Sow koekoek.quote:Op zondag 31 december 2017 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al sinds 2 uur 's middags sloom biertjes gedronken, nu inmiddels aan mijn vierde glas whiskey
Morgen zuip ik me wel weer de vergetenis is.quote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Bugno het volgende:
[..]
1? WOW (Eddy Wally.gif)
Ik 3, drie glazen wit en 2 rood denk ik.
1. Roodbeenquote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
1) Roodbeen
2) Annemieke
3) Cielke
4) Evelien
5) Stasse (ook al heb ik een hekel aan zijn gimmicks)
Laatste plaats Gijs, met een goede ereplek voor Ruud.
Ja dat was leukquote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Kyran het volgende:
Al vond ik vinyl actie van Wouter ook tof
*likmevessiequote:Op zondag 31 december 2017 01:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lullig dat Thé ziek werd natuurlijk, maar uiteindelijk is z'n muziek wel gewoon vrij infantiel.
blauwblauwblauwblauwblauwblauwblauw
iedereenisvandewereldendewereldisvaniedereen
Rijmelarij van likmevesje.
quote:Op zondag 31 december 2017 01:25 schreef Isorden het volgende:
jezus is die ook alweer 2 en half jaar dood?
Tijd gaat snelquote:Op zondag 31 december 2017 01:25 schreef Isorden het volgende:
jezus is die ook alweer 2 en half jaar dood?
maar 2 nummers later is angel of deathquote:Op zondag 31 december 2017 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga na de Cult slapen denk ik, ik moet teveel bagger doorstaan om bij de Beatles en Radiohead te komen...
Maar maar maar Slayer danquote:Op zondag 31 december 2017 01:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga na de Cult slapen denk ik, ik moet teveel bagger doorstaan om bij de Beatles en Radiohead te komen...
quote:Op zondag 31 december 2017 01:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Het was een hele leuke quiz, helemaal in de sfeer van Top 2000 A Go Go, dus met dezelfde opbouw, clipjes met feiten tussendoor. En 4 rondes Quiz. Gevarieerde onderdelen, o.a. albumhoezen raden (die vond ik het lastigst), Raad De Link, opnoemen welke 10 acts hofleverancier zijn in deze Top 2000, gitaarsolo's raden, covers met originele versie, groep/artiest met originele songwriter. En dan nog twee onderdelen geheel gewijd aan The Beatles en Queen. Moest je zo veel mogelijk nummers opschrijven uit de Top 2000 met een solo-Beatle (volledige uitvoerende artiest, dus niet 'Paul McCartney' maar 'Paul McCartney & Frog Chorus'). En bij Queen moesten we van verschillende nummers de schrijver noemen.
Zaten dus makkelijke en moeilijkere vragen tussen. Maar van de 24 teams hebben we, aldus de organisatie, nog met 20 punten verschil gewonnen van de nummers 2.
tl;dr: we are the champions my friend.
Feliquote:Op zondag 31 december 2017 01:26 schreef Cee het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Het was een hele leuke quiz, helemaal in de sfeer van Top 2000 A Go Go, dus met dezelfde opbouw, clipjes met feiten tussendoor. En 4 rondes Quiz. Gevarieerde onderdelen, o.a. albumhoezen raden (die vond ik het lastigst), Raad De Link, opnoemen welke 10 acts hofleverancier zijn in deze Top 2000, gitaarsolo's raden, covers met originele versie, groep/artiest met originele songwriter. En dan nog twee onderdelen geheel gewijd aan The Beatles en Queen. Moest je zo veel mogelijk nummers opschrijven uit de Top 2000 met een solo-Beatle (volledige uitvoerende artiest, dus niet 'Paul McCartney' maar 'Paul McCartney & Frog Chorus'). En bij Queen moesten we van verschillende nummers de schrijver noemen.
Zaten dus makkelijke en moeilijkere vragen tussen. Maar van de 24 teams hebben we, aldus de organisatie, nog met 20 punten verschil gewonnen van de nummers 2.
Zo, ik ben weer thuis. Het was een hele leuke quiz, helemaal in de sfeer van Top 2000 A Go Go, dus met dezelfde opbouw, presentatie, lijstduwer, clipjes met feiten tussendoor. In de pauzes draaide de Top 2000 op grote schermen.
En er waren dus 4 rondes Quiz. Gevarieerde onderdelen, o.a. albumhoezen raden (die vond ik het lastigst), Raad De Link, opnoemen welke 10 acts hofleverancier zijn in deze Top 2000, gitaarsolo's raden, covers met originele versie, groep/artiest met originele songwriter. En dan nog twee onderdelen geheel gewijd aan The Beatles en Queen. Moest je zo veel mogelijk nummers opschrijven uit de Top 2000 met een solo-Beatle (volledige uitvoerende artiest, dus niet 'Paul McCartney' maar 'Paul McCartney & Frog Chorus'). En bij Queen moesten we van verschillende nummers de schrijver noemen.
Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat. Ik luister veel metal maar vind Slayer eigenlijk best kutquote:
Zo, ik ben weer thuis. Het was een hele leuke quiz, helemaal in de sfeer van Top 2000 A Go Go, dus met dezelfde opbouw, presentatie, lijstduwer, clipjes met feiten tussendoor. In de pauzes draaide de Top 2000 op grote schermen.
En er waren dus 4 rondes Quiz. Gevarieerde onderdelen, o.a. albumhoezen raden (die vond ik het lastigst), Raad De Link, opnoemen welke 10 acts hofleverancier zijn in deze Top 2000, gitaarsolo's raden, covers met originele versie, groep/artiest met originele songwriter. En dan nog twee onderdelen geheel gewijd aan The Beatles en Queen. Moest je zo veel mogelijk nummers opschrijven uit de Top 2000 met een solo-Beatle (volledige uitvoerende artiest, dus niet 'Paul McCartney' maar 'Paul McCartney & Frog Chorus'). En bij Queen moesten we van verschillende nummers de schrijver noemen.
Fok eer hooggehoudenquote:Op zondag 31 december 2017 01:26 schreef Cee het volgende:
En er waren dus 4 rondes Quiz. Gevarieerde onderdelen, o.a. albumhoezen raden (die vond ik het lastigst), Raad De Link, opnoemen welke 10 acts hofleverancier zijn in deze Top 2000, gitaarsolo's raden, covers met originele versie, groep/artiest met originele songwriter. En dan nog twee onderdelen met vragen geheel gewijd aan The Beatles en Queen. Moest je bijvoorbeeld zo veel mogelijk nummers opschrijven uit de Top 2000 met een solo-Beatle (volledige uitvoerende artiest, dus niet 'Paul McCartney' maar 'Paul McCartney & Frog Chorus'). En bij Queen moesten we van verschillende nummers de schrijver noemen.
Het café gaat (hopelijk) helemaal los danquote:Op zondag 31 december 2017 01:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat. Ik luister veel metal maar vind Slayer eigenlijk best kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |