Ja, ik snap dat dit niet iedereens ding is maar als je daar midden in de nacht staat dan WEET je wat je staat te wachten.quote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef alopio het volgende:
GA DAN LOS CAFÉ
Waarom sta je daar andere midden in de nacht
Dat eind is idd minder.quote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
Dit middenstuk blijft echt geweldig
Ik vind het jammer dat ze geen professionele moshers hebben ingehuurd om gewoon vol op die cafégasten in te beuken nu.quote:
Doe ik nuquote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef Isorden het volgende:
Als je daar dan staat headbang dan je hoofd er fatsoenlijk af
Nooit.quote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef Koen66 het volgende:
is dit nr uberhaupt ooit overdag geweest?
Neequote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef Koen66 het volgende:
Beter dan het 43e nummer van U2. Beetje variatie is mooi.quote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dit soort muziek niet eens heel leuk, maar het feit dat mensen het erin hebben gestemd blijft geniaal
Ja en dat niet alleen: HET GAAT TOCH OM DE MUZIEK? DOE DAN WAT MET DIE FUCKING MUZIEK.quote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dit niet iedereens ding is maar als je daar midden in de nacht staat dan WEET je wat je staat te wachten.
quote:
en dan maar beweren dat er niet gescript wordtquote:
Dit jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze geen professionele moshers hebben ingehuurd om gewoon vol op die cafégasten in te beuken nu.
Omdat ik Slayer niet leuk vind kan ik geen metalhead zijn?quote:Op zondag 31 december 2017 02:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maaar... ben je dan wel een echte metalhead?
Amon Amarthquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat ik Slayer niet leuk vind kan ik geen metalhead zijn?
Amon Amarth
Five Fingers Death Punch
Motorhead
Metallica
Megadeth
etc. etc. maar Slayer is het gewoon niet voor me
NIETquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Oei mijn buurvrouw is niet blij met me![]()
Komt hier op slippers en in kamerjas aanbellen
quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef Cee het volgende:
Hé dit is die hoer in de natte sneeuw van Koen66.
quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Pics?quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Is ze wel een beetje lekker?quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
OK, apart. Aan je rijtje te zien ben je er wel eentjequote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef Kyran het volgende:
etc. etc. maar Slayer is het gewoon niet voor me
Jij ookquote:Op zondag 31 december 2017 02:26 schreef ok01 het volgende:
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
En aangezien ik morgen niet echt meer online ben alvast een gelukkig nieuw jaar
quote:Op zondag 31 december 2017 02:26 schreef ok01 het volgende:
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
Nope.quote:Op zondag 31 december 2017 02:23 schreef Koen66 het volgende:
Stoute jongen/meisje!quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Wtf jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dat lachje nooit eerder gehoord. Nu wel
Misschien als IS er wasquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Cielke zegt heel professioneel "de studio ontplofte", want het café zat vol met slappe vaatdoeken.
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
DAT WAS IK NIET, DAT WAS IEMAND ANDERS!quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
Geef haar een beurt.quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Gezellig!quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
fijne nacht ok01! Van hetzelfde, fijne jaarwisselingquote:Op zondag 31 december 2017 02:26 schreef ok01 het volgende:
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
Slaap lekker en fijne jaarwisseling alvastquote:Op zondag 31 december 2017 02:26 schreef ok01 het volgende:
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
Vroeg ze of dat rode licht uit kon?quote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ook niet maar dat is wel grappig jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb dat lachje nooit eerder gehoord. Nu wel
Zo dat was lekker
Truste iedereen![]()
Worth itquote:Op zondag 31 december 2017 02:25 schreef datismijnmening het volgende:
Normaal is ze wel tof als er een feestje is hoor, maar snap wel dat dit niet chill isquote:Op zondag 31 december 2017 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ah neeDit wordt steeds beter
quote:
Maxwell's Silver Hammer comes to mind, wanneer Paul een beetje giechelig die tekst opzingt. Maar weet door alle versies even niet og dat albumversie was of Anthology.quote:Op zondag 31 december 2017 02:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik vind dat toch altijd wel iets hebben, van die nummers waar je op de plaat hoort dat er iets misgaat
Een van mijn favoriete nummers wat dat betreft komt van Ween, die nou niet bepaald handig waren destijds.
In 'Dr Rock' hoor je ze aan het begin lachen en zeggen "Fucked it up, let's do it again", waarna de zanger opent met de zin "Don't conceal your tragic flaw"
Mooie shit
Gewoon zeggen "Ach Buuf, ik wist niet dat u ook opbleef voor Cielke Sijben?quote:Op zondag 31 december 2017 02:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Normaal is ze wel tof als er een feestje is hoor, maar snap wel dat dit niet chill is
Vraag me af of daar ooit een topic over is geweest, volgens mij zijn er best veel van dat soort voorvallenquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maxwell's Silver Hammer comes to mind, wanneer Paul een beetje giechelig die tekst opzingt. Maar weet door alle versies even niet og dat albumversie was of Anthology.
quote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gewoon zeggen "Ach Buuf, ik wist niet dat u ook opbleef voor Cielke Sijben?"
Ken ik! Lekker bandje jaquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef Kyran het volgende:
Dago, ken je Airbourne? Beetje AC/DC on steroidsGeweldig live ook.
Ja verdommequote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Peace of Mind had ook in de lijst gemoeten
Slaap zequote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef Dwersdriever het volgende:
Als jullie gaan slapen, doe ik dat ook maar denk ik. Slap postdagje voor mij. Maar morgen beter.
HEPPIEquote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied staat wel vrij hoog, maar ach, beter dan de zooi die hierna komt.
Jij ook, ook al ben ik nog niet wegquote:Op zondag 31 december 2017 02:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Gezien iedereen vertrekt, alvast de beste wensen voor 2018 aan iedereen die ik hier in de afgelopen nachten heb gesproken
girls in blackquote:Op zondag 31 december 2017 02:28 schreef Kyran het volgende:
Dago, ken je Airbourne? Beetje AC/DC on steroidsGeweldig live ook.
Smokin is ook awesomequote:Op zondag 31 december 2017 02:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet nog steeds eens goed voor de discografie van Boston gaan zitten. Elk jaar als ik dit nummer hoor denk ik, "volgend jaar..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |