quote:Op zondag 31 december 2017 06:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Laat het van haar afhangen![]()
TS je bent zeer opdringerig en een doordrammer.... NIET DOEN!
quote:Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef RicardoGallego het volgende:
[..]
Is hem al zeker 250 keer gezegd. Trekt hij zich niks van aan. Dan ben je dus een egoistische klootzak.
Misschien is ze ondertussen met de pil begonnen? Dat gaat ze natuurlijk niet vertellen. Maar hoe kut het ook klinkt. Ik vind heel het gedeelte van feesten en vrijheid ook in het straatje passen van lekker slettenbakken. Het hoeft niet, maar ben er bang voor. Ben er ook bang voor dat ze allang niet meer eerlijk tegen je is.quote:Op zondag 31 december 2017 06:11 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Grap is dat we hier tijd geleden weleens over spraken en ze zegt zelf dat ze daar niet aan moet denken etc. Ze slikt de pil niet (al een tijdje) dusja of dat zo slim is..... We waren met een zwangerschap bezig. Zeker nu is ze ontzettend vruchtbaar. Ik denk dat je gelijk KAN hebben alleen strookt het niet met wat ik hierboven over de pil etc vertel.
Niet geheel waar dit. Ze verzet het steeds, omdat ze niet durft te praten. Dat heet iemand aan het lijntje houden me dunkt. Punt is we moeten wel verder allebei. Dusja er moet wel beweging komen vanuit haar.quote:Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef RicardoGallego het volgende:
[..]
Is hem al zeker 250 keer gezegd. Trekt hij zich niks van aan. Dan ben je dus een egoistische klootzak.
Zeker groot gelijk. Misschien moet TS dat ook doen. Gewoon lekker gaan genieten.quote:Op zondag 31 december 2017 06:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ze is geen bitchZichzelf herontdekken heet dat
Geef haar groot gelijk ook!
Ze zegt zelf dat ze eerlijk is tegen mij. Ze is ook vaak thuis enz. Feesten etc heeft ze overigens altijd gedaan, ook toen het nog goed ging. Dat heb ik haar nooit ontnomen, vond juist dat ze dat moest doen omdat ze dat in haar jeugd nooit heeft gedaan. Maar wat zou jij doen in mijn situatie? Alles een x checken zoals FB om zeker te zijn of het laten ?quote:Op zondag 31 december 2017 06:14 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Misschien is ze ondertussen met de pil begonnen? Dat gaat ze natuurlijk niet vertellen. Maar hoe kut het ook klinkt. Ik vind heel het gedeelte van feesten en vrijheid ook in het straatje passen van lekker slettenbakken. Het hoeft niet, maar ben er bang voor. Ben er ook bang voor dat ze allang niet meer eerlijk tegen je is.
Iedereen in deze 14 topics probeert jou bij te brengen dat jouw ex verder wil met haar leven ... De enige die het niet snapt ben jijquote:Op zondag 31 december 2017 06:14 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Niet geheel waar dit. Ze verzet het steeds, omdat ze niet durft te praten. Dat heet iemand aan het lijntje houden me dunkt. Punt is we moeten wel verder allebei. Dusja er moet wel beweging komen vanuit haar.
Dan komt ze hierheen en dat vertellen?quote:Op zondag 31 december 2017 06:16 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Iedereen in deze 14 topics probeert jou bij te brengen dat jouw ex verder wil met haar leven ... De enige die het niet snapt ben jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |