Pas op hoorquote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is niet mijn criterium voor een top 2000 waardig nummer als je het dronken mee kan bleren, dan kan ik ook wel op Leef stemmen
Fijne nacht!quote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef hhh38 het volgende:
Welterusten iedereen
Ik ga zelf ook maar eens m'n bed in duiken. Ik kom morgen nog wel even langs om iedereen een fijne jaarwisseling te wensen, tot dan!
lijkt me echt helemaal niks dat blind daten, respect voor het proberenquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na 2 drankjes maar besloten dat dat het wasvonden elkaar allebei niks
Yep, dat was ik. Zie dat je later bent binnen gekomen, heb in het vorige topic kort verslagje gedaan. We hebben glansrijk gewonnen hoor! Je kan trots zijn.quote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cee! Hallo! Hoe ging de pub quiz? (dat was jij toch?)
Nee maar het is hetzelfde principe. Als je erop gaat stemmen op basis van een paar dronken avonden waarin je het kan meebleren ken ik ook wel genoeg nummers waar je massaal op kan stemmenquote:Op zondag 31 december 2017 01:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je gaat Billy Joel toch niet met Dre junior vergelijken hè?
Luistert ze naar Famkelouise?quote:
Ja, jammer dat je er niet een goeie ONS uit kunt halen dan. Dan is het nog wel de moeite waardquote:Op zondag 31 december 2017 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na 2 drankjes maar besloten dat dat het wasvonden elkaar allebei niks
Ja eens, zou iets minder hoog mogen jaquote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nee maar het is hetzelfde principe. Als je erop gaat stemmen op basis van een paar dronken avonden waarin je het kan meebleren ken ik ook wel genoeg nummers waar je massaal op kan stemmen
Nogmaals, hij is niet slecht hoor, maar staat wmb veels te hoog. Plek 50 ofzo zou prima geweest zijn.
ik dacht vorig jaar al 'wie is die chi-meisje bij Ruud de Wild in de uitzending?'quote:
Ik heb niet echt criteria, wel dat een nummer oud genoeg moet zijn om een blijvende kracht te houden. Enige uitzondering dit jaar is The War On Drugs - Thinkiing of a Place, die had ik er misschien wel ingestemdquote:Op zondag 31 december 2017 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is niet mijn criterium voor een top 2000 waardig nummer als je het dronken mee kan bleren, dan kan ik ook wel op Leef stemmen
Geen Slayerquote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo effe uurlijstje invullen en dan soortvan meteen tukken. Pak nog t/m She Sells Sanctuarymee
Nu zijn er genoeg nummers te vinden in de top 50 die daar absoluut niet horen als je het mij vraagtquote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nogmaals, hij is niet slecht hoor, maar staat wmb veels te hoog. Plek 50 ofzo zou prima geweest zijn.
quote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nu zijn er genoeg nummers te vinden in de top 50 die daar absoluut niet horen als je het mij vraagt
Ze heeft wat mj betreft de mazzel dat ze de Cultquote:Op zondag 31 december 2017 02:00 schreef Cee het volgende:
Cielke heb ik nog niet gezien (solo) in de Top 2000, ik pik haar nog een kwartiertje mee en dan ga ik slapen.
instert dikjuichendkereltjevanvvv.gifquote:
Geen idee, wie zou dat nou doen.quote:
Hoever is die fles inmiddels?quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
Toch maar even naar de nachtwinkel bier halen, alleen maar whiskey vandaag gaat mijn dood worden.
Maak dan een Old Fashioned ofzoquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
Toch maar even naar de nachtwinkel bier halen, alleen maar whiskey vandaag gaat mijn dood worden.
Ik ookquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Cee het volgende:
Ja shit Angel of Death live meemaken, ga ik toch wel doen dan.
Dat was de eerste keer schitterend.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd! Ik ben zeker trotsquote:Op zondag 31 december 2017 01:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, dat was ik. Zie dat je later bent binnen gekomen, heb in het vorige topic kort verslagje gedaan. We hebben glansrijk gewonnen hoor! Je kan trots zijn.
Dat mag jij zeggenquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Cielke eigenlijk geen flikker aan, maar goed.
Hij is wel voor het eerst op een 'beetje' een schappelijke tijd.quote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Cee het volgende:
en Echoesquote:Op zondag 31 december 2017 02:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft wat mj betreft de mazzel dat ze de Cultmag draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |