Dat ze zegt we kunnen teruggaan naar het begin van onze relatie en elkaar in het weekend zien (elk weekend dus). Dus jij naar mij en ik naar jou eventueel met de honden. Dan lijkt mij dat je wel iets wil proberen dus.quote:Op zondag 31 december 2017 06:34 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En wat is dan het OVERDUIDELIJKE signaal ?
En wanneer heeft ze dat LETTERLIJK gezegd ?quote:Op zondag 31 december 2017 06:35 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Dat ze zegt we kunnen teruggaan naar het begin van onze relatie en elkaar in het weekend zien (elk weekend dus). Dus jij naar mij en ik naar jou eventueel met de honden. Dan lijkt mij dat je wel iets wil proberen dus.
Exact wat ik dacht. Dus als ze dinsdag niet komt ga ik gewoon daarheen en meld haar dit gewoon.quote:Op zondag 31 december 2017 06:35 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Neen jongen, dat is het niet. Er is duidelijk al teveel gesproken. Door jou met haar en door jou met de mensen die hier reageren. Allemaal over details, En dan komen er irritaties met je vriendin, en wanhoop, en tevens met de Fokkers hier.
Laat haar zoveel mogelijk met rust !!!!!!!!! En zoek zo snel mogelijk werk. In welke vorm dan ook (terwijl je altijd naar beter werk kunt uitzien). Dat is wat er moet gebeuren. En al die details, regel ze. De mogelijkheden daartoe ken jij toch beter dan wij. Ga op de zolder met een bed en een straalkachel. Of in de berging. Of dat zij af en toe op haar werk overnacht. Word toch eens eindelijk praktisch, pragmatisch en kom met oplossingen. Ga werken want dan ben je ook niet thuis en dan heeft ze die uren tenminste rust. EN STOP MET PRATEN. Nogmaals, hoe meer jij nu praat, hoe minder kans dat ik je geef.
![]()
Zaterdagnacht dat had ik hierboven al getypt he. Misschien is dat je ontschoten.quote:Op zondag 31 december 2017 06:36 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En wanneer heeft ze dat LETTERLIJK gezegd ?
Bedoel vrijdag op zaterdagquote:Op zondag 31 december 2017 06:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Zaterdagnacht dat had ik hierboven al getypt he. Misschien is dat je ontschoten.
NEE dan ga je dus niet daarheen ,want dan is jouw antwoord duidelijk...quote:Op zondag 31 december 2017 06:36 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Exact wat ik dacht. Dus als ze dinsdag niet komt ga ik gewoon daarheen en meld haar dit gewoon.
Het is duidelijk dat we hier 2 kampen hebben. Er zijn users die zeggen laat het ZIEN dus doe je ding en er zijn users zoals jij. Maakt het alleen maar lastiger voor mij.quote:Op zondag 31 december 2017 06:37 schreef Maureentje het volgende:
[..]
NEE dan ga je dus niet daarheen ,want dan is jouw antwoord duidelijk...
Wat interesseer jou nou wat een paar onbekende Fokkers nou hier van vinden. Die je mogen zeggen ja, gioed teken, die je niet mogen (of je aanpak tenminste) zeggen: neen, dat is duidelijk het begin van het einde.quote:Op zondag 31 december 2017 06:26 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Daarna wat ik net typte:
Ik vroeg haar overigens nog; Kan het goedkomen als we samen eraan werken waarop ze zegt; We kunnen afspraken maken. Ik naar jou en jij naar mij zoals in het begin.
Hiermee bedoelt ze het begin van onze relatie. Toen kwam ik in het weekend naar haar en zij naar mij. Is dat een goed teken?
Ik dring niks op. Ze zegt zelf ik kom zaterdag en annuleert en ze zegt zelf toen ik vertrok; geef me 2 weken en we zijn 5 weken verder. Maar schuif het op mij af :S Ik kan toch niet tot de eeuwigheid wachten of wel soms? Nouja er zijn vrouwen die dat expres doen zodat ze zelf de keuze niet hoeven maken, iets met laf etc.quote:Op zondag 31 december 2017 06:39 schreef Maureentje het volgende:
Pff als je ze je echt terug zou willen dan komt ze wel naar jou toe... iig niet op de manier die je nu doet.... JEZELF OPDRINGEN
NIET !! Rust, niet spreken. en er nog meer mensen bij betrekken. Er nog erger een onontwarbare kluwen van maken.quote:Op zondag 31 december 2017 06:28 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Ja ze heeft wel interesse als in lust, heeft ze weleens verteld toen we spraken over hoe zij dacht over sex hebben met iemand anders etc. Eigenlijk wil ik hem spreken, hoe pak ik dat aan dan?
Omdat zij ook rouwt om een relatie van 14 jaar. Zij wil ook liever dat het anders is. Maar het wordt nooit meer zoals in het begin en dat gevoel komt echt niet definitief terug.quote:Op zondag 31 december 2017 06:29 schreef AnoniemH het volgende:
En waarom zegt ze dan; We kunnen weer net zoals vroeger elk weekend afspreken. Dat is toch een goed teken? Dat ze dat gevoel terug wil ofzo.
Uhmquote:Op zondag 31 december 2017 06:38 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat we hier 2 kampen hebben. Er zijn users die zeggen laat het ZIEN dus doe je ding en er zijn users zoals jij. Maakt het alleen maar lastiger voor mij.
Is toch prima zo. Of is jouw vriendin achterlijk en stekeblind dat ze dat niet door heeft. Dus in het negatiefste geval zal ze een keer neuken met hem, want en jonger en dan zo een type man dat is toch niets voor een relatie. En dat zal die ook wel niet willen.quote:Op zondag 31 december 2017 06:31 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar die gast is wel vrij jong en is echt een casanova. Als je hem ziet denk je onbetrouwbaar direct. Papt ook gerust met 3-4 wijven tegelijk aan. Boeit hem niks.
Ik wil niet gebruikt worden dus waarom zou ze dat doen? Ik vind dat nogal vreemd dat vrouwen dus rouwen door iemand eerst weken langs te laten komen, gebruiken en dan doei. Daar kan ik 0 respect voor hebben sorry. Daarom zeg ik kan het niet zo zijn dat ze dat gevoel terug wil proberen te vinden voor mij en als het dan niet werkt oke.quote:Op zondag 31 december 2017 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat zij ook rouwt om een relatie van 14 jaar. Zij wil ook liever dat het anders is. Maar het wordt nooit meer zoals in het begin en dat gevoel komt echt niet definitief terug.
Niet aanpakken.quote:Op zondag 31 december 2017 06:31 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Kan maar aan de andere kant hoe pak ik het aan dan? Hoe kom ik daarachter?
Ik weet wel dat ze voor mij 2 jongens gehad heeft die haar gewoon gebruikt hebben en daarna dumpte. Daar had ze veel verdriet van. Exact dezelfde types.quote:Op zondag 31 december 2017 06:45 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Is toch prima zo. Of is jouw vriendin achterlijk en stekeblind dat ze dat niet door heeft. Dus in het negatiefste geval zal ze een keer neuken met hem, want en jonger en dan zo een type man dat is toch niets voor een relatie. En dat zal die ook wel niet willen.
Hij kan zich dat blijkbaar veroorlovenquote:Op zondag 31 december 2017 06:31 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Maar die gast is wel vrij jong en is echt een casanova. Als je hem ziet denk je onbetrouwbaar direct. Papt ook gerust met 3-4 wijven tegelijk aan. Boeit hem niks.
Tja er bestaan nog veel domme vrouwen schijnt. Daar trap je toch niet in? Hij heeft een vriendin die daar ook werkt overigens dus als mijn vriendin iets met hem zou hebben word dat nog feest en gezeik. Maar zelfs nu hij zijn vriendin heeft neukt die er gerust 2-3 op een avond en zij weet van niksquote:Op zondag 31 december 2017 06:47 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hij kan zich dat blijkbaar veroorloven![]()
quote:Op zondag 31 december 2017 06:48 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Tja er bestaan nog veel domme vrouwen schijnt. Daar trap je toch niet in? Hij heeft een vriendin die daar ook werkt overigens dus als mijn vriendin iets met hem zou hebben word dat nog feest en gezeik. Maar zelfs nu hij zijn vriendin heeft neukt die er gerust 2-3 op een avond en zij weet van niks
Wat moet je met iemand die niet te vertrouwen is?quote:Op zondag 31 december 2017 06:52 schreef Maureentje het volgende:
[..]Nee jouw exvriendin zou dom zijn als ze met jou verder zou gaan.. Wat heb jij meer te bieden dan die knappe neuker voor een keer ?
Ben jij dat wel dan ??? Je gaf zelf toe dat je "de weinige huishoudelijke taken die je had ook niet eens fatsoenlijk kon uitvoeren"quote:Op zondag 31 december 2017 06:55 schreef AnoniemH het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand die niet te vertrouwen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |