Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Krossquote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Heeft dat kind van MVG tot het eind in de zaal gezeten?
40-45x haar broek volgescheten.quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Onder de tafel borstvoeding.quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Opgroeien met de dartpijl 2.0quote:Op zondag 31 december 2017 01:48 schreef Wereldgozer het volgende:
Volgens mij werkt dit zo primaquote:Op zondag 31 december 2017 01:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Beloof anders ook gelijk dat DRT geen tijdelijk forum meer wordt maar het hele jaar z'n eigen forum blijft
En zijn broer (?)quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Kross
Die was wel wat ouderquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb zijn kind niet gezien, wel die van Rop Kross
We gaan 10 topics halen met Q-schoolquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit zo prima
Tenzij jij een vergelijkbare belangstelling verwacht op de ET
Na zn eerste 2 wedstrijden dacht ik dat hij iedereen ging slopen. Agressief, scherp, medogenloos. Maar bij die derde pot? Gisteren was het er ook niet, vanavond ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 01:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is Mike zijn niveau? Zijn basisniveau is gewoon 100+. Dat heeft hij ook gegooid. Als hij piekt dan kan hij 110+ gooien, maar dit jaar is hij niet zo goed in vorm. Kindje gekregen enz enz.
Dat gaan we regelenquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel
Ik zal er zijn, ben vanaf het begin dit WK unaniem Cross fan en zal dat blijven.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn niet eens livescores van waarschijnljk.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan 10 topics halen met Q-school
Open even een SC Tag.quote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
DRT mag openblijven zolang een SC 1 topic per dag haaltquote:Op zondag 31 december 2017 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk wel streamgenot via facebook of zoquote:Op zondag 31 december 2017 01:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar zijn niet eens livescores van waarschijnljk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |