Onderhouden wut? De hele inrichting is van mij, moet ik daar nu ook geld voor vragen dan omdat ze er gebruik van maakt? Koelkast, gasfornuis, vloer, meubels etc.quote:Op zondag 31 december 2017 05:52 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Je legt mij woorden in mijn mond nu die ik niet zeg.
Dus stel dat je nog maanden geen werk hebt, dan moet zij alles betalen en je onderhouden?
Je ouders wonen toch niet onder een brug. Blijf waar je bent, de relatie is voorbij. Je gaat er een compleet drama van maken, zou me niet verbazen als er nog klappen gaan vallen.quote:Op zondag 31 december 2017 05:50 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Mijn vriendin eist geen deel van de huur ofzo als je dat denkt. Dat er uberhaupt zulke valse vrouwen bestaan. Denk je nu echt dat ze mij onder een brug laat slapen ofzo?
en je hebt toch zolang gewerkt? Hoeveel maanden ww heb je gehad dan ? Spaargeld??quote:Op zondag 31 december 2017 05:52 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nog wel ja maar heb sollicitaties he. Moet toch geld hebben en mijn ouders willen deze situatie ook niet langer. Daarnaast waar moet ik al mijn spullen kwijt? Op het dak?
Ja, de huur, gwl, je eten, dat soort onderhoud. Je weet ook best dat ik het daar over heb en niet over een bank en een wasmachine.quote:Op zondag 31 december 2017 05:53 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Onderhouden wut? De hele inrichting is van mij, moet ik daar nu ook geld voor vragen dan omdat ze er gebruik van maakt? Koelkast, gasfornuis, vloer, meubels etc.
Nope niets meer. Vriendin heeft ongeval gehad waar alles aan opgegaan is. We kregen wel een groot bedrag maar eerst rechtszaak etc, heeft zeker 2 jaar geduurd.quote:Op zondag 31 december 2017 05:54 schreef Maureentje het volgende:
[..]
en je hebt toch zolang gewerkt? Hoeveel maanden ww heb je gehad dan ? Spaargeld??
Daarmee laat ze je weten dat de relatie over is, maar je rustig aan wil laten wennen aan het idee.quote:Op zondag 31 december 2017 05:55 schreef AnoniemH het volgende:
Overigens gaf ze dit nog wel aan; We kunnen als vrienden of friends with benefits leuke dingen doen en kijken waar het schip strand. Is dat positief? Of hoe moet ik dit oppakken?
Ja ik weet dat je het daarover hebt maar ik vraag daar toch ook geen geld voor? Is eigenlijk hetzelfde he.quote:Op zondag 31 december 2017 05:55 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja, de huur, gwl, je eten, dat soort onderhoud. Je weet ook best dat ik het daar over heb en niet over een bank en een wasmachine.
En waarom willen jouw oudrs dit niet langer? Ik zou van harte welkom zijn bij mijn ouders als er echt een probleem wasquote:Op zondag 31 december 2017 05:52 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nog wel ja maar heb sollicitaties he. Moet toch geld hebben en mijn ouders willen deze situatie ook niet langer. Daarnaast waar moet ik al mijn spullen kwijt? Op het dak?
Ja dat snap ik maar is er dan nog een kans, desnoods over een jaar of is dat niet te zeggen?quote:Op zondag 31 december 2017 05:56 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Daarmee laat ze je weten dat de relatie over is, maar je rustig aan wil laten wennen aan het idee.
Ja de hele bovenverdieping staat vol met mijn spullen. Probleem is ik heb hier 0,0 ruimte dus hoe fixen we dat :S Omdat mijn ouders dit ook niet aankunnen en zelf ook hun problemen hebben.quote:Op zondag 31 december 2017 05:56 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En waarom willen jouw oudrs dit niet langer? Ik zou van harte welkom zijn bij mijn ouders als er echt een probleem wasEn waar JOUW spullen moeten ??? SJEZUS!!!
Als je niet inziet dat dat toch echt iets anders is, dan ben ik uitgesproken.quote:Op zondag 31 december 2017 05:56 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het daarover hebt maar ik vraag daar toch ook geen geld voor? Is eigenlijk hetzelfde he.
Oh ja je huis inrichten met zooi staat gelijk aan 2 jaar huur en alle vasten lasten op je nemen (of langer)quote:Op zondag 31 december 2017 05:56 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je het daarover hebt maar ik vraag daar toch ook geen geld voor? Is eigenlijk hetzelfde he.
Huur een container. Doet iedereen die verhuist en effe zn spullen niet kwijt kanquote:Op zondag 31 december 2017 05:57 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja de hele bovenverdieping staat vol met mijn spullen. Probleem is ik heb hier 0,0 ruimte dus hoe fixen we dat :S Omdat mijn ouders dit ook niet aankunnen en zelf ook hun problemen hebben.
Dat snap ik ook wel maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je geen geld gaat vragen aan elkaar als je veel om elkaar geeft. Dat doet ze ook niet en ik dus ook niet. Dat wilde ik ermee aangeven.quote:Op zondag 31 december 2017 05:57 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat dat toch echt iets anders is, dan ben ik uitgesproken.
Als ze wil heeft ze zo dat huis weer vol met spullen, marktplaats staat vol met “gratis af te halen”
Denk dat de inrichting wel duurder was dan 2 jaar huurquote:Op zondag 31 december 2017 05:58 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Oh ja je huis inrichten met zooi staat gelijk aan 2 jaar huur en alle vasten lasten op je nemen (of langer)
Maar van die inrichting kan ze geen vreten kopenquote:Op zondag 31 december 2017 05:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Denk dat de inrichting wel duurder was dan 2 jaar huur
quote:Op zondag 31 december 2017 05:30 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet maar dan hoort zij (psych is een vrouw) wel mijn kant.
Neen, ik ben misschien wel een van de pragmatische mensen die ik ken. En dit brengt jou niet wat je graag wil. Integendeel, jouw gedrag nu maakt het alleenverder kapot. Hoe meer heibel enkabaal je maakt met oa naar haar psycholoog gaan (als die dat überhaupt doet) het komt allemaal op onrust neer. Zij heeft 2 dingen nodig, dat is rust en BEWIJZEN, action. Geen woorden gesprekken etc.quote:Op zondag 31 december 2017 05:43 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dus ik mag niet verdrietig zijn of emotioneel en dergelijke? Alles moet maar gaan zoals zij dat wil. Mijn gevoel doet er geen flikker toe? Dat is wat je nu zegt.
Het was een grapjequote:Op zondag 31 december 2017 05:59 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Maar van die inrichting kan ze geen vreten kopen![]()
Sjezus TS jij bent echt vreemd en ik geef je ex groot gelijk!
Dus zij moet van haar karige loon alles betalen, terwijl jij een beetje loopt te niksen en in al die maanden nu 2 sollicitaties hebt gedaan? Nee, ook als je om iemand geeft dan is die koek na een tijdje wel op.quote:Op zondag 31 december 2017 05:58 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je geen geld gaat vragen aan elkaar als je veel om elkaar geeft. Dat doet ze ook niet en ik dus ook niet. Dat wilde ik ermee aangeven.
Nee 120 sollicitaties lieve schat. Ze bracht mij zelfs nog naar een aantal gesprekken. Ik liep niet te niksen, snap uberhaupt niet waarom je dat denkt. Vrouw eigen denk ik.quote:Op zondag 31 december 2017 06:00 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Dus zij moet van haar karige loon alles betalen, terwijl jij een beetje loopt te niksen en in al die maanden nu 2 sollicitaties hebt gedaan? Nee, ook als je om iemand geeft dan is die koek na een tijdje wel op.
Ik drink geen alcohol en gebruik geen drugs. Dankjewel voor je post. Maar kan ik mij bewijzen terwijl ik daar woon? Dat is de vraag die ik haar moet stellen. Ik gun haar die rust maar gunt ze mij dat ik even daar verblijf.quote:Op zondag 31 december 2017 06:00 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
[..]
Neen, ik ben misschien wel een van de pragmatische mensen die ik ken. En dit brengt jou niet wat je graag wil. Integendeel, jouw gedrag nu maakt het alleenverder kapot. Hoe meer heibel enkabaal je maakt met oa naar haar psycholoog gaan (als die dat überhaupt doet) het komt allemaal op onrust neer. Zij heeft 2 dingen nodig, dat is rust en BEWIJZEN, action. Geen woorden gesprekken etc.
Jij gaat echt met je hoofd door de muur, tegen alle adviezen en alle logica in. In sommige gevallen is dat een groot pluspunt maar in dit geval is het contra productief. Je hebt er gewoon niks aan. Het KAN niks goeds brengen. Ik wil niet de moraalridder uithangen naar jou. Puur logisch en als man tot man, DIT is gewoon NIET de manier om het aan te pakken.
Laat haar met rust (dan hoeft ze ook niet naar psychologen en zo te gaan, en kom met wat resultaten, bewijzen. straks, als je die hebt. En DAN geef ik je een redelijke kans, dan hoop ik dat zij er genoeg vertrouwen in heeft, door wat je GEDAAN / GEREALISEERD hebt dat je in de toekomst ook zo zult blijven.
-Nog een, weet niet of je drinkt of drugst maar blijf er vanaf in deze situatie. Van drugs weet ik niet zo, maar alcohol moet je alleen maar doen als je plezier hebt en maakt, niet als je verdriet hebt !!
-En als je nog denkt om een rijdende trein te gaan koppen, dan wacht nog 4 maanden en probeer mijn advies nog uit. Want metbtreinen koppen is het gewoon voorbij, terwijl ik dit nog een kans geef, maar niet meer met praten. Maar met action en bijbehorende resultaten !!
Ik wens jou een heel fijn 2018. Misschien in de eerste maanden wat moeilijk voor te stellen maar het kan zeker !!
![]()
![]()
Mijn antwoord niet! Doe er wat mee en laat haar met rust! Misschien komt ze zelf wel bij je terug na een tijdje (weken/maanden) Je maakt nu alleen maar meer kapotquote:
Eens maar vind je dat ze wel moet komen praten wat ze beloofd had? Zij denkt misschien dat dat een definitief gesprek is ofzo.quote:Op zondag 31 december 2017 06:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Mijn antwoord niet! Doe er wat mee en laat haar met rust! Misschien komt ze zelf wel bij je terug na een tijdje (weken/maanden) Je maakt nu alleen maar meer kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |